Jeetje hoe vullen jullie daar dan ? toch wel 3x dubbel alles op mekaar bij de AGF ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:28 schreef kmaestro het volgende:
Bij ons (1151) moet er op elk moment van de dag op elke versafdeling gevuld worden anders staat alles gewoon leeg
Wij hebben niet voor niets van de heer John S. de "titel": de vulfabriek![]()
Ik hou gewoon 2 hoog in een 11je en in het 11je daaronder nog een extra laagje zodat je het snel weer mooi kan leggenquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:51 schreef SHERMAN het volgende:
Appels 3 hoog.
Al gaat dat misschien veranderen.
den haag centrum? grote marktstraat? doe maar een gok hoor.. ook al is het een winkel 4quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:30 schreef Rudy-F1 het volgende:
Een vulfabriek zijn we idd hier in Leidschendam. Ik ben benieuwd hoeveel andere AH-5 filialen in een gewone gemiddelde week meer dan 16000 colli houdbaar (exc diepvries) binnen krijgen (verdeeld over 10 leveringen).
Bij ons zitten we gauw tussen de 900 en 1500 colli per dag maar dit verschilt natuurlijk heel erg.. laagste wat we ooit gehad hebben was 413 colli midden in de zomer maanden.. en dan heb ik het nog alleen over houdbaarquote:
ik heb geeen idee, weet alleen de omzetquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:47 schreef SG1-freak het volgende:
[..]
Bij ons zitten we gauw tussen de 900 en 1500 colli per dag maar dit verschilt natuurlijk heel erg.. laagste wat we ooit gehad hebben was 413 colli midden in de zomer maanden.. en dan heb ik het nog alleen over houdbaar![]()
En enig idee wat jullie grootste houdbaar zending ooit was? Bij ons op donderdagavond voor kerst 2004; 8300 colli. Replenishment eerste kerst was niet de beste.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:47 schreef SG1-freak het volgende:
[..]
Bij ons zitten we gauw tussen de 900 en 1500 colli per dag maar dit verschilt natuurlijk heel erg.. laagste wat we ooit gehad hebben was 413 colli midden in de zomer maanden.. en dan heb ik het nog alleen over houdbaar![]()
ik ga me er eens in verdiepen, ik doe nl. kassa en hoop op Groente te komen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:54 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
En enig idee wat jullie grootste houdbaar zending ooit was? Bij ons op donderdagavond voor kerst 2004; 8300 colli. Replenishment eerste kerst was niet de beste.![]()
sinds replenishment was het hoogste ooit geloof ik rond de 1600 iets meer of minder... das houdbaar..vers doe ik pas sinds half jaar dus daar heb ik niet zo'n inzicht op. zoiezo staat 1089 bekend in de regio den haag als een vrij moeilijke winkel.. althans..... als ik Robért moet gelovenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:54 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
En enig idee wat jullie grootste houdbaar zending ooit was? Bij ons op donderdagavond voor kerst 2004; 8300 colli. Replenishment eerste kerst was niet de beste.![]()
Dat is wel een hele goeie grap Koen.quote:En volgens mij hebben we al een van de grootste zuivelafdelingen van Nederland
zuivel imho de kwark toetjes melk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:02 schreef highway101 het volgende:
Wat is bij jullie zuivel?
Bij ons vallen verse sappen, boter en kaas ook onder zuivel. Das zo'n 20 meter
12quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:01 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Dat is wel een hele goeie grap Koen.![]()
Hoeveel meter hebben we? Denk iets van 12 ofzo? Denk dat er absoluut wel winkels zijn die 18 meter of meer hebben.
8 meter boter!quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vergeet ik nog de boter, dat is ook wel 8 meter
kaas ook zuivel? Dat is bij ons deliDat is ook nogal wat meter
![]()
Andere kant van de winkel![]()
Ik geloof 8 meter met kwark zooi, we hebben 6 dan (quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:06 schreef highway101 het volgende:
[..]
8 meter boter!sjees das wel heel veel.
Deli-kaas zit naast kaas ZB. Dat zit weer naast Boter en zuivel.
De afdeling heet vers 2: Zuivel/Deli-kaas/ZAV
Zeg maar meteen dé gezelligste winkel van de regioquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:06 schreef SG1-freak het volgende:
mwah van wat ik van collega's/ WWheb gehoord is 1151 toch wel een van de wat gezelligere winkels in de regio... nu werk ik daar natuurlijk niet maar ben er wel paar keer geweest en ik krijg wel de indruk dat het een best gezellig sfeertje is daaro? of vergis ik me daar nou zo giga in
![]()
Want ja... een gezelligere winkel maakt ook een mooiere winkel vind ik.... onze vulploeg houdbaar is in princiepe gewoon naar de knoppen... alle mensen die er wel wat langer werken doen het opzicht wel goed maar sinds een jaartje of 2 worden er alleen maar een stelletje ongeregeld aangenomen.. maarja das mijn mening hoor![]()
ben blij dat ik nu bij vers ZB hoor
![]()
![]()
![]()
Ik ben niet de enigste die er zo over denkt in mijn filiaal.. bij ons denken ze alleen maar aan dat uurloontje van ze... dan willen ze het nog wel eens maken om een tijdje niet te komen opdagen dan weer wel.. of als ze moeten werken mekaar lopen ondersmijten met stront zoals hier vorige week gebeurd is.. echt om kotsmisselijk van te wordenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:12 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Zeg maar meteen dé gezelligste winkel van de regio. 1 groot feest altijd
![]()
Maar wat je zegt; ook bij ons zijn de laatste jaren veel 'mindere' collega's aangenomen. Denk dat dat bij ons voor een groot deel door een andere mentaliteit komt. Ze komen bij ons echt alleen maar omdat ze moeten werken, voor wat extra werk zijn ze te beroerd.
WTFquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:17 schreef SG1-freak het volgende:
[..]
of als ze moeten werken mekaar lopen ondersmijten met stront zoals hier vorige week gebeurd is.. echt om kotsmisselijk van te worden![]()
Ik heb 2 weken vakantie dus heb niet alles gehoord.. maar er waren er 2 die het nodig vonden om boven in de heren wc stront in zakjes te doen en die naar bepaalde mensen te smijten... dat is alles wat ik weetquote:
60 containers, vers.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:04 schreef highway101 het volgende:
Zoiets hadden wij ook met kerst, niet normaal meer.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:54 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Ik zal het eens vragenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:54 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
de acties worden elke jaar herhaaldquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:48 schreef highway101 het volgende:
alweer?
Ik heb er niet echt veeeeel verstand van wel snap ik de reden wel. Wil je een "echt" antwoord zal je toch echt bij je leidinggevende moeten wezen die het door kan spelen richting hogerop. Dan zul je een beter antwoord krijgen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:14 schreef pimtenbrinke het volgende:
mensen die werken bij DC(of anderen die er verstand van hebben)
weet niet of het eerder is behandeld maar ik vraag me af waarom de DC'S de producten niet per assortimentsgroep op een aparte container leveren. Nou komt alles door elkaar binnen en moet elke winkel splitsen. Is er ooit een poging gedaan om het DC opnieuw in te delen en het dc op assortiment groep te zetten?
weet niet of dit kan maar vraag me af waarom het niet wordt gedaan. Want op die manier kan er lijkt mij veel bespaard worden
gaarne duidelijk van de personen die er verstand van hebben
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:06 schreef blrrrt het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op de kraskaarten
"De 1-2-3-weken zijn weer begonnen!"quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:46 schreef kmaestro het volgende:
[..]
![]()
Het Bonusfestival, dat waren nog eens goede tijden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |