Nou, dat vertelde mijn regiomanager in elk geval vandaagquote:Op maandag 29 januari 2007 21:12 schreef CryptoKnight het volgende:
Ik heb altijd gehoord dat dat 35 euro kost...
Geen idee.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:41 schreef tita_tovenaar het volgende:
[..]
hoe hete die vm van zijn achternaam?
weet je dat nog?
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:45 schreef highway101 het volgende:
Hoeveel verdien je met verkoper B als je 20 bent?
De CAO staat in de OP sjaakies...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:47 schreef Renesite het volgende:
En als je 18 bent?
heej nooit gezienquote:Op maandag 29 januari 2007 22:49 schreef blrrrt het volgende:
[..]
[..]
De CAO staat in de OP sjaakies...
Batterijen hebben ook n beperkte houdbaarheidquote:Op maandag 29 januari 2007 23:04 schreef Webgangster het volgende:
Gekste dignen komen erin voor zeg, beltegoed en duracell baterijen...
Ja maar het is totaal geen houdbaar... meer counter en die dingen moet houdbaar schijnbaar ook doenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:09 schreef MevrouwLili het volgende:
[..]
Batterijen hebben ook n beperkte houdbaarheid
Dat is toch gewoon 1 nieuw contract, met 3 andere "onderdelen" erin?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:21 schreef SilverBullet het volgende:
Vandaag 3 nieuwe contracten gehad.
- Een tijdelijke verhoging naar 128 uur.
- Een verlenging tot 12-07-2008
- En ik ben verkoper B geworden
Ik moest gewoon 6x tekenen, alles in 1 lijkt me ook logischer.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:45 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon 1 nieuw contract, met 3 andere "onderdelen" erin?
Althans, bij ons staat dat allemaal in 1 contract (wel Franchise)
Dat is idd wel raar... Wij hebben dat laatst gewoon achter de counter staan doen, waar de batterijen dus ook liggen...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:54 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Ja maar het is totaal geen houdbaar... meer counter en die dingen moet houdbaar schijnbaar ook doen
Daarom word er dus nu ook in alle filialen een codeboek doorlopenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:36 schreef MevrouwLili het volgende:
[..]
Dat is idd wel raar... Wij hebben dat laatst gewoon achter de counter staan doen, waar de batterijen dus ook liggen...
Ook een heel aantal weg kunnen mikken, net als Cartridges enzo... zonde...
Ja hoi, ik doe die opleiding! HBO duaal is dat je 2 dagen per week op school zit (2 dagen van 9 tot 5) en dan de food&business richtingquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:05 schreef highway101 het volgende:
Ok, dat snap ik wel, maar wat moet ik me van de opleiding voorstellen?
Haha, ik heb van de laatste 3 periodes een herberekining gevraagd.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:00 schreef highway101 het volgende:
Wist je dat een herberekening aanvragen, Albert Heijn ¤ 75 per aanvraag kost bij Accounting Plaza?![]()
Daarom word er dus nooit wat aan gedaan....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:27 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Haha, ik heb van de laatste 3 periodes een herberekining gevraagd.Misschien leren ze zo eens de uren goed in te vullen. En niet als ik ziek ben vakantie en adv wegschrijven bijvoorbeeld.
![]()
Ik werk er nu bijna 4 jaar en ben in september begonnen met een HBO-duaal opleiding. Ik volg hem bij InHolland in Diemen. Ik vind het een ontzettend leuke opleiding om verschillende redenen. Je zit met veel gemotiveerde collega's (de bedoeling is niet alleen AH, maar dat is het intussen bijna wel) in de klas, en met hen bespreeek je echt alles van het vak, alleen daarvan leer ik al ontzettend veel!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:22 schreef highway101 het volgende:
vraagje: Wat is die HBO-duaal opleiding precies?
In Diemen gaan ze volgend jaar gewoon weer opnieuw met een Duale opleiding van start volgens mij. Er is juist dor de "goede" economie weer vraag en geld voor goede managers.quote:[b]Op dinsdag 30 januari 2007 @ 23:17 Zit wel 1 nadeel aan, zover ik weet zijn ze met het traject gestopt. Er zijn nu hier in het zuiden nog maar 1 4e jaars over, 1 3e jaars, en 3 2e jaars. Er is in 2006 geen 1e jaars opleiding gestart wat ik begrepen heb .
Als je zo'n opleiding gaat doen, zorg er voor dat je hele duidelijke afspraken maakt met je VM / SM!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:22 schreef highway101 het volgende:
vraagje: Wat is die HBO-duaal opleiding precies?
Winkelgrootte 1? Is het een garage ofzo?quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:46 schreef Stammies het volgende:
Wat een leuk topic! dat ik deze nog niet eerder heb gezien (ben geen hardcore fokker, maar toch).
Ik werk in AH 1468 in Utereg zuid (Oud Wulvenlaan) met winkelgrote..... 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |