Oh?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:35 schreef highway101 het volgende:
Die Franchiser van GotC is dat volgens mij, die heeft al eens de vakbladen gehaald vanwege zijn zeer goede personeelsbeleid.
Nja, zij dus bijna anderhalf of 2 jaar, ik nog niet eens 1 jaarquote:Op maandag 6 maart 2006 22:43 schreef highway101 het volgende:
Ligt eraan hoe lang je er werkt.
Bij DC krijg je alleen verhoging met je verjaardagquote:Op maandag 6 maart 2006 22:47 schreef highway101 het volgende:
Volgens mij moet je minimaal een jaar werken, ik moest dat tenminste wel.
Oh? Je krijgt in de winkel gewoon meer als je ouder wordt, en je kan "promotie" maken tot verkoper A, B of nog hoger. Ik ben 18 en Verkoper B.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:48 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
Bij DC krijg je alleen verhoging met je verjaardag![]()
Als parttimer iig niet bij het DC. Wel heb je bepaalde "functies" die vast meer betaald krijgen, alleen ben ik maar een simpele zaterdag parttimer. Als je ook dingen achter den pc gaat doen enzo krijg je wel meer betaald, alleen is dat nogal saai, dus tjaquote:Op maandag 6 maart 2006 22:52 schreef highway101 het volgende:
[..]
Oh? Je krijgt in de winkel gewoon meer als je ouder wordt, en je kan "promotie" maken tot verkoper A, B of nog hoger. Ik ben 18 en Verkoper B.
Echt? Dat lijkt me echt vervelend..maar ook deels de schuld van het management. Kijken ze bij het solliciteren niet of diegene wel in de groep past etc?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:49 schreef Webgangster het volgende:
Jullie albert heijns klinken veel leuker als de onze, jullie doen nog is wat samen met elkaar en wij amper tot helemaal niks. En wij hebben mensen die je de hele dag lopen te irrieteren waarvan ik denk hoe kun je in godsnaam zo doen tegen andere mensen.
Het is een leidinggevende aan zuivel en houdbaar. Zo makkelijk gaat het helaas niet om zo iemand eruit te krijgen...quote:Op maandag 6 maart 2006 22:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Echt? Dat lijkt me echt vervelend..maar ook deels de schuld van het management. Kijken ze bij het solliciteren niet of diegene wel in de groep past etc?
Tja, maargoed verschil moet er wezen natuurlijkquote:Op maandag 6 maart 2006 22:55 schreef highway101 het volgende:
Ja, en bovendien verdien je bij het DC toch de helft meer per uur...
Nee dat is waar. Wou net zeggen, als het gaat om gewoon irritante part timers.. makkie. Mr bij ons wordt er tijdens de sollicitatie (3 gesprekkenquote:Op maandag 6 maart 2006 23:00 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Het is een leidinggevende aan zuivel en houdbaar. Zo makkelijk gaat het helaas niet om zo iemand eruit te krijgen...
yup mijn AHquote:Op maandag 6 maart 2006 16:40 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Woendag 8 maart om 10.00 uur dus.
En ze blijven die dag meteen tot 22.00 uur open
-edit-
Hier is het persbericht:
http://www.ah.nl/albertheijn/persberichten/article.jsp?id=383750
En die naaiers krijgen gewoon Kies&Kook
De AH in Voorthuizen is een AH4.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:47 schreef sandermans het volgende:
Mij kun je ook toevoegen.. AH 8719, Voorthuizen afdeling HB.
Geen idee wat voor soort AH het is
quote:
Dat is bij ons echt wel het tegenovergestelde idd. We gaan regelmatig met elkaar dingen doen (Six Flags, strandfeest, borrelen e.d.) en daarnaast hebben we volgens mij het leukste MT van heel het land.quote:Jullie albert heijns klinken veel leuker als de onze, jullie doen nog is wat samen met elkaar en wij amper tot helemaal niks. En wij hebben mensen die je de hele dag lopen te irrieteren waarvan ik denk hoe kun je in godsnaam zo doen tegen andere mensen.
Vanaf mijn 16e werkte ik standaard op de zaterdag alleen al 8,5 uur. Mag dat niet volgens de wet dan?quote:hoe zit dat trouwens met jullie? ga je wel is over die 8 uur per dag heen? terwijl je dit volgens de wet nog niet mag ?(ik dus)
Hey! Der Rudy is in da house.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:47 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Dat is bij ons echt wel het tegenovergestelde idd. We gaan regelmatig met elkaar dingen doen (Six Flags, strandfeest, borrelen e.d.) en daarnaast hebben we volgens mij het leukste MT van heel het land.
[afbeelding]
[..]
Vanaf mijn 16e werkte ik standaard op de zaterdag alleen al 8,5 uur. Mag dat niet volgens de wet dan?
PS: zet me er maar bij in de lijst; filiaal 1151 Leidschendam, HB
op zaterdag gelden andere regels. Omdat je op zaterdag niet naar school gaat!quote:Vanaf mijn 16e werkte ik standaard op de zaterdag alleen al 8,5 uur. Mag dat niet volgens de wet dan?
Dus je wil eerst naar school en dan nog is meer dan 8 uur werken?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:56 schreef pimtenbrinke het volgende:
[..]
op zaterdag gelden andere regels. Omdat je op zaterdag niet naar school gaat!
Leuke dame daar rechtsboven Wimquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:47 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Dat is bij ons echt wel het tegenovergestelde idd. We gaan regelmatig met elkaar dingen doen (Six Flags, strandfeest, borrelen e.d.) en daarnaast hebben we volgens mij het leukste MT van heel het land.
afbeelding]http://interval1.rendered.startpda.net/9250001-9300000/9253417_500_500_9rhY.jpeg]afbeelding
Vanaf mijn 16e werkte ik standaard op de zaterdag alleen al 8,5 uur. Mag dat niet volgens de wet dan?
PS: zet me er maar bij in de lijst; filiaal 1151 Leidschendam, HB
quote:Leuke dame daar rechtsboven Wim wie is dat?
Wist trouwens niet dat Willem nog als VM werkte bij jou
quote:Hey! Der Rudy is in da house.
1466 jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:58 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Rechtsboven Wim is Mandy Meulenbroek, ze heeft aantal jaar bij ons gewerkt op kaas/deli en is toen verhuist. Volgens mij zit ze nu in Wateringen. Willem W heeft ons eind vorig jaar idd ook al weer verlaten, die heeft nu zijn eigen filiaal in oud Rijswijk. Deze foto is gemaakt tijdens onze nieuwjaarsreceptie, waarbij we wat oud-collega's hadden uitgenodigd. Vandaar dat ook Schell (die kale) en Bas erop staan.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:31 schreef highway101 het volgende:
Overigens heb ik vandaag een Onbepaalde Tijds contract gekregen![]()
Een "vultafel"quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:04 schreef Yashman het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de nieuwe vul methode? 3 kratten op een dolly en zo vullen. Voor de wijnen is het niet echt handig vind ik. Ik vind de oude methode nog steeds beter. Wagentje voor papier en plastic
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:04 schreef Yashman het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de nieuwe vul methode? 3 kratten op een dolly en zo vullen. Voor de wijnen is het niet echt handig vind ik. Ik vind de oude methode nog steeds beter. Wagentje voor papier en plastic
Alleen mij nog vergeten.quote:
Helemaal mee eens. Enigste voordeel van de vuldolly is dat je meerdere colli's tegelijkertijd kunt meenemen om te vullen. Maar geef mij maar idd gewoon een kar voor karton en plastic. En al helemaal niet zo'n ijzeren rek voor bovenop de kar. Misschien een tip voor de fantastische ontwerper van deze dingen, om ze eerst zelf eens in de praktijk te testen. Dan had hij meteen begrepen dat je je kop er continue tegen aanstoot.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:04 schreef Yashman het volgende:
Is al meer als 2 jaar bij onsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:04 schreef Yashman het volgende:
Is ook al 2 jaar bij ons en bevalt ons prima, je karton vwring je er gewoon tussen, als je je rek ophangd heb je een kier waar je plastic tussen kunt doen en als je veel platic heb kun je een groter vak gebruiken van de container zelf.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:19 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
[..]
Een "vultafel"bedoel je? Dat hadden wij maanden terug ook geprobeerd, maar nieamnd gebruikte die dingen. Is ook niet handig vind ik. Als je naar de vak loopt open je toch de verpakking al dus je wint er geen tijd mee, en als je eerst moeten zoeken naar produkten die bij elkaar staan, en er op moet zetten dan ben je denk ik alleen maar langer bezig
Laatst kwamen ze hier ook met het "geniale" idee op een rek boven de vulling te hangen om je karton op te gooien. Alleen hangt dat ding dan een beetje te laag en stoot je je hoofd.![]()
Bovendien zit je dan nog steeds met je plastic.
Ik kan me niet echt voorstellen hoe dat eruit zietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:47 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Is ook al 2 jaar bij ons en bevalt ons prima, je karton vwring je er gewoon tussen, als je je rek ophangd heb je een kier waar je plastic tussen kunt doen en als je veel platic heb kun je een groter vak gebruiken van de container zelf.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik kan me niet echt voorstellen hoe dat eruit zietWij gebruiken winkelwagentjes
. Plastic in het kinderzitje+ernaast, en karton in het wagentje zelf. Vulploegleiders legen het karton vanuit karretje op een grote kar eens in de zoveel tijd, hoef dus zelf niks weg te gooien
.
Dus jullie gebruiken ook het rek nog?! Bij ons heb ik er voor gezorgd dat die dingen binnen 2 weken niet meer gebruikt werden. Arbo-technisch gezien mogen ze namelijk niet eens gebruikt worden volgens mij. We hadden bij ons in het filiaal in 2 weken 2 hoofdwonden.quote:Is ook al 2 jaar bij ons en bevalt ons prima, je karton vwring je er gewoon tussen, als je je rek ophangd heb je een kier waar je plastic tussen kunt doen en als je veel platic heb kun je een groter vak gebruiken van de container zelf.
Wat een jostiesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:00 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Dus jullie gebruiken ook het rek nog?! Bij ons heb ik er voor gezorgd dat die dingen binnen 2 weken niet meer gebruikt werden. Arbo-technisch gezien mogen ze namelijk niet eens gebruikt worden volgens mij. We hadden bij ons in het filiaal in 2 weken 2 hoofdwonden.
was jij er niet 1 vanquote:
En bedankt Bart; ik was 1 van de 2. Ik wil je van harte uitnodigen om eens te komen helpen op houdbaar, met vuldolly en kartonrek. En dan uiteraard wel eens de vulnorm halen he.quote:
Hee ik weet niet, het is een meegenomen traditie van Honselersdijk (en die weten wel wat goed werktquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:57 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
[..]
WAT vulploegleiders doen wat bij jullie?!?
Ik gooi het eigenlijk liever eerst naast de kar met vulling, en als die leeg is gooi ik het daar op. Scheelt weer naar buiten in de kou te moeten lopen om een winkelwaggentje te halen.![]()
Graag gedaan hoor Rudyquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:12 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
En bedankt Bart; ik was 1 van de 2. Ik wil je van harte uitnodigen om eens te komen helpen op houdbaar, met vuldolly en kartonrek. En dan uiteraard wel eens de vulnorm halen he.![]()
Zo doen wij het al jaren. Werkt inderdaad goed, de vulnormen op HB en Zuivel worden goed gehaalt. Alleen bij Vlees/AGF niet. Daar gebruiken ze elke week een uur of 30 teveel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee ik weet niet, het is een meegenomen traditie van Honselersdijk (en die weten wel wat goed werkt). Zo hoeft HB niet naar het magazijn te lopen. De afgelopen paar weken ben ik nauwelijks in het magazijn te vinden, alleen om dingen te zoeken voor klanten.. Vulploegleider zorgt ervoor dat het karton uit je kar wordt geleegd (door hemzelf) en dat er constant een kar voor je klaarstaat om te vullen.. Scheelt echt veel tijd!
Hmm, juist even een rondje door de winkel lopen is denk ik wel goed voor de concentratie hoor.. Ik vind het altijd wel even lekker/leuk om even naar het magazijn heen en weer te lopen, even wat afleiding en dan weer doorgaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee ik weet niet, het is een meegenomen traditie van Honselersdijk (en die weten wel wat goed werkt). Zo hoeft HB niet naar het magazijn te lopen. De afgelopen paar weken ben ik nauwelijks in het magazijn te vinden, alleen om dingen te zoeken voor klanten.. Vulploegleider zorgt ervoor dat het karton uit je kar wordt geleegd (door hemzelf) en dat er constant een kar voor je klaarstaat om te vullen.. Scheelt echt veel tijd!
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:55 schreef GotC het volgende:
Wel veel werken deze week.
Ma 0600 - 0800
Di 1700 - 2100
Wo 1700 - 2100
Vr 1700 - 2100
Za 1200 - 2100
En ook nog school. Wel lekker eigenlijk
.
Dinsdag 8.30-17.30quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
maandag 18.15 tot 20.15
dinsdag X
woensdag X
donderdag 1700 tot 1900, of 16 tot 1900 of 15 tot 1800, zoeken ze uit![]()
vrijdag 12 tot 17
zaterdag 15 tot 18
Veel in vergelijking met de planning tijden als in: 17 tot 19 do en za 15 tot 18
Kan je zaterdag van 17-18 kassa draaien?quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:50 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Dinsdag 8.30-17.30
Donderdag 17-22
Vrijdag 17-22
Zaterdag 17-22(zal wel weer 13-22 worden)
Sorry, ik zit alquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:59 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Kan je zaterdag van 17-18 kassa draaien?![]()
Dat kan bijvoorbaad al nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:59 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Kan je zaterdag van 17-18 kassa draaien?![]()
Gelukkig heb ik dan de Wim-kaart nog.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:18 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Hoe zou je trouwens reageren als ik een keer helemaal gek word van het bijdraaien, dat ik dan omroep: Attentie afdeling Kassa, Zuivel-assistentie alstublief!
Die dag gaat komen dat ik dat omroep
De leiders vullen ook nog mee, meestal drog of juist chips/wcpapier, zodat ze snel weer iets anders kunnen gaan doen als het nodig isquote:Op woensdag 8 maart 2006 07:37 schreef stevenp het volgende:
[..]
Hmm, juist even een rondje door de winkel lopen is denk ik wel goed voor de concentratie hoor.. Ik vind het altijd wel even lekker/leuk om even naar het magazijn heen en weer te lopen, even wat afleiding en dan weer doorgaan.
En de vulploegleiders doen dat soort dingen bij jullie? Bij ons is het iemand van AGF ofzo en die vult ook gewoon zelf, geen verschil te zien met de rest van de ploeg.
Over de dolli's nog even, met houdbaar zetten we gewoon een kar aan het begin en dan loop je met een paar colli op je dolli *he dat rijmt* langs het pad, werkt prima. Ok met bier/fris werkt dat niet echt, dat zijn toch kratten
Wim-kaart? begin je nu ook al te hallucineren?quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:27 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dan de Wim-kaart nog.
Dat gaat bij ons gelukkig niet. Aangezien wij de hele week (op zondag na) van 08.00 tot 22.00 open zijn. Als wij buiten openingstijden zouden gaan vullen, dan staat letterlijk 's avonds de hele winkel leeg. En het zou AH flink wat meer geld gaan kosten, ivm de toeslaguren.quote:Nu willen ze ook nog een keer invoeren dat we na sluitingstijd gaan vullen, beetje jammer, vooral op zaterdag.
Nee maar dat is logisch, want wij worden sowieso leeggeplukt op een zaterdag omdat we zo'n groot filliaal zijn. Het nieuwe filliaal van willem W. hoeft nauwelijks overdag gevult te worden, dat zei hij ook zelf al, omdat het zo'n klein filliaal is.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:07 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Dat gaat bij ons gelukkig niet. Aangezien wij de hele week (op zondag na) van 08.00 tot 22.00 open zijn. Als wij buiten openingstijden zouden gaan vullen, dan staat letterlijk 's avonds de hele winkel leeg. En het zou AH flink wat meer geld gaan kosten, ivm de toeslaguren.![]()
Krijgen jullie trouwens nog die heerlijke toeslaguren?![]()
Nog leuker.quote:
Ze houden van mequote:Op woensdag 8 maart 2006 17:00 schreef highway101 het volgende:
Mooi toch?
Dat komt doordat ze allemaal bij ons komen voor de boodcshappenquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:29 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Nee maar dat is logisch, want wij worden sowieso leeggeplukt op een zaterdag omdat we zo'n groot filliaal zijn. Het nieuwe filliaal van willem W. hoeft nauwelijks overdag gevult te worden, dat zei hij ook zelf al, omdat het zo'n klein filliaal is.
Ja, ik krijg toeslaguren;)![]()
nope.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:01 schreef highway101 het volgende:
Hoe doe je dat dan? Je spijbelt de helft van school? (vrijdag)
Is hier dagelijkse gang geweest altijd.. frisdrank kleinverpakkingen etc vulploegettertjes pleurden de zooi op de grond en begonnen dat te vullen .. ze vergeten dan alleen dat je met 3 man en 3 CC's in een krap gangpad staat waar maar net 2 CC naast mekaar kunnen staan.. het werd een heuze slaom voor klantenquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:23 schreef PoisonouS het volgende:
Het meest irritante als "klant" bij AH zijn die snert kinders die aan het vullen zijn, waarbij de halve gang vol ligt met plastic, karton, etc...
Valt zeker op als ze gewoon karren hebben staan daarvoor dat een hindernis baan er soms niks bij is. Doen ze het wel met dollie's gewoon dan is dat een stuk "netter" in mijn ogen. Maargoed nu vullen ze ook op rare tijdens in het filiaal waar ik altijd kom dus (Zwolle, dobbe)
Op zaterdag, die bananen! men! hard!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:28 schreef kmaestro het volgende:
Bij ons (1151) moet er op elk moment van de dag op elke versafdeling gevuld worden anders staat alles gewoon leeg
Wij hebben niet voor niets van de heer John S. de "titel": de vulfabriek![]()
Jeetje hoe vullen jullie daar dan ? toch wel 3x dubbel alles op mekaar bij de AGF ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:28 schreef kmaestro het volgende:
Bij ons (1151) moet er op elk moment van de dag op elke versafdeling gevuld worden anders staat alles gewoon leeg
Wij hebben niet voor niets van de heer John S. de "titel": de vulfabriek![]()
Ik hou gewoon 2 hoog in een 11je en in het 11je daaronder nog een extra laagje zodat je het snel weer mooi kan leggenquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:51 schreef SHERMAN het volgende:
Appels 3 hoog.
Al gaat dat misschien veranderen.
den haag centrum? grote marktstraat? doe maar een gok hoor.. ook al is het een winkel 4quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:30 schreef Rudy-F1 het volgende:
Een vulfabriek zijn we idd hier in Leidschendam. Ik ben benieuwd hoeveel andere AH-5 filialen in een gewone gemiddelde week meer dan 16000 colli houdbaar (exc diepvries) binnen krijgen (verdeeld over 10 leveringen).
Bij ons zitten we gauw tussen de 900 en 1500 colli per dag maar dit verschilt natuurlijk heel erg.. laagste wat we ooit gehad hebben was 413 colli midden in de zomer maanden.. en dan heb ik het nog alleen over houdbaarquote:
ik heb geeen idee, weet alleen de omzetquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:47 schreef SG1-freak het volgende:
[..]
Bij ons zitten we gauw tussen de 900 en 1500 colli per dag maar dit verschilt natuurlijk heel erg.. laagste wat we ooit gehad hebben was 413 colli midden in de zomer maanden.. en dan heb ik het nog alleen over houdbaar![]()
En enig idee wat jullie grootste houdbaar zending ooit was? Bij ons op donderdagavond voor kerst 2004; 8300 colli. Replenishment eerste kerst was niet de beste.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:47 schreef SG1-freak het volgende:
[..]
Bij ons zitten we gauw tussen de 900 en 1500 colli per dag maar dit verschilt natuurlijk heel erg.. laagste wat we ooit gehad hebben was 413 colli midden in de zomer maanden.. en dan heb ik het nog alleen over houdbaar![]()
ik ga me er eens in verdiepen, ik doe nl. kassa en hoop op Groente te komen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:54 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
En enig idee wat jullie grootste houdbaar zending ooit was? Bij ons op donderdagavond voor kerst 2004; 8300 colli. Replenishment eerste kerst was niet de beste.![]()
sinds replenishment was het hoogste ooit geloof ik rond de 1600 iets meer of minder... das houdbaar..vers doe ik pas sinds half jaar dus daar heb ik niet zo'n inzicht op. zoiezo staat 1089 bekend in de regio den haag als een vrij moeilijke winkel.. althans..... als ik Robért moet gelovenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:54 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
En enig idee wat jullie grootste houdbaar zending ooit was? Bij ons op donderdagavond voor kerst 2004; 8300 colli. Replenishment eerste kerst was niet de beste.![]()
Dat is wel een hele goeie grap Koen.quote:En volgens mij hebben we al een van de grootste zuivelafdelingen van Nederland
zuivel imho de kwark toetjes melk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:02 schreef highway101 het volgende:
Wat is bij jullie zuivel?
Bij ons vallen verse sappen, boter en kaas ook onder zuivel. Das zo'n 20 meter
12quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:01 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Dat is wel een hele goeie grap Koen.![]()
Hoeveel meter hebben we? Denk iets van 12 ofzo? Denk dat er absoluut wel winkels zijn die 18 meter of meer hebben.
8 meter boter!quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vergeet ik nog de boter, dat is ook wel 8 meter
kaas ook zuivel? Dat is bij ons deliDat is ook nogal wat meter
![]()
Andere kant van de winkel![]()
Ik geloof 8 meter met kwark zooi, we hebben 6 dan (quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:06 schreef highway101 het volgende:
[..]
8 meter boter!sjees das wel heel veel.
Deli-kaas zit naast kaas ZB. Dat zit weer naast Boter en zuivel.
De afdeling heet vers 2: Zuivel/Deli-kaas/ZAV
Zeg maar meteen dé gezelligste winkel van de regioquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:06 schreef SG1-freak het volgende:
mwah van wat ik van collega's/ WWheb gehoord is 1151 toch wel een van de wat gezelligere winkels in de regio... nu werk ik daar natuurlijk niet maar ben er wel paar keer geweest en ik krijg wel de indruk dat het een best gezellig sfeertje is daaro? of vergis ik me daar nou zo giga in
![]()
Want ja... een gezelligere winkel maakt ook een mooiere winkel vind ik.... onze vulploeg houdbaar is in princiepe gewoon naar de knoppen... alle mensen die er wel wat langer werken doen het opzicht wel goed maar sinds een jaartje of 2 worden er alleen maar een stelletje ongeregeld aangenomen.. maarja das mijn mening hoor![]()
ben blij dat ik nu bij vers ZB hoor
![]()
![]()
![]()
Ik ben niet de enigste die er zo over denkt in mijn filiaal.. bij ons denken ze alleen maar aan dat uurloontje van ze... dan willen ze het nog wel eens maken om een tijdje niet te komen opdagen dan weer wel.. of als ze moeten werken mekaar lopen ondersmijten met stront zoals hier vorige week gebeurd is.. echt om kotsmisselijk van te wordenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:12 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Zeg maar meteen dé gezelligste winkel van de regio. 1 groot feest altijd
![]()
Maar wat je zegt; ook bij ons zijn de laatste jaren veel 'mindere' collega's aangenomen. Denk dat dat bij ons voor een groot deel door een andere mentaliteit komt. Ze komen bij ons echt alleen maar omdat ze moeten werken, voor wat extra werk zijn ze te beroerd.
WTFquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:17 schreef SG1-freak het volgende:
[..]
of als ze moeten werken mekaar lopen ondersmijten met stront zoals hier vorige week gebeurd is.. echt om kotsmisselijk van te worden![]()
Ik heb 2 weken vakantie dus heb niet alles gehoord.. maar er waren er 2 die het nodig vonden om boven in de heren wc stront in zakjes te doen en die naar bepaalde mensen te smijten... dat is alles wat ik weetquote:
60 containers, vers.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:04 schreef highway101 het volgende:
Zoiets hadden wij ook met kerst, niet normaal meer.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:54 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Ik zal het eens vragenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:54 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
de acties worden elke jaar herhaaldquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:48 schreef highway101 het volgende:
alweer?
Ik heb er niet echt veeeeel verstand van wel snap ik de reden wel. Wil je een "echt" antwoord zal je toch echt bij je leidinggevende moeten wezen die het door kan spelen richting hogerop. Dan zul je een beter antwoord krijgen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:14 schreef pimtenbrinke het volgende:
mensen die werken bij DC(of anderen die er verstand van hebben)
weet niet of het eerder is behandeld maar ik vraag me af waarom de DC'S de producten niet per assortimentsgroep op een aparte container leveren. Nou komt alles door elkaar binnen en moet elke winkel splitsen. Is er ooit een poging gedaan om het DC opnieuw in te delen en het dc op assortiment groep te zetten?
weet niet of dit kan maar vraag me af waarom het niet wordt gedaan. Want op die manier kan er lijkt mij veel bespaard worden
gaarne duidelijk van de personen die er verstand van hebben
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:06 schreef blrrrt het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op de kraskaarten
"De 1-2-3-weken zijn weer begonnen!"quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:46 schreef kmaestro het volgende:
[..]
![]()
Het Bonusfestival, dat waren nog eens goede tijden![]()
Maar hoe zit dat bij Vers dan? Dan krijg je containers binnen met brood, maaltijden, vlees, panklaar, verse sappen, kaas, zav en deli...quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:47 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt veeeeel verstand van wel snap ik de reden wel. Wil je een "echt" antwoord zal je toch echt bij je leidinggevende moeten wezen die het door kan spelen richting hogerop. Dan zul je een beter antwoord krijgen.
Wat ik je wel kan vertellen is was ik er van weet en dat is heel simpel, stapelbaarheid. Ze plaatste dingen bij elkaar die stapelbaar zijn, waarbij ook nog eens gedacht moet worden aande kilo's waarbij je wel karren vol kan krijgen. Dus bijvoorbeeld eerst wat zware wijn, en vervolges wat ligte spullen a la, senseo, honig doosjes, perla pads, kroepoek, etc.
Elk DC is overigens ook weer anders ingedeeld, en wordt nog wel eens omgezet om veranderingen in dozen, nieuwe producten, verdwenen producten, etc af te vangen.
Bij ons 20 ongeveer :Squote:Op woensdag 8 maart 2006 20:01 schreef Renesite het volgende:
zuivel zal wel een metertje of 7 zijn hier ofzo![]()
Uitbesteden is uiteindelijk goedkoper/kost minder aandacht van het bedrijf.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:34 schreef Webgangster het volgende:
Dat heb ik me ook afgevraagd, waarom huren ze al die wagens in en nemen ze geen eigen wagens zoals de c100 en de dirkson ?
AH besteed tegenwoordig veel uit wat niet tot de kern behoort, zo ook de kantines bij de DC's die nu ook niet meer in eigen beheer zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:54 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Uitbesteden is uiteindelijk goedkoper/kost minder aandacht van het bedrijf.
lijkt me dat de opbouw bij elk filiaal qua assortimentsgroep het zelfde is.quote:- Karren al splitsen in DC?
Tuurlijk niet, AH wil volle karren richting de filialen, daarnaast is de opbouw in elk filiaal gewoon anders, dus weet je nooit wat bij elkaar staat, en wat niet, etc.
Ben het met dat laatste eens, maar mijn AH heeft serieus de meest onlogische opbouw (franchisor ook), dus niet elk filiaal is qua assortimentsgroep hetzelfde. In ons andere franchisor filiaal staan bv de Hak bij het geblikt fruit.. Bij ons staat dat praktisch aan de andere kant van de winkel. Wij splitsen daarom ook bijna elke kar die we binnenkrijgen, behalve fris, bier, chips en wijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:46 schreef pimtenbrinke het volgende:
[..]
lijkt me dat de opbouw bij elk filiaal qua assortimentsgroep het zelfde is.
dat de AH volle karren wil sturen is oke. Maar ik kan er niet bij komen dat wij een container krijgen met 100 producten van 15 verschillende assortimentsgroepen. Dat moet anders/beter kunnen!
Dan leg je dat toch gewoon even uit?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:02 schreef highway101 het volgende:
Altijd van die vage vullers op zuivel. Helaas gaan de meeste oudgedienden die er nu 3 á 4 jaar werken weg (contract afgelopen, studie, verhuizing ed).
Vraag je zo aan een vuldame: heb je dat en dat product wel fifo gevult?
'eh nee, dat ga ik straks doen' zegt ze.
![]()
Die zit dus vanaf nu op de kassa!![]()
1700-2115 draai ik zelf inderdaad ook vaak, in ieder geval van vijf tot acht zijn bekende kassa tijden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:52 schreef anti-virus het volgende:
Morgen weer van 17 tot 20 weer zulke rare korte tijden
Een klant zei laatst tegen mij dat je nog wel zegels erbij kan rekenen als je al op pinnen had gedrukt, als je 't weer annuleert
Dit kan volgens mij echt niet?
Ze werkt er al 4 maandenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:05 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Dan leg je dat toch gewoon even uit?
Ehh wij hebben er zelfs..*telt*.. 5 of 6quote:
Hier dus het zelfde, er geen meid die vast op agf of zuivel staat, er zijn wel twee vrouwen op zuivel, een daarvan staat ook op db, maar die tel ik niet echt als vrouwelijk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:54 schreef highway101 het volgende:
1 AGFquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:59 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hier dus het zelfde, er geen meid die vast op agf of zuivel staat, er zijn wel twee vrouwen op zuivel, een daarvan staat ook op db, maar die tel ik niet echt als vrouwelijk.
Ook leuk als de sleutel afbreekt in het slotquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:30 schreef highway101 het volgende:
haha wat 'n verhaal ja. wij hebben wel eens gehad dat de deuren niet meer dicht gingen (wij gaan door de voordeur eruit), moesten we blijven bivakkeren en wachten op een monteur. de SM ging 0:30 weg (winkel sluit om 20.00)
hmm. Ik vindt dit een reactie als....quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:44 schreef PoisonouS het volgende:
IMHO vind ik niet dat jullie mogen zeuren over karren, wees blij dat je mag splitsen, anders kom je nooit aan je uren. Het hoort gewoon bij het werk.
Daarnaast kom zelf eens langs op een DC en geef aan waar het beter kan? Zeuren alleen helpt niet, doe er dan ook gewoon wat mee. Geef het aan bij je leidinggevende, als er genoeg mensen over zeuren gaat die ook wel eens bellen met het DC.
Was jij dat nou een tijdje geleden? Ik kan me ook herinneren dat Jon ofzo daar moest zijn en de sleutel liet brekenquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:38 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ook leuk als de sleutel afbreekt in het slot
Nee, ik niet. Ik was klaar op de kassa met afsluiten en ging naar huis toen ik ze bij de achterdeur bezig zag met een tangetje. "Ja, de sleutel is afgebroken en nu kan de deur niet meer op slot."quote:Op vrijdag 10 maart 2006 07:29 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Was jij dat nou een tijdje geleden? Ik kan me ook herinneren dat Jon ofzo daar moest zijn en de sleutel liet breken
Ik voel me niet aangevallen hoor, ik ga ook helemaal niet over de indeling van het DC, daar gaan anderen over, ben ook maar puur een part-timer voor op de zaterdag, waarbij ik misschien één keer in de maand een paar karren vul dus.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 03:56 schreef pimtenbrinke het volgende:
[..]
hmm. Ik vindt dit een reactie als....
ik voel me aangevallen want ik weet ik doe het niet goed.
Kijk ik zeur niet maar ik vroeg me af OF het beter kan OF het anders kan. Ik weet gewoon niet hoe het in elkaar steekt dus ik vroeg het me af!
En ja ik kom graag een keer naar het DC en JA ik wil jouw graag een keer een advies geven!!
Draai ik regelmatigquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:52 schreef anti-virus het volgende:
Morgen weer van 17 tot 20 weer zulke rare korte tijden
Een klant zei laatst tegen mij dat je nog wel zegels erbij kan rekenen als je al op pinnen had gedrukt, als je 't weer annuleert
Dit kan volgens mij echt niet?
Jezus!quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:37 schreef SHERMAN het volgende:
Achter de kassa zitten alleen dames, op eentje na, is een man, tenminste min of meer, heeft meer weg van een vrouw.En dit is echt serieus, stem ook als een vrouw.
Als het echt nodig is springt er wel is een vs of vm bij.
Serieus?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:31 schreef GotC het volgende:
[..]
1 AGF
5/6 zuivel
50 kassa (van de 50, dus scheelt)
13 HB (van de 43)
Deli+kaas+brood is puur vrouwelijk.
Ja dat zei ik ook.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Draai ik regelmatig
Je kan het wel doen.
Per hele euro kost een zegel 10 cent.
Als je dan 20 euro hebt, doe je afbreken en maak je er dus 22 euro van
[..]
Jezus!
Wij hebben ff tellen: Vooralsnog 13 mannen op kassa![]()
En dan gezellig het telkantoor in?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:41 schreef Atlasvlinder het volgende:
Isse ook gezelligquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:21 schreef blrrrt het volgende:
Wij hebben vrij veel jongens op de kassa.
Wat me opvalt is dat jongens veel serieuser zijnquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:28 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik kan het met de meiden ook goed vinden hoor
Ik weet niet precies hoeveel we hebben, maar iig GEEN mannenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Serieus?
Wij hebben trouwens ik gelooof 60 kassa mensen![]()
Bijdraaiers, hmmm ja, dan zitten er 8 op kassaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoeveel we hebben, maar iig GEEN mannen. Alleen bijdraaiers.
Ons filiaal is de sjaakWe hebben een dvd te vroeg in de winkel gezet
werd me effe doodleuk verteld in de videotheek..heel het westland heeft gelijk ook maar die dvd (iets met war ofzo?) ook in de verhuur gezet, door ons
.
Lol alles wordt gepletquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:37 schreef SHERMAN het volgende:
[[url=http://herfkens.biz/uploader/files/1/albertheijn/DSC00136_thumb.jpg]afbeelding]
[/URL]
[[url=http://herfkens.biz/uploader/files/1/albertheijn/DSC00137_thumb.jpg]afbeelding]
[/URL]Bij de eerste bewoog ik iets zie ik nu, viel nog mee dat er inks stuk was.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:29 schreef stevenp het volgende:
SHERMAN, bekend beeld dit inderdaad... Heel ernstig dit, maar het gebeurd _te_ veel gewoon... Kijk al het gegodver op de DC's vind ik 9/10 keer onterecht, maar dit moet echt anders kunnen hoor!
Waar is de logica om 5 lagen pakken boven op griesmeel te zetten? Waarom danio boven op bekertjes slagroom? Dat moet toch beter kunnen lijkt me.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Lol alles wordt geplet. Mja, zuivel is wel 'gevaarlijk' spul op karren, alles plet elkaar.
Ik niet, iemand anders wel. Als ik die heb zet ik ze wel onliequote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:40 schreef highway101 het volgende:
nog mooie foto's gemaakt van een strak gespiegelde AH?
Wat moet je daar nou eigenlijk voor zijn, om te mogen afsluiten? FHV'er? VS? Of verschilt het per filiaal?quote:Op zondag 12 maart 2006 00:38 schreef o-fiel het volgende:
Zou tof zijn.quote:Op zondag 12 maart 2006 01:37 schreef Twisted_Logic het volgende:
Je moet FHV'er zijn. VS zal ik nooit worden met mijn part-time contract. Hoewel ik wel op een hoger niveau zit dan sommige huidige VS'enquote:Op zondag 12 maart 2006 01:38 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou eigenlijk voor zijn, om te mogen afsluiten? FHV'er? VS? Of verschilt het per filiaal?
Denk dat het verschilt per filiaal. Je moet idd minimaal FHV'er zijn om af te mogen sluiten, maar denk dat het beleid per filiaal verschillend is. Sommige filialen zullen altijd zorgen dat een VM of VS er tot het einde is. Maar bij ons heb ik en nog een andere vulploegleider ook een sleutel en code om te kunnen sluiten (omdat het nogal eens voorkwam dat we tot laat door moesten werken en de VM's daarop niet konden blijven wachten).quote:Op zondag 12 maart 2006 01:38 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou eigenlijk voor zijn, om te mogen afsluiten? FHV'er? VS? Of verschilt het per filiaal?
Foto's doorsturen naar het DC + naam van de ophaler (staat op de label) staat die er niet bij dan gewoon hele label inscannen en ook mee sturen. Krijgt die aapie wel op zijn flikker, doet die dat vaker *zwaai* en tot ziensquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:37 schreef SHERMAN het volgende:
[[url=http://herfkens.biz/uploader/files/1/albertheijn/DSC00136_thumb.jpg]afbeelding]
[/URL]
[[url=http://herfkens.biz/uploader/files/1/albertheijn/DSC00137_thumb.jpg]afbeelding]
[/URL]Bij de eerste bewoog ik iets zie ik nu, viel nog mee dat er inks stuk was.
je bedoeld ws wildenquote:Op zondag 12 maart 2006 14:43 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Denk dat het verschilt per filiaal. Je moet idd minimaal FHV'er zijn om af te mogen sluiten, maar denk dat het beleid per filiaal verschillend is. Sommige filialen zullen altijd zorgen dat een VM of VS er tot het einde is. Maar bij ons heb ik en nog een andere vulploegleider ook een sleutel en code om te kunnen sluiten (omdat het nogal eens voorkwam dat we tot laat door moesten werken en de VM's daarop niet konden blijven wachten).
Ook konden ivm de uren.quote:
AH XL Hoofddorp ??quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:00 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
Gister nog moeten werken tot alweer 23.00. We kregen ff 3600 colli vulling![]()
En daarna nog een biertje drinkenquote:Op zondag 12 maart 2006 15:44 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ook konden ivm de uren.
Dat krijg je hè als je iedere dag open bent van 0800-2200, en de vulploeg nog wel is tot 2300 uur door wilde gaan.
die is groter dan die van Hoofddorp ?quote:
En nog 1, en nog 1.quote:
jep, maar alleen op vrijdag en zaterdag. 1 drankje (bier of fris) per persoonquote:Op zondag 12 maart 2006 16:41 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
En nog 1, en nog 1.
Hoe zit dat trouwens bij de andere filialen? Drinken jullie ook altijd een biertje als het werk er op zit?
Geen idee eigenlijk, hoezo?quote:
Bij ons is er iedere avond bier.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:20 schreef tazman89 het volgende:
1tje maar ?
bij ons in de AH wordt er op zaterdag vrij rap doorgedronken![]()
en de zaterdag van de verbouwing(laatste HB puntjes op de i zetten) was het wel meer haha
M'n code deed het nietquote:Op zondag 12 maart 2006 00:38 schreef o-fiel het volgende:
Morgen mijn eerste keer sluiten...eindelijk
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:55 schreef kmaestro het volgende:
Wij hebben op zaterdagavond speciaal iemand ingehuurd die ervoor zorgt dat het bier koud komt te staan
Dat was natuurlijk wel sarcastisch hequote:
Gekquote:Op maandag 13 maart 2006 23:50 schreef SHERMAN het volgende:
Leuk.
[[url=http://herfkens.biz/uploader/files/1/albertheijn/DSC00141_thumb.jpg]afbeelding]
[/URL]
Wie ben jij dan welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:12 schreef SHERMAN het volgende:
Ik ben het dus niet he. Even voor de duidelijkheid.
Degene die de foto heeft gemaakt?quote:
Het is pas dinsdag, niet zo gehaast.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:40 schreef Sandersson het volgende:
Ze mogen het salaris van deze maand eens gaan storten die joekels
Wie nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:48 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het is pas dinsdag, niet zo gehaast.
Of heb je het hard nodig?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:01 schreef Renesite het volgende:
Oh ja, dat is een vraagjeik denk dat er iets niet klopt
Verder is mijn salaris dus binnen (strookje)![]()
215.44![]()
Daarom zou ik eigk niet graag op HB willen maar we op AGFquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:06 schreef tazman89 het volgende:
Ik heb het gehad met houdbaar, allemaal josties![]()
en Vers heeft meerdere vacatures, en wil wel graag bij AH blijven, dus maar bij vers solliciteren(minder josties)
Ik kreeg 3.56 per uur.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:03 schreef Renesite het volgende:
Mijn uurloon klopt denk ik nietdus ff reageren mensen
4.30 ikquote:
WATquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
4.30 ik![]()
100,- ruim krijg ik maandelijks zeker gezien mijn 24 contract uurtjes![]()
Bedoelde je soms dat je uurloon niet klopt omdat het te hoog is?quote:
Ja, enorm hoogquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:37 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
[..]
Bedoelde je soms dat je uurloon niet klopt omdat het te hoog is?
En anders: wtfwaarom krijg ik dat niet
![]()
Wat was het toen je nog 16 was dan? Bij mij 3.09 ofzoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, enorm hoogMij werd 3.80 verteld
!
3.11quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:39 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
[..]
Wat was het toen je nog 16 was dan? Bij mij 3.09 ofzo
Hmm, misschien dat je nu het uurloon krijgt van een 18jarige.quote:
1 maand van te voren moet je ff in het kamertje.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:46 schreef Sandersson het volgende:
Volgens mij heb ik een 6 maanden contract .. en die loopt in week 13 af .. wat is de normale gang van zaken? Dat ze dat gewoon automatisch verlengen of moet ik dat weer aan gaan geven en krijg ik dan weer een gesprek ofzo.. zijn vast mensen die hier ervaring mee hebben gehad
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
1 maand van te voren moet je ff in het kamertje.
Gebeurt ook, mijn toeval was dat ik hem net tegenkwam (administratie menneke) toen ie hem in mijn postvakje pleaurdequote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:50 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
[..]
![]()
Maar ff serieus, bij mij werd het nieuwe contract gewoon in me postvakje gegooid.
Volgens mij bijna 100% zeker:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, enorm hoogMij werd 3.80 verteld
!
*emotioneel word*quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:58 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Volgens mij bijna 100% zeker:
Uurloon 17-jarige (verkoper A/1): ¤ 3.80
Uurloon 17-jarige (verkoper B/2): ¤ 4.30
Oftewel: het verschil zit hem waarschijnlijk in het feit dat je verkoper B bent geworden. Ben je toevallig meer dan 1 jaar in dienst bij AH?![]()
96 uur mag ik niet eens icm mijn schoolquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:00 schreef SHERMAN het volgende:
96 uur gewerkt.
17 jaar, verkoper b, ander half jaar in dienst, 4.30 per uur.
Weheheh, ik ga 4 dagen in de week naar school, zou niet eens weten of ik het mag.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:02 schreef Renesite het volgende:
Is dat nou een onzin?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:03 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Weheheh, ik ga 4 dagen in de week naar school, zou niet eens weten of ik het mag.
Was het trouwens zo dat als je 3 periodes achter elkaar hoger dan je contract uren werkt AH VERPLICHT is om je een hoger contract te geven?
Toen ik 17 werd werkte ik er een half jaar toen kreeg ik ipv 3.09 -> 3.53. Toen werkte ik er een jaar en kreeg ik 3.56.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:58 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Volgens mij bijna 100% zeker:
Uurloon 17-jarige (verkoper A/1): ¤ 3.80
Uurloon 17-jarige (verkoper B/2): ¤ 4.30
Oftewel: het verschil zit hem waarschijnlijk in het feit dat je verkoper B bent geworden. Ben je toevallig meer dan 1 jaar in dienst bij AH?![]()
De verhoging van ¤ 3,53 naar ¤ 3,56 is je jaarlijkse verhoging per 1/1 geweest. Het is niet zo dat je automatisch na 1 jaar in dienst verkoper B wordt. Ik zou het als ik jou was eens navragen bij je VM.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:04 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
[..]
Toen ik 17 werd werkte ik er een half jaar toen kreeg ik ipv 3.09 -> 3.53. Toen werkte ik er een jaar en kreeg ik 3.56.Ik werk er nu anderhalf jaar en ben 18, ben benieuwd wat ik krijg morgen.
Ik ga het ff nakijken in me loonstrookjes, want volgens mij kreeg ik die 3 cent extra ergens in augustus.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:08 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
De verhoging van ¤ 3,53 naar ¤ 3,56 is je jaarlijkse verhoging per 1/1 geweest. Het is niet zo dat je automatisch na 1 jaar in dienst verkoper B wordt. Ik zou het als ik jou was eens navragen bij je VM.
Klopt idd; maar er zit wel een groot aantal voorwaarden aan verbonden, die ik je niet uit m'n hoofd op kan noemen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:03 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Weheheh, ik ga 4 dagen in de week naar school, zou niet eens weten of ik het mag.
Was het trouwens zo dat als je 3 periodes achter elkaar hoger dan je contract uren werkt AH VERPLICHT is om je een hoger contract te geven?
Heb je enige idee waar dat te vinden zou zijn?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:14 schreef Rudy-F1 het volgende:
Heel apart, nog nooit zoiets gehoord.quote:Het was dus echt na 1 jaar dat ik 3 cent per uur meer kreeg
Nee. Je krijgt meer eurootjes als je verkoper B wordt; en dat hoeft niet precies na 1 jaar te zijn.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:27 schreef Renesite het volgende:
Je krijgt als je er een jaar werkt toch een hogere eurootjes?
Ik heb ff lopen googlen en kwam dit tegen. Hierin staat dat de salarissen per periode 9-2005 0.75% stijgen. Dat zou dus die 3 cent verklaren.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:29 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Nee. Je krijgt meer eurootjes als je verkoper B wordt; en dat hoeft niet precies na 1 jaar te zijn.
Oke dan! In die maand kreeg ik al een hoger uurloon, omdat ik weer een jaartje ouder was geworden, dus daarom bij mij niet opgevallen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:36 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
[..]
Ik heb ff lopen googlen en kwam dit tegen. Hierin staat dat de salarissen per periode 9-2005 0.75% stijgen. Dat zou dus die 3 cent verklaren.
Ook al is dat dus een protocol van de cao.
Er staat dus ook dat er een verhoging geweest is in de eerste periode van dit jaar. En die heb ik niet gemerkt van ik ben jarig in de periode.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:39 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Oke dan! In die maand kreeg ik al een hoger uurloon, omdat ik weer een jaartje ouder was geworden, dus daarom bij mij niet opgevallen.![]()
Wanneer krijg je die nou precies?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:42 schreef kmaestro het volgende:
Toch ook weer bijna 100 eurootjes alleen maar aan toeslaguren, dat is makkelijk verdienen
Staat helaas niks over dat contract in.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:36 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
[..]
Ik heb ff lopen googlen en kwam dit tegen. Hierin staat dat de salarissen per periode 9-2005 0.75% stijgen. Dat zou dus die 3 cent verklaren.
Ook al is dat dus een protocol van de cao.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |