Maar hoe zit dat bij Vers dan? Dan krijg je containers binnen met brood, maaltijden, vlees, panklaar, verse sappen, kaas, zav en deli...quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:47 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt veeeeel verstand van wel snap ik de reden wel. Wil je een "echt" antwoord zal je toch echt bij je leidinggevende moeten wezen die het door kan spelen richting hogerop. Dan zul je een beter antwoord krijgen.
Wat ik je wel kan vertellen is was ik er van weet en dat is heel simpel, stapelbaarheid. Ze plaatste dingen bij elkaar die stapelbaar zijn, waarbij ook nog eens gedacht moet worden aande kilo's waarbij je wel karren vol kan krijgen. Dus bijvoorbeeld eerst wat zware wijn, en vervolges wat ligte spullen a la, senseo, honig doosjes, perla pads, kroepoek, etc.
Elk DC is overigens ook weer anders ingedeeld, en wordt nog wel eens omgezet om veranderingen in dozen, nieuwe producten, verdwenen producten, etc af te vangen.
Bij ons 20 ongeveer :Squote:Op woensdag 8 maart 2006 20:01 schreef Renesite het volgende:
zuivel zal wel een metertje of 7 zijn hier ofzo![]()
Uitbesteden is uiteindelijk goedkoper/kost minder aandacht van het bedrijf.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:34 schreef Webgangster het volgende:
Dat heb ik me ook afgevraagd, waarom huren ze al die wagens in en nemen ze geen eigen wagens zoals de c100 en de dirkson ?
AH besteed tegenwoordig veel uit wat niet tot de kern behoort, zo ook de kantines bij de DC's die nu ook niet meer in eigen beheer zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:54 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Uitbesteden is uiteindelijk goedkoper/kost minder aandacht van het bedrijf.
lijkt me dat de opbouw bij elk filiaal qua assortimentsgroep het zelfde is.quote:- Karren al splitsen in DC?
Tuurlijk niet, AH wil volle karren richting de filialen, daarnaast is de opbouw in elk filiaal gewoon anders, dus weet je nooit wat bij elkaar staat, en wat niet, etc.
Ben het met dat laatste eens, maar mijn AH heeft serieus de meest onlogische opbouw (franchisor ook), dus niet elk filiaal is qua assortimentsgroep hetzelfde. In ons andere franchisor filiaal staan bv de Hak bij het geblikt fruit.. Bij ons staat dat praktisch aan de andere kant van de winkel. Wij splitsen daarom ook bijna elke kar die we binnenkrijgen, behalve fris, bier, chips en wijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:46 schreef pimtenbrinke het volgende:
[..]
lijkt me dat de opbouw bij elk filiaal qua assortimentsgroep het zelfde is.
dat de AH volle karren wil sturen is oke. Maar ik kan er niet bij komen dat wij een container krijgen met 100 producten van 15 verschillende assortimentsgroepen. Dat moet anders/beter kunnen!
Dan leg je dat toch gewoon even uit?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:02 schreef highway101 het volgende:
Altijd van die vage vullers op zuivel. Helaas gaan de meeste oudgedienden die er nu 3 á 4 jaar werken weg (contract afgelopen, studie, verhuizing ed).
Vraag je zo aan een vuldame: heb je dat en dat product wel fifo gevult?
'eh nee, dat ga ik straks doen' zegt ze.
![]()
Die zit dus vanaf nu op de kassa!![]()
1700-2115 draai ik zelf inderdaad ook vaak, in ieder geval van vijf tot acht zijn bekende kassa tijden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:52 schreef anti-virus het volgende:
Morgen weer van 17 tot 20 weer zulke rare korte tijden
Een klant zei laatst tegen mij dat je nog wel zegels erbij kan rekenen als je al op pinnen had gedrukt, als je 't weer annuleert
Dit kan volgens mij echt niet?
Ze werkt er al 4 maandenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:05 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Dan leg je dat toch gewoon even uit?
Ehh wij hebben er zelfs..*telt*.. 5 of 6quote:
Hier dus het zelfde, er geen meid die vast op agf of zuivel staat, er zijn wel twee vrouwen op zuivel, een daarvan staat ook op db, maar die tel ik niet echt als vrouwelijk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:54 schreef highway101 het volgende:
1 AGFquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:59 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hier dus het zelfde, er geen meid die vast op agf of zuivel staat, er zijn wel twee vrouwen op zuivel, een daarvan staat ook op db, maar die tel ik niet echt als vrouwelijk.
Ook leuk als de sleutel afbreekt in het slotquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:30 schreef highway101 het volgende:
haha wat 'n verhaal ja. wij hebben wel eens gehad dat de deuren niet meer dicht gingen (wij gaan door de voordeur eruit), moesten we blijven bivakkeren en wachten op een monteur. de SM ging 0:30 weg (winkel sluit om 20.00)
hmm. Ik vindt dit een reactie als....quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:44 schreef PoisonouS het volgende:
IMHO vind ik niet dat jullie mogen zeuren over karren, wees blij dat je mag splitsen, anders kom je nooit aan je uren. Het hoort gewoon bij het werk.
Daarnaast kom zelf eens langs op een DC en geef aan waar het beter kan? Zeuren alleen helpt niet, doe er dan ook gewoon wat mee. Geef het aan bij je leidinggevende, als er genoeg mensen over zeuren gaat die ook wel eens bellen met het DC.
Was jij dat nou een tijdje geleden? Ik kan me ook herinneren dat Jon ofzo daar moest zijn en de sleutel liet brekenquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:38 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ook leuk als de sleutel afbreekt in het slot
Nee, ik niet. Ik was klaar op de kassa met afsluiten en ging naar huis toen ik ze bij de achterdeur bezig zag met een tangetje. "Ja, de sleutel is afgebroken en nu kan de deur niet meer op slot."quote:Op vrijdag 10 maart 2006 07:29 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Was jij dat nou een tijdje geleden? Ik kan me ook herinneren dat Jon ofzo daar moest zijn en de sleutel liet breken
Ik voel me niet aangevallen hoor, ik ga ook helemaal niet over de indeling van het DC, daar gaan anderen over, ben ook maar puur een part-timer voor op de zaterdag, waarbij ik misschien één keer in de maand een paar karren vul dus.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 03:56 schreef pimtenbrinke het volgende:
[..]
hmm. Ik vindt dit een reactie als....
ik voel me aangevallen want ik weet ik doe het niet goed.
Kijk ik zeur niet maar ik vroeg me af OF het beter kan OF het anders kan. Ik weet gewoon niet hoe het in elkaar steekt dus ik vroeg het me af!
En ja ik kom graag een keer naar het DC en JA ik wil jouw graag een keer een advies geven!!
Draai ik regelmatigquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:52 schreef anti-virus het volgende:
Morgen weer van 17 tot 20 weer zulke rare korte tijden
Een klant zei laatst tegen mij dat je nog wel zegels erbij kan rekenen als je al op pinnen had gedrukt, als je 't weer annuleert
Dit kan volgens mij echt niet?
Jezus!quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:37 schreef SHERMAN het volgende:
Achter de kassa zitten alleen dames, op eentje na, is een man, tenminste min of meer, heeft meer weg van een vrouw.En dit is echt serieus, stem ook als een vrouw.
Als het echt nodig is springt er wel is een vs of vm bij.
Serieus?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:31 schreef GotC het volgende:
[..]
1 AGF
5/6 zuivel
50 kassa (van de 50, dus scheelt)
13 HB (van de 43)
Deli+kaas+brood is puur vrouwelijk.
Ja dat zei ik ook.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Draai ik regelmatig
Je kan het wel doen.
Per hele euro kost een zegel 10 cent.
Als je dan 20 euro hebt, doe je afbreken en maak je er dus 22 euro van
[..]
Jezus!
Wij hebben ff tellen: Vooralsnog 13 mannen op kassa![]()
En dan gezellig het telkantoor in?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:41 schreef Atlasvlinder het volgende:
Isse ook gezelligquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:21 schreef blrrrt het volgende:
Wij hebben vrij veel jongens op de kassa.
Wat me opvalt is dat jongens veel serieuser zijnquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:28 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik kan het met de meiden ook goed vinden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |