Dat van dat afgesloten jaar kreeg ik idd als antwoord.Is toch te zot voor woorden, ik maak die fout toch niet?.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:40 schreef CryptoKnight het volgende:
[..]
Kun je op je buik schrijven. Het boekhoudkundigjaar is namelijk afgesloten dus over 2006 worden de herberekeningen niet meer in behandeling genomen voor Ac.Plaza.
Misschien kun je een afspraak maken dat er tijdens een vakantie ziek geboekt word om dit weer te compenseren.
Disneypoppen is nog te kort geleden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:20 schreef kmaestro het volgende:
Hopelijk weer iets nieuws, met een briljante reclame
Zou me niks verbazen als het weer eens iets met disney is
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:22 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Disneypoppen is nog te kort geleden.
Ik zet zelf in op Jokers.
We hebben net 2 weken Gezonde Keuze gehad, dus het is wel weer tijd voor een prijssignaal (dus Jokers of iets dergelijks). Daarna is het weer tijd voor een spaaractie.quote:
ik gok zelf ook op Jokers o.i.d. eindelijk dit deel gevonden, Thee Vlees Pleepapierquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:37 schreef blrrrt het volgende:
[..]
We hebben net 2 weken Gezonde Keuze gehad, dus het is wel weer tijd voor een prijssignaal (dus Jokers of iets dergelijks). Daarna is het weer tijd voor een spaaractie.
Ik gok op 1-2 weken geen thema, daarna een (vernieuwde) sticker actie. Dan weer 2 weken niks, en daarna een of andere spaaractie.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:54 schreef blrrrt het volgende:
Iemand al enig idee welk thema we volgende week in de winkel krijgen?
We hebben nooit geen thema.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:08 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Ik gok op 1-2 weken geen thema, daarna een (vernieuwde) sticker actie. Dan weer 2 weken niks, en daarna een of andere spaaractie.
We zullen het morgen wel zien, want sinds deze week krijgen we de Aktieboekjes niet meer een week van te voren(uit concurrentie overwegingen).
De balans van wat of wie?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:14 schreef Webgangster het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de balans ?
*opa vertelt*quote:
Gisteren nog even gekeken of er al iets bekend was, maar op de een of andere manier houden ze het dit keer weer heel erg geheim. Feit is dat de komende themacampagne twee weken duurt, te kort voor een grote spaaractie lijkt mij. Daar trekken ze immers meestal drie weken voor uit. Dit zou met ingang van week 8 kunnen zijn, en t schijnt dat het iets met 'De Wiz' te maken heeft. Zou ook verklaren waarom er in onze wap in week 8 maar liefst 8 uur staat gereserveerd voor de nieuwe communicatie, inclusief nieuwe friese. Ter vergelijking; voor volgende week staat er maar 4 uur gereserveerd op de wap. Ik denk dus twee weken een wat minder grote campagne, maar welke dat dan moet zijn........ De gezonde weken hebben we immers gehad, misschien nu de biologische weken?!quote:
ik hoorde van mensen die in niet supermarkten werken dat ze dat nog wel moesten doen de afgelopen week... Waarom hoeven wij dat als supermarkt dan niet meer te doen ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 05:31 schreef febster het volgende:
[..]
*opa vertelt*
Vroeger, toen de winters nog koud waren en de zomers nat, toen moesten we nog in week 1 alles balansen. Geliukkig mijn zoon is deze achterhaalde methode allang voorbij.
Dat de frisdrank nu in plastic verpakking geleverd gaat worden lijkt me trouwens wel irritant, bij die kratten kun je iig lekker snel eruit halen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:47 schreef waterreus23 het volgende:
Maandagochtend al om 05:30 beginnen met de Frisdrank worp, gevolgd door de water worp.
Gelukkig komen er om 08:00 twee Coca Cola vertegenwoordigers die de cola wopr gaan doen (onder leiding van mij natuurlijk)
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |