abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35792935

Algemeen
Dit topic is dus voor alle medewerkers van AH.
Of je nou in een filiaal of op het hoofdkantoor werkt maakt niet uit.
Praat hier over die verschrikkelijke actie die ze nou weer hebben verzonnen, of roddel over je vervelendste klant.
Wees trots op je werkgever.
Of klaag juist over de bezuinigingen.
Dit is dus geen klaagtopic voor klanten!!

Vorige delen
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic II
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic [ Deel 3 ]
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic [ Deel 4 ]
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic [ Deel 5 ]
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic [ Deel 6 ]
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic [ Deel 7 ]
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic [Deel 8]
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic [Deel 9]
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic [Deel 10]
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic deel eleven
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic [Deel 12]
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic [Deel 13] De kerst in.
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic [Deel 14] Hamsterweken
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic [Deel 15] Hamsterennn!!!
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic [Deel 16]
[CENTRAAL] AH-medewerkers topic [Deel 17] Nieuwe ronde!
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic [Deel 18] Meet of niet?
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic [Deel 19] Everybody Appie!?
[Centraal] AH-medewerkers-topic [deel 20] Gezond Genieten
[Centraal] AH-medewerkers-topic [deel 21]
[Centraal] AH-medewerkers-topic [deel 22]

De sites van AH
http://www.ah.nl
http://www.perla.nl
http://www.allerhande.nl

Zusterorganisaties (Nederland)
Ahold (moeder-organisatie)
Gall&Gall
Etos
Schuitema
C1000
Albert

Sites van andere supermarkten
Super de Boer
Edah
Konmar
Jumbo
Dirk, Digros, Bas v/d Heijde
Plus
Hoogvliet

Andere sites
http://www.uwsupermarkt.nl
http://www.zibb.nl/food
http://www.supers.nl
http://www.winkelwaar.nl

Media
Foto's AH XL
De Gezond reclame
AH indelingen

Openingspost vind je hier.

[ Bericht 4% gewijzigd door Meki op 06-03-2006 22:58:24 ]
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  maandag 6 maart 2006 @ 22:41:48 #2
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_35792993
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:35 schreef highway101 het volgende:
Die Franchiser van GotC is dat volgens mij, die heeft al eens de vakbladen gehaald vanwege zijn zeer goede personeelsbeleid.
Oh? Wist ik zelf niet eens. AH Koornneef is het.

Vriendin van me is ineens uit het niks Verkoper 2 geworden, en verdient gelijk een euro meer Ik wil ook! .
pi_35793055
Ligt eraan hoe lang je er werkt.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35793114
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:39 schreef highway101 het volgende:
was jij die josti dan?
nee, ik sta zelden nog op zuivel
pi_35793122
Grote belangstelling centrum Gestel

Sint-Michielsgestel - De winkelruimte in het toekomstige Albert Heijnblok op het Gestelse Petrus Dondersplein is op twee ruimten na gevuld. Voor de winkelruimte in het nieuwe Torenblok hebben 20 tot 26 ondernemers belangstelling.
G. van Brakel van projectontwikkelaar Heijmans Vastgoed is tevreden over de lijst van geïnteresseerden die een plek willen in het nieuwe centrum van Sint-Michielsgestel. „Albert Heijn breidt uit van 1500 naar 2000 vierkante meter. Daar komen de zeven winkeliers bij die nu in het ’hoefijzer’ zitten. In dat blok zijn op dit moment nog twee units vrij.“
In het Torenblok, dat midden op het plein verrijst, is straks 1700 vierkante meter winkelruimte te vergeven. „Maar op dit moment zouden we 3500 tot 4000 vierkante meters kunnen vullen. En bijna allemaal met winkeliers uit Berlicum, Den Dungen en Gestel. Dus uit de eigen gemeente, wat ook de bedoeling is“, constateert hij tevreden.
Interesse is er onder meer van een fietsenmaker, een bakker en een juwelier, om enkele voorbeelden te noemen. Van landelijke opererende ketens heeft Van Brakel naar eigen zeggen nog weinig gehoord. „Maar we hebben al Albert Heijn en Gall & Gall. Ik kan me voorstellen dat er iets bijkomt van een kleine Hema, maar dat is nog lang niet duidelijk.“
  maandag 6 maart 2006 @ 22:45:14 #6
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_35793176
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:43 schreef highway101 het volgende:
Ligt eraan hoe lang je er werkt.
Nja, zij dus bijna anderhalf of 2 jaar, ik nog niet eens 1 jaar .
pi_35793261
Morgen weer overdag Zuivel, verder donder-vrijdag- en zaterdagavond nog werken
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
pi_35793275
Volgens mij moet je minimaal een jaar werken, ik moest dat tenminste wel.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35793297
Meki je moet nog ff link naar vorige topic adden

Sherman: Nogmaals kun je me ff adden? (DCO)
Daarnaast staat de Tripple O idd alleen in DCP, (2 overigens) komt zover ik weet (nog) geen 3e bij.
pi_35793325
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:47 schreef highway101 het volgende:
Volgens mij moet je minimaal een jaar werken, ik moest dat tenminste wel.
Bij DC krijg je alleen verhoging met je verjaardag
pi_35793382
Jullie albert heijns klinken veel leuker als de onze, jullie doen nog is wat samen met elkaar en wij amper tot helemaal niks. En wij hebben mensen die je de hele dag lopen te irrieteren waarvan ik denk hoe kun je in godsnaam zo doen tegen andere mensen.
pi_35793472
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:48 schreef PoisonouS het volgende:

[..]

Bij DC krijg je alleen verhoging met je verjaardag
Oh? Je krijgt in de winkel gewoon meer als je ouder wordt, en je kan "promotie" maken tot verkoper A, B of nog hoger. Ik ben 18 en Verkoper B.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35793550
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:52 schreef highway101 het volgende:

[..]

Oh? Je krijgt in de winkel gewoon meer als je ouder wordt, en je kan "promotie" maken tot verkoper A, B of nog hoger. Ik ben 18 en Verkoper B.
Als parttimer iig niet bij het DC. Wel heb je bepaalde "functies" die vast meer betaald krijgen, alleen ben ik maar een simpele zaterdag parttimer. Als je ook dingen achter den pc gaat doen enzo krijg je wel meer betaald, alleen is dat nogal saai, dus tja

Maargoed, verhoging is wel redelijk te noemen als je jarig bent dus ik klaag niet
  maandag 6 maart 2006 @ 22:55:06 #14
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_35793592
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:49 schreef Webgangster het volgende:
Jullie albert heijns klinken veel leuker als de onze, jullie doen nog is wat samen met elkaar en wij amper tot helemaal niks. En wij hebben mensen die je de hele dag lopen te irrieteren waarvan ik denk hoe kun je in godsnaam zo doen tegen andere mensen.
Echt? Dat lijkt me echt vervelend..maar ook deels de schuld van het management. Kijken ze bij het solliciteren niet of diegene wel in de groep past etc?
pi_35793606
Ja, en bovendien verdien je bij het DC toch de helft meer per uur...
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35793806
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:55 schreef GotC het volgende:

[..]

Echt? Dat lijkt me echt vervelend..maar ook deels de schuld van het management. Kijken ze bij het solliciteren niet of diegene wel in de groep past etc?
Het is een leidinggevende aan zuivel en houdbaar. Zo makkelijk gaat het helaas niet om zo iemand eruit te krijgen...
pi_35793867
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:55 schreef highway101 het volgende:
Ja, en bovendien verdien je bij het DC toch de helft meer per uur...
Tja, maargoed verschil moet er wezen natuurlijk
pi_35793902
Nou, 8 uur in die vershal werken, lijkt me nou ook niet alles... Dan kun je volgens mij beter retouren of HB doen. Verdien je ook meer bij vers?
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35794057
Ik loop voor geen goud op vers, mij te koud, daar verdien je overigens wel wat meer Maar ik ga er niet vrijwillig rond lopen als kou kleum

Ik loop rond op HB
pi_35794100
Ja bij balie/daily-kaas/brood vang je geloof ik wel meer ja, maar weet niet hoeveel eigenlijk..
pi_35794539
volgende week salaris?
pi_35794579
Jups volgende week woensdag weer
  maandag 6 maart 2006 @ 23:31:35 #23
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_35794984
quote:
Op maandag 6 maart 2006 23:00 schreef Webgangster het volgende:

[..]

Het is een leidinggevende aan zuivel en houdbaar. Zo makkelijk gaat het helaas niet om zo iemand eruit te krijgen...
Nee dat is waar. Wou net zeggen, als het gaat om gewoon irritante part timers.. makkie. Mr bij ons wordt er tijdens de sollicitatie (3 gesprekken ) al gekeken of je in de groep past, dat is het belangrijkste schijnbaar
  maandag 6 maart 2006 @ 23:39:35 #24
38161 faculty
Always around
pi_35795275
Voeg mij is toe als AH Voorschoten.. Filiaal 1107.. Kassa en Houdbaar.. volgens mij is het een AH 2 winkel..

Iig.. Ik wordt echt schijtziek van die jokers. Vooral die mensen die naar je toekomen bij de informatiebalie om steeds weer nieuwe te halen, en als ze dan bij de kassa staan hebben ze opeens 12 jokers geplakt. Sorry mevrouw maar ik mag er maar 3 aanslaan. Nou zeg, mijn buurvrouw ligt doodziek thuis en ik heb haar jokers meegenomen..

(ow, toevallig dat ik je net nog bij de informatiebalie zag om een paar vellen te halen)

[ Bericht 0% gewijzigd door faculty op 07-03-2006 02:35:06 (Het moet 1107 zijn IPV 1077) ]
What goes around, Comes around
pi_35795599
Mij kun je ook toevoegen.. AH 8719, Voorthuizen afdeling HB.
Geen idee wat voor soort AH het is
  dinsdag 7 maart 2006 @ 00:01:32 #26
129961 tazman89
Cricket=king of sports
pi_35796082
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:40 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Woendag 8 maart om 10.00 uur dus.

En ze blijven die dag meteen tot 22.00 uur open

-edit-

Hier is het persbericht:
http://www.ah.nl/albertheijn/persberichten/article.jsp?id=383750

En die naaiers krijgen gewoon Kies&Kook
yup mijn AH
is heel erg mooi geworden, kom allemaal even kijken zou ik zeggen!
ik zelf werk woensdag van 12 tot 8 (maar dat zou stiekem wel is langer kunnen worden)
hoe zit dat trouwens met jullie? ga je wel is over die 8 uur per dag heen? terwijl je dit volgens de wet nog niet mag ?(ik dus)
You might aswell do the white line...
  dinsdag 7 maart 2006 @ 00:01:39 #27
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_35796089
quote:
Op maandag 6 maart 2006 23:47 schreef sandermans het volgende:
Mij kun je ook toevoegen.. AH 8719, Voorthuizen afdeling HB.
Geen idee wat voor soort AH het is
De AH in Voorthuizen is een AH4.

En wat is Voorthuizen trouwens een onwijs dorp.
Het leven is geen krentenbol.
pi_35799628
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:44 schreef Justinn het volgende:

[..]

nee, ik sta zelden nog op zuivel
Mijn jostie.

Nee hoor, justin weet allang dat ie in mijn ogen oke is en geen jostie.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_35802033
quote:
Dat is bij ons echt wel het tegenovergestelde idd. We gaan regelmatig met elkaar dingen doen (Six Flags, strandfeest, borrelen e.d.) en daarnaast hebben we volgens mij het leukste MT van heel het land.

quote:
hoe zit dat trouwens met jullie? ga je wel is over die 8 uur per dag heen? terwijl je dit volgens de wet nog niet mag ?(ik dus)
Vanaf mijn 16e werkte ik standaard op de zaterdag alleen al 8,5 uur. Mag dat niet volgens de wet dan?

PS: zet me er maar bij in de lijst; filiaal 1151 Leidschendam, HB
  dinsdag 7 maart 2006 @ 10:51:35 #30
111612 blrrrt
pi_35802127
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 10:47 schreef Rudy-F1 het volgende:

[..]

Dat is bij ons echt wel het tegenovergestelde idd. We gaan regelmatig met elkaar dingen doen (Six Flags, strandfeest, borrelen e.d.) en daarnaast hebben we volgens mij het leukste MT van heel het land.

[afbeelding]
[..]

Vanaf mijn 16e werkte ik standaard op de zaterdag alleen al 8,5 uur. Mag dat niet volgens de wet dan?

Hey! Der Rudy is in da house.

Hoi.

wat een foute foto trouwens
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:12:32 #31
139696 Foe_Yong_Hai
mét kipfilet
pi_35802644
Ik kon het topic niet meer vinden
nummer 100:
Foe Yong Hai
mét kip filet
¤ 7.75
pi_35803953
quote:
op zaterdag gelden andere regels. Omdat je op zaterdag niet naar school gaat!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:59:41 #33
111612 blrrrt
pi_35804037
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:56 schreef pimtenbrinke het volgende:

[..]

op zaterdag gelden andere regels. Omdat je op zaterdag niet naar school gaat!
Dus je wil eerst naar school en dan nog is meer dan 8 uur werken?
pi_35804521
Dat mag niet. Schooltijden gelden ook als werken op die leeftijd.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35806165
Hé, de nieuwe Voorjaarsbrief staat op WInkelWeb.
Wat vinden jullie ervan?
Het alledaagse bereikbaar, het bijzondere betaalbaar
pi_35806577
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 10:47 schreef Rudy-F1 het volgende:

[..]

afbeelding]http://interval1.rendered.startpda.net/9250001-9300000/9253417_500_500_9rhY.jpeg]afbeelding

Leuke dame daar rechtsboven Wim wie is dat?
Wist trouwens niet dat Willem nog als VM werkte bij jou
pi_35807892
quote:
Leuke dame daar rechtsboven Wim wie is dat?
Wist trouwens niet dat Willem nog als VM werkte bij jou

Rechtsboven Wim is Mandy Meulenbroek, ze heeft aantal jaar bij ons gewerkt op kaas/deli en is toen verhuist. Volgens mij zit ze nu in Wateringen. Willem W heeft ons eind vorig jaar idd ook al weer verlaten, die heeft nu zijn eigen filiaal in oud Rijswijk. Deze foto is gemaakt tijdens onze nieuwjaarsreceptie, waarbij we wat oud-collega's hadden uitgenodigd. Vandaar dat ook Schell (die kale ) en Bas erop staan.
quote:
Hey! Der Rudy is in da house.

Morgûh bart; hoorde al van Koen dat jij hier ook actief was.
pi_35809061
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:58 schreef Rudy-F1 het volgende:

[..]

Rechtsboven Wim is Mandy Meulenbroek, ze heeft aantal jaar bij ons gewerkt op kaas/deli en is toen verhuist. Volgens mij zit ze nu in Wateringen. Willem W heeft ons eind vorig jaar idd ook al weer verlaten, die heeft nu zijn eigen filiaal in oud Rijswijk. Deze foto is gemaakt tijdens onze nieuwjaarsreceptie, waarbij we wat oud-collega's hadden uitgenodigd. Vandaar dat ook Schell (die kale ) en Bas erop staan.
1466 ja
pi_35809339
alweer een nieuw topic
Wel lekker blijven plakken hè?
  Moderator dinsdag 7 maart 2006 @ 15:55:24 #40
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35812129
tvp
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_35815235
Hey hey, ik ben Yashvin, ik werk bij de Albert Heijn in Bergen op Zoom 1130 HB AH-5

Leuk dat er zoiets is
pi_35816159
Rudy!
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
pi_35817098
Damn, was ik vanmiddag bij de appie in Zwolle diezerpoort, zitten me daar toch een stel oude chagerijnige wijven. Leek de aldi wel, daar kijken ze soms blijer
pi_35817439
Diezerpoort 2keer zo groot als zuid, maar wel een ton minder aan omzet.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35818663
Overigens heb ik vandaag een Onbepaalde Tijds contract gekregen
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  Moderator dinsdag 7 maart 2006 @ 19:38:31 #46
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35818954
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 19:31 schreef highway101 het volgende:
Overigens heb ik vandaag een Onbepaalde Tijds contract gekregen
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_35823101
#frustraties#

Die 35% stikkers zijn hardstikke leuk, maar als je ze op diepvriesproducten doet, komen ze los en kan je ze zo op andere dingen plakken, heel heel héél irritant! Een bepaalde klant heeft het ontdekt en die hangt dagelijks rond in onze winkel (woont om de hoek ofzo en heeft echt geen leven ) dus die komt altijd 20x z'n airmails scannen en een zak drop ofzo kopen en dwarrelt hij wel een half uur door de winkel. En als hij diepvries met stikkers vind, trekt hij ze eraf en gaan ze op een random ander product...
[/frustraties]

Jej, morgen nog even 3u extra werken, even invallen voor iemand *gelijk weer ruzie thuis, volgende week ook een tentamen Maatschappijleer
pi_35825201
Wat vinden jullie eigenlijk van de nieuwe vul methode? 3 kratten op een dolly en zo vullen. Voor de wijnen is het niet echt handig vind ik. Ik vind de oude methode nog steeds beter. Wagentje voor papier en plastic
pi_35825681
OP geup-date.
77 mensen.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:19:21 #50
139696 Foe_Yong_Hai
mét kipfilet
pi_35826082
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:04 schreef Yashman het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de nieuwe vul methode? 3 kratten op een dolly en zo vullen. Voor de wijnen is het niet echt handig vind ik. Ik vind de oude methode nog steeds beter. Wagentje voor papier en plastic
Een "vultafel" bedoel je? Dat hadden wij maanden terug ook geprobeerd, maar nieamnd gebruikte die dingen. Is ook niet handig vind ik. Als je naar de vak loopt open je toch de verpakking al dus je wint er geen tijd mee, en als je eerst moeten zoeken naar produkten die bij elkaar staan, en er op moet zetten dan ben je denk ik alleen maar langer bezig

Laatst kwamen ze hier ook met het "geniale" idee op een rek boven de vulling te hangen om je karton op te gooien. Alleen hangt dat ding dan een beetje te laag en stoot je je hoofd.
Bovendien zit je dan nog steeds met je plastic.
nummer 100:
Foe Yong Hai
mét kip filet
¤ 7.75
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:29:00 #51
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_35826608
quote:
Dolly's dus? Die gebruiken wij standaard bij ons. Het is meer een uitzondering als je er geen gebruikt.. Ik doe altijd 3 '17' kratten en 1 '11' krat, en dan nog de grijze bovenkant erop . Makkie, dan kan je producten die op dezelfde plek staan tegelijk meenemen . Voor babyvoeding of zware producten is het masterlijk

Laatst keken een man en een vrouw naar die dolly's van Dat is handig!! Nog nooit gezien! etc
pi_35827325
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:12 schreef SHERMAN het volgende:
OP geup-date.
77 mensen.
Alleen mij nog vergeten.
Filiaal 1151, Leidschendam, AH-5, HB
quote:
Helemaal mee eens. Enigste voordeel van de vuldolly is dat je meerdere colli's tegelijkertijd kunt meenemen om te vullen. Maar geef mij maar idd gewoon een kar voor karton en plastic. En al helemaal niet zo'n ijzeren rek voor bovenop de kar. Misschien een tip voor de fantastische ontwerper van deze dingen, om ze eerst zelf eens in de praktijk te testen. Dan had hij meteen begrepen dat je je kop er continue tegen aanstoot.
pi_35827727
quote:
Is al meer als 2 jaar bij ons
pi_35827793
Het verschilt per afdeling/pad of de vuldolly handig is. Zo is het voor Zuivel/VVV een ideale uitkomst. Op deli/kaas scheelt het ook een hoop. Groente en vlees gebruiken ze bij ons niet, op HB lijkt het me wel wel handig, ligt eraan welk pad.
pi_35827819
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:19 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:

[..]

Een "vultafel" bedoel je? Dat hadden wij maanden terug ook geprobeerd, maar nieamnd gebruikte die dingen. Is ook niet handig vind ik. Als je naar de vak loopt open je toch de verpakking al dus je wint er geen tijd mee, en als je eerst moeten zoeken naar produkten die bij elkaar staan, en er op moet zetten dan ben je denk ik alleen maar langer bezig

Laatst kwamen ze hier ook met het "geniale" idee op een rek boven de vulling te hangen om je karton op te gooien. Alleen hangt dat ding dan een beetje te laag en stoot je je hoofd.
Bovendien zit je dan nog steeds met je plastic.
Is ook al 2 jaar bij ons en bevalt ons prima, je karton vwring je er gewoon tussen, als je je rek ophangd heb je een kier waar je plastic tussen kunt doen en als je veel platic heb kun je een groter vak gebruiken van de container zelf.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:54:30 #56
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_35828212
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:47 schreef Webgangster het volgende:

[..]

Is ook al 2 jaar bij ons en bevalt ons prima, je karton vwring je er gewoon tussen, als je je rek ophangd heb je een kier waar je plastic tussen kunt doen en als je veel platic heb kun je een groter vak gebruiken van de container zelf.
Ik kan me niet echt voorstellen hoe dat eruit ziet Wij gebruiken winkelwagentjes . Plastic in het kinderzitje+ernaast, en karton in het wagentje zelf. Vulploegleiders legen het karton vanuit karretje op een grote kar eens in de zoveel tijd, hoef dus zelf niks weg te gooien .
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:55:28 #57
111612 blrrrt
pi_35828280
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:55:55 #58
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_35828318
Wel veel werken deze week .
Ma 0600 - 0800
Di 1700 - 2100
Wo 1700 - 2100
Vr 1700 - 2100
Za 1200 - 2100

En ook nog school . Wel lekker eigenlijk .
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:57:33 #59
139696 Foe_Yong_Hai
mét kipfilet
pi_35828410
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:54 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik kan me niet echt voorstellen hoe dat eruit ziet Wij gebruiken winkelwagentjes . Plastic in het kinderzitje+ernaast, en karton in het wagentje zelf. Vulploegleiders legen het karton vanuit karretje op een grote kar eens in de zoveel tijd, hoef dus zelf niks weg te gooien .
WAT vulploegleiders doen wat bij jullie?!?

Ik gooi het eigenlijk liever eerst naast de kar met vulling, en als die leeg is gooi ik het daar op. Scheelt weer naar buiten in de kou te moeten lopen om een winkelwaggentje te halen.
nummer 100:
Foe Yong Hai
mét kip filet
¤ 7.75
pi_35828482
vuldolly is bij ons ook standaard evenals de karton rekjes
voor plastic zijn er wel zakken maar normaal gesproken prop ik ze gewoon tussen de container

vuldolly kan best handig zijn, bijvoorbeeld voor wijntjes ofzo
pi_35828616
quote:
Dus jullie gebruiken ook het rek nog?! Bij ons heb ik er voor gezorgd dat die dingen binnen 2 weken niet meer gebruikt werden. Arbo-technisch gezien mogen ze namelijk niet eens gebruikt worden volgens mij. We hadden bij ons in het filiaal in 2 weken 2 hoofdwonden.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 23:06:23 #62
111612 blrrrt
pi_35828935
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:00 schreef Rudy-F1 het volgende:

[..]

Dus jullie gebruiken ook het rek nog?! Bij ons heb ik er voor gezorgd dat die dingen binnen 2 weken niet meer gebruikt werden. Arbo-technisch gezien mogen ze namelijk niet eens gebruikt worden volgens mij. We hadden bij ons in het filiaal in 2 weken 2 hoofdwonden.
Wat een josties
pi_35828974
Zo te horen ben ik niet de enige die het op dezelfde manier als mij doet
pi_35828987
Bij ons struikel je echt over de dolli's, ook bij kaas/deli hoor! Gewoon om spullen even van de ene naar de andere kant mee te nemen, met het schoonmaken/opruimen van het brood, even je manden weg kunnen zetten enzo. Het is toch super onlogisch als je per colli gaat lopen

Karton doen wij in een 2e lege vulkar ernaast *met zuivel dan* met houdbaar stapel je het meestal bovenop je vulling op, je doet gewoon eerst de ene helft van de kar, daar dump je je karton en dan daarna doe je de andere helft... Die rekken hebben we wel liggen, niemand die ze gebruikt. Ik heb het wel geprobeerd met hell no dat dat nog een keer gaat gebeuren
pi_35829133
Jullie vullen alles overdag?

Voor openingstijd splitsen we gewoon alles uit voor de vakken, niks geloop. Met de middagvulling gebruiken we dolly's, maar ik geef de voorkeur aan lopen en een winkelwagentje.
Bij zo'n vuldolly heb je allemaal spul door elkaar. De zuivelafdeling is wel een meter of 20 lang (magazijndeur, kantinedeur+flessenautomaat ertussen), en dan loop je alsnog heen en weer met die dolly. Bovendien flikkert al dat karton van dat rek af.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35829205
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:06 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Wat een josties
was jij er niet 1 van
pi_35829237
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:06 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Wat een josties
En bedankt Bart; ik was 1 van de 2. Ik wil je van harte uitnodigen om eens te komen helpen op houdbaar, met vuldolly en kartonrek. En dan uiteraard wel eens de vulnorm halen he.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 23:17:42 #68
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_35829502
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:57 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:

[..]

WAT vulploegleiders doen wat bij jullie?!?

Ik gooi het eigenlijk liever eerst naast de kar met vulling, en als die leeg is gooi ik het daar op. Scheelt weer naar buiten in de kou te moeten lopen om een winkelwaggentje te halen.
Hee ik weet niet, het is een meegenomen traditie van Honselersdijk (en die weten wel wat goed werkt ). Zo hoeft HB niet naar het magazijn te lopen. De afgelopen paar weken ben ik nauwelijks in het magazijn te vinden, alleen om dingen te zoeken voor klanten.. Vulploegleider zorgt ervoor dat het karton uit je kar wordt geleegd (door hemzelf) en dat er constant een kar voor je klaarstaat om te vullen.. Scheelt echt veel tijd!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 23:26:35 #69
111612 blrrrt
pi_35829909
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:12 schreef Rudy-F1 het volgende:

[..]

En bedankt Bart; ik was 1 van de 2. Ik wil je van harte uitnodigen om eens te komen helpen op houdbaar, met vuldolly en kartonrek. En dan uiteraard wel eens de vulnorm halen he.
Graag gedaan hoor Rudy

En ik heb momenteel niet echt de behoefte om te komen vullen. Heb dat al 6 jaar gedaan.
pi_35830492
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:17 schreef GotC het volgende:

[..]

Hee ik weet niet, het is een meegenomen traditie van Honselersdijk (en die weten wel wat goed werkt ). Zo hoeft HB niet naar het magazijn te lopen. De afgelopen paar weken ben ik nauwelijks in het magazijn te vinden, alleen om dingen te zoeken voor klanten.. Vulploegleider zorgt ervoor dat het karton uit je kar wordt geleegd (door hemzelf) en dat er constant een kar voor je klaarstaat om te vullen.. Scheelt echt veel tijd!
Zo doen wij het al jaren. Werkt inderdaad goed, de vulnormen op HB en Zuivel worden goed gehaalt. Alleen bij Vlees/AGF niet. Daar gebruiken ze elke week een uur of 30 teveel.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35834826
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:17 schreef GotC het volgende:

[..]

Hmm, juist even een rondje door de winkel lopen is denk ik wel goed voor de concentratie hoor.. Ik vind het altijd wel even lekker/leuk om even naar het magazijn heen en weer te lopen, even wat afleiding en dan weer doorgaan.

En de vulploegleiders doen dat soort dingen bij jullie? Bij ons is het iemand van AGF ofzo en die vult ook gewoon zelf, geen verschil te zien met de rest van de ploeg.
Over de dolli's nog even, met houdbaar zetten we gewoon een kar aan het begin en dan loop je met een paar colli op je dolli *he dat rijmt * langs het pad, werkt prima. Ok met bier/fris werkt dat niet echt, dat zijn toch kratten
  woensdag 8 maart 2006 @ 08:12:58 #72
54409 anti-virus
Morgen gratis bier!
pi_35835034
Vandaag weer van 16 tot 21
Gister om een uur of 18.30 was het bij ons zo druk dat de rijen tot het brood stonden ! (ja dat is ver voor een AH-2 )
Voulez-vous faire du chill avec moi?
pi_35835241
om 18.30? Oh dan waren zeker daar al onze klanten heen Tering, het was echt helemaal uitgestorven bij ons tussen 5 en 7, ik kon zo geblinddoekt met de poetsmachine rondkrossen, ik zou toch niemand raken
  Moderator woensdag 8 maart 2006 @ 08:41:38 #74
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35835265
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:55 schreef GotC het volgende:
Wel veel werken deze week .
Ma 0600 - 0800
Di 1700 - 2100
Wo 1700 - 2100
Vr 1700 - 2100
Za 1200 - 2100

En ook nog school . Wel lekker eigenlijk .

maandag 18.15 tot 20.15
dinsdag X
woensdag X
donderdag 1700 tot 1900, of 16 tot 1900 of 15 tot 1800, zoeken ze uit
vrijdag 12 tot 17
zaterdag 15 tot 18

Veel in vergelijking met de planning tijden als in: 17 tot 19 do en za 15 tot 18
pi_35835358
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 08:41 schreef Renesite het volgende:

[..]

maandag 18.15 tot 20.15
dinsdag X
woensdag X
donderdag 1700 tot 1900, of 16 tot 1900 of 15 tot 1800, zoeken ze uit
vrijdag 12 tot 17
zaterdag 15 tot 18

Veel in vergelijking met de planning tijden als in: 17 tot 19 do en za 15 tot 18
Dinsdag 8.30-17.30
Donderdag 17-22
Vrijdag 17-22
Zaterdag 17-22(zal wel weer 13-22 worden )
  woensdag 8 maart 2006 @ 08:59:20 #76
111612 blrrrt
pi_35835494
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 08:50 schreef kmaestro het volgende:

[..]

Dinsdag 8.30-17.30
Donderdag 17-22
Vrijdag 17-22
Zaterdag 17-22(zal wel weer 13-22 worden )
Kan je zaterdag van 17-18 kassa draaien?
  Moderator woensdag 8 maart 2006 @ 08:59:42 #77
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35835497
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 08:59 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Sorry, ik zit al
pi_35835852
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 08:59 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Dat kan bijvoorbaad al niet
want met 17-22 moet ik 17-88 deli/kaas, anders ben ik aan het eten

Hoe zou je trouwens reageren als ik een keer helemaal gek word van het bijdraaien, dat ik dan omroep: Attentie afdeling Kassa, Zuivel-assistentie alstublief!
Die dag gaat komen dat ik dat omroep
pi_35837245
Ik moet zo achter de Informatiebalie staan

ik weet niet eens waar alles ligt
  woensdag 8 maart 2006 @ 10:27:50 #80
111612 blrrrt
pi_35837319
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 09:18 schreef kmaestro het volgende:

[..]

Hoe zou je trouwens reageren als ik een keer helemaal gek word van het bijdraaien, dat ik dan omroep: Attentie afdeling Kassa, Zuivel-assistentie alstublief!
Die dag gaat komen dat ik dat omroep
Gelukkig heb ik dan de Wim-kaart nog.
  woensdag 8 maart 2006 @ 10:46:33 #81
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_35837783
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 07:37 schreef stevenp het volgende:

[..]

Hmm, juist even een rondje door de winkel lopen is denk ik wel goed voor de concentratie hoor.. Ik vind het altijd wel even lekker/leuk om even naar het magazijn heen en weer te lopen, even wat afleiding en dan weer doorgaan.

En de vulploegleiders doen dat soort dingen bij jullie? Bij ons is het iemand van AGF ofzo en die vult ook gewoon zelf, geen verschil te zien met de rest van de ploeg.
Over de dolli's nog even, met houdbaar zetten we gewoon een kar aan het begin en dan loop je met een paar colli op je dolli *he dat rijmt * langs het pad, werkt prima. Ok met bier/fris werkt dat niet echt, dat zijn toch kratten
De leiders vullen ook nog mee, meestal drog of juist chips/wcpapier, zodat ze snel weer iets anders kunnen gaan doen als het nodig is Dus ze vullen wel, maar doen ook tegelijkertijd veel andere dingen.

Ik loop meestal toch wel veel door de winkel, voor klanten of om colli ergens anders heen te brengen, iets te controleren..dus niet alleen maar constant vullen (wat wel het geval is in Honselersdijk )
pi_35838266
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 10:27 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik dan de Wim-kaart nog.
Wim-kaart? begin je nu ook al te hallucineren?
pi_35838436
Wat is een Wim-kaart?
Het alledaagse bereikbaar, het bijzondere betaalbaar
pi_35839434
sja wij splitsen in het magazijn, zodat de winkel netjes blijft.
In de winkel 1 container, 1 vul dolly en een rek voor karton en een vuilniszak voor plastic. Je moet gelijk alles in die kratten doen (restanten) kost veel tijd. Dozen op een container zodat je pad netjes blijft.

Nu willen ze ook nog een keer invoeren dat we na sluitingstijd gaan vullen, beetje jammer, vooral op zaterdag.

Werktijden voor resterende week

do 17.30 - 20.00
vrij 17.30 - 20.00
zat 9.00-18.00
pi_35839968
quote:
Nu willen ze ook nog een keer invoeren dat we na sluitingstijd gaan vullen, beetje jammer, vooral op zaterdag.
Dat gaat bij ons gelukkig niet. Aangezien wij de hele week (op zondag na) van 08.00 tot 22.00 open zijn. Als wij buiten openingstijden zouden gaan vullen, dan staat letterlijk 's avonds de hele winkel leeg. En het zou AH flink wat meer geld gaan kosten, ivm de toeslaguren.

Krijgen jullie trouwens nog die heerlijke toeslaguren?

[ Bericht 13% gewijzigd door Rudy-F1 op 08-03-2006 12:21:04 ]
pi_35839994
Na sluitingstijd is vaak duurder. 15 jarigen mogen niet werken 's avonds, 's ochtends wel (vanaf 7 uur). Dus moet je meer (duurdere) oudere werknemers inzetten.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35841235
Ze bedoelen meer dat er op de momenten gevuld gaat worden als er weinig mensen in de winkel zijn
pi_35841435
Ja, daar wil AH zowieso naar toe heb ik gehoord. Helaas is dat niet mogelijk in filialen, zoals waar ik werk: kleine vloeroppervlak, hoge omzet. Dat betekend dat de schappen te snel leeglopen (zeker op do/vr/za) om alleen te kunnen vullen tijdens daluren/buiten de openingstijden.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  Moderator woensdag 8 maart 2006 @ 12:55:00 #89
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35841454
Zaterdag 15 tot 18 word 11 tot 16
pi_35846687
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:07 schreef Rudy-F1 het volgende:

[..]

Dat gaat bij ons gelukkig niet. Aangezien wij de hele week (op zondag na) van 08.00 tot 22.00 open zijn. Als wij buiten openingstijden zouden gaan vullen, dan staat letterlijk 's avonds de hele winkel leeg. En het zou AH flink wat meer geld gaan kosten, ivm de toeslaguren.

Krijgen jullie trouwens nog die heerlijke toeslaguren?
Nee maar dat is logisch, want wij worden sowieso leeggeplukt op een zaterdag omdat we zo'n groot filliaal zijn. Het nieuwe filliaal van willem W. hoeft nauwelijks overdag gevult te worden, dat zei hij ook zelf al, omdat het zo'n klein filliaal is.

Ja, ik krijg toeslaguren;)
  Moderator woensdag 8 maart 2006 @ 16:58:17 #91
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35849569
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:55 schreef Renesite het volgende:
Zaterdag 15 tot 18 word 11 tot 16
Nog leuker.
Ik werd gebeld dus: René, kan je ook donderdag van 15 tot 17.
Ja, wel best, maar dan heb ik wel een half uur pauze
Ik ga het regelen

Ik ging dus ff voor zekerheid er naar binnen.
"Is geregeld"

"René? (iemand anders) werk jij vrijdag al?"
"Ja, van 12 tot 17"
"Kan jij de hele dag?"
"Joah "

8 tot 17
pi_35849625
Mooi toch?
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  Moderator woensdag 8 maart 2006 @ 17:00:35 #93
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35849650
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:00 schreef highway101 het volgende:
Mooi toch?
Ze houden van me
Verkapte: Ik heb een 45 urige school/werk excl. huiswerkweek
pi_35849694
Hoe doe je dat dan? Je spijbelt de helft van school? (vrijdag)
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35849953
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:29 schreef kmaestro het volgende:

[..]

Nee maar dat is logisch, want wij worden sowieso leeggeplukt op een zaterdag omdat we zo'n groot filliaal zijn. Het nieuwe filliaal van willem W. hoeft nauwelijks overdag gevult te worden, dat zei hij ook zelf al, omdat het zo'n klein filliaal is.

Ja, ik krijg toeslaguren;)
Dat komt doordat ze allemaal bij ons komen voor de boodcshappen
pi_35850308
Het meest irritante als "klant" bij AH zijn die snert kinders die aan het vullen zijn, waarbij de halve gang vol ligt met plastic, karton, etc...
Valt zeker op als ze gewoon karren hebben staan daarvoor dat een hindernis baan er soms niks bij is. Doen ze het wel met dollie's gewoon dan is dat een stuk "netter" in mijn ogen. Maargoed nu vullen ze ook op rare tijdens in het filiaal waar ik altijd kom dus (Zwolle, dobbe)
  Moderator woensdag 8 maart 2006 @ 17:25:51 #97
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35850363
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:01 schreef highway101 het volgende:
Hoe doe je dat dan? Je spijbelt de helft van school? (vrijdag)
nope.
ik ben vrijdags altijd vrij
pi_35850449
Bij ons (1151) moet er op elk moment van de dag op elke versafdeling gevuld worden anders staat alles gewoon leeg
Wij hebben niet voor niets van de heer John S. de "titel": de vulfabriek
pi_35850456
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:23 schreef PoisonouS het volgende:
Het meest irritante als "klant" bij AH zijn die snert kinders die aan het vullen zijn, waarbij de halve gang vol ligt met plastic, karton, etc...
Valt zeker op als ze gewoon karren hebben staan daarvoor dat een hindernis baan er soms niks bij is. Doen ze het wel met dollie's gewoon dan is dat een stuk "netter" in mijn ogen. Maargoed nu vullen ze ook op rare tijdens in het filiaal waar ik altijd kom dus (Zwolle, dobbe)
Is hier dagelijkse gang geweest altijd.. frisdrank kleinverpakkingen etc vulploegettertjes pleurden de zooi op de grond en begonnen dat te vullen .. ze vergeten dan alleen dat je met 3 man en 3 CC's in een krap gangpad staat waar maar net 2 CC naast mekaar kunnen staan.. het werd een heuze slaom voor klanten gelukkig is dat alweer wat minder nu we ipv 4 uur om 6 uur gaan vullen
  Moderator woensdag 8 maart 2006 @ 17:29:29 #100
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35850485
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:28 schreef kmaestro het volgende:
Bij ons (1151) moet er op elk moment van de dag op elke versafdeling gevuld worden anders staat alles gewoon leeg
Op zaterdag, die bananen! men! hard!
pi_35850550
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:28 schreef kmaestro het volgende:
Jeetje hoe vullen jullie daar dan ? toch wel 3x dubbel alles op mekaar bij de AGF ?
Hier beweerde er altijd eentje dat alles maar 1 laag mocht.... dus een laag sla en dan de rest op gelijke hoogte.. appels dan wel weer 2 uiteraard....... ben ik even blij dat zij weg is zeg opeens een stuk lekkerder werken

[ Bericht 1% gewijzigd door SG1-freak op 08-03-2006 17:37:11 ]
pi_35851115
Appels 3 hoog.
Al gaat dat misschien veranderen.
pi_35851470
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:51 schreef SHERMAN het volgende:
Appels 3 hoog.
Al gaat dat misschien veranderen.
Ik hou gewoon 2 hoog in een 11je en in het 11je daaronder nog een extra laagje zodat je het snel weer mooi kan leggen en fruit ligt hier op een zaterdag nog wel over 5 minuten dus 3 is niet echt nodig bij ons
pi_35851742
Oh ja, en in de krat er onder uiteraard ook nog 1.
pi_35854167
Een vulfabriek zijn we idd hier in Leidschendam. Ik ben benieuwd hoeveel andere AH-5 filialen in een gewone gemiddelde week meer dan 16000 colli houdbaar (exc diepvries) binnen krijgen (verdeeld over 10 leveringen).
pi_35854577
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:30 schreef Rudy-F1 het volgende:
Een vulfabriek zijn we idd hier in Leidschendam. Ik ben benieuwd hoeveel andere AH-5 filialen in een gewone gemiddelde week meer dan 16000 colli houdbaar (exc diepvries) binnen krijgen (verdeeld over 10 leveringen).
den haag centrum? grote marktstraat? doe maar een gok hoor.. ook al is het een winkel 4
  Moderator woensdag 8 maart 2006 @ 19:44:07 #107
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35854722
bij ons valt dat duidelijk wel me
pi_35854842
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:44 schreef Renesite het volgende:
bij ons valt dat duidelijk wel me
Bij ons zitten we gauw tussen de 900 en 1500 colli per dag maar dit verschilt natuurlijk heel erg.. laagste wat we ooit gehad hebben was 413 colli midden in de zomer maanden.. en dan heb ik het nog alleen over houdbaar
  Moderator woensdag 8 maart 2006 @ 19:48:42 #109
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35854877
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:47 schreef SG1-freak het volgende:

[..]

Bij ons zitten we gauw tussen de 900 en 1500 colli per dag maar dit verschilt natuurlijk heel erg.. laagste wat we ooit gehad hebben was 413 colli midden in de zomer maanden.. en dan heb ik het nog alleen over houdbaar
ik heb geeen idee, weet alleen de omzet dat icm de vullers...
2 per pad ofzo
pi_35855083
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:47 schreef SG1-freak het volgende:

[..]

En enig idee wat jullie grootste houdbaar zending ooit was? Bij ons op donderdagavond voor kerst 2004; 8300 colli. Replenishment eerste kerst was niet de beste.
  Moderator woensdag 8 maart 2006 @ 19:56:02 #111
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35855147
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:54 schreef Rudy-F1 het volgende:

[..]

En enig idee wat jullie grootste houdbaar zending ooit was? Bij ons op donderdagavond voor kerst 2004; 8300 colli. Replenishment eerste kerst was niet de beste.
ik ga me er eens in verdiepen, ik doe nl. kassa en hoop op Groente te komen.
pi_35855168
Zuivel is bij ons een drama vaak, omdat het gewoon niet bij te houden is. Onze SM heeft een keer uitgerekend dat we twee keer zoveel meter Zuivel nodig hebben om alles aan te kunnen.... En volgens mij hebben we al een van de grootste zuivelafdelingen van Nederland(zal me iig niets verbazen )
Op een zaterdag krijgen we zo'n 750 colli aan zuivel binnen. Je houd daardoor ook veel restanten over, waarvan het vak binnen een uur weer leeg is omdat het vak in verhouding met wat je verkoopt veel te klein is
pi_35855258
Het is trouwens wel duidelijk dat 1151 niet alleen alle andere AH's beat, maar nu ook nog eens in het medewerkerstopic owned
pi_35855273
quote:

[..]

sinds replenishment was het hoogste ooit geloof ik rond de 1600 iets meer of minder... das houdbaar..vers doe ik pas sinds half jaar dus daar heb ik niet zo'n inzicht op. zoiezo staat 1089 bekend in de regio den haag als een vrij moeilijke winkel.. althans..... als ik Robért moet geloven
pi_35855276
Zelfde probleem hier. Maandagochtend is vaak alles helemaal leeg bij Zuivel. Zaterdag: 500 colli 's ochtends, 300 's middags.
Doordeweeks: 350 's ochtends, 200 's middags.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  Moderator woensdag 8 maart 2006 @ 20:01:00 #116
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35855383
zuivel zal wel een metertje of 7 zijn hier ofzo
pi_35855402
quote:
En volgens mij hebben we al een van de grootste zuivelafdelingen van Nederland
Dat is wel een hele goeie grap Koen.
Hoeveel meter hebben we? Denk iets van 12 ofzo? Denk dat er absoluut wel winkels zijn die 18 meter of meer hebben.
pi_35855436
Wat is bij jullie zuivel?

Bij ons vallen verse sappen, boter en kaas ook onder zuivel. Das zo'n 20 meter
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35855465
Puur zuivel: 11 meter,
Boter: 3 meter
Kaas: 4meter
Sappen: 3 meter

21 meter dus
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  Moderator woensdag 8 maart 2006 @ 20:03:23 #120
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35855478
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:02 schreef highway101 het volgende:
Wat is bij jullie zuivel?

Bij ons vallen verse sappen, boter en kaas ook onder zuivel. Das zo'n 20 meter
zuivel imho de kwark toetjes melk.
Vergeet ik nog de boter, dat is ook wel 8 meter, 15 meter totaal geloof ik.

kaas ook zuivel? Dat is bij ons deli Dat is ook nogal wat meter
Andere kant van de winkel
pi_35855499
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:01 schreef Rudy-F1 het volgende:

[..]

Dat is wel een hele goeie grap Koen.
Hoeveel meter hebben we? Denk iets van 12 ofzo? Denk dat er absoluut wel winkels zijn die 18 meter of meer hebben.
12 ik weet niet hoe jij telt.... de rechterwand is 4, de wand er links van 3 of 4, die ernaast 5, die daarnaast 3 of 4, die om de hoek 4
Of zit ik met te grote meters in mn hoofd

Zuivel is bij ons puur zuivel + coolbest en die shit. Verse sappen is groente bij ons
pi_35855599
mwah van wat ik van collega's/ WW heb gehoord is 1151 toch wel een van de wat gezelligere winkels in de regio... nu werk ik daar natuurlijk niet maar ben er wel paar keer geweest en ik krijg wel de indruk dat het een best gezellig sfeertje is daaro? of vergis ik me daar nou zo giga in
Want ja... een gezelligere winkel maakt ook een mooiere winkel vind ik.... onze vulploeg houdbaar is in princiepe gewoon naar de knoppen... alle mensen die er wel wat langer werken doen het opzicht wel goed maar sinds een jaartje of 2 worden er alleen maar een stelletje ongeregeld aangenomen.. maarja das mijn mening hoor ben blij dat ik nu bij vers ZB hoor

wow typ ik een heel verhaal ligt er alweer een heel ander verhaal klaar
zo even uit mijn hoofd:
boter - 2 meter
salades 2
voorverpakte kaas 3
zuivel totaal: 10 dacht ik
AGF : 8 tafels
pi_35855616
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:03 schreef Renesite het volgende:

[..]

Vergeet ik nog de boter, dat is ook wel 8 meter

kaas ook zuivel? Dat is bij ons deli Dat is ook nogal wat meter
Andere kant van de winkel
8 meter boter! sjees das wel heel veel.

Deli-kaas zit naast kaas ZB. Dat zit weer naast Boter en zuivel.

De afdeling heet vers 2: Zuivel/Deli-kaas/ZAV
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35855656
Ok; was wel heel pessimistisch idd. Met sappen erbij denk ik 18 meter (exc boter). Maar niet meer hoor (denk ik )
  Moderator woensdag 8 maart 2006 @ 20:08:01 #125
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35855690
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:06 schreef highway101 het volgende:

[..]

8 meter boter! sjees das wel heel veel.

Deli-kaas zit naast kaas ZB. Dat zit weer naast Boter en zuivel.

De afdeling heet vers 2: Zuivel/Deli-kaas/ZAV
Ik geloof 8 meter met kwark zooi, we hebben 6 dan ( ) meter met boter en andere shit (kuipjes met kipfilet blaat) en daarna nog wat vlees enzo, telt niet mee, kaas á 5 / 4 meter excl. de deli uitgeef 'balie' zelf,
pi_35855835
Maarja, ons filiaal heeft waarsch de slechtste oppervlakte/omzet verhouding
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35855891
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:06 schreef SG1-freak het volgende:
mwah van wat ik van collega's/ WW heb gehoord is 1151 toch wel een van de wat gezelligere winkels in de regio... nu werk ik daar natuurlijk niet maar ben er wel paar keer geweest en ik krijg wel de indruk dat het een best gezellig sfeertje is daaro? of vergis ik me daar nou zo giga in
Want ja... een gezelligere winkel maakt ook een mooiere winkel vind ik.... onze vulploeg houdbaar is in princiepe gewoon naar de knoppen... alle mensen die er wel wat langer werken doen het opzicht wel goed maar sinds een jaartje of 2 worden er alleen maar een stelletje ongeregeld aangenomen.. maarja das mijn mening hoor ben blij dat ik nu bij vers ZB hoor
Zeg maar meteen dé gezelligste winkel van de regio . 1 groot feest altijd
Maar wat je zegt; ook bij ons zijn de laatste jaren veel 'mindere' collega's aangenomen. Denk dat dat bij ons voor een groot deel door een andere mentaliteit komt. Ze komen bij ons echt alleen maar omdat ze moeten werken, voor wat extra werk zijn ze te beroerd.
pi_35856110
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:12 schreef Rudy-F1 het volgende:

[..]

Zeg maar meteen dé gezelligste winkel van de regio . 1 groot feest altijd
Maar wat je zegt; ook bij ons zijn de laatste jaren veel 'mindere' collega's aangenomen. Denk dat dat bij ons voor een groot deel door een andere mentaliteit komt. Ze komen bij ons echt alleen maar omdat ze moeten werken, voor wat extra werk zijn ze te beroerd.
Ik ben niet de enigste die er zo over denkt in mijn filiaal.. bij ons denken ze alleen maar aan dat uurloontje van ze... dan willen ze het nog wel eens maken om een tijdje niet te komen opdagen dan weer wel.. of als ze moeten werken mekaar lopen ondersmijten met stront zoals hier vorige week gebeurd is.. echt om kotsmisselijk van te worden

De tijd van we blijven nog even wat langer om wat kleine dingetjes af te maken.. restanten doen/worpen etc etc is voorbij en dat is echt vreselijk jammer want het kan best gezellig wezen... naja ben blij dat "mijn" versteam en vers BD de gezelligste klepkousjes van het filiaal bevatten, kan al niet wachten tot ze er 1 team van maken
pi_35856168
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:17 schreef SG1-freak het volgende:

[..]

of als ze moeten werken mekaar lopen ondersmijten met stront zoals hier vorige week gebeurd is.. echt om kotsmisselijk van te worden
WTF
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35856277
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:18 schreef highway101 het volgende:

[..]

WTF
Ik heb 2 weken vakantie dus heb niet alles gehoord.. maar er waren er 2 die het nodig vonden om boven in de heren wc stront in zakjes te doen en die naar bepaalde mensen te smijten... dat is alles wat ik weet
pi_35856362
Damn
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35858339
Wij zitten aan de 2/3 meter voor Boter, 2/3 meter voor verse sappen/coolbest en dan denk ik 10,12 meter met melk/yoghurt/vla/kwark/toetjes maar ook voorverpakte kaas en smeerkaas etc..
pi_35859824
Trouwens, ik hoorde keer van iemand dat er ook wel rondleidingen zijn van winkel personeel door de DC's klopt dat? Want nooit zo'n groep gezien eigelijk
pi_35860627
de AH klas (waar ik in zit), zou ook een rondleiding krijgen door het DC. Zelf ben ik er al diverse malen geweest, behalve in de Houdbaar hal.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35860719
Hehe, ach ja lijkt me wel goeie actie als ze die lui ook eens ff een opdrachtje laten ophalen dan Zien ze geljik dat stapelen niet altijd zo makkelijk gaat als ze denken (bij houdbaar that is, bij de andere shit hoeven ze nl niet echt te stapelen :>
pi_35860948
Sick, 45 containers vracht vanavond.
Gister 29 en maandag 43.

Met kerst zitten we rond de 60.
pi_35861008
60 wat?

Vers, Houdbaar? Op een maandagochtend hebben wij er meestal 50 á 60 voor Vers.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35861078
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 22:04 schreef highway101 het volgende:
60 containers, vers.
Oke, misschien wat meer, een grote vrachtwagen vol + 6 hadden we vorige kerst.

45 containers is voor onze winkel verdomd veel aan het begin van de week, ben benieuwd naar de week omzet.
  woensdag 8 maart 2006 @ 22:08:56 #139
139696 Foe_Yong_Hai
mét kipfilet
pi_35861150
quote:

[..]

Zoiets hadden wij ook met kerst, niet normaal meer. Normaal hebben wij altijd wel meer dan 2000 colli per dag op HB.

Wij vullen trouwens, vanaf half 7 tot het einde. Wat dus verschilt per avond (We vullen dus ook als de winkel dicht is) Zoals afgelopen vrijdag, 23.00
nummer 100:
Foe Yong Hai
mét kip filet
¤ 7.75
  woensdag 8 maart 2006 @ 22:22:08 #140
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_35861611
quote:

[..]

Ik zal het eens vragen Maar afgelopen kerst was het:
Vrijdag week ervoor = 1700 colli
Maandag = 2100 colli
Dinsdag = 1680 colli
Woensdag = 1560 colli
Donderdag = 2100 colli
Vrijdag = 3600 colli
Zaterdag = 2040 colli

Vrij weinig dus eigenlijk, maar alsnog 150 tot 200% meer dan normaal Inmiddels krijgen we normaal doordeweeks 1600 colli binnen
pi_35862670
Biologische weken komen der aan
pi_35862696
alweer?
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35862750
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 22:48 schreef highway101 het volgende:
alweer?
de acties worden elke jaar herhaald
  woensdag 8 maart 2006 @ 23:06:05 #144
111612 blrrrt
pi_35863322
Ik zit eigenlijk te wachten op de kraskaarten
pi_35863385
Ach, bij AH hebben ze in ieder geval nog leuke acties. Zoveel aparte acties zie je niet bij de concurrenten...
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35863612
mensen die werken bij DC(of anderen die er verstand van hebben)

weet niet of het eerder is behandeld maar ik vraag me af waarom de DC'S de producten niet per assortimentsgroep op een aparte container leveren. Nou komt alles door elkaar binnen en moet elke winkel splitsen. Is er ooit een poging gedaan om het DC opnieuw in te delen en het dc op assortiment groep te zetten?

weet niet of dit kan maar vraag me af waarom het niet wordt gedaan. Want op die manier kan er lijkt mij veel bespaard worden

gaarne duidelijk van de personen die er verstand van hebben
pi_35864680
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 23:14 schreef pimtenbrinke het volgende:
mensen die werken bij DC(of anderen die er verstand van hebben)

weet niet of het eerder is behandeld maar ik vraag me af waarom de DC'S de producten niet per assortimentsgroep op een aparte container leveren. Nou komt alles door elkaar binnen en moet elke winkel splitsen. Is er ooit een poging gedaan om het DC opnieuw in te delen en het dc op assortiment groep te zetten?

weet niet of dit kan maar vraag me af waarom het niet wordt gedaan. Want op die manier kan er lijkt mij veel bespaard worden

gaarne duidelijk van de personen die er verstand van hebben
Ik heb er niet echt veeeeel verstand van wel snap ik de reden wel. Wil je een "echt" antwoord zal je toch echt bij je leidinggevende moeten wezen die het door kan spelen richting hogerop. Dan zul je een beter antwoord krijgen.

Wat ik je wel kan vertellen is was ik er van weet en dat is heel simpel, stapelbaarheid. Ze plaatste dingen bij elkaar die stapelbaar zijn, waarbij ook nog eens gedacht moet worden aande kilo's waarbij je wel karren vol kan krijgen. Dus bijvoorbeeld eerst wat zware wijn, en vervolges wat ligte spullen a la, senseo, honig doosjes, perla pads, kroepoek, etc.

Elk DC is overigens ook weer anders ingedeeld, en wordt nog wel eens omgezet om veranderingen in dozen, nieuwe producten, verdwenen producten, etc af te vangen.
pi_35864776
hmm ik snap dat van zware en lichte producten. Ik snap ook dat sommige assortimentsgroepen niet apart op een container afgestuurd kunnen worden maar het lijk mij dat het logischer moet kunnen dan hoe het nou wordt gedaan.

Neem als voorbeeld vandaag:

wij krijg een container met onderop 6 kratten grolsch en boven op een stuk of 40 kratjes bavaria(die van volgende week). Dat is toch belachelijk?
pi_35869241
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 23:06 schreef blrrrt het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op de kraskaarten

Het Bonusfestival, dat waren nog eens goede tijden
  donderdag 9 maart 2006 @ 09:24:52 #150
111612 blrrrt
pi_35869830
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 08:46 schreef kmaestro het volgende:

[..]

Het Bonusfestival, dat waren nog eens goede tijden
"De 1-2-3-weken zijn weer begonnen!"
pi_35871013
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 23:47 schreef PoisonouS het volgende:

[..]

Ik heb er niet echt veeeeel verstand van wel snap ik de reden wel. Wil je een "echt" antwoord zal je toch echt bij je leidinggevende moeten wezen die het door kan spelen richting hogerop. Dan zul je een beter antwoord krijgen.

Wat ik je wel kan vertellen is was ik er van weet en dat is heel simpel, stapelbaarheid. Ze plaatste dingen bij elkaar die stapelbaar zijn, waarbij ook nog eens gedacht moet worden aande kilo's waarbij je wel karren vol kan krijgen. Dus bijvoorbeeld eerst wat zware wijn, en vervolges wat ligte spullen a la, senseo, honig doosjes, perla pads, kroepoek, etc.

Elk DC is overigens ook weer anders ingedeeld, en wordt nog wel eens omgezet om veranderingen in dozen, nieuwe producten, verdwenen producten, etc af te vangen.
Maar hoe zit dat bij Vers dan? Dan krijg je containers binnen met brood, maaltijden, vlees, panklaar, verse sappen, kaas, zav en deli...
Als je op een gemiddelde ochtend 5 van dat soort containers binnenkrijgt, ben je wel een half uurtje zoet met splitsen. En die uren krijg je niet.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35875035
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:01 schreef Renesite het volgende:
zuivel zal wel een metertje of 7 zijn hier ofzo
Bij ons 20 ongeveer :S
pi_35875072
nee idd. dat moet toch beter kunnen want neem een half uur per winkel keer 700 winkels is toch al gouw 350 uur + 6 dagen= 2100 * 52 weken = 109200 uur. en dan nemen we houdbaar niet eens mee. Wie werkt er bij dc en geeft duidelijkheid hoe het zit?
pi_35875258
Het zal wel komen omdat die zooi van het LVC komt? Dat ze bij het LVC in Nieuwegein al op elkaar gestapeld zijn, en het DC slechts als tussenstation fungeert?

Am i right?
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35875461
dat kan bij vers idd zo zijn. Maar hoezo stapelen ze het bij lvc niet gewoon op per pad?

dan blijf je dezelfde vraagstelling houden. Het maakt niet uit waar het vandaan komt het kom krom b innen
pi_35875997
Ik denk dat het LVC niet zoveel capaciteit heeft. Meer containers = meer vrachtwagens die je moet inhuren (AH doet dat), en de kosten daarvan zullen ze wel opwegen tegen de kosten van het splitsen. Bedenk wel: stel dat elk filiaal 6 containers ontvangt, in plaats van 2 of 3, dan spreek je wel over een container of 2000 meer. Dat zijn meer dan 40 vrachtwagens.

[ Bericht 0% gewijzigd door highway101 op 09-03-2006 13:44:22 ]
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35880737
Dat heb ik me ook afgevraagd, waarom huren ze al die wagens in en nemen ze geen eigen wagens zoals de c100 en de dirkson ?
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:54:25 #158
111612 blrrrt
pi_35881482
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:34 schreef Webgangster het volgende:
Dat heb ik me ook afgevraagd, waarom huren ze al die wagens in en nemen ze geen eigen wagens zoals de c100 en de dirkson ?
Uitbesteden is uiteindelijk goedkoper/kost minder aandacht van het bedrijf.
pi_35882920
lol zooi gezeur zeg op een paar karretjes

- Okee het vers gedoe
Ikzelf loop geen vers, maar er is wel vershal in de losse DC's, de LVC en LDC zijn puur voor de dingen die minder worden besteld, denk bij LDC aan vreemde wijnen, etc. Die komen binnen bij de normale DC's waarna het mee gaat met de gewone vracht. Komen dus vrachtwagens vol van het LDC bij de andere DC's daar wordt het netjes bij de rest van de karren gezet.

- Kratjes bavaria op de grolsch
Tja alle fris staat bij elkaar (in fles that is) puur omdat stapelen op kratjes of kratjes ergens anders op niet lekker werkt, kijk maar naar de coca cola tegenwoordig :|

- Karren al splitsen in DC?
Tuurlijk niet, AH wil volle karren richting de filialen, daarnaast is de opbouw in elk filiaal gewoon anders, dus weet je nooit wat bij elkaar staat, en wat niet, etc.
pi_35883013
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:54 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Uitbesteden is uiteindelijk goedkoper/kost minder aandacht van het bedrijf.
AH besteed tegenwoordig veel uit wat niet tot de kern behoort, zo ook de kantines bij de DC's die nu ook niet meer in eigen beheer zijn.

Daarnaast scheelt hun dit gewoon kosten, want ze vragen 10 vrachtwagens als ze die nodig zijn op die dag, dag erna maar 5? wordt geregelt, etc.

Vrachtwagens zijn ook niet goedkoop, en onderhoudt hoeven ze ook niet zelf te doen.

Als laatste nu is bij breuk de chauffeur/het bedrijf verantwoordelijk, niet AH zelf.
pi_35883251
quote:
- Karren al splitsen in DC?
Tuurlijk niet, AH wil volle karren richting de filialen, daarnaast is de opbouw in elk filiaal gewoon anders, dus weet je nooit wat bij elkaar staat, en wat niet, etc.
lijkt me dat de opbouw bij elk filiaal qua assortimentsgroep het zelfde is.

dat de AH volle karren wil sturen is oke. Maar ik kan er niet bij komen dat wij een container krijgen met 100 producten van 15 verschillende assortimentsgroepen. Dat moet anders/beter kunnen!
pi_35886546
100 colli op 1 container?
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35886619
Gestapeld door het dc is;
  donderdag 9 maart 2006 @ 19:58:05 #164
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_35889305
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:46 schreef pimtenbrinke het volgende:

[..]

lijkt me dat de opbouw bij elk filiaal qua assortimentsgroep het zelfde is.

dat de AH volle karren wil sturen is oke. Maar ik kan er niet bij komen dat wij een container krijgen met 100 producten van 15 verschillende assortimentsgroepen. Dat moet anders/beter kunnen!
Ben het met dat laatste eens, maar mijn AH heeft serieus de meest onlogische opbouw (franchisor ook), dus niet elk filiaal is qua assortimentsgroep hetzelfde. In ons andere franchisor filiaal staan bv de Hak bij het geblikt fruit.. Bij ons staat dat praktisch aan de andere kant van de winkel. Wij splitsen daarom ook bijna elke kar die we binnenkrijgen, behalve fris, bier, chips en wijn.

Maar het splitsen neemt sowieso teveel tijd in beslag. Er moet wel iets beter kunnen, mee eens
  Moderator donderdag 9 maart 2006 @ 20:19:02 #165
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35890093
"Ja! Ik ga een half uur pauze regelen voor je!"
"Okay "
Ik ben er nog expres ff langs gegaan
"Is het geregeld?!"
"Ja!"

"Nee, je krijgt een kwartier, dat staat op de planning?"
Ik ben NIET boos geworden, heb gewoon gezegt dat C. dat geregelt had en dat ik er dan ook vanuit gegaan was.

Ik heb het vanavond tegen C. gezegt die weer terug kwam.
"Van mij mag je een kwartier eerder weg"

Ik ga er wat van zeggen tegen de kassamanager
pi_35893476
IMHO vind ik niet dat jullie mogen zeuren over karren, wees blij dat je mag splitsen, anders kom je nooit aan je uren. Het hoort gewoon bij het werk.

Daarnaast kom zelf eens langs op een DC en geef aan waar het beter kan? Zeuren alleen helpt niet, doe er dan ook gewoon wat mee. Geef het aan bij je leidinggevende, als er genoeg mensen over zeuren gaat die ook wel eens bellen met het DC.
pi_35893807
Vandaag kwam ik toch wel wat raars tegen

Ik ging nog even een restje zuivel *of tenminste restje, een hele container met boter/kaas/toetjes* van die middag afmaken en dan spiegelen, dus ik met mn eerste vulkar net klaar zie ik onder de bankarelle een mantje staan met daarin een kapot pak koffielmelk :S Dus onder de bankarelle een t-zooi van dat spul.. Wil je naar achter voor de poetsmachine, is natuurlijk net de vrachtwagen er en zijn ze aan het laden/lossen dus kan je er niet bij, wil je het gaan afboeken is er geen afboekkar, die is net mee met de vrachtwagen. Kortom, zo alles bij elkaar zo'n 20 a 30minuten mee bezig geweest, want ja die bankarelle moest ook van zn plek om met de poetsmachine bij te kunnen...
  donderdag 9 maart 2006 @ 21:52:37 #168
54409 anti-virus
Morgen gratis bier!
pi_35893816
Morgen weer van 17 tot 20 weer zulke rare korte tijden

Een klant zei laatst tegen mij dat je nog wel zegels erbij kan rekenen als je al op pinnen had gedrukt, als je 't weer annuleert

Dit kan volgens mij echt niet?
pi_35894202
Altijd van die vage vullers op zuivel. Helaas gaan de meeste oudgedienden die er nu 3 á 4 jaar werken weg (contract afgelopen, studie, verhuizing ed).

Vraag je zo aan een vuldame: heb je dat en dat product wel fifo gevult?
'eh nee, dat ga ik straks doen' zegt ze.

Die zit dus vanaf nu op de kassa!
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:05:07 #170
54409 anti-virus
Morgen gratis bier!
pi_35894303
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:02 schreef highway101 het volgende:
Altijd van die vage vullers op zuivel. Helaas gaan de meeste oudgedienden die er nu 3 á 4 jaar werken weg (contract afgelopen, studie, verhuizing ed).

Vraag je zo aan een vuldame: heb je dat en dat product wel fifo gevult?
'eh nee, dat ga ik straks doen' zegt ze.

Die zit dus vanaf nu op de kassa!
Dan leg je dat toch gewoon even uit?
pi_35894458
anti-virus, dat zie je heel veel bij ons hoor? van 5 tot sluit ofzo, ikzelf *ok, ben nog 15* zit ook altijd maar van 5-7, maar ik mag ook niet meer op een schooldag..

Hightway, dat is wel grappig! "Ja ik ga het zo fifo'en
pi_35894727
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 21:52 schreef anti-virus het volgende:

Een klant zei laatst tegen mij dat je nog wel zegels erbij kan rekenen als je al op pinnen had gedrukt, als je 't weer annuleert

1700-2115 draai ik zelf inderdaad ook vaak, in ieder geval van vijf tot acht zijn bekende kassa tijden.

Wat de klant zegt kan kloppen. AH 1123 en AH 1501 hebben aangepaste software draaien op de kassa's, ivm hun betaalpalen, waarbij het mogelijk is om de pintransactie te stoppen en alsnog zegels aan te slaan, de bonuskaart te scannen en zelfs transacties te 'parkeren', waarbij de kassa een bon met een barcode uitdraait, om ze op een willekeurige kassa op een willekeurig moment weer op te pakken en alsnog af te rekenen óf te annuleren.

Ik weet dat het in reguliere filialen zo was dat de regel was, dat zo snel de contant toets in is gedrukt of begonnen is met het aftrekken van bedragen van het te betalen bedrag door middel van 122, 123 en 129 PLU, REST-toets, EMBALLAGE-bon, EMBALLAGE-toets (geautoriseerd door een Supervisor, met sleutel in de S-stand), kortingscouponnen, Contant-toets of per EFT, in elke willekeurige volgorde en hoeveelheid (bijv. door ze te combineren.) het registreren van 'artikelen' (dus ook de bonuskaart en zegels niet meer mogelijk is. Het aanslaan van de contanttoets of aftrekken van het te betalen bedrag heeft als resultaat dat bonusaanbiedingen worden 'verrekend' op de kassabon, je kon geen artikelen meer toevoegen (zegels zijn artikelen evenals een bonuskaart). Of de software is aangepast in andere filialen of zal worden aangepast, is mij onbekend, maar het zou theoretisch dus kunnen.
pi_35895328
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:05 schreef anti-virus het volgende:

[..]

Dan leg je dat toch gewoon even uit?
Ze werkt er al 4 maanden Die weet echt wel wat FIFO vullen is, das haar al tig keer uitgelegd.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35895717
Hebben jullie een meid op zuivel.
pi_35895768
Ja we hadden er 2, nu 1. Meestal doen die overigens ZAV of Kaas ZB, maar ook wel toetjes.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:47:20 #176
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_35895904
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:42 schreef SHERMAN het volgende:
Hebben jullie een meid op zuivel.
Ehh wij hebben er zelfs..*telt*.. 5 of 6 . En ze leveren allemaal goed werk. Net een nieuwe meid op die afdeling erbij, geruild met deli
pi_35896097
Ja wij ook iets van 5 meiden hoor, van de 10 man die bij elkaar zuivel vult schat ik zo, wat is er het probleem aan? Zijn de melkpakken in een keer zwaarder dan een krat vlees of een banendoos? :S
pi_35896131
Over het algemeen werken er volgens mij weinig toch geen dames op de zuivelafdeling. Groente-bulk ook niet. Panklaar/Vlees/HB dan weer wel.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35896299
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:54 schreef highway101 het volgende:
Hier dus het zelfde, er geen meid die vast op agf of zuivel staat, er zijn wel twee vrouwen op zuivel, een daarvan staat ook op db, maar die tel ik niet echt als vrouwelijk.
pi_35896572
Bij ons eigenlijk maar 4 man die groente loopt, waarvan 1 meid ook weer.. Verder 2 meiden die vooral panklaar/vvv/zav doen en een hele hoop kassadames/balie/kaas/deli/brood, we hebben standaard geen mannen achter de kassa alleen als het druk is en dus echt nodig is als er nog een open gaat. Verder ook geen mannen achter de balie, alleen de bedrijfsleider af en toe als hij geen direct managementwerk te doen heeft, dan steekt hij zn handen uit de mouwen bij panklaar of de balie!
  donderdag 9 maart 2006 @ 23:27:25 #181
129961 tazman89
Cricket=king of sports
pi_35897299
arg!
moest van 1800 tot 2000 werken!
ja, je hebt 2.8 uur aan collie op Frisdrank. dus ik...euh oke....wat jij wil.
dus ik ga vullen, lekker snel, om 19.30 klaar, opruimen spiegelen etc. dus om 20.00 loop ik naar de baas(op dat moment dan) en zeg joe, ik ben klaar ik ga ervandoor, nee nee nee zegtie; je gaat nu daar helpen, dus oke ik daar klaar, dus ik zeg hooi nu ga ik echt, nee nee ga even wijn spiegelen, dus ikzo; ja hallo is sta maar tot 8 op het rooster, dus hij ja nee we gaan met ze alle weg :/
mgoed, ik spiegel wijn, groente conserven,soepen. (echt sommige gasten op HB zijn dom en sloom niet te geloven! en die verdienen hetzelfde om te huilen ! )
dus wij klaar, gaan ze kassa opruimen en wegstoppen.
dus wij kantine in, kratje frist gepakt en hoppa lekker wat drinken
wordt er omgeroepen; S heb jij de sleutel van de kaskamer(oid)
S; nee, ik kom naar je toe
mgoed, zij reserve sleutel pakken(geen idee wat er met het orgineel was)
oke dus wij denken na 20 min mooi kunnen we eindelijk naar huis!
S: wie heeft er op de rode knop gedrukt ?
E: Welke rooie knop?
S: Onder de counter
E: Nope(allemaal via de omroep hé!)
S: bel maar naar huis, kan een latertje worden.

dus wij zo WTF?
komt iemand anders binnen, euh ja half politie haaglanden en de SM zijn nu gebelt. en hier naartoe onderweg...het is de noodknop bij een overval.
30 min later wordt er omgeroepen; iedereen die nu vrij is naar de achterdeur.
eindelijk naar huis!
zit ik op de fiets, ik hoor overal sirene's!!!!
snollen ook bij de counter :/
pi_35897397
haha wat 'n verhaal ja. wij hebben wel eens gehad dat de deuren niet meer dicht gingen (wij gaan door de voordeur eruit), moesten we blijven bivakkeren en wachten op een monteur. de SM ging 0:30 weg (winkel sluit om 20.00)
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  donderdag 9 maart 2006 @ 23:31:53 #183
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_35897451
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:59 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Hier dus het zelfde, er geen meid die vast op agf of zuivel staat, er zijn wel twee vrouwen op zuivel, een daarvan staat ook op db, maar die tel ik niet echt als vrouwelijk.
1 AGF
5/6 zuivel
50 kassa (van de 50, dus scheelt )
13 HB (van de 43)
Deli+kaas+brood is puur vrouwelijk .
pi_35897629
Achter de kassa zitten alleen dames, op eentje na, is een man, tenminste min of meer, heeft meer weg van een vrouw. En dit is echt serieus, stem ook als een vrouw.

Als het echt nodig is springt er wel is een vs of vm bij.
  donderdag 9 maart 2006 @ 23:38:10 #185
111612 blrrrt
pi_35897648
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 23:30 schreef highway101 het volgende:
haha wat 'n verhaal ja. wij hebben wel eens gehad dat de deuren niet meer dicht gingen (wij gaan door de voordeur eruit), moesten we blijven bivakkeren en wachten op een monteur. de SM ging 0:30 weg (winkel sluit om 20.00)
Ook leuk als de sleutel afbreekt in het slot
pi_35901381
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 21:44 schreef PoisonouS het volgende:
IMHO vind ik niet dat jullie mogen zeuren over karren, wees blij dat je mag splitsen, anders kom je nooit aan je uren. Het hoort gewoon bij het werk.

Daarnaast kom zelf eens langs op een DC en geef aan waar het beter kan? Zeuren alleen helpt niet, doe er dan ook gewoon wat mee. Geef het aan bij je leidinggevende, als er genoeg mensen over zeuren gaat die ook wel eens bellen met het DC.
hmm. Ik vindt dit een reactie als....

ik voel me aangevallen want ik weet ik doe het niet goed.

Kijk ik zeur niet maar ik vroeg me af OF het beter kan OF het anders kan. Ik weet gewoon niet hoe het in elkaar steekt dus ik vroeg het me af!

En ja ik kom graag een keer naar het DC en JA ik wil jouw graag een keer een advies geven!!
pi_35901849
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 23:38 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Ook leuk als de sleutel afbreekt in het slot
Was jij dat nou een tijdje geleden? Ik kan me ook herinneren dat Jon ofzo daar moest zijn en de sleutel liet breken
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:16:24 #188
111612 blrrrt
pi_35903992
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 07:29 schreef kmaestro het volgende:

[..]

Was jij dat nou een tijdje geleden? Ik kan me ook herinneren dat Jon ofzo daar moest zijn en de sleutel liet breken
Nee, ik niet. Ik was klaar op de kassa met afsluiten en ging naar huis toen ik ze bij de achterdeur bezig zag met een tangetje. "Ja, de sleutel is afgebroken en nu kan de deur niet meer op slot."
pi_35908780
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 03:56 schreef pimtenbrinke het volgende:

[..]

hmm. Ik vindt dit een reactie als....

ik voel me aangevallen want ik weet ik doe het niet goed.

Kijk ik zeur niet maar ik vroeg me af OF het beter kan OF het anders kan. Ik weet gewoon niet hoe het in elkaar steekt dus ik vroeg het me af!

En ja ik kom graag een keer naar het DC en JA ik wil jouw graag een keer een advies geven!!
Ik voel me niet aangevallen hoor, ik ga ook helemaal niet over de indeling van het DC, daar gaan anderen over, ben ook maar puur een part-timer voor op de zaterdag, waarbij ik misschien één keer in de maand een paar karren vul dus.

Maargoed wil je weten hoe het DC in elkaar steekt, zal ik je idd adviseren eens langs te gaan met je baasjes etc, en dan eens tips geven hoe het misschien beter kan. Hou er echter rekening mee dat er echt wel over de gangindeling bij het DC wordt nagedacht, en dat dit ook regelmatig aangepast wordt.

Als laatste wat me eigenlijk nog te binnen schoot, wat mijn teamleider eens vertelde tijdens een werkoverleg als reactie op een vraag van iemand. De gangen zijn ook zo ingedeeld, om niet alle hardlopende artikelen bij elkaar te hebben. Je zou dan ontiegelijke opstoppingen krijgen bij die zaken. Daarom wordt er soms misschien een onlogische indeling gehanteerd voor de karren, maar voorkomt het wel dat iedereen bij bepaalde punten constant staat te wachten omdat een pallet weer eens leeg is.

maargoed, als ik jou was zou ik gewoon naar de dichtsbijzijnde DC gaan kijken, stel voor om eens mee te lopen met het ophalen oid, en doe daarna voorstellen. Wie weet doen ze er wat mee
  Moderator vrijdag 10 maart 2006 @ 18:09:02 #190
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35917675
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 21:52 schreef anti-virus het volgende:

Draai ik regelmatig

Je kan het wel doen.
Per hele euro kost een zegel 10 cent.
Als je dan 20 euro hebt, doe je afbreken en maak je er dus 22 euro van
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 23:37 schreef SHERMAN het volgende:
Achter de kassa zitten alleen dames, op eentje na, is een man, tenminste min of meer, heeft meer weg van een vrouw. En dit is echt serieus, stem ook als een vrouw.

Als het echt nodig is springt er wel is een vs of vm bij.
Jezus!

Wij hebben ff tellen: Vooralsnog 13 mannen op kassa
  Moderator vrijdag 10 maart 2006 @ 18:10:35 #191
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35917704
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 23:31 schreef GotC het volgende:

[..]

1 AGF
5/6 zuivel
50 kassa (van de 50, dus scheelt )
13 HB (van de 43)
Deli+kaas+brood is puur vrouwelijk .
Serieus?
Wij hebben trouwens ik gelooof 60 kassa mensen
pi_35924021
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 18:09 schreef Renesite het volgende:

[..]

Draai ik regelmatig

Je kan het wel doen.
Per hele euro kost een zegel 10 cent.
Als je dan 20 euro hebt, doe je afbreken en maak je er dus 22 euro van
[..]

Jezus!

Wij hebben ff tellen: Vooralsnog 13 mannen op kassa
Ja dat zei ik ook. Maar wist niet of in andere filialen ook al die software inmiddels was doorgevoerd. Ik ben één van de twee jongens op de kassa, beiden werken we al jaren bij Albert Heijn. Als ik opstart/ afsluit heb ik inderdaad vrijwel altijd enkel alleen dames onder mijn hoede, van 16 tot 60.
pi_35924042
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 21:41 schreef Atlasvlinder het volgende:
En dan gezellig het telkantoor in?
pi_35924044
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35924111
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 21:42 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

En dan gezellig het telkantoor in?
Héél gezellig het telkantoor in.
pi_35924307
Wil ik ook wel is.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 22:21:50 #197
111612 blrrrt
pi_35925121
Wij hebben vrij veel jongens op de kassa.
  Moderator vrijdag 10 maart 2006 @ 22:27:06 #198
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35925313
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 22:21 schreef blrrrt het volgende:
Wij hebben vrij veel jongens op de kassa.
Isse ook gezellig
  vrijdag 10 maart 2006 @ 22:28:57 #199
111612 blrrrt
pi_35925390
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 22:27 schreef Renesite het volgende:

[..]

Isse ook gezellig
Ik kan het met de meiden ook goed vinden hoor
  Moderator vrijdag 10 maart 2006 @ 22:29:27 #200
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35925404
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 22:28 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Ik kan het met de meiden ook goed vinden hoor
Wat me opvalt is dat jongens veel serieuser zijn
  vrijdag 10 maart 2006 @ 22:39:11 #201
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_35925763
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 18:10 schreef Renesite het volgende:

[..]

Serieus?
Wij hebben trouwens ik gelooof 60 kassa mensen
Ik weet niet precies hoeveel we hebben, maar iig GEEN mannen . Alleen bijdraaiers.

Ons filiaal is de sjaak We hebben een dvd te vroeg in de winkel gezet werd me effe doodleuk verteld in de videotheek..heel het westland heeft gelijk ook maar die dvd (iets met war ofzo?) ook in de verhuur gezet, door ons .
  Moderator vrijdag 10 maart 2006 @ 22:46:21 #202
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35926001
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 22:39 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik weet niet precies hoeveel we hebben, maar iig GEEN mannen . Alleen bijdraaiers.

Ons filiaal is de sjaak We hebben een dvd te vroeg in de winkel gezet werd me effe doodleuk verteld in de videotheek..heel het westland heeft gelijk ook maar die dvd (iets met war ofzo?) ook in de verhuur gezet, door ons .
Bijdraaiers, hmmm ja, dan zitten er 8 op kassa
pi_35926445
Cola is volgende week in de aanbieding
  vrijdag 10 maart 2006 @ 23:12:36 #204
129961 tazman89
Cricket=king of sports
pi_35926910
niet alleen Cola. maar werd wel weer is tijd ? wat voorn aanbieding? 3 flessen voor ? of 1 fles met bonus ?
bij ons is deze week 2 kratten Heineken voor 12 euro in de bonus(openingsbonus) gaat hard!!!! de karren zijn niet aan te dragen...
jammer dat het bier alleen zo vies is.
pi_35929614

Bij de eerste bewoog ik iets zie ik nu, viel nog mee dat er inks stuk was.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 00:46:21 #206
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_35929897
quote:
Lol alles wordt geplet . Mja, zuivel is wel 'gevaarlijk' spul op karren, alles plet elkaar.
pi_35931028
SHERMAN, bekend beeld dit inderdaad... Heel ernstig dit, maar het gebeurd _te_ veel gewoon... Kijk al het gegodver op de DC's vind ik 9/10 keer onterecht, maar dit moet echt anders kunnen hoor!
pi_35934694
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 01:29 schreef stevenp het volgende:
SHERMAN, bekend beeld dit inderdaad... Heel ernstig dit, maar het gebeurd _te_ veel gewoon... Kijk al het gegodver op de DC's vind ik 9/10 keer onterecht, maar dit moet echt anders kunnen hoor!
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 00:46 schreef GotC het volgende:

[..]

Lol alles wordt geplet . Mja, zuivel is wel 'gevaarlijk' spul op karren, alles plet elkaar.
Waar is de logica om 5 lagen pakken boven op griesmeel te zetten? Waarom danio boven op bekertjes slagroom? Dat moet toch beter kunnen lijkt me. Ik heb de griesmeel ook wel is onderop een container gehad, met daarboven allemaal pakken, enig idee hoe dat er uit ziet?

Zal nog wel is een foto maken als het nog erger is.
pi_35937343
Wat een bende. Ziet er uit als degelijk Pools vakwerk
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35942158
Straks weer werken. 17-22
Hopen dat er niet weer een pestbende staat zoals meestal op Zaterdagavond....

Gisteravond, verszending van 20.45 kwam maar niet, kwam ie uiteindelijk pas om 21.45 gvd, had ik geen tijd meer om die zending te vullen, aangezien het daarna al weer 10 uur was
pi_35943930
Vandaag 2,5 uur te laat klaar met de vulling
10.30 ipv 8 uur.

Degene van gister had niemand bijgeregeld. Ik kwam 5 uur tekort

(zuivel)
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  Moderator zaterdag 11 maart 2006 @ 17:59:19 #212
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35945087
[[heel lang kut verhaal met suicidale neigingen jegens mijn kassabaasje]]
Ik ben niet degene waarbij ze het beeld hebben voor een goede deli, brood, kaas afdeling medewerker.

Ik wou op groente
"Bedieningsafdeling? Dat is Groente toch niet"
"nee"

Ik was bijna zo ver om lekker mijn heil geld ergens anders te vinden.
pi_35951996
Vanmiddag een uur met Carpento kunnen shcoonmaken.
pi_35953041
Net weer de Albert Heijn in Borne ingepakt . Leuk werk en het ziet er mooi uit

Woensdag 18 uur de opening .
pi_35953074
nog mooie foto's gemaakt van een strak gespiegelde AH?
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  zaterdag 11 maart 2006 @ 22:00:39 #216
139696 Foe_Yong_Hai
mét kipfilet
pi_35953990
Gister nog moeten werken tot alweer 23.00. We kregen ff 3600 colli vulling
nummer 100:
Foe Yong Hai
mét kip filet
¤ 7.75
pi_35957219
Morgen mijn eerste keer sluiten...eindelijk
pi_35957730
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 21:40 schreef highway101 het volgende:
nog mooie foto's gemaakt van een strak gespiegelde AH?
Ik niet, iemand anders wel. Als ik die heb zet ik ze wel onlie .
pi_35957741
quote:
Op zondag 12 maart 2006 00:38 schreef o-fiel het volgende:
Wat moet je daar nou eigenlijk voor zijn, om te mogen afsluiten? FHV'er? VS? Of verschilt het per filiaal?
pi_35957747
quote:
Op zondag 12 maart 2006 01:37 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zou tof zijn.
pi_35957871
quote:
Op zondag 12 maart 2006 01:38 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Wat moet je daar nou eigenlijk voor zijn, om te mogen afsluiten? FHV'er? VS? Of verschilt het per filiaal?
Je moet FHV'er zijn. VS zal ik nooit worden met mijn part-time contract. Hoewel ik wel op een hoger niveau zit dan sommige huidige VS'en
  zondag 12 maart 2006 @ 12:07:20 #222
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_35961999
Gister een HB vracht van 1800 colli (normaal = 1500), 5 uur te weinig, vracht kwam anderhalf uur te laat..en nog om 9 uur klaar .
pi_35965092
quote:
Op zondag 12 maart 2006 01:38 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Denk dat het verschilt per filiaal. Je moet idd minimaal FHV'er zijn om af te mogen sluiten, maar denk dat het beleid per filiaal verschillend is. Sommige filialen zullen altijd zorgen dat een VM of VS er tot het einde is. Maar bij ons heb ik en nog een andere vulploegleider ook een sleutel en code om te kunnen sluiten (omdat het nogal eens voorkwam dat we tot laat door moesten werken en de VM's daarop niet konden blijven wachten).
pi_35965173
Zo gister kotsmisselijk geworden achter de counter...

Waarom: onze geweldige (ahum) warme stroopwafelmeneer was weer eens aanwezig...
pi_35965865
quote:
Foto's doorsturen naar het DC + naam van de ophaler (staat op de label) staat die er niet bij dan gewoon hele label inscannen en ook mee sturen. Krijgt die aapie wel op zijn flikker, doet die dat vaker *zwaai* en tot ziens
pi_35965886
quote:
Op zondag 12 maart 2006 14:43 schreef Rudy-F1 het volgende:

[..]

Denk dat het verschilt per filiaal. Je moet idd minimaal FHV'er zijn om af te mogen sluiten, maar denk dat het beleid per filiaal verschillend is. Sommige filialen zullen altijd zorgen dat een VM of VS er tot het einde is. Maar bij ons heb ik en nog een andere vulploegleider ook een sleutel en code om te kunnen sluiten (omdat het nogal eens voorkwam dat we tot laat door moesten werken en de VM's daarop niet konden blijven wachten).
je bedoeld ws wilden
  zondag 12 maart 2006 @ 15:44:38 #227
111612 blrrrt
pi_35966856
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:11 schreef PoisonouS het volgende:

[..]

je bedoeld ws wilden
Ook konden ivm de uren.

Dat krijg je hè als je iedere dag open bent van 0800-2200, en de vulploeg nog wel is tot 2300 uur door wilde gaan.
pi_35966932
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 22:00 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
Gister nog moeten werken tot alweer 23.00. We kregen ff 3600 colli vulling
AH XL Hoofddorp ??
pi_35967416
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:44 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Ook konden ivm de uren.

Dat krijg je hè als je iedere dag open bent van 0800-2200, en de vulploeg nog wel is tot 2300 uur door wilde gaan.
En daarna nog een biertje drinken
  zondag 12 maart 2006 @ 16:07:32 #230
139696 Foe_Yong_Hai
mét kipfilet
pi_35967649
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:46 schreef Meki het volgende:

[..]

AH XL Hoofddorp ??
Nee XL in Purmerend.
nummer 100:
Foe Yong Hai
mét kip filet
¤ 7.75
pi_35968401
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:07 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:

[..]

Nee XL in Purmerend.
die is groter dan die van Hoofddorp ?
pi_35968736
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:00 schreef kmaestro het volgende:

[..]

En daarna nog een biertje drinken
En nog 1, en nog 1.
Hoe zit dat trouwens bij de andere filialen? Drinken jullie ook altijd een biertje als het werk er op zit?
pi_35969679
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:41 schreef Rudy-F1 het volgende:

[..]

En nog 1, en nog 1.
Hoe zit dat trouwens bij de andere filialen? Drinken jullie ook altijd een biertje als het werk er op zit?
jep, maar alleen op vrijdag en zaterdag. 1 drankje (bier of fris) per persoon
Wel lekker blijven plakken hè?
  zondag 12 maart 2006 @ 21:20:28 #234
129961 tazman89
Cricket=king of sports
pi_35972785
1tje maar ?
bij ons in de AH wordt er op zaterdag vrij rap doorgedronken
en de zaterdag van de verbouwing(laatste HB puntjes op de i zetten) was het wel meer haha
  zondag 12 maart 2006 @ 22:26:13 #235
139696 Foe_Yong_Hai
mét kipfilet
pi_35975529
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:30 schreef Meki het volgende:

[..]

die is groter dan die van Hoofddorp ?
Geen idee eigenlijk, hoezo?
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:20 schreef tazman89 het volgende:
1tje maar ?
bij ons in de AH wordt er op zaterdag vrij rap doorgedronken
en de zaterdag van de verbouwing(laatste HB puntjes op de i zetten) was het wel meer haha
Bij ons is er iedere avond bier.
nummer 100:
Foe Yong Hai
mét kip filet
¤ 7.75
pi_35977004
Mwa niet iedere avond pilsen, vrijdag en zaterdag gaat er wel wat in bij ons hoor, er staan zowizo altijd wel een paar flessen fris boven waar je uit kan pakken. Er staan ook meestal 1 of 2 kratten pils ofzo maar daar bemoeit niemand zich mee totdat het vrijdag is
pi_35988208
quote:
Op zondag 12 maart 2006 00:38 schreef o-fiel het volgende:
Morgen mijn eerste keer sluiten...eindelijk
M'n code deed het niet
Snel m'n SM gebeld en zijn code gebruikt. Vandaag de feedback gekregen: het zag er netjes uit.
pi_35997002
Wij hebben op zaterdagavond speciaal iemand ingehuurd die ervoor zorgt dat het bier koud komt te staan
pi_35997046
quote:
Op maandag 13 maart 2006 17:55 schreef kmaestro het volgende:
Wij hebben op zaterdagavond speciaal iemand ingehuurd die ervoor zorgt dat het bier koud komt te staan
pi_35997067
quote:
Op maandag 13 maart 2006 17:57 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat was natuurlijk wel sarcastisch he
Maar we hebben wel een vast persoon ervoor
pi_35998415
Wat ik vannochtend meemaakte.

Het was druk, en ik was lekker aktiekoppen aan het bouwen. Moest ik plots bijdraaien omdat er lange rijen stonden bij de Kassa.

Ik help de eerste de beste klant met een volle winkelwagen. Bliep, Bliep alles gescant, en wat staat er op het schermpje: Totaal: 0,00 Euro. Klant helemaal blij, maar ik riep een colleag erbij. Hup alles overnieuw scannen op een andere kassa. Klant helemaal pissig, totdat hij een zak paaseitjes gratis kreeg voor het ongemak. Toen was hij weer helemaal blij
pi_36007259
Ze mogen me niet meer op zuivel. Stomme josties.
pi_36007618
hey kan je mij toevoegen ik werk in filiaal 1411 in Capelle aan den ijssel op afdeling houdbaar.

Lichteraan wie er bij ons afsluit of er bier of iets dergelijks staat.
pi_36009784
Leuk.

dinsdag 14 maart 2006 @ 00:02:48 #245
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_36010161
quote:
Gek

Ik was vanochtend een uur te vroeg op werk. Om 5 uur stond ik dus al voor mn AH . Was er heilig van overtuigd dat het 6 uur was..
En moest vanavond ook al werken. Ben echt an mn end..(daartussen nog school gehad )
pi_36010453
Ik ben het dus niet he. Even voor de duidelijkheid.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 09:15:16 #247
54409 anti-virus
Morgen gratis bier!
pi_36014145
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 00:12 schreef SHERMAN het volgende:
Ik ben het dus niet he. Even voor de duidelijkheid.
Wie ben jij dan wel
pi_36014287
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 09:15 schreef anti-virus het volgende:

[..]

Wie ben jij dan wel
Degene die de foto heeft gemaakt?
pi_36022843
Ze mogen het salaris van deze maand eens gaan storten die joekels
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:48:24 #250
111612 blrrrt
pi_36023115
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:40 schreef Sandersson het volgende:
Ze mogen het salaris van deze maand eens gaan storten die joekels
Het is pas dinsdag, niet zo gehaast.

Of heb je het hard nodig?
pi_36023264
Wehehe, net belde de leidinggevende voor vanavond.

Ze komen iemand te kort voor vanavond, en de vm had gezegt dat ze mij niet mochten bellen omdat ik al veel avonden deze week moet werken. VM naar huis, leidinggevende overleggen met de MAS over wie er gebeld moet worden, bel sherman maar, is de beste optie.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 17:34:18 #252
139696 Foe_Yong_Hai
mét kipfilet
pi_36028724
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:48 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Het is pas dinsdag, niet zo gehaast.

Of heb je het hard nodig?
Wie niet
nummer 100:
Foe Yong Hai
mét kip filet
¤ 7.75
  Moderator dinsdag 14 maart 2006 @ 19:00:17 #253
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36030915
Ik werk 1 jaar bij AH en ben 17.
Wat is mijn uurloon?
  Moderator dinsdag 14 maart 2006 @ 19:01:08 #254
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36030938
Oh ja, dat is een vraagje ik denk dat er iets niet klopt

Verder is mijn salaris dus binnen (strookje)
215.44
pi_36031975
Het loonstrookje heb ik al binnen .
pi_36031989
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 19:01 schreef Renesite het volgende:
Oh ja, dat is een vraagje ik denk dat er iets niet klopt

Verder is mijn salaris dus binnen (strookje)
215.44

Zoveel!
pi_36032014
Ik heb nu 70 euri .

Maarja ik kan nu wel weer meer werken, deze week 11 uurtjes .
  Moderator dinsdag 14 maart 2006 @ 20:03:51 #258
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36033105
Mijn uurloon klopt denk ik niet dus ff reageren mensen
pi_36034695
Ik verwacht 240 euro te krijgen, teminste zo staat in mijn administratie
  dinsdag 14 maart 2006 @ 21:06:25 #260
129961 tazman89
Cricket=king of sports
pi_36035545
Ik heb het gehad met houdbaar, allemaal josties
en Vers heeft meerdere vacatures, en wil wel graag bij AH blijven, dus maar bij vers solliciteren (minder josties)
  Moderator dinsdag 14 maart 2006 @ 21:12:46 #261
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36035870
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 21:06 schreef tazman89 het volgende:
Ik heb het gehad met houdbaar, allemaal josties
en Vers heeft meerdere vacatures, en wil wel graag bij AH blijven, dus maar bij vers solliciteren (minder josties)
Daarom zou ik eigk niet graag op HB willen maar we op AGF
pi_36036142
500, in totaal weer 80 euro ingehouden
  dinsdag 14 maart 2006 @ 21:19:58 #263
139696 Foe_Yong_Hai
mét kipfilet
pi_36036243
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 20:03 schreef Renesite het volgende:
Mijn uurloon klopt denk ik niet dus ff reageren mensen
Ik kreeg 3.56 per uur.
nummer 100:
Foe Yong Hai
mét kip filet
¤ 7.75
  Moderator dinsdag 14 maart 2006 @ 21:23:56 #264
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36036467
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 21:19 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:

[..]

Ik kreeg 3.56 per uur.
4.30 ik
100,- ruim krijg ik maandelijks zeker gezien mijn 24 contract uurtjes
  dinsdag 14 maart 2006 @ 21:24:39 #265
139696 Foe_Yong_Hai
mét kipfilet
pi_36036513
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 21:23 schreef Renesite het volgende:

[..]

4.30 ik
100,- ruim krijg ik maandelijks zeker gezien mijn 24 contract uurtjes
WAT
Ik werk trouwens op HB misschien dat dat wat uitmaakt
nummer 100:
Foe Yong Hai
mét kip filet
¤ 7.75
  Moderator dinsdag 14 maart 2006 @ 21:29:12 #266
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36036744
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 21:24 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:

[..]

WAT
  dinsdag 14 maart 2006 @ 21:35:07 #267
129961 tazman89
Cricket=king of sports
pi_36037025
dat is 1.20 meer dan ik..en ik hebn 4 maanden jonger
  dinsdag 14 maart 2006 @ 21:37:00 #268
139696 Foe_Yong_Hai
mét kipfilet
pi_36037117
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 21:29 schreef Renesite het volgende:

[..]

[afbeelding]
Bedoelde je soms dat je uurloon niet klopt omdat het te hoog is?

En anders: wtf waarom krijg ik dat niet
nummer 100:
Foe Yong Hai
mét kip filet
¤ 7.75
  Moderator dinsdag 14 maart 2006 @ 21:37:45 #269
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36037154
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 21:37 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:

[..]

Bedoelde je soms dat je uurloon niet klopt omdat het te hoog is?

En anders: wtf waarom krijg ik dat niet
Ja, enorm hoog Mij werd 3.80 verteld !
  dinsdag 14 maart 2006 @ 21:39:57 #270
139696 Foe_Yong_Hai
mét kipfilet
pi_36037264
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 21:37 schreef Renesite het volgende:

[..]

Wat was het toen je nog 16 was dan? Bij mij 3.09 ofzo
nummer 100:
Foe Yong Hai
mét kip filet
¤ 7.75
  Moderator dinsdag 14 maart 2006 @ 21:43:08 #271
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36037429
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 21:39 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:

[..]

Wat was het toen je nog 16 was dan? Bij mij 3.09 ofzo
3.11
  dinsdag 14 maart 2006 @ 21:46:09 #272
139696 Foe_Yong_Hai
mét kipfilet
pi_36037597
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 21:43 schreef Renesite het volgende:

[..]

3.11
Hmm, misschien dat je nu het uurloon krijgt van een 18jarige.
nummer 100:
Foe Yong Hai
mét kip filet
¤ 7.75
pi_36037625
Volgens mij heb ik een 6 maanden contract .. en die loopt in week 13 af .. wat is de normale gang van zaken? Dat ze dat gewoon automatisch verlengen of moet ik dat weer aan gaan geven en krijg ik dan weer een gesprek ofzo.. zijn vast mensen die hier ervaring mee hebben gehad
  Moderator dinsdag 14 maart 2006 @ 21:47:58 #274
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36037684
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 21:46 schreef Sandersson het volgende:
Volgens mij heb ik een 6 maanden contract .. en die loopt in week 13 af .. wat is de normale gang van zaken? Dat ze dat gewoon automatisch verlengen of moet ik dat weer aan gaan geven en krijg ik dan weer een gesprek ofzo.. zijn vast mensen die hier ervaring mee hebben gehad
1 maand van te voren moet je ff in het kamertje.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 21:50:09 #275
139696 Foe_Yong_Hai
mét kipfilet
pi_36037780
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 21:47 schreef Renesite het volgende:

[..]

1 maand van te voren moet je ff in het kamertje.

Maar ff serieus, bij mij werd het nieuwe contract gewoon in me postvakje gegooid.
nummer 100:
Foe Yong Hai
mét kip filet
¤ 7.75
  Moderator dinsdag 14 maart 2006 @ 21:51:17 #276
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36037840
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 21:50 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:

[..]

Maar ff serieus, bij mij werd het nieuwe contract gewoon in me postvakje gegooid.
Gebeurt ook, mijn toeval was dat ik hem net tegenkwam (administratie menneke) toen ie hem in mijn postvakje pleaurde
pi_36038155
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 21:37 schreef Renesite het volgende:

[..]

Volgens mij bijna 100% zeker:

Uurloon 17-jarige (verkoper A/1): ¤ 3.80
Uurloon 17-jarige (verkoper B/2): ¤ 4.30

Oftewel: het verschil zit hem waarschijnlijk in het feit dat je verkoper B bent geworden. Ben je toevallig meer dan 1 jaar in dienst bij AH?
pi_36038249
96 uur gewerkt.

17 jaar, verkoper b, ander half jaar in dienst, 4.30 per uur.
  Moderator dinsdag 14 maart 2006 @ 22:01:20 #279
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36038283
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 21:58 schreef Rudy-F1 het volgende:

[..]

Oftewel: het verschil zit hem waarschijnlijk in het feit dat je verkoper B bent geworden. Ben je toevallig meer dan 1 jaar in dienst bij AH?
*emotioneel word*
Ik
BEN
VERKOPER B!
  Moderator dinsdag 14 maart 2006 @ 22:02:02 #280
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36038311
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:00 schreef SHERMAN het volgende:
96 uur gewerkt.

17 jaar, verkoper b, ander half jaar in dienst, 4.30 per uur.
96 uur mag ik niet eens icm mijn school
pi_36038369
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:02 schreef Renesite het volgende:
Weheheh, ik ga 4 dagen in de week naar school, zou niet eens weten of ik het mag.

Was het trouwens zo dat als je 3 periodes achter elkaar hoger dan je contract uren werkt AH VERPLICHT is om je een hoger contract te geven?
  Moderator dinsdag 14 maart 2006 @ 22:03:50 #282
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36038395
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:03 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Weheheh, ik ga 4 dagen in de week naar school, zou niet eens weten of ik het mag.

Was het trouwens zo dat als je 3 periodes achter elkaar hoger dan je contract uren werkt AH VERPLICHT is om je een hoger contract te geven?
Is dat nou een onzin?
Ik werk al jaren boven mijn 24 uur?
  dinsdag 14 maart 2006 @ 22:04:37 #283
139696 Foe_Yong_Hai
mét kipfilet
pi_36038421
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 21:58 schreef Rudy-F1 het volgende:

[..]

Toen ik 17 werd werkte ik er een half jaar toen kreeg ik ipv 3.09 -> 3.53. Toen werkte ik er een jaar en kreeg ik 3.56. Ik werk er nu anderhalf jaar en ben 18, ben benieuwd wat ik krijg morgen.
nummer 100:
Foe Yong Hai
mét kip filet
¤ 7.75
pi_36038587
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:04 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:

[..]

Toen ik 17 werd werkte ik er een half jaar toen kreeg ik ipv 3.09 -> 3.53. Toen werkte ik er een jaar en kreeg ik 3.56. Ik werk er nu anderhalf jaar en ben 18, ben benieuwd wat ik krijg morgen.
De verhoging van ¤ 3,53 naar ¤ 3,56 is je jaarlijkse verhoging per 1/1 geweest. Het is niet zo dat je automatisch na 1 jaar in dienst verkoper B wordt. Ik zou het als ik jou was eens navragen bij je VM.
pi_36038602
ik ben 18, mijn uurloon is ¤4,77. ik ben daarbij verkoper B
  dinsdag 14 maart 2006 @ 22:12:52 #286
139696 Foe_Yong_Hai
mét kipfilet
pi_36038750
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:08 schreef Rudy-F1 het volgende:

[..]

De verhoging van ¤ 3,53 naar ¤ 3,56 is je jaarlijkse verhoging per 1/1 geweest. Het is niet zo dat je automatisch na 1 jaar in dienst verkoper B wordt. Ik zou het als ik jou was eens navragen bij je VM.
Ik ga het ff nakijken in me loonstrookjes, want volgens mij kreeg ik die 3 cent extra ergens in augustus.

Edit:
Het was dus echt na 1 jaar dat ik 3 cent per uur meer kreeg

[ Bericht 12% gewijzigd door Foe_Yong_Hai op 14-03-2006 22:17:56 ]
nummer 100:
Foe Yong Hai
mét kip filet
¤ 7.75
pi_36038789
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:03 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Klopt idd; maar er zit wel een groot aantal voorwaarden aan verbonden, die ik je niet uit m'n hoofd op kan noemen.
Het zou bijvoorbeeld zo kunnen zijn, dat het alleen verplicht is indien je een OT-contract hebt.
pi_36038899
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:14 schreef Rudy-F1 het volgende:
Heb je enige idee waar dat te vinden zou zijn?
pi_36039034
T staat als het goed is in de CAO, en ieder filiaal zou over een gedrukte versie hiervan moeten beschikken. En anders even aan je VM vragen; dan weet hij/zij meteen dat je graag een contractverhoging zou willen.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 22:23:29 #290
111612 blrrrt
pi_36039149
Mijn uurloon is 8,30?
pi_36039262
quote:
Het was dus echt na 1 jaar dat ik 3 cent per uur meer kreeg
Heel apart, nog nooit zoiets gehoord.
1 ding iig zeker; t was niet de verhoging omdat je verkoper B werd.
pi_36039275
Staat die CAO ook online toevallig? Ik wil ook even wat opzoeken eigenlijk.
  Moderator dinsdag 14 maart 2006 @ 22:27:13 #293
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36039309
Je krijgt als je er een jaar werkt toch een hogere eurootjes?
pi_36039415
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:27 schreef Renesite het volgende:
Je krijgt als je er een jaar werkt toch een hogere eurootjes?
Nee. Je krijgt meer eurootjes als je verkoper B wordt; en dat hoeft niet precies na 1 jaar te zijn.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 22:36:03 #295
139696 Foe_Yong_Hai
mét kipfilet
pi_36039713
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:29 schreef Rudy-F1 het volgende:

[..]
Nee. Je krijgt meer eurootjes als je verkoper B wordt; en dat hoeft niet precies na 1 jaar te zijn.
Ik heb ff lopen googlen en kwam dit tegen. Hierin staat dat de salarissen per periode 9-2005 0.75% stijgen. Dat zou dus die 3 cent verklaren.

Ook al is dat dus een protocol van de cao.
nummer 100:
Foe Yong Hai
mét kip filet
¤ 7.75
pi_36039849
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:36 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:

[..]

Ik heb ff lopen googlen en kwam dit tegen. Hierin staat dat de salarissen per periode 9-2005 0.75% stijgen. Dat zou dus die 3 cent verklaren.

Oke dan! In die maand kreeg ik al een hoger uurloon, omdat ik weer een jaartje ouder was geworden, dus daarom bij mij niet opgevallen.
pi_36039995
Toch ook weer bijna 100 eurootjes alleen maar aan toeslaguren, dat is makkelijk verdienen
  dinsdag 14 maart 2006 @ 22:43:24 #298
139696 Foe_Yong_Hai
mét kipfilet
pi_36040037
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:39 schreef Rudy-F1 het volgende:

[..]

Oke dan! In die maand kreeg ik al een hoger uurloon, omdat ik weer een jaartje ouder was geworden, dus daarom bij mij niet opgevallen.
Er staat dus ook dat er een verhoging geweest is in de eerste periode van dit jaar. En die heb ik niet gemerkt van ik ben jarig in de periode. Maar jullie wel?
nummer 100:
Foe Yong Hai
mét kip filet
¤ 7.75
  dinsdag 14 maart 2006 @ 22:44:39 #299
139696 Foe_Yong_Hai
mét kipfilet
pi_36040094
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:42 schreef kmaestro het volgende:
Toch ook weer bijna 100 eurootjes alleen maar aan toeslaguren, dat is makkelijk verdienen
Wanneer krijg je die nou precies? Ik zie ze er soms wel bij staan, maar precies weet ik niet waar ik het voor krijg? Bij werken vanaf 22.30 ofzo iets?
nummer 100:
Foe Yong Hai
mét kip filet
¤ 7.75
pi_36040115
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:36 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:

[..]

Staat helaas niks over dat contract in.
pi_36040349
Dat kan Rudy(-F1) je perfect vertellen. Ik snap er niks van, maar vind het wel relaxed Ik dacht dat het met het volgende te maken heeft: Wanneer je 12 uur of meer per week werkt, krijg je bepaalde uren savonds extra(25 / 50 %) uitbetaald ofzo....

Rudy?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')