whehehequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:53 schreef Webgangster het volgende:
Wou hem net aanmaken maar jij was me voor
Ik zelf zit in Vinkhuizenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:50 schreef P8 het volgende:
in de brugstraat werken ook irritante lui trouwens (ook daar heb ik gewerkt)
15minquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:57 schreef Webgangster het volgende:
Owja, ik heb toch 10 min pauze als ik van 5 tot 9 werk ?
ik in Groningenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:59 schreef zenith_ust het volgende:
ik ben nog steeds de enige uit Utrecht volgens OP
Bissonspoor noem ik maarsenbroekquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:01 schreef Webgangster het volgende:
@zenith_ust: waar zit je in utrecht ? Ikke in bisonspoor, misschien ken je dat wel...
Inderdaat ja, maar iedereen zit meestal 15 minuten of meer en doet er nog is 5 minuten loop tijd boven opquote:
Wij niet..wij krijgen gratis iets te drinken ipv pauzes..quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:57 schreef Webgangster het volgende:
Owja, ik heb toch 10 min pauze als ik van 5 tot 9 werk ?
Heerlijk dat jonge personeel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:22 schreef Maxvdw het volgende:
[..]
Wij niet..wij krijgen gratis iets te drinken ipv pauzes..
Kassapersoneel hequote:Op donderdag 12 januari 2006 23:40 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
[..]
Heerlijk dat jonge personeel.
Als je volgens mij 4 uur achtereen werkt heb je recht op 10 tot 15 min pauze.
ik zou me toch echt niet af laten schepen met een glaasje cassis
Als je pauze wil mag je die gewoon nemen. Staat in je CAO.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:22 schreef Maxvdw het volgende:
[..]
Wat mag je zo al nemen dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:55 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Als je pauze wil mag je die gewoon nemen. Staat in je CAO.![]()
Echt belachelijk laag gewaardeerd staat Ahold overigens. Ik mag dan wel dronken zijn, maar al een flinke tijd rond de 6 euro per aandeel staan terwijl de beurs met 20% stijgt behalve Ahold vind ik echt niet kunnenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:08 schreef zenith_ust het volgende:
[..]
Bissonspoor noem ik maarsenbroekutrecht stad zelf.
btw aandelen hamsteren![]()
[afbeelding]
Als je 4 uur werkt heb je recht op een doorbetaalde koffiepauze van 10 minuten.quote:
haha grolsch komt nou al terugquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:24 schreef DeTolk het volgende:
Albert Heijn krijgt weer Grolsch
Gepost door Arno (Nolius) - Bron: NOS Teletekst
Gepubliceerd: vrijdag 13 januari 2006 @ 09:19
GrolschGrolsch levert het supermarktbedrijf Albert Heijn en AH-dochter Gall & Gall weer bier. De twee bedrijven hebben met elkaar een akkoord bereikt over de leveringscondities. Over die prijs en de andere leveringsvoorwaarden willen de partijen niets zeggen.
Vorige week maakte Grolsch bekend de levering van bier te hebben gestaakt. Albert Heijn wilde minder betalen dan Grolsch kon accepteren. Grolsch was gisteren in één op de vier Albert Heijn-supermarkten niet meer verkrijgbaar. De andere hadden nog genoeg
Net op tijd, vandaag door het laatste Grolsch heen. Grolsch is voor 25% van zijn omzet afhankelijk van AH.quote:
Zoals het nu gebracht word lijkt het de schuld van de AH.mogen ze ook wel even vermelden met hoeveel grolsch de prijs wilde verhogenquote:Vorige week maakte Grolsch bekend de levering van bier te hebben gestaakt. Albert Heijn wilde minder betalen dan Grolsch kon accepteren. Grolsch was gisteren in één op de vier Albert Heijn-supermarkten niet meer verkrijgbaar. De andere hadden nog genoeg
WTF.quote:
*heeft nu pijn aan zijn rug*quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
WTF.
Matig kerel, mátig!
Glaasje cola?
Blikje cola = 13 cent!![]()
Weetje, je moet werkelijk weglopen danecht enorm kut voor je rug enzo.
Dat is echt stom, wij krijgen iets te drinken (koffie, thee of aanmaak limonade) én wij krijgen een door betaalde pauze. En dat laatste is trouwens verplicht bij 4 uur of meer achter elkaar. Dus mischien moet je het er eens over hebben met je bedrijfsleiderquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:22 schreef Maxvdw het volgende:
[..]
Hoe lang heb je vandaag gezetenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:25 schreef Maxvdw het volgende:
[..]
*heeft nu pijn aan zijn rug*
En we mogen uitkiezen wat we willen..ik krijg allleen nooit cola-vanilla
4 Uurtjes..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe lang heb je vandaag gezeten![]()
![]()
Dit is echt niet te gelovenIk was gillend weggelopen
*heeft vandaag 8.5 uur er op zitten achter kassa*
Okay, valt wel te doen,quote:
Ik had het over s'avonds he, na vijven. Dus bij (bv) 5-9 krijg ik geen pauze, maar een vloeibare consumptie. (Ze geven ook geen bier trouwensquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Okay, valt wel te doen,
maar gaat er dan serieus iemand 1 keer per uur je plastic bekertje vullen?
*spontaan in een lachstuip gaat*
Ooooooooooh!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:48 schreef Maxvdw het volgende:
[..]
Ik had het over s'avonds he, na vijven. Dus bij (bv) 5-9 krijg ik geen pauze, maar een vloeibare consumptie. (Ze geven ook geen bier trouwens)
Geen 4 uurtjes na vijven ingeroosterd worden? Wij wel hoor, genoeg van die schoolpubers (quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ooooooooooh!!!
Ja, avond pauze is een crimeDaarom word je nóóit 4 uurtjes ingeroosterd savonds, of moet je pauze er vóór 5 uur al doorheen zijn
Nee, altijd 5 tot 8 of van 6 tot 8, donderdag en vrijdag 4 tot 7 afwisselend -> 7 tot 10 of 8 tot 10 en 5 tot 8.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:51 schreef Maxvdw het volgende:
[..]
Geen 4 uurtjes na vijven ingeroosterd worden? Wij wel hoor, genoeg van die schoolpubers () die van 5 tot 9 werken.
Bij ons niet hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, altijd 5 tot 8 of van 6 tot 8, donderdag en vrijdag 4 tot 7 afwisselend -> 7 tot 10 of 8 tot 10 en 5 tot 8.
darom ben ik er altijd vrijdag morgen en middagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:27 schreef SHERMAN het volgende:
Vanavond weer 2 uurtjes...ben benieuwd... vrijdagavond ia altijd apart hier.![]()
Ligt meer aan de leiding op vrijdagavond.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
darom ben ik er altijd vrijdag morgen en middag
Bij ons schijnt het er op dit moment fel aan toe te gaan, we zijn geloof ik bezig met de hegge schaar aan het knippen in personeel ofzo.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:32 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ligt meer aan de leiding op vrijdagavond.
Laat ze is even hier komen knippen dan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij ons schijnt het er op dit moment fel aan toe te gaan, we zijn geloof ik bezig met de hegge schaar aan het knippen in personeel ofzo.
Luilakken opdonderen enzo.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:35 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Laat ze is even hier komen knippen dan.
Gisteravond weer kapot lopen irriteren.
WIl ik ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
We hebben een ouwe rot in het vak erbij gekregen, ze hebben 't helemaal uitgestippeld.
Verder hebben we nog een nogal strenge kerel die heeft gisteravond iemand weer gepakt en hij heeft nu zijn ontslag ingedient.
Het gaat rap![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |