abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35871013
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 23:47 schreef PoisonouS het volgende:

[..]

Ik heb er niet echt veeeeel verstand van wel snap ik de reden wel. Wil je een "echt" antwoord zal je toch echt bij je leidinggevende moeten wezen die het door kan spelen richting hogerop. Dan zul je een beter antwoord krijgen.

Wat ik je wel kan vertellen is was ik er van weet en dat is heel simpel, stapelbaarheid. Ze plaatste dingen bij elkaar die stapelbaar zijn, waarbij ook nog eens gedacht moet worden aande kilo's waarbij je wel karren vol kan krijgen. Dus bijvoorbeeld eerst wat zware wijn, en vervolges wat ligte spullen a la, senseo, honig doosjes, perla pads, kroepoek, etc.

Elk DC is overigens ook weer anders ingedeeld, en wordt nog wel eens omgezet om veranderingen in dozen, nieuwe producten, verdwenen producten, etc af te vangen.
Maar hoe zit dat bij Vers dan? Dan krijg je containers binnen met brood, maaltijden, vlees, panklaar, verse sappen, kaas, zav en deli...
Als je op een gemiddelde ochtend 5 van dat soort containers binnenkrijgt, ben je wel een half uurtje zoet met splitsen. En die uren krijg je niet.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35875035
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:01 schreef Renesite het volgende:
zuivel zal wel een metertje of 7 zijn hier ofzo
Bij ons 20 ongeveer :S
pi_35875072
nee idd. dat moet toch beter kunnen want neem een half uur per winkel keer 700 winkels is toch al gouw 350 uur + 6 dagen= 2100 * 52 weken = 109200 uur. en dan nemen we houdbaar niet eens mee. Wie werkt er bij dc en geeft duidelijkheid hoe het zit?
pi_35875258
Het zal wel komen omdat die zooi van het LVC komt? Dat ze bij het LVC in Nieuwegein al op elkaar gestapeld zijn, en het DC slechts als tussenstation fungeert?

Am i right?
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35875461
dat kan bij vers idd zo zijn. Maar hoezo stapelen ze het bij lvc niet gewoon op per pad?

dan blijf je dezelfde vraagstelling houden. Het maakt niet uit waar het vandaan komt het kom krom b innen
pi_35875997
Ik denk dat het LVC niet zoveel capaciteit heeft. Meer containers = meer vrachtwagens die je moet inhuren (AH doet dat), en de kosten daarvan zullen ze wel opwegen tegen de kosten van het splitsen. Bedenk wel: stel dat elk filiaal 6 containers ontvangt, in plaats van 2 of 3, dan spreek je wel over een container of 2000 meer. Dat zijn meer dan 40 vrachtwagens.

[ Bericht 0% gewijzigd door highway101 op 09-03-2006 13:44:22 ]
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35880737
Dat heb ik me ook afgevraagd, waarom huren ze al die wagens in en nemen ze geen eigen wagens zoals de c100 en de dirkson ?
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:54:25 #158
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_35881482
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:34 schreef Webgangster het volgende:
Dat heb ik me ook afgevraagd, waarom huren ze al die wagens in en nemen ze geen eigen wagens zoals de c100 en de dirkson ?
Uitbesteden is uiteindelijk goedkoper/kost minder aandacht van het bedrijf.
Het leven is geen krentenbol.
pi_35882920
lol zooi gezeur zeg op een paar karretjes

- Okee het vers gedoe
Ikzelf loop geen vers, maar er is wel vershal in de losse DC's, de LVC en LDC zijn puur voor de dingen die minder worden besteld, denk bij LDC aan vreemde wijnen, etc. Die komen binnen bij de normale DC's waarna het mee gaat met de gewone vracht. Komen dus vrachtwagens vol van het LDC bij de andere DC's daar wordt het netjes bij de rest van de karren gezet.

- Kratjes bavaria op de grolsch
Tja alle fris staat bij elkaar (in fles that is) puur omdat stapelen op kratjes of kratjes ergens anders op niet lekker werkt, kijk maar naar de coca cola tegenwoordig :|

- Karren al splitsen in DC?
Tuurlijk niet, AH wil volle karren richting de filialen, daarnaast is de opbouw in elk filiaal gewoon anders, dus weet je nooit wat bij elkaar staat, en wat niet, etc.
pi_35883013
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:54 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Uitbesteden is uiteindelijk goedkoper/kost minder aandacht van het bedrijf.
AH besteed tegenwoordig veel uit wat niet tot de kern behoort, zo ook de kantines bij de DC's die nu ook niet meer in eigen beheer zijn.

Daarnaast scheelt hun dit gewoon kosten, want ze vragen 10 vrachtwagens als ze die nodig zijn op die dag, dag erna maar 5? wordt geregelt, etc.

Vrachtwagens zijn ook niet goedkoop, en onderhoudt hoeven ze ook niet zelf te doen.

Als laatste nu is bij breuk de chauffeur/het bedrijf verantwoordelijk, niet AH zelf.
pi_35883251
quote:
- Karren al splitsen in DC?
Tuurlijk niet, AH wil volle karren richting de filialen, daarnaast is de opbouw in elk filiaal gewoon anders, dus weet je nooit wat bij elkaar staat, en wat niet, etc.
lijkt me dat de opbouw bij elk filiaal qua assortimentsgroep het zelfde is.

dat de AH volle karren wil sturen is oke. Maar ik kan er niet bij komen dat wij een container krijgen met 100 producten van 15 verschillende assortimentsgroepen. Dat moet anders/beter kunnen!
pi_35886546
100 colli op 1 container?
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35886619
Gestapeld door het dc is;
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  donderdag 9 maart 2006 @ 19:58:05 #164
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_35889305
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:46 schreef pimtenbrinke het volgende:

[..]

lijkt me dat de opbouw bij elk filiaal qua assortimentsgroep het zelfde is.

dat de AH volle karren wil sturen is oke. Maar ik kan er niet bij komen dat wij een container krijgen met 100 producten van 15 verschillende assortimentsgroepen. Dat moet anders/beter kunnen!
Ben het met dat laatste eens, maar mijn AH heeft serieus de meest onlogische opbouw (franchisor ook), dus niet elk filiaal is qua assortimentsgroep hetzelfde. In ons andere franchisor filiaal staan bv de Hak bij het geblikt fruit.. Bij ons staat dat praktisch aan de andere kant van de winkel. Wij splitsen daarom ook bijna elke kar die we binnenkrijgen, behalve fris, bier, chips en wijn.

Maar het splitsen neemt sowieso teveel tijd in beslag. Er moet wel iets beter kunnen, mee eens
  Moderator donderdag 9 maart 2006 @ 20:19:02 #165
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35890093
"Ja! Ik ga een half uur pauze regelen voor je!"
"Okay "
Ik ben er nog expres ff langs gegaan
"Is het geregeld?!"
"Ja!"

"Nee, je krijgt een kwartier, dat staat op de planning?"
Ik ben NIET boos geworden, heb gewoon gezegt dat C. dat geregelt had en dat ik er dan ook vanuit gegaan was.

Ik heb het vanavond tegen C. gezegt die weer terug kwam.
"Van mij mag je een kwartier eerder weg"

Ik ga er wat van zeggen tegen de kassamanager
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_35893476
IMHO vind ik niet dat jullie mogen zeuren over karren, wees blij dat je mag splitsen, anders kom je nooit aan je uren. Het hoort gewoon bij het werk.

Daarnaast kom zelf eens langs op een DC en geef aan waar het beter kan? Zeuren alleen helpt niet, doe er dan ook gewoon wat mee. Geef het aan bij je leidinggevende, als er genoeg mensen over zeuren gaat die ook wel eens bellen met het DC.
pi_35893807
Vandaag kwam ik toch wel wat raars tegen

Ik ging nog even een restje zuivel *of tenminste restje, een hele container met boter/kaas/toetjes* van die middag afmaken en dan spiegelen, dus ik met mn eerste vulkar net klaar zie ik onder de bankarelle een mantje staan met daarin een kapot pak koffielmelk :S Dus onder de bankarelle een t-zooi van dat spul.. Wil je naar achter voor de poetsmachine, is natuurlijk net de vrachtwagen er en zijn ze aan het laden/lossen dus kan je er niet bij, wil je het gaan afboeken is er geen afboekkar, die is net mee met de vrachtwagen. Kortom, zo alles bij elkaar zo'n 20 a 30minuten mee bezig geweest, want ja die bankarelle moest ook van zn plek om met de poetsmachine bij te kunnen...
  donderdag 9 maart 2006 @ 21:52:37 #168
54409 anti-virus
Morgen gratis bier!
pi_35893816
Morgen weer van 17 tot 20 weer zulke rare korte tijden

Een klant zei laatst tegen mij dat je nog wel zegels erbij kan rekenen als je al op pinnen had gedrukt, als je 't weer annuleert

Dit kan volgens mij echt niet?
Voulez-vous faire du chill avec moi?
pi_35894202
Altijd van die vage vullers op zuivel. Helaas gaan de meeste oudgedienden die er nu 3 á 4 jaar werken weg (contract afgelopen, studie, verhuizing ed).

Vraag je zo aan een vuldame: heb je dat en dat product wel fifo gevult?
'eh nee, dat ga ik straks doen' zegt ze.

Die zit dus vanaf nu op de kassa!
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:05:07 #170
54409 anti-virus
Morgen gratis bier!
pi_35894303
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:02 schreef highway101 het volgende:
Altijd van die vage vullers op zuivel. Helaas gaan de meeste oudgedienden die er nu 3 á 4 jaar werken weg (contract afgelopen, studie, verhuizing ed).

Vraag je zo aan een vuldame: heb je dat en dat product wel fifo gevult?
'eh nee, dat ga ik straks doen' zegt ze.

Die zit dus vanaf nu op de kassa!
Dan leg je dat toch gewoon even uit?
Voulez-vous faire du chill avec moi?
pi_35894458
anti-virus, dat zie je heel veel bij ons hoor? van 5 tot sluit ofzo, ikzelf *ok, ben nog 15* zit ook altijd maar van 5-7, maar ik mag ook niet meer op een schooldag..

Hightway, dat is wel grappig! "Ja ik ga het zo fifo'en
pi_35894727
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 21:52 schreef anti-virus het volgende:

Een klant zei laatst tegen mij dat je nog wel zegels erbij kan rekenen als je al op pinnen had gedrukt, als je 't weer annuleert

1700-2115 draai ik zelf inderdaad ook vaak, in ieder geval van vijf tot acht zijn bekende kassa tijden.

Wat de klant zegt kan kloppen. AH 1123 en AH 1501 hebben aangepaste software draaien op de kassa's, ivm hun betaalpalen, waarbij het mogelijk is om de pintransactie te stoppen en alsnog zegels aan te slaan, de bonuskaart te scannen en zelfs transacties te 'parkeren', waarbij de kassa een bon met een barcode uitdraait, om ze op een willekeurige kassa op een willekeurig moment weer op te pakken en alsnog af te rekenen óf te annuleren.

Ik weet dat het in reguliere filialen zo was dat de regel was, dat zo snel de contant toets in is gedrukt of begonnen is met het aftrekken van bedragen van het te betalen bedrag door middel van 122, 123 en 129 PLU, REST-toets, EMBALLAGE-bon, EMBALLAGE-toets (geautoriseerd door een Supervisor, met sleutel in de S-stand), kortingscouponnen, Contant-toets of per EFT, in elke willekeurige volgorde en hoeveelheid (bijv. door ze te combineren.) het registreren van 'artikelen' (dus ook de bonuskaart en zegels niet meer mogelijk is. Het aanslaan van de contanttoets of aftrekken van het te betalen bedrag heeft als resultaat dat bonusaanbiedingen worden 'verrekend' op de kassabon, je kon geen artikelen meer toevoegen (zegels zijn artikelen evenals een bonuskaart). Of de software is aangepast in andere filialen of zal worden aangepast, is mij onbekend, maar het zou theoretisch dus kunnen.
pi_35895328
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:05 schreef anti-virus het volgende:

[..]

Dan leg je dat toch gewoon even uit?
Ze werkt er al 4 maanden Die weet echt wel wat FIFO vullen is, das haar al tig keer uitgelegd.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35895717
Hebben jullie een meid op zuivel.
pi_35895768
Ja we hadden er 2, nu 1. Meestal doen die overigens ZAV of Kaas ZB, maar ook wel toetjes.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:47:20 #176
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_35895904
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:42 schreef SHERMAN het volgende:
Hebben jullie een meid op zuivel.
Ehh wij hebben er zelfs..*telt*.. 5 of 6 . En ze leveren allemaal goed werk. Net een nieuwe meid op die afdeling erbij, geruild met deli
pi_35896097
Ja wij ook iets van 5 meiden hoor, van de 10 man die bij elkaar zuivel vult schat ik zo, wat is er het probleem aan? Zijn de melkpakken in een keer zwaarder dan een krat vlees of een banendoos? :S
pi_35896131
Over het algemeen werken er volgens mij weinig toch geen dames op de zuivelafdeling. Groente-bulk ook niet. Panklaar/Vlees/HB dan weer wel.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35896299
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:54 schreef highway101 het volgende:
Hier dus het zelfde, er geen meid die vast op agf of zuivel staat, er zijn wel twee vrouwen op zuivel, een daarvan staat ook op db, maar die tel ik niet echt als vrouwelijk.
pi_35896572
Bij ons eigenlijk maar 4 man die groente loopt, waarvan 1 meid ook weer.. Verder 2 meiden die vooral panklaar/vvv/zav doen en een hele hoop kassadames/balie/kaas/deli/brood, we hebben standaard geen mannen achter de kassa alleen als het druk is en dus echt nodig is als er nog een open gaat. Verder ook geen mannen achter de balie, alleen de bedrijfsleider af en toe als hij geen direct managementwerk te doen heeft, dan steekt hij zn handen uit de mouwen bij panklaar of de balie!
  donderdag 9 maart 2006 @ 23:27:25 #181
129961 tazman89
Cricket=king of sports
pi_35897299
arg!
moest van 1800 tot 2000 werken!
ja, je hebt 2.8 uur aan collie op Frisdrank. dus ik...euh oke....wat jij wil.
dus ik ga vullen, lekker snel, om 19.30 klaar, opruimen spiegelen etc. dus om 20.00 loop ik naar de baas(op dat moment dan) en zeg joe, ik ben klaar ik ga ervandoor, nee nee nee zegtie; je gaat nu daar helpen, dus oke ik daar klaar, dus ik zeg hooi nu ga ik echt, nee nee ga even wijn spiegelen, dus ikzo; ja hallo is sta maar tot 8 op het rooster, dus hij ja nee we gaan met ze alle weg :/
mgoed, ik spiegel wijn, groente conserven,soepen. (echt sommige gasten op HB zijn dom en sloom niet te geloven! en die verdienen hetzelfde om te huilen ! )
dus wij klaar, gaan ze kassa opruimen en wegstoppen.
dus wij kantine in, kratje frist gepakt en hoppa lekker wat drinken
wordt er omgeroepen; S heb jij de sleutel van de kaskamer(oid)
S; nee, ik kom naar je toe
mgoed, zij reserve sleutel pakken(geen idee wat er met het orgineel was)
oke dus wij denken na 20 min mooi kunnen we eindelijk naar huis!
S: wie heeft er op de rode knop gedrukt ?
E: Welke rooie knop?
S: Onder de counter
E: Nope(allemaal via de omroep hé!)
S: bel maar naar huis, kan een latertje worden.

dus wij zo WTF?
komt iemand anders binnen, euh ja half politie haaglanden en de SM zijn nu gebelt. en hier naartoe onderweg...het is de noodknop bij een overval.
30 min later wordt er omgeroepen; iedereen die nu vrij is naar de achterdeur.
eindelijk naar huis!
zit ik op de fiets, ik hoor overal sirene's!!!!
snollen ook bij de counter :/
You might aswell do the white line...
pi_35897397
haha wat 'n verhaal ja. wij hebben wel eens gehad dat de deuren niet meer dicht gingen (wij gaan door de voordeur eruit), moesten we blijven bivakkeren en wachten op een monteur. de SM ging 0:30 weg (winkel sluit om 20.00)
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  donderdag 9 maart 2006 @ 23:31:53 #183
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_35897451
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:59 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Hier dus het zelfde, er geen meid die vast op agf of zuivel staat, er zijn wel twee vrouwen op zuivel, een daarvan staat ook op db, maar die tel ik niet echt als vrouwelijk.
1 AGF
5/6 zuivel
50 kassa (van de 50, dus scheelt )
13 HB (van de 43)
Deli+kaas+brood is puur vrouwelijk .
pi_35897629
Achter de kassa zitten alleen dames, op eentje na, is een man, tenminste min of meer, heeft meer weg van een vrouw. En dit is echt serieus, stem ook als een vrouw.

Als het echt nodig is springt er wel is een vs of vm bij.
  donderdag 9 maart 2006 @ 23:38:10 #185
111612 blrrrt
pi_35897648
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 23:30 schreef highway101 het volgende:
haha wat 'n verhaal ja. wij hebben wel eens gehad dat de deuren niet meer dicht gingen (wij gaan door de voordeur eruit), moesten we blijven bivakkeren en wachten op een monteur. de SM ging 0:30 weg (winkel sluit om 20.00)
Ook leuk als de sleutel afbreekt in het slot
pi_35901381
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 21:44 schreef PoisonouS het volgende:
IMHO vind ik niet dat jullie mogen zeuren over karren, wees blij dat je mag splitsen, anders kom je nooit aan je uren. Het hoort gewoon bij het werk.

Daarnaast kom zelf eens langs op een DC en geef aan waar het beter kan? Zeuren alleen helpt niet, doe er dan ook gewoon wat mee. Geef het aan bij je leidinggevende, als er genoeg mensen over zeuren gaat die ook wel eens bellen met het DC.
hmm. Ik vindt dit een reactie als....

ik voel me aangevallen want ik weet ik doe het niet goed.

Kijk ik zeur niet maar ik vroeg me af OF het beter kan OF het anders kan. Ik weet gewoon niet hoe het in elkaar steekt dus ik vroeg het me af!

En ja ik kom graag een keer naar het DC en JA ik wil jouw graag een keer een advies geven!!
pi_35901849
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 23:38 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Ook leuk als de sleutel afbreekt in het slot
Was jij dat nou een tijdje geleden? Ik kan me ook herinneren dat Jon ofzo daar moest zijn en de sleutel liet breken
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:16:24 #188
111612 blrrrt
pi_35903992
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 07:29 schreef kmaestro het volgende:

[..]

Was jij dat nou een tijdje geleden? Ik kan me ook herinneren dat Jon ofzo daar moest zijn en de sleutel liet breken
Nee, ik niet. Ik was klaar op de kassa met afsluiten en ging naar huis toen ik ze bij de achterdeur bezig zag met een tangetje. "Ja, de sleutel is afgebroken en nu kan de deur niet meer op slot."
pi_35908780
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 03:56 schreef pimtenbrinke het volgende:

[..]

hmm. Ik vindt dit een reactie als....

ik voel me aangevallen want ik weet ik doe het niet goed.

Kijk ik zeur niet maar ik vroeg me af OF het beter kan OF het anders kan. Ik weet gewoon niet hoe het in elkaar steekt dus ik vroeg het me af!

En ja ik kom graag een keer naar het DC en JA ik wil jouw graag een keer een advies geven!!
Ik voel me niet aangevallen hoor, ik ga ook helemaal niet over de indeling van het DC, daar gaan anderen over, ben ook maar puur een part-timer voor op de zaterdag, waarbij ik misschien één keer in de maand een paar karren vul dus.

Maargoed wil je weten hoe het DC in elkaar steekt, zal ik je idd adviseren eens langs te gaan met je baasjes etc, en dan eens tips geven hoe het misschien beter kan. Hou er echter rekening mee dat er echt wel over de gangindeling bij het DC wordt nagedacht, en dat dit ook regelmatig aangepast wordt.

Als laatste wat me eigenlijk nog te binnen schoot, wat mijn teamleider eens vertelde tijdens een werkoverleg als reactie op een vraag van iemand. De gangen zijn ook zo ingedeeld, om niet alle hardlopende artikelen bij elkaar te hebben. Je zou dan ontiegelijke opstoppingen krijgen bij die zaken. Daarom wordt er soms misschien een onlogische indeling gehanteerd voor de karren, maar voorkomt het wel dat iedereen bij bepaalde punten constant staat te wachten omdat een pallet weer eens leeg is.

maargoed, als ik jou was zou ik gewoon naar de dichtsbijzijnde DC gaan kijken, stel voor om eens mee te lopen met het ophalen oid, en doe daarna voorstellen. Wie weet doen ze er wat mee
  Moderator vrijdag 10 maart 2006 @ 18:09:02 #190
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35917675
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 21:52 schreef anti-virus het volgende:

Draai ik regelmatig

Je kan het wel doen.
Per hele euro kost een zegel 10 cent.
Als je dan 20 euro hebt, doe je afbreken en maak je er dus 22 euro van
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 23:37 schreef SHERMAN het volgende:
Achter de kassa zitten alleen dames, op eentje na, is een man, tenminste min of meer, heeft meer weg van een vrouw. En dit is echt serieus, stem ook als een vrouw.

Als het echt nodig is springt er wel is een vs of vm bij.
Jezus!

Wij hebben ff tellen: Vooralsnog 13 mannen op kassa
  Moderator vrijdag 10 maart 2006 @ 18:10:35 #191
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35917704
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 23:31 schreef GotC het volgende:

[..]

1 AGF
5/6 zuivel
50 kassa (van de 50, dus scheelt )
13 HB (van de 43)
Deli+kaas+brood is puur vrouwelijk .
Serieus?
Wij hebben trouwens ik gelooof 60 kassa mensen
pi_35924021
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 18:09 schreef Renesite het volgende:

[..]

Draai ik regelmatig

Je kan het wel doen.
Per hele euro kost een zegel 10 cent.
Als je dan 20 euro hebt, doe je afbreken en maak je er dus 22 euro van
[..]

Jezus!

Wij hebben ff tellen: Vooralsnog 13 mannen op kassa
Ja dat zei ik ook. Maar wist niet of in andere filialen ook al die software inmiddels was doorgevoerd. Ik ben één van de twee jongens op de kassa, beiden werken we al jaren bij Albert Heijn. Als ik opstart/ afsluit heb ik inderdaad vrijwel altijd enkel alleen dames onder mijn hoede, van 16 tot 60.
pi_35924042
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 21:41 schreef Atlasvlinder het volgende:
En dan gezellig het telkantoor in?
pi_35924044
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35924111
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 21:42 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

En dan gezellig het telkantoor in?
Héél gezellig het telkantoor in.
pi_35924307
Wil ik ook wel is.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 22:21:50 #197
111612 blrrrt
pi_35925121
Wij hebben vrij veel jongens op de kassa.
  Moderator vrijdag 10 maart 2006 @ 22:27:06 #198
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35925313
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 22:21 schreef blrrrt het volgende:
Wij hebben vrij veel jongens op de kassa.
Isse ook gezellig
  vrijdag 10 maart 2006 @ 22:28:57 #199
111612 blrrrt
pi_35925390
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 22:27 schreef Renesite het volgende:

[..]

Isse ook gezellig
Ik kan het met de meiden ook goed vinden hoor