abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45854886
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:35 schreef Simsfan88 het volgende:

[..]

Winkelgrootte 1? Is het een garage ofzo?
Dat is toch dat noodgebouw?
pi_45855631
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:51 schreef waterreus23 het volgende:

[..]

Dat is toch dat noodgebouw?
Volgens mij wel ja, dat is in Utrecht Zuid.
Je komt er langs als je naar lunetten gaat voglens mij
pi_45856003
een 1? Ik wist niet dat die nog bestonden. Ik was een tijdje terug in een 2 in Den Haag, en dat was al erg klein, niet geschikt voor winkelwagentjes en maar 2 kassa's.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_45859222
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:46 schreef Stammies het volgende:

Wat een leuk topic! dat ik deze nog niet eerder heb gezien (ben geen hardcore fokker, maar toch).
Ik werk in AH 1468 in Utereg zuid (Oud Wulvenlaan) met winkelgrote..... 1 .
[..]

Ik werk er nu bijna 4 jaar en ben in september begonnen met een HBO-duaal opleiding. Ik volg hem bij InHolland in Diemen. Ik vind het een ontzettend leuke opleiding om verschillende redenen. Je zit met veel gemotiveerde collega's (de bedoeling is niet alleen AH, maar dat is het intussen bijna wel) in de klas, en met hen bespreeek je echt alles van het vak, alleen daarvan leer ik al ontzettend veel!
Als je nog meer wil weten vertel ik het je graag. (zoek anders op de website van InHolland op 'Small Business & Retail Management')
Dan doe je dus een andere opleiding dan ons, want die van ons valt onder de Food&Business faculteit. Het praten met collega's is idd wel leuk, al zijn wij met zijn 3en (waarvan 1 een goede vriend van me is) wel redelijk uitgepraat .
quote:

In mijn winkel doe ik echt alles (wij hebben alleen een bake-off afdeling dus ik heb nog nooit achter een deli en kaas afdeling gestaan). Ik zit sinds kort vanwege mijn opleiding in het 3(!!) kopige kader. De baas van de toko is een VM en verder is er nog een VS. Alledrie zijn we in opleiding voor SM Dus we stimuleren elkaar echt goed!
Zo ver ik weet ben je gewoon in opleiding voor VM hoor . Het wordt wel gewaardeerd als je in de begin gesprekken uitspreekt dat je ambitie bij het SM gebeuren ligt, maar je wordt eerst opgeleid tot VM . Overigens zou dat in jullie geval ASM moeten zijn.
quote:
In Diemen gaan ze volgend jaar gewoon weer opnieuw met een Duale opleiding van start volgens mij. Er is juist dor de "goede" economie weer vraag en geld voor goede managers.

Zet mij ook in de OP please
Ja, maar je moet ook aanmeldingen hebben , en ik weet niet hoe jouw selectieprocedure was, maar die van mij was vrij streng en fors .
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:02:09 #95
154136 Stammies
We can save this world.
pi_45860673
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 12:07 schreef highway101 het volgende:
Hmmm Diemen is wel wat ver, dikke 110 kilometer, en Sittard is 200km. maar bedankt voor de antwoorden!
Dat is wel ver ja, maar iemand in mijn klas komt uit Rosmalen dat is bijna 90 km geloof ik. Al je rijskosten krijg je vergoed (net als je boeken- en studiekosten, en ik ben het dubbele gaan verdienen eur9,36 )
quote:
Volgens mij wel ja, dat is in Utrecht Zuid.
Je komt er langs als je naar lunetten gaat voglens mij
Inderdaad, de binnenkant van het gebouw valt bijna van ellende uit elkaar. We hebben een vergunning tot zomer 2006 geloof ik, en de eerste paal van de nieuwe winkel moet nog de grond in geslagen worden. Het gebouw is denk ik wel de best beveiligde Albert Heijn. Hij is voledig van staal, je komt er echt niet in als ie dicht is.
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:21 schreef febster het volgende:

[..]

Dan doe je dus een andere opleiding dan ons, want die van ons valt onder de Food&Business faculteit. Het praten met collega's is idd wel leuk, al zijn wij met zijn 3en (waarvan 1 een goede vriend van me is) wel redelijk uitgepraat .
[..]

Zo ver ik weet ben je gewoon in opleiding voor VM hoor . Het wordt wel gewaardeerd als je in de begin gesprekken uitspreekt dat je ambitie bij het SM gebeuren ligt, maar je wordt eerst opgeleid tot VM . Overigens zou dat in jullie geval ASM moeten zijn.
[..]

Ja, maar je moet ook aanmeldingen hebben , en ik weet niet hoe jouw selectieprocedure was, maar die van mij was vrij streng en fors .
Ja klopt, ik ben in opleiding voor VM.
Mijn selectieproceure was een makkie. Ik moest eerst met Mark van de Hurk praten (Utrechters kennen hem wel). Hij vond mij wel geschikt om verder te komen. Toen moest ik een week voordat de opleiding van start ging de connector C en P maken. Die had ik allebei erg goed gemaakt, en toen ik op weg naar huis was, kreeg ik een telefoontje dat ik de week erop op school verwacht werd. Pas toen ik een maand of 4 met de opleiding bezig was kreeg ik een gesprek met de regio personeels manager (PMO heet dat toch).

[ Bericht 1% gewijzigd door Stammies op 31-01-2007 21:34:34 ]
You people don't understand. I'm not locked in here with you, you're locked in here with me!
pi_45861277
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:02 schreef Stammies het volgende:
Ik moest eerst met Mark van de Hurk praten (Utrechters kennen hem wel).
Doe hem maar de groeten van me, zeg maar van een groot PSV fan uit zijn oude filiaal 1104
pi_45874149
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:27 schreef Kickmaster het volgende:

[..]

Haha, ik heb van de laatste 3 periodes een herberekining gevraagd. Misschien leren ze zo eens de uren goed in te vullen. En niet als ik ziek ben vakantie en adv wegschrijven bijvoorbeeld.
Kun je op je buik schrijven. Het boekhoudkundigjaar is namelijk afgesloten dus over 2006 worden de herberekeningen niet meer in behandeling genomen voor Ac.Plaza.
Misschien kun je een afspraak maken dat er tijdens een vakantie ziek geboekt word om dit weer te compenseren.
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:47:35 #98
137628 Tellorian
Niet zo'n beetje mezelf!
pi_45875029
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:03 schreef Brammie1 het volgende:
dat is een vleeswaar gemaakt van slachtafval (restvlees) wat in zure gelatine is gegoten. Kijk ff in het productenboekje bij de deli
Bij de To Go hebben we niet echt 'n Deli... En het stond in de koeling om terug gestuurd te worden, zag er heel vies uit iig.
pi_45875544
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 08:40 schreef CryptoKnight het volgende:

[..]

Kun je op je buik schrijven. Het boekhoudkundigjaar is namelijk afgesloten dus over 2006 worden de herberekeningen niet meer in behandeling genomen voor Ac.Plaza.
Misschien kun je een afspraak maken dat er tijdens een vakantie ziek geboekt word om dit weer te compenseren.
Dan heeft AH denk ik een juridisch probleem.
Recht op vakantie en/of loon vervalt niet binnen 1 maand. En ziektedagen kunnen zonder overeenstemming met de werknemer niet als vakantiedagen gerekend worden (en vakantiedagen waarin je ziek wordt zijn ziektedagen).
Juridisch zullen ze dus wel moeten (hoe ze dat willen doen is hun zaak, duidelijk is dat het aantal vakantiedagen anders moet worden dan bij de afsluiting van 2006 gedacht is)
  Vis een optie? donderdag 1 februari 2007 @ 10:31:23 #100
70532 loveli
N
pi_45875851
Je mag zelfs een herberekening aanvragen over iets van 5 jaar geleden.
crap in = crap out
pi_45875938
Weet je toevallig ook of er tijdens je vakantie ook daadwerkelijk vakantie in R&R stond? Kan ook zijn dat ze je gewoon niet ingepland hadden. Als het het laatste is (beetje stom dat ze daar bij ziekte niet bij stil staan) betaald R&R uit conform wat er gepland stond, als er dus niks stond, betaald hij dus niks uit.
Tis slechts een verklaring, het blijft een behoorlijk stomme fout.
pi_45876306
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 08:40 schreef CryptoKnight het volgende:

[..]

Dat van dat afgesloten jaar kreeg ik idd als antwoord.Is toch te zot voor woorden, ik maak die fout toch niet?.
maar goed: wordt opgelost zoals jij ook al voorstelde. Thanks
  Vis een optie? donderdag 1 februari 2007 @ 11:41:20 #103
70532 loveli
N
pi_45877478
Vakantie schrijven in plaats van ziek is zelfs fraude. Dat afgesloten boekjaar is een slap excuus, het moet gewoon gewijzigd kunnen worden. Zoals ik eerder zei, dat mag tot 5 jaar geleden.
crap in = crap out
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:54:01 #104
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_45885425
Iemand al enig idee welk thema we volgende week in de winkel krijgen?
Het leven is geen krentenbol.
pi_45886304
Hopelijk weer iets nieuws, met een briljante reclame

Zou me niks verbazen als het weer eens iets met disney is
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
  donderdag 1 februari 2007 @ 16:22:48 #106
111612 blrrrt
pi_45886402
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 16:20 schreef kmaestro het volgende:
Hopelijk weer iets nieuws, met een briljante reclame

Zou me niks verbazen als het weer eens iets met disney is
Disneypoppen is nog te kort geleden.

Ik zet zelf in op Jokers.
  donderdag 1 februari 2007 @ 16:33:48 #107
111612 blrrrt
pi_45886750
pi_45886790
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 16:22 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Disneypoppen is nog te kort geleden.

Ik zet zelf in op Jokers.
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
  donderdag 1 februari 2007 @ 16:37:00 #109
111612 blrrrt
pi_45886865
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 16:34 schreef kmaestro het volgende:

[..]

We hebben net 2 weken Gezonde Keuze gehad, dus het is wel weer tijd voor een prijssignaal (dus Jokers of iets dergelijks). Daarna is het weer tijd voor een spaaractie.
pi_45887218
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 16:37 schreef blrrrt het volgende:

[..]

We hebben net 2 weken Gezonde Keuze gehad, dus het is wel weer tijd voor een prijssignaal (dus Jokers of iets dergelijks). Daarna is het weer tijd voor een spaaractie.
ik gok zelf ook op Jokers o.i.d. eindelijk dit deel gevonden, Thee Vlees Pleepapier
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_45891614
helaas helaas, vorige week heb ik besloten om mijn ontslag in te dienen bij de AH1118 in Soest, kon per 1 feb al stoppen omdat ze een vervanger hebben voor mij.

na 2 jaar en 2 maanden gewerkt te hebben in de blauwe wereld ga ik nu gedag zeggen, het was erg leuk echt een top bedrijf om voor te werken, beter dan boni, c1000 of super de boer als ik het zo in al die tijd heb gehoord!

dus ik ga ook uit de openingspost, ben sinds vandaag 1-2-07 geen verkoper B meer
pi_45894020
waarom stop je dan?
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_45896800
ander werk...
pi_45899330
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:54 schreef blrrrt het volgende:
Iemand al enig idee welk thema we volgende week in de winkel krijgen?
Ik gok op 1-2 weken geen thema, daarna een (vernieuwde) sticker actie. Dan weer 2 weken niks, en daarna een of andere spaaractie.

We zullen het morgen wel zien, want sinds deze week krijgen we de Aktieboekjes niet meer een week van te voren (uit concurrentie overwegingen).
  donderdag 1 februari 2007 @ 22:30:55 #115
111612 blrrrt
pi_45900265
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:08 schreef -Glenn- het volgende:

[..]

Ik gok op 1-2 weken geen thema, daarna een (vernieuwde) sticker actie. Dan weer 2 weken niks, en daarna een of andere spaaractie.

We zullen het morgen wel zien, want sinds deze week krijgen we de Aktieboekjes niet meer een week van te voren (uit concurrentie overwegingen).
We hebben nooit geen thema.
pi_45901142
Goed, laat ik me ook maar eens toevoegen

Dxta, AH 1147 Delft, Verkoper b houdbaar.
Werk er al 3 jaar (geloof ik) en bevalt op zich wel
Bruin, groen en als je te hard peutert.... rood
pi_45901561
Laat het ajb geen jokers zijn. Al die mensen die pas na het scannen nog hun jokers kwijt willen.
pi_45901965
Hoe zit het eigenlijk met de balans ?
  donderdag 1 februari 2007 @ 23:27:01 #119
111612 blrrrt
pi_45902523
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:14 schreef Webgangster het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de balans ?
De balans van wat of wie?
pi_45907048
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:27 schreef blrrrt het volgende:

[..]

De balans van wat of wie?
*opa vertelt*

Vroeger, toen de winters nog koud waren en de zomers nat, toen moesten we nog in week 1 alles balansen. Geliukkig mijn zoon is deze achterhaalde methode allang voorbij.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')