zeker wetenquote:Op maandag 30 januari 2006 09:49 schreef DeTolk het volgende:
Met een gigantisch mooie OP.
7 euro geloof ik ja.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:59 schreef Brammie1 het volgende:
ik hoorde zoiets dat de waarde van die Unoxhandschoenen iets van ¤8 was ofzoterwijl je ze ook kreeg bij 2 pakjes Noodles (en kreeg je er nog een gratis pakje noodles bij)
Dus ¤1,77 voor 3 pakjes noodles + een paar hele fijne handschoenen -> goeie deal
quote:Op maandag 30 januari 2006 10:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
7 euro geloof ik ja.
gingen hard die dingen. Had ook 3 paar neergelegd bij de los-ruimte
Mooi he.quote:
ff... de OP is niet van DeTolkquote:Op maandag 30 januari 2006 11:49 schreef tazman89 het volgende:
Mooie OP ! goed bezig DeTolk (Y)
ik heb het ook tegen tazman; die denkt dat de OP van jou isquote:
Dat is best triest jaquote:Op maandag 30 januari 2006 13:42 schreef Brammie1 het volgende:
ik was even in de Plus zonet, en dan schrik je echt wel als je zoals ik AH gewend ben:
[afbeelding]
Een stuk van de zuivelkoeling dus
Flikker m ff in het klaagbaak-topic over het asortiment van AH, misschien dat die AH-azijnpissers dan wat stiller wordenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:42 schreef Brammie1 het volgende:
ik was even in de Plus zonet, en dan schrik je echt wel als je zoals ik AH gewend ben:
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:42 schreef Brammie1 het volgende:
[afbeelding]
Assortiment Albert Heijnquote:Op maandag 30 januari 2006 14:37 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Flikker m ff in het klaagbaak-topic over het asortiment van AH, misschien dat die AH-azijnpissers dan wat stiller worden
En ff voor de OP, mooi gedaan! Alleen werk ik in een 4* filiaal![]()
Daarom mag je ook best trots zijn op je appie.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:05 schreef Webgangster het volgende:
Prachtig zeg dat topic, allemaal mensen van andere supermarkten die op hele oudewetse manieren werken terwijl het bij ons allemaal automatisch gaat of 3 keer makkelijker
Ziet er idd niet goed uitquote:Op maandag 30 januari 2006 13:42 schreef Brammie1 het volgende:
[afbeelding]
Ben ik ookquote:Op maandag 30 januari 2006 15:13 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Daarom mag je ook best trots zijn op je appie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |