whehehequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:53 schreef Webgangster het volgende:
Wou hem net aanmaken maar jij was me voor
Ik zelf zit in Vinkhuizenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:50 schreef P8 het volgende:
in de brugstraat werken ook irritante lui trouwens (ook daar heb ik gewerkt)
15minquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:57 schreef Webgangster het volgende:
Owja, ik heb toch 10 min pauze als ik van 5 tot 9 werk ?
ik in Groningenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:59 schreef zenith_ust het volgende:
ik ben nog steeds de enige uit Utrecht volgens OP
Bissonspoor noem ik maarsenbroekquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:01 schreef Webgangster het volgende:
@zenith_ust: waar zit je in utrecht ? Ikke in bisonspoor, misschien ken je dat wel...
Inderdaat ja, maar iedereen zit meestal 15 minuten of meer en doet er nog is 5 minuten loop tijd boven opquote:
Wij niet..wij krijgen gratis iets te drinken ipv pauzes..quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:57 schreef Webgangster het volgende:
Owja, ik heb toch 10 min pauze als ik van 5 tot 9 werk ?
Heerlijk dat jonge personeel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:22 schreef Maxvdw het volgende:
[..]
Wij niet..wij krijgen gratis iets te drinken ipv pauzes..
Kassapersoneel hequote:Op donderdag 12 januari 2006 23:40 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
[..]
Heerlijk dat jonge personeel.
Als je volgens mij 4 uur achtereen werkt heb je recht op 10 tot 15 min pauze.
ik zou me toch echt niet af laten schepen met een glaasje cassis
Als je pauze wil mag je die gewoon nemen. Staat in je CAO.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:22 schreef Maxvdw het volgende:
[..]
Wij niet..wij krijgen gratis iets te drinken ipv pauzes..
Wat mag je zo al nemen dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:55 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Als je pauze wil mag je die gewoon nemen. Staat in je CAO.![]()
Echt belachelijk laag gewaardeerd staat Ahold overigens. Ik mag dan wel dronken zijn, maar al een flinke tijd rond de 6 euro per aandeel staan terwijl de beurs met 20% stijgt behalve Ahold vind ik echt niet kunnenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:08 schreef zenith_ust het volgende:
[..]
Bissonspoor noem ik maarsenbroekutrecht stad zelf.
btw aandelen hamsteren![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |