quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:04 schreef Yashman het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de nieuwe vul methode? 3 kratten op een dolly en zo vullen. Voor de wijnen is het niet echt handig vind ik. Ik vind de oude methode nog steeds beter. Wagentje voor papier en plastic
Alleen mij nog vergeten.quote:
Helemaal mee eens. Enigste voordeel van de vuldolly is dat je meerdere colli's tegelijkertijd kunt meenemen om te vullen. Maar geef mij maar idd gewoon een kar voor karton en plastic. En al helemaal niet zo'n ijzeren rek voor bovenop de kar. Misschien een tip voor de fantastische ontwerper van deze dingen, om ze eerst zelf eens in de praktijk te testen. Dan had hij meteen begrepen dat je je kop er continue tegen aanstoot.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:04 schreef Yashman het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de nieuwe vul methode? 3 kratten op een dolly en zo vullen. Voor de wijnen is het niet echt handig vind ik. Ik vind de oude methode nog steeds beter. Wagentje voor papier en plastic
Is al meer als 2 jaar bij onsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:04 schreef Yashman het volgende:
Is ook al 2 jaar bij ons en bevalt ons prima, je karton vwring je er gewoon tussen, als je je rek ophangd heb je een kier waar je plastic tussen kunt doen en als je veel platic heb kun je een groter vak gebruiken van de container zelf.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:19 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
[..]
Een "vultafel"bedoel je? Dat hadden wij maanden terug ook geprobeerd, maar nieamnd gebruikte die dingen. Is ook niet handig vind ik. Als je naar de vak loopt open je toch de verpakking al dus je wint er geen tijd mee, en als je eerst moeten zoeken naar produkten die bij elkaar staan, en er op moet zetten dan ben je denk ik alleen maar langer bezig
Laatst kwamen ze hier ook met het "geniale" idee op een rek boven de vulling te hangen om je karton op te gooien. Alleen hangt dat ding dan een beetje te laag en stoot je je hoofd.![]()
Bovendien zit je dan nog steeds met je plastic.
Ik kan me niet echt voorstellen hoe dat eruit zietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:47 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Is ook al 2 jaar bij ons en bevalt ons prima, je karton vwring je er gewoon tussen, als je je rek ophangd heb je een kier waar je plastic tussen kunt doen en als je veel platic heb kun je een groter vak gebruiken van de container zelf.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik kan me niet echt voorstellen hoe dat eruit zietWij gebruiken winkelwagentjes
. Plastic in het kinderzitje+ernaast, en karton in het wagentje zelf. Vulploegleiders legen het karton vanuit karretje op een grote kar eens in de zoveel tijd, hoef dus zelf niks weg te gooien
.
Dus jullie gebruiken ook het rek nog?! Bij ons heb ik er voor gezorgd dat die dingen binnen 2 weken niet meer gebruikt werden. Arbo-technisch gezien mogen ze namelijk niet eens gebruikt worden volgens mij. We hadden bij ons in het filiaal in 2 weken 2 hoofdwonden.quote:Is ook al 2 jaar bij ons en bevalt ons prima, je karton vwring je er gewoon tussen, als je je rek ophangd heb je een kier waar je plastic tussen kunt doen en als je veel platic heb kun je een groter vak gebruiken van de container zelf.
Wat een jostiesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:00 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Dus jullie gebruiken ook het rek nog?! Bij ons heb ik er voor gezorgd dat die dingen binnen 2 weken niet meer gebruikt werden. Arbo-technisch gezien mogen ze namelijk niet eens gebruikt worden volgens mij. We hadden bij ons in het filiaal in 2 weken 2 hoofdwonden.
was jij er niet 1 vanquote:
En bedankt Bart; ik was 1 van de 2. Ik wil je van harte uitnodigen om eens te komen helpen op houdbaar, met vuldolly en kartonrek. En dan uiteraard wel eens de vulnorm halen he.quote:
Hee ik weet niet, het is een meegenomen traditie van Honselersdijk (en die weten wel wat goed werktquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:57 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
[..]
WAT vulploegleiders doen wat bij jullie?!?
Ik gooi het eigenlijk liever eerst naast de kar met vulling, en als die leeg is gooi ik het daar op. Scheelt weer naar buiten in de kou te moeten lopen om een winkelwaggentje te halen.![]()
Graag gedaan hoor Rudyquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:12 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
En bedankt Bart; ik was 1 van de 2. Ik wil je van harte uitnodigen om eens te komen helpen op houdbaar, met vuldolly en kartonrek. En dan uiteraard wel eens de vulnorm halen he.![]()
Zo doen wij het al jaren. Werkt inderdaad goed, de vulnormen op HB en Zuivel worden goed gehaalt. Alleen bij Vlees/AGF niet. Daar gebruiken ze elke week een uur of 30 teveel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee ik weet niet, het is een meegenomen traditie van Honselersdijk (en die weten wel wat goed werkt). Zo hoeft HB niet naar het magazijn te lopen. De afgelopen paar weken ben ik nauwelijks in het magazijn te vinden, alleen om dingen te zoeken voor klanten.. Vulploegleider zorgt ervoor dat het karton uit je kar wordt geleegd (door hemzelf) en dat er constant een kar voor je klaarstaat om te vullen.. Scheelt echt veel tijd!
Hmm, juist even een rondje door de winkel lopen is denk ik wel goed voor de concentratie hoor.. Ik vind het altijd wel even lekker/leuk om even naar het magazijn heen en weer te lopen, even wat afleiding en dan weer doorgaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee ik weet niet, het is een meegenomen traditie van Honselersdijk (en die weten wel wat goed werkt). Zo hoeft HB niet naar het magazijn te lopen. De afgelopen paar weken ben ik nauwelijks in het magazijn te vinden, alleen om dingen te zoeken voor klanten.. Vulploegleider zorgt ervoor dat het karton uit je kar wordt geleegd (door hemzelf) en dat er constant een kar voor je klaarstaat om te vullen.. Scheelt echt veel tijd!
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:55 schreef GotC het volgende:
Wel veel werken deze week.
Ma 0600 - 0800
Di 1700 - 2100
Wo 1700 - 2100
Vr 1700 - 2100
Za 1200 - 2100
En ook nog school. Wel lekker eigenlijk
.
Dinsdag 8.30-17.30quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
maandag 18.15 tot 20.15
dinsdag X
woensdag X
donderdag 1700 tot 1900, of 16 tot 1900 of 15 tot 1800, zoeken ze uit![]()
vrijdag 12 tot 17
zaterdag 15 tot 18
Veel in vergelijking met de planning tijden als in: 17 tot 19 do en za 15 tot 18
Kan je zaterdag van 17-18 kassa draaien?quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:50 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Dinsdag 8.30-17.30
Donderdag 17-22
Vrijdag 17-22
Zaterdag 17-22(zal wel weer 13-22 worden)
Sorry, ik zit alquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:59 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Kan je zaterdag van 17-18 kassa draaien?![]()
Dat kan bijvoorbaad al nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:59 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Kan je zaterdag van 17-18 kassa draaien?![]()
Gelukkig heb ik dan de Wim-kaart nog.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:18 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Hoe zou je trouwens reageren als ik een keer helemaal gek word van het bijdraaien, dat ik dan omroep: Attentie afdeling Kassa, Zuivel-assistentie alstublief!
Die dag gaat komen dat ik dat omroep
De leiders vullen ook nog mee, meestal drog of juist chips/wcpapier, zodat ze snel weer iets anders kunnen gaan doen als het nodig isquote:Op woensdag 8 maart 2006 07:37 schreef stevenp het volgende:
[..]
Hmm, juist even een rondje door de winkel lopen is denk ik wel goed voor de concentratie hoor.. Ik vind het altijd wel even lekker/leuk om even naar het magazijn heen en weer te lopen, even wat afleiding en dan weer doorgaan.
En de vulploegleiders doen dat soort dingen bij jullie? Bij ons is het iemand van AGF ofzo en die vult ook gewoon zelf, geen verschil te zien met de rest van de ploeg.
Over de dolli's nog even, met houdbaar zetten we gewoon een kar aan het begin en dan loop je met een paar colli op je dolli *he dat rijmt* langs het pad, werkt prima. Ok met bier/fris werkt dat niet echt, dat zijn toch kratten
Wim-kaart? begin je nu ook al te hallucineren?quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:27 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dan de Wim-kaart nog.
Dat gaat bij ons gelukkig niet. Aangezien wij de hele week (op zondag na) van 08.00 tot 22.00 open zijn. Als wij buiten openingstijden zouden gaan vullen, dan staat letterlijk 's avonds de hele winkel leeg. En het zou AH flink wat meer geld gaan kosten, ivm de toeslaguren.quote:Nu willen ze ook nog een keer invoeren dat we na sluitingstijd gaan vullen, beetje jammer, vooral op zaterdag.
Nee maar dat is logisch, want wij worden sowieso leeggeplukt op een zaterdag omdat we zo'n groot filliaal zijn. Het nieuwe filliaal van willem W. hoeft nauwelijks overdag gevult te worden, dat zei hij ook zelf al, omdat het zo'n klein filliaal is.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:07 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Dat gaat bij ons gelukkig niet. Aangezien wij de hele week (op zondag na) van 08.00 tot 22.00 open zijn. Als wij buiten openingstijden zouden gaan vullen, dan staat letterlijk 's avonds de hele winkel leeg. En het zou AH flink wat meer geld gaan kosten, ivm de toeslaguren.![]()
Krijgen jullie trouwens nog die heerlijke toeslaguren?![]()
Nog leuker.quote:
Ze houden van mequote:Op woensdag 8 maart 2006 17:00 schreef highway101 het volgende:
Mooi toch?
Dat komt doordat ze allemaal bij ons komen voor de boodcshappenquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:29 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Nee maar dat is logisch, want wij worden sowieso leeggeplukt op een zaterdag omdat we zo'n groot filliaal zijn. Het nieuwe filliaal van willem W. hoeft nauwelijks overdag gevult te worden, dat zei hij ook zelf al, omdat het zo'n klein filliaal is.
Ja, ik krijg toeslaguren;)![]()
nope.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:01 schreef highway101 het volgende:
Hoe doe je dat dan? Je spijbelt de helft van school? (vrijdag)
Is hier dagelijkse gang geweest altijd.. frisdrank kleinverpakkingen etc vulploegettertjes pleurden de zooi op de grond en begonnen dat te vullen .. ze vergeten dan alleen dat je met 3 man en 3 CC's in een krap gangpad staat waar maar net 2 CC naast mekaar kunnen staan.. het werd een heuze slaom voor klantenquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:23 schreef PoisonouS het volgende:
Het meest irritante als "klant" bij AH zijn die snert kinders die aan het vullen zijn, waarbij de halve gang vol ligt met plastic, karton, etc...
Valt zeker op als ze gewoon karren hebben staan daarvoor dat een hindernis baan er soms niks bij is. Doen ze het wel met dollie's gewoon dan is dat een stuk "netter" in mijn ogen. Maargoed nu vullen ze ook op rare tijdens in het filiaal waar ik altijd kom dus (Zwolle, dobbe)
Op zaterdag, die bananen! men! hard!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:28 schreef kmaestro het volgende:
Bij ons (1151) moet er op elk moment van de dag op elke versafdeling gevuld worden anders staat alles gewoon leeg
Wij hebben niet voor niets van de heer John S. de "titel": de vulfabriek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |