zeker wetenquote:Op maandag 30 januari 2006 09:49 schreef DeTolk het volgende:
Met een gigantisch mooie OP.
7 euro geloof ik ja.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:59 schreef Brammie1 het volgende:
ik hoorde zoiets dat de waarde van die Unoxhandschoenen iets van ¤8 was ofzoterwijl je ze ook kreeg bij 2 pakjes Noodles (en kreeg je er nog een gratis pakje noodles bij)
Dus ¤1,77 voor 3 pakjes noodles + een paar hele fijne handschoenen -> goeie deal
quote:Op maandag 30 januari 2006 10:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
7 euro geloof ik ja.
gingen hard die dingen. Had ook 3 paar neergelegd bij de los-ruimte
Mooi he.quote:
ff... de OP is niet van DeTolkquote:Op maandag 30 januari 2006 11:49 schreef tazman89 het volgende:
Mooie OP ! goed bezig DeTolk (Y)
ik heb het ook tegen tazman; die denkt dat de OP van jou isquote:
Dat is best triest jaquote:Op maandag 30 januari 2006 13:42 schreef Brammie1 het volgende:
ik was even in de Plus zonet, en dan schrik je echt wel als je zoals ik AH gewend ben:
[afbeelding]
Een stuk van de zuivelkoeling dus
Flikker m ff in het klaagbaak-topic over het asortiment van AH, misschien dat die AH-azijnpissers dan wat stiller wordenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:42 schreef Brammie1 het volgende:
ik was even in de Plus zonet, en dan schrik je echt wel als je zoals ik AH gewend ben:
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:42 schreef Brammie1 het volgende:
[afbeelding]
Assortiment Albert Heijnquote:Op maandag 30 januari 2006 14:37 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Flikker m ff in het klaagbaak-topic over het asortiment van AH, misschien dat die AH-azijnpissers dan wat stiller worden
En ff voor de OP, mooi gedaan! Alleen werk ik in een 4* filiaal![]()
Daarom mag je ook best trots zijn op je appie.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:05 schreef Webgangster het volgende:
Prachtig zeg dat topic, allemaal mensen van andere supermarkten die op hele oudewetse manieren werken terwijl het bij ons allemaal automatisch gaat of 3 keer makkelijker
Ziet er idd niet goed uitquote:Op maandag 30 januari 2006 13:42 schreef Brammie1 het volgende:
[afbeelding]
Ben ik ookquote:Op maandag 30 januari 2006 15:13 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Daarom mag je ook best trots zijn op je appie.
Maar houdt dat systeem ook rekening met de schapgrootte, het weer, evenementen en aflevermomenten?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:16 schreef Otto215 het volgende:
Mooie OP hoor!
[..]
Ziet er idd niet goed uit.
Verder wordt bij C1000 alles automatisch besteld.
Schapgrootte, ja meestal past het er wel in en anders gaat het restant. Dan wordt het een paar dagen later weer geprobeert om het erin te krijgen.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:21 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Maar houdt dat systeem ook rekening met de schapgrootte, het weer, evenementen en aflevermomenten?
Dat het systeem bijstuurd aan de hand van de weersvoorspelling of evenementen in de buurt. Bij een popfestival moet er meer bier in de winkel aanwezig zijn dan normaal. En bij warm weer in de zomer moet er meer bbq-vlees liggen dan met slecht weer.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:47 schreef Otto215 het volgende:
[..]
Schapgrootte, ja meestal past het er wel in en anders gaat het restant. Dan wordt het een paar dagen later weer geprobeert om het erin te krijgen.
Wat bedoel je precies met weer en evenementen?
Wanneer er te weinig in het vak liggen wordt automatisch bij de eerste nieuwe vracht het erbij gedaan, denk ik.
Wij hebben een dvd van de BWW van vorig jaarquote:Op maandag 30 januari 2006 16:17 schreef blrrrt het volgende:
Ik heb hier trouwens een schitterd filmpje van ons filiaal op m'n pc staan. Gemaakt voor de BWW 2001. Hij is alleen 86MB...
Ik ga is kijken of ik het filmpje ergens kan uploaden. Jullie gaan kwijlen bij het zien van mijn winkel.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij hebben een dvd van de BWW van vorig jaar![]()
.
http://rapidshare.dequote:Op maandag 30 januari 2006 16:17 schreef blrrrt het volgende:
Ik heb hier trouwens een schitterd filmpje van ons filiaal op m'n pc staan. Gemaakt voor de BWW 2001. Hij is alleen 86MB...
Check.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:45 schreef blrrrt het volgende:
Voor de OP:
Verkoper 1 en 2 bestaat niet meer; is verkoper A en B tegenwoordig.
En verkoper A en B zijn ook salarisschalen voor bijvoorbeeld cassières. Maak van vakkenvuller dus ff medewerkers...
Check.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:48 schreef DeTolk het volgende:
Vakkenvuller is Vulploegmedewerker
Check.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:37 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
En ff voor de OP, mooi gedaan! Alleen werk ik in een 4* filiaal![]()
Heeft van de zomer een stuk over in de Ahá gestaan.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:56 schreef GotC het volgende:
Plus, het AH systeem is het enige systeem dat binnen 24 uur zich aan het weer kan aanpassen qua producten. Stel er is een hittegolf, dan bestelt het systeem veeeel meer drinken etc
.
Nja, zoiets was het, ik ben nog niet into het systeem echt.
Hij staat online!quote:Op maandag 30 januari 2006 16:17 schreef blrrrt het volgende:
Dat ding liep vast tijdens het laden van een pagina. batterij eruit, batterij erin, rebooten. klaar.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:00 schreef SHERMAN het volgende:
Wat was er mis dan dat ie kwam aan rennen?
Mag vanavond weer.
jawel, ook met retouren inboeken enzo.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:03 schreef SHERMAN het volgende:
Hmm, slaat dat ding ook wel is uitzich zelf dingen op? Tijdens het codeboek lopen of de afboekingen bijvoorbeeld?
Die coca cola vertegenwoordiger zei dat er binnenkort nieuwe komen, en dat hij ze zelf zou plaatsenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:57 schreef DeTolk het volgende:
Weet iemand toevallig of de achterplaten van de CocaCola rollys uit de worp gaan? Met die afbeeldingen van volle rollys bedoel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |