Oh?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:35 schreef highway101 het volgende:
Die Franchiser van GotC is dat volgens mij, die heeft al eens de vakbladen gehaald vanwege zijn zeer goede personeelsbeleid.
Nja, zij dus bijna anderhalf of 2 jaar, ik nog niet eens 1 jaarquote:Op maandag 6 maart 2006 22:43 schreef highway101 het volgende:
Ligt eraan hoe lang je er werkt.
Bij DC krijg je alleen verhoging met je verjaardagquote:Op maandag 6 maart 2006 22:47 schreef highway101 het volgende:
Volgens mij moet je minimaal een jaar werken, ik moest dat tenminste wel.
Oh? Je krijgt in de winkel gewoon meer als je ouder wordt, en je kan "promotie" maken tot verkoper A, B of nog hoger. Ik ben 18 en Verkoper B.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:48 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
Bij DC krijg je alleen verhoging met je verjaardag![]()
Als parttimer iig niet bij het DC. Wel heb je bepaalde "functies" die vast meer betaald krijgen, alleen ben ik maar een simpele zaterdag parttimer. Als je ook dingen achter den pc gaat doen enzo krijg je wel meer betaald, alleen is dat nogal saai, dus tjaquote:Op maandag 6 maart 2006 22:52 schreef highway101 het volgende:
[..]
Oh? Je krijgt in de winkel gewoon meer als je ouder wordt, en je kan "promotie" maken tot verkoper A, B of nog hoger. Ik ben 18 en Verkoper B.
Echt? Dat lijkt me echt vervelend..maar ook deels de schuld van het management. Kijken ze bij het solliciteren niet of diegene wel in de groep past etc?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:49 schreef Webgangster het volgende:
Jullie albert heijns klinken veel leuker als de onze, jullie doen nog is wat samen met elkaar en wij amper tot helemaal niks. En wij hebben mensen die je de hele dag lopen te irrieteren waarvan ik denk hoe kun je in godsnaam zo doen tegen andere mensen.
Het is een leidinggevende aan zuivel en houdbaar. Zo makkelijk gaat het helaas niet om zo iemand eruit te krijgen...quote:Op maandag 6 maart 2006 22:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Echt? Dat lijkt me echt vervelend..maar ook deels de schuld van het management. Kijken ze bij het solliciteren niet of diegene wel in de groep past etc?
Tja, maargoed verschil moet er wezen natuurlijkquote:Op maandag 6 maart 2006 22:55 schreef highway101 het volgende:
Ja, en bovendien verdien je bij het DC toch de helft meer per uur...
Nee dat is waar. Wou net zeggen, als het gaat om gewoon irritante part timers.. makkie. Mr bij ons wordt er tijdens de sollicitatie (3 gesprekkenquote:Op maandag 6 maart 2006 23:00 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Het is een leidinggevende aan zuivel en houdbaar. Zo makkelijk gaat het helaas niet om zo iemand eruit te krijgen...
yup mijn AHquote:Op maandag 6 maart 2006 16:40 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Woendag 8 maart om 10.00 uur dus.
En ze blijven die dag meteen tot 22.00 uur open
-edit-
Hier is het persbericht:
http://www.ah.nl/albertheijn/persberichten/article.jsp?id=383750
En die naaiers krijgen gewoon Kies&Kook
De AH in Voorthuizen is een AH4.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:47 schreef sandermans het volgende:
Mij kun je ook toevoegen.. AH 8719, Voorthuizen afdeling HB.
Geen idee wat voor soort AH het is
quote:
Dat is bij ons echt wel het tegenovergestelde idd. We gaan regelmatig met elkaar dingen doen (Six Flags, strandfeest, borrelen e.d.) en daarnaast hebben we volgens mij het leukste MT van heel het land.quote:Jullie albert heijns klinken veel leuker als de onze, jullie doen nog is wat samen met elkaar en wij amper tot helemaal niks. En wij hebben mensen die je de hele dag lopen te irrieteren waarvan ik denk hoe kun je in godsnaam zo doen tegen andere mensen.
Vanaf mijn 16e werkte ik standaard op de zaterdag alleen al 8,5 uur. Mag dat niet volgens de wet dan?quote:hoe zit dat trouwens met jullie? ga je wel is over die 8 uur per dag heen? terwijl je dit volgens de wet nog niet mag ?(ik dus)
Hey! Der Rudy is in da house.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:47 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Dat is bij ons echt wel het tegenovergestelde idd. We gaan regelmatig met elkaar dingen doen (Six Flags, strandfeest, borrelen e.d.) en daarnaast hebben we volgens mij het leukste MT van heel het land.
[afbeelding]
[..]
Vanaf mijn 16e werkte ik standaard op de zaterdag alleen al 8,5 uur. Mag dat niet volgens de wet dan?
PS: zet me er maar bij in de lijst; filiaal 1151 Leidschendam, HB
op zaterdag gelden andere regels. Omdat je op zaterdag niet naar school gaat!quote:Vanaf mijn 16e werkte ik standaard op de zaterdag alleen al 8,5 uur. Mag dat niet volgens de wet dan?
Dus je wil eerst naar school en dan nog is meer dan 8 uur werken?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:56 schreef pimtenbrinke het volgende:
[..]
op zaterdag gelden andere regels. Omdat je op zaterdag niet naar school gaat!
Leuke dame daar rechtsboven Wimquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:47 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Dat is bij ons echt wel het tegenovergestelde idd. We gaan regelmatig met elkaar dingen doen (Six Flags, strandfeest, borrelen e.d.) en daarnaast hebben we volgens mij het leukste MT van heel het land.
afbeelding]http://interval1.rendered.startpda.net/9250001-9300000/9253417_500_500_9rhY.jpeg]afbeelding
Vanaf mijn 16e werkte ik standaard op de zaterdag alleen al 8,5 uur. Mag dat niet volgens de wet dan?
PS: zet me er maar bij in de lijst; filiaal 1151 Leidschendam, HB
quote:Leuke dame daar rechtsboven Wim wie is dat?
Wist trouwens niet dat Willem nog als VM werkte bij jou
quote:Hey! Der Rudy is in da house.
1466 jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:58 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Rechtsboven Wim is Mandy Meulenbroek, ze heeft aantal jaar bij ons gewerkt op kaas/deli en is toen verhuist. Volgens mij zit ze nu in Wateringen. Willem W heeft ons eind vorig jaar idd ook al weer verlaten, die heeft nu zijn eigen filiaal in oud Rijswijk. Deze foto is gemaakt tijdens onze nieuwjaarsreceptie, waarbij we wat oud-collega's hadden uitgenodigd. Vandaar dat ook Schell (die kale) en Bas erop staan.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:31 schreef highway101 het volgende:
Overigens heb ik vandaag een Onbepaalde Tijds contract gekregen![]()
Een "vultafel"quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:04 schreef Yashman het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de nieuwe vul methode? 3 kratten op een dolly en zo vullen. Voor de wijnen is het niet echt handig vind ik. Ik vind de oude methode nog steeds beter. Wagentje voor papier en plastic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |