Ik weet niet precies hoeveel we hebben, maar iig GEEN mannenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Serieus?
Wij hebben trouwens ik gelooof 60 kassa mensen![]()
Bijdraaiers, hmmm ja, dan zitten er 8 op kassaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoeveel we hebben, maar iig GEEN mannen. Alleen bijdraaiers.
Ons filiaal is de sjaakWe hebben een dvd te vroeg in de winkel gezet
werd me effe doodleuk verteld in de videotheek..heel het westland heeft gelijk ook maar die dvd (iets met war ofzo?) ook in de verhuur gezet, door ons
.
Lol alles wordt gepletquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:37 schreef SHERMAN het volgende:
[[url=http://herfkens.biz/uploader/files/1/albertheijn/DSC00136_thumb.jpg]afbeelding]
[/URL]
[[url=http://herfkens.biz/uploader/files/1/albertheijn/DSC00137_thumb.jpg]afbeelding]
[/URL]Bij de eerste bewoog ik iets zie ik nu, viel nog mee dat er inks stuk was.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:29 schreef stevenp het volgende:
SHERMAN, bekend beeld dit inderdaad... Heel ernstig dit, maar het gebeurd _te_ veel gewoon... Kijk al het gegodver op de DC's vind ik 9/10 keer onterecht, maar dit moet echt anders kunnen hoor!
Waar is de logica om 5 lagen pakken boven op griesmeel te zetten? Waarom danio boven op bekertjes slagroom? Dat moet toch beter kunnen lijkt me.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Lol alles wordt geplet. Mja, zuivel is wel 'gevaarlijk' spul op karren, alles plet elkaar.
Ik niet, iemand anders wel. Als ik die heb zet ik ze wel onliequote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:40 schreef highway101 het volgende:
nog mooie foto's gemaakt van een strak gespiegelde AH?
Wat moet je daar nou eigenlijk voor zijn, om te mogen afsluiten? FHV'er? VS? Of verschilt het per filiaal?quote:Op zondag 12 maart 2006 00:38 schreef o-fiel het volgende:
Zou tof zijn.quote:Op zondag 12 maart 2006 01:37 schreef Twisted_Logic het volgende:
Je moet FHV'er zijn. VS zal ik nooit worden met mijn part-time contract. Hoewel ik wel op een hoger niveau zit dan sommige huidige VS'enquote:Op zondag 12 maart 2006 01:38 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou eigenlijk voor zijn, om te mogen afsluiten? FHV'er? VS? Of verschilt het per filiaal?
Denk dat het verschilt per filiaal. Je moet idd minimaal FHV'er zijn om af te mogen sluiten, maar denk dat het beleid per filiaal verschillend is. Sommige filialen zullen altijd zorgen dat een VM of VS er tot het einde is. Maar bij ons heb ik en nog een andere vulploegleider ook een sleutel en code om te kunnen sluiten (omdat het nogal eens voorkwam dat we tot laat door moesten werken en de VM's daarop niet konden blijven wachten).quote:Op zondag 12 maart 2006 01:38 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou eigenlijk voor zijn, om te mogen afsluiten? FHV'er? VS? Of verschilt het per filiaal?
Foto's doorsturen naar het DC + naam van de ophaler (staat op de label) staat die er niet bij dan gewoon hele label inscannen en ook mee sturen. Krijgt die aapie wel op zijn flikker, doet die dat vaker *zwaai* en tot ziensquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:37 schreef SHERMAN het volgende:
[[url=http://herfkens.biz/uploader/files/1/albertheijn/DSC00136_thumb.jpg]afbeelding]
[/URL]
[[url=http://herfkens.biz/uploader/files/1/albertheijn/DSC00137_thumb.jpg]afbeelding]
[/URL]Bij de eerste bewoog ik iets zie ik nu, viel nog mee dat er inks stuk was.
je bedoeld ws wildenquote:Op zondag 12 maart 2006 14:43 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Denk dat het verschilt per filiaal. Je moet idd minimaal FHV'er zijn om af te mogen sluiten, maar denk dat het beleid per filiaal verschillend is. Sommige filialen zullen altijd zorgen dat een VM of VS er tot het einde is. Maar bij ons heb ik en nog een andere vulploegleider ook een sleutel en code om te kunnen sluiten (omdat het nogal eens voorkwam dat we tot laat door moesten werken en de VM's daarop niet konden blijven wachten).
Ook konden ivm de uren.quote:
AH XL Hoofddorp ??quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:00 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
Gister nog moeten werken tot alweer 23.00. We kregen ff 3600 colli vulling![]()
En daarna nog een biertje drinkenquote:Op zondag 12 maart 2006 15:44 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ook konden ivm de uren.
Dat krijg je hè als je iedere dag open bent van 0800-2200, en de vulploeg nog wel is tot 2300 uur door wilde gaan.
die is groter dan die van Hoofddorp ?quote:
En nog 1, en nog 1.quote:
jep, maar alleen op vrijdag en zaterdag. 1 drankje (bier of fris) per persoonquote:Op zondag 12 maart 2006 16:41 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
En nog 1, en nog 1.
Hoe zit dat trouwens bij de andere filialen? Drinken jullie ook altijd een biertje als het werk er op zit?
Geen idee eigenlijk, hoezo?quote:
Bij ons is er iedere avond bier.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:20 schreef tazman89 het volgende:
1tje maar ?
bij ons in de AH wordt er op zaterdag vrij rap doorgedronken![]()
en de zaterdag van de verbouwing(laatste HB puntjes op de i zetten) was het wel meer haha
M'n code deed het nietquote:Op zondag 12 maart 2006 00:38 schreef o-fiel het volgende:
Morgen mijn eerste keer sluiten...eindelijk
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:55 schreef kmaestro het volgende:
Wij hebben op zaterdagavond speciaal iemand ingehuurd die ervoor zorgt dat het bier koud komt te staan
Dat was natuurlijk wel sarcastisch hequote:
Gekquote:Op maandag 13 maart 2006 23:50 schreef SHERMAN het volgende:
Leuk.
[[url=http://herfkens.biz/uploader/files/1/albertheijn/DSC00141_thumb.jpg]afbeelding]
[/URL]
Wie ben jij dan welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:12 schreef SHERMAN het volgende:
Ik ben het dus niet he. Even voor de duidelijkheid.
Degene die de foto heeft gemaakt?quote:
Het is pas dinsdag, niet zo gehaast.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:40 schreef Sandersson het volgende:
Ze mogen het salaris van deze maand eens gaan storten die joekels
Wie nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:48 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het is pas dinsdag, niet zo gehaast.
Of heb je het hard nodig?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:01 schreef Renesite het volgende:
Oh ja, dat is een vraagjeik denk dat er iets niet klopt
Verder is mijn salaris dus binnen (strookje)![]()
215.44![]()
Daarom zou ik eigk niet graag op HB willen maar we op AGFquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:06 schreef tazman89 het volgende:
Ik heb het gehad met houdbaar, allemaal josties![]()
en Vers heeft meerdere vacatures, en wil wel graag bij AH blijven, dus maar bij vers solliciteren(minder josties)
Ik kreeg 3.56 per uur.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:03 schreef Renesite het volgende:
Mijn uurloon klopt denk ik nietdus ff reageren mensen
4.30 ikquote:
WATquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
4.30 ik![]()
100,- ruim krijg ik maandelijks zeker gezien mijn 24 contract uurtjes![]()
Bedoelde je soms dat je uurloon niet klopt omdat het te hoog is?quote:
Ja, enorm hoogquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:37 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
[..]
Bedoelde je soms dat je uurloon niet klopt omdat het te hoog is?
En anders: wtfwaarom krijg ik dat niet
![]()
Wat was het toen je nog 16 was dan? Bij mij 3.09 ofzoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, enorm hoogMij werd 3.80 verteld
!
3.11quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:39 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
[..]
Wat was het toen je nog 16 was dan? Bij mij 3.09 ofzo
Hmm, misschien dat je nu het uurloon krijgt van een 18jarige.quote:
1 maand van te voren moet je ff in het kamertje.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:46 schreef Sandersson het volgende:
Volgens mij heb ik een 6 maanden contract .. en die loopt in week 13 af .. wat is de normale gang van zaken? Dat ze dat gewoon automatisch verlengen of moet ik dat weer aan gaan geven en krijg ik dan weer een gesprek ofzo.. zijn vast mensen die hier ervaring mee hebben gehad
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
1 maand van te voren moet je ff in het kamertje.
Gebeurt ook, mijn toeval was dat ik hem net tegenkwam (administratie menneke) toen ie hem in mijn postvakje pleaurdequote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:50 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
[..]
![]()
Maar ff serieus, bij mij werd het nieuwe contract gewoon in me postvakje gegooid.
Volgens mij bijna 100% zeker:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, enorm hoogMij werd 3.80 verteld
!
*emotioneel word*quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:58 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Volgens mij bijna 100% zeker:
Uurloon 17-jarige (verkoper A/1): ¤ 3.80
Uurloon 17-jarige (verkoper B/2): ¤ 4.30
Oftewel: het verschil zit hem waarschijnlijk in het feit dat je verkoper B bent geworden. Ben je toevallig meer dan 1 jaar in dienst bij AH?![]()
96 uur mag ik niet eens icm mijn schoolquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:00 schreef SHERMAN het volgende:
96 uur gewerkt.
17 jaar, verkoper b, ander half jaar in dienst, 4.30 per uur.
Weheheh, ik ga 4 dagen in de week naar school, zou niet eens weten of ik het mag.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:02 schreef Renesite het volgende:
Is dat nou een onzin?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:03 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Weheheh, ik ga 4 dagen in de week naar school, zou niet eens weten of ik het mag.
Was het trouwens zo dat als je 3 periodes achter elkaar hoger dan je contract uren werkt AH VERPLICHT is om je een hoger contract te geven?
Toen ik 17 werd werkte ik er een half jaar toen kreeg ik ipv 3.09 -> 3.53. Toen werkte ik er een jaar en kreeg ik 3.56.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:58 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Volgens mij bijna 100% zeker:
Uurloon 17-jarige (verkoper A/1): ¤ 3.80
Uurloon 17-jarige (verkoper B/2): ¤ 4.30
Oftewel: het verschil zit hem waarschijnlijk in het feit dat je verkoper B bent geworden. Ben je toevallig meer dan 1 jaar in dienst bij AH?![]()
De verhoging van ¤ 3,53 naar ¤ 3,56 is je jaarlijkse verhoging per 1/1 geweest. Het is niet zo dat je automatisch na 1 jaar in dienst verkoper B wordt. Ik zou het als ik jou was eens navragen bij je VM.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:04 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
[..]
Toen ik 17 werd werkte ik er een half jaar toen kreeg ik ipv 3.09 -> 3.53. Toen werkte ik er een jaar en kreeg ik 3.56.Ik werk er nu anderhalf jaar en ben 18, ben benieuwd wat ik krijg morgen.
Ik ga het ff nakijken in me loonstrookjes, want volgens mij kreeg ik die 3 cent extra ergens in augustus.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:08 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
De verhoging van ¤ 3,53 naar ¤ 3,56 is je jaarlijkse verhoging per 1/1 geweest. Het is niet zo dat je automatisch na 1 jaar in dienst verkoper B wordt. Ik zou het als ik jou was eens navragen bij je VM.
Klopt idd; maar er zit wel een groot aantal voorwaarden aan verbonden, die ik je niet uit m'n hoofd op kan noemen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:03 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Weheheh, ik ga 4 dagen in de week naar school, zou niet eens weten of ik het mag.
Was het trouwens zo dat als je 3 periodes achter elkaar hoger dan je contract uren werkt AH VERPLICHT is om je een hoger contract te geven?
Heb je enige idee waar dat te vinden zou zijn?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:14 schreef Rudy-F1 het volgende:
Heel apart, nog nooit zoiets gehoord.quote:Het was dus echt na 1 jaar dat ik 3 cent per uur meer kreeg
Nee. Je krijgt meer eurootjes als je verkoper B wordt; en dat hoeft niet precies na 1 jaar te zijn.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:27 schreef Renesite het volgende:
Je krijgt als je er een jaar werkt toch een hogere eurootjes?
Ik heb ff lopen googlen en kwam dit tegen. Hierin staat dat de salarissen per periode 9-2005 0.75% stijgen. Dat zou dus die 3 cent verklaren.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:29 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Nee. Je krijgt meer eurootjes als je verkoper B wordt; en dat hoeft niet precies na 1 jaar te zijn.
Oke dan! In die maand kreeg ik al een hoger uurloon, omdat ik weer een jaartje ouder was geworden, dus daarom bij mij niet opgevallen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:36 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
[..]
Ik heb ff lopen googlen en kwam dit tegen. Hierin staat dat de salarissen per periode 9-2005 0.75% stijgen. Dat zou dus die 3 cent verklaren.
Ook al is dat dus een protocol van de cao.
Er staat dus ook dat er een verhoging geweest is in de eerste periode van dit jaar. En die heb ik niet gemerkt van ik ben jarig in de periode.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:39 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Oke dan! In die maand kreeg ik al een hoger uurloon, omdat ik weer een jaartje ouder was geworden, dus daarom bij mij niet opgevallen.![]()
Wanneer krijg je die nou precies?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:42 schreef kmaestro het volgende:
Toch ook weer bijna 100 eurootjes alleen maar aan toeslaguren, dat is makkelijk verdienen
Staat helaas niks over dat contract in.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:36 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
[..]
Ik heb ff lopen googlen en kwam dit tegen. Hierin staat dat de salarissen per periode 9-2005 0.75% stijgen. Dat zou dus die 3 cent verklaren.
Ook al is dat dus een protocol van de cao.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |