abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 februari 2007 @ 00:55:42 #151
154136 Stammies
We can save this world.
pi_45960019
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 21:45 schreef Stammies het volgende:

[friesers.]

ja die
niet die, maar raambiljetten, gelukkig
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 21:36 schreef Webgangster het volgende:
Vandaag iemand ontslagen, dronk een AA flesje in het magazijn.
Tja dat is diefstal he jongen deed geen flikker dus konden ze hem mooi om die reden eruit donderen.

2de persoon deze week dat ontslagen is...
Klinkt lullig maar het is maar beter dat deze mensen weg zijn.
idd. gewoon oprotten, heb je niks aan.
You people don't understand. I'm not locked in here with you, you're locked in here with me!
  Moderator zondag 4 februari 2007 @ 14:25:18 #152
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45970752
Dat deden ze bij ons in de WC's. Nu word er steeds gecontroleerd op wie naar de WC gaan enzo.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_45970866
Nooit problemen bij ons daarmee.
  zondag 4 februari 2007 @ 14:43:19 #154
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_45971427
Bij ons wordt er wel goed gecontroleerd wat je allemaal uitvoert, je mag alleen even van je gang af als je er een goede reden voor hebt. Ook zijn er bij ons lopers, die voor het leeghalen van de kartonwagentjes en de aanlevering van nieuwe vulling en dergelijke zorgen. Dit is waarschijnlijk vooral om tijd te besparen, maar ik denk dat ze er ook een beetje mee willen voorkomen dat er mensen in het magazijn gaan lamballen.
  Moderator zondag 4 februari 2007 @ 14:47:52 #155
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45971583
Bij ons gaan ze voor het minste of het geringste van hun pad af.
  zondag 4 februari 2007 @ 14:50:42 #156
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_45971699
dat krijgen ze hier dus niet meer voor elkaar maar we hebben ook zo'n grote winkel dat je door de afstand die je af moet leggen voor je bij het magazijn bent altijd wel onderschept wordt door een vpl
  Moderator zondag 4 februari 2007 @ 14:51:35 #157
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45971721
Dat boeit die vpl niet echt, of ze moeten je al op de korrel hebben of de pik op je hebben
pi_45972520
Wij wijken al van ons pad af als we ff een chick moeten spotten Onze VM belt me weleens vanaf z'n kantoor als hij iemand heeft gespot op de camera
pi_45973187
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:25 schreef Renesite het volgende:
Dat deden ze bij ons in de WC's. Nu word er steeds gecontroleerd op wie naar de WC gaan enzo.
Jij zegt het en ik zag het zaterdagmiddag in de prullenbak op de WC liggen.
Ik wou nog naar de VM gaan om het te zeggen maar niet gedaan...
pi_45973275
quote:
Op zondag 4 februari 2007 15:15 schreef Ace1 het volgende:
Onze VM belt me weleens vanaf z'n kantoor als hij iemand heeft gespot op de camera

En ik maar denken dat die VM-en het zo druk hebben.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  Moderator zondag 4 februari 2007 @ 17:14:07 #161
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45976658
quote:
Op zondag 4 februari 2007 15:38 schreef highway101 het volgende:

[..]

En ik maar denken dat die VM-en het zo druk hebben.
Wij hádden een VM die d hele hele heele dag op de camera keek.
Nu eentje die zelf de vloer op gaat en laatst nog gewoon de koopjes markt ging opbouwen met de VSK
pi_45978186
zijn hier ook mensen die in een DC werken van de AH?

weet iemand wat iemand van 19 verdiend die op vrijdag nachtdiensten draait in het DC?
en uiteraard of het leuk werk is?
er zijn vlakbij mij vacatures, ook 1 voor part-time teamleider voor vrijdagnacht...kan ik daar ook op solliciteren als bijna 20 jarige met een Logistieke MBO diploma (tevens bezig met de opleiding HBO Logistiek Technische Vervoerskunde)
Of hebben ze daar liever wat ouder mensen voor met meer ervaring?
bier
  Moderator zondag 4 februari 2007 @ 17:58:49 #163
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45978300
Niet geschoten is altijd mis
  zondag 4 februari 2007 @ 18:30:43 #164
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_45979478
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:51 schreef Renesite het volgende:
Dat boeit die vpl niet echt, of ze moeten je al op de korrel hebben of de pik op je hebben
dat doen ze hier bij iedereen en ik neem aan dat ze niet op iederéén de pik hebben ik hou het erop dat ze dan hun werk gewoon goed doen, door mensen niet onnodig rond te laten sjouwen

weet iemand trouwens wat de vereisten zijn om als vakkenvuller een OT te kunnen krijgen? Vraag ik me toch wel eens af
pi_45986417
bij ons is het ook heel makkelijk hoor, totaal geen controle op de vulploeg, als je om 19.30-20.00 je werk maar afhebt (gevuld, opgeruimd en gespiegeld), dan is het goed, je kunt onzinnig rondlopen, kletsen, dames kijken, als je je werk maar afhebt
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_45987123
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:02 schreef ReMcOrE het volgende:
bij ons is het ook heel makkelijk hoor, totaal geen controle op de vulploeg, als je om 19.30-20.00 je werk maar afhebt (gevuld, opgeruimd en gespiegeld), dan is het goed, je kunt onzinnig rondlopen, kletsen, dames kijken, als je je werk maar afhebt
Wat doen jullie dan wel niet op een avond ?
Wij lopen met 3 mensen paden te spielen volgens een lijstje, embalge doen, alles invoeren, magazijn netjes maken, nee verkoop lopen, codeboek doen, paden navulling volgens een lijstje, winkel vegen.
pi_45987966
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:14 schreef Webgangster het volgende:

[..]

Wij lopen met 3 mensen paden te spielen volgens een lijstje, embalge doen, alles invoeren, magazijn netjes maken, nee verkoop lopen, codeboek doen, paden navulling volgens een lijstje, winkel vegen.
op een normale vulavond is het gewoon je blok vullen en spiegelen, magazijn netjes maken, vegen+schrobben en flessenband...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_45988161
Vulploegleiders hier ook aanwezig?
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_45988764
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:31 schreef SHERMAN het volgende:
Check. Algemeen leidinggevende op de AGF afdeling, want onze VS is al tijden ziek.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_45990671
quote:
Ik en ondertussen bijna alles, dus ja

Overigens is het een van de meeste moeilijkste en meest leerzame fucntie die je binnen de AH kan hebben
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_45992101
Hoe gaan jullie om met mensen die "wat minder netjes werken en collegiaal zijn"?
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_45992241
quote:
Op zondag 4 februari 2007 17:14 schreef Renesite het volgende:

[..]

Wij hádden een VM die d hele hele heele dag op de camera keek.
Nu eentje die zelf de vloer op gaat en laatst nog gewoon de koopjes markt ging opbouwen met de VSK
Je begrijpt me verkeerd als je denkt dat onze VM de hele dag achter zit.
Hij kijkt niet de hele dag op de camera hoor Hij bouwt ook vaak displays en is een groot deel van z'n tijd ook op de werkvloer
  Moderator zondag 4 februari 2007 @ 23:04:44 #173
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45992799
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:49 schreef SHERMAN het volgende:
Hoe gaan jullie om met mensen die "wat minder netjes werken en collegiaal zijn"?
Iedereen krijgt voornamelijk zijn eigen pad. Als ik eens vul: "Welke paden heb je wel eens gedaan?" dan zeg ik "Nou, de wcpapier enzo, bier fris, houdbare zuivel en eenmalig drogmetica en groente conserven"
Gaande weg word je dan wel wegwijs op 1 pad (ik val in he, er zijn zát die altijd de chips doen enzo)

Op de kassa is het zo: Ben je klant vriendelijk en behulpzaam en werk je langzaam? No problem, de snelheid gaat het niet zo om. Als je maar een beetje weet hoe het werkt en je weet hoe je de koffieboekjes en zut moet doen.
pi_45994455
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:49 schreef SHERMAN het volgende:
Hangt er erg vanaf. Snelheid is bij de kassa niet het belangrijkste, kassa correctie en de klant netjes helpen staan bij mij hoger in het vaandel, al moet je geen scansnelheid hebben die ruim boven het gemiddelde van de bekende 3 seconde ligt .

Op houdbaar vind ik snelheid belangrijker dan netheid. Strak spiegelen kan ik (bijna) iedereen laten doen, maar snel/goed wijn of bier/fris laten vullen niet .
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_45994575
Ik heb de pech een vulploeg te hebben van type naaldhak dames op Panklaar.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  Moderator zondag 4 februari 2007 @ 23:54:16 #176
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45994596
Scan gemiddelde moet niet boven de bekende 3 seconden komen.
Bullshit.

Er zijn meerdere ouderen die 3.50 hebben doordat ze op dinsdag ochtend om 10 uur met 1 klant in de rij alleen maar lopen te beppen. No problem me dunkt, maar het gemiddelde word er wel minder van.
  Moderator zondag 4 februari 2007 @ 23:54:48 #177
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45994619
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:53 schreef highway101 het volgende:
Ik heb de pech een vulploeg te hebben van type naaldhak dames op Panklaar.
Hehehehehe, bij ons werken er... 1 2 3 4 5 euh.... NUL dames op groente
  maandag 5 februari 2007 @ 00:00:54 #178
154136 Stammies
We can save this world.
pi_45994822
quote:
Yep
quote:
Op zondag 4 februari 2007 21:14 schreef Webgangster het volgende:

[..]

Ik zet de 15-jarige bijdehantjes (no offense) aan het spiegelen. De wat "slimmere" gaan vers vullen (die krijgen wij pas om 17.00 uur, echt en rottijd) en nee-verkoop lopen. De cassieres die niks te doen hebben gaan hun kassa's schoonmaken, en als er niet geteld hoeft te worden mogen die om kwart over 8 naar huis. Dan nog 1 iemand prullebakken leeghalen, nooddeuren op slot, vegen en dweilen en dan is het klaar. Heel af en toe nog wat drinken, en klaar.

@webgangster moeten jullie nog emballage invoeren? bij ons hoeft dat sinds een week of 8 niet meer.
You people don't understand. I'm not locked in here with you, you're locked in here with me!
  maandag 5 februari 2007 @ 00:02:25 #179
154136 Stammies
We can save this world.
pi_45994870
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:54 schreef Renesite het volgende:

[..]

Hehehehehe, bij ons werken er... 1 2 3 4 5 euh.... NUL dames op groente
Bij ons werken er alleen 's middags en 's avonds dames en dan meestal nog met hoofddoek in de hele winkel
  Moderator maandag 5 februari 2007 @ 00:05:44 #180
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45994970
quote:
Op maandag 5 februari 2007 00:02 schreef Stammies het volgende:

[..]

Bij ons werken er alleen 's middags en 's avonds dames en dan meestal nog met hoofddoek in de hele winkel
Nee.

Jongens doen AGF, voornamelijk Zuivel en houdbaar.
Vrouwen doen Deli kaas brood soms zuivel
Tuurlijk hier en daar een jongen op brood of deli, en een meisje op houdbaar - als ze maar willen natuurlijk.

écht gemengd is Kassa.

Oh, en er werken 0 hoofddoekjes bij ons.
  maandag 5 februari 2007 @ 00:09:37 #181
154136 Stammies
We can save this world.
pi_45995072
Wij hebben 1 manspersoon in team kassa en hij is er elke dag 's ochtens. Omdat de cassiere die altijd de ochtend deed er mee gestopt is omdat ze het leger in ging, moeten nu mensen (lees: jongens) van houdbaar/vers 's ochtends kassa draaien. Er is op doordeweekse dagen geen vrouw op houdbaar of vers.
  Moderator maandag 5 februari 2007 @ 00:11:56 #182
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45995130
Maar 1 man persoon...

En hoofddoekjes?

Dat verklaard!
  maandag 5 februari 2007 @ 00:20:31 #183
154136 Stammies
We can save this world.
pi_45995377
Hee respek voor me Utereg joa!!
Aandes kom ik je effe hoalen hoar!!

OT Nee hoor. Ze zijn de buurt hier enorm aan't slopen,Alle "turkenflats" worden gesloopt en worden vervangen door appartementen of gezinswoningen. Al die mensen die eerst in de achterstandsbuurt wonen gaan nu met zijn allen, gezellig, naar Leidsche Rijn.
  Moderator maandag 5 februari 2007 @ 00:28:12 #184
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45995590
quote:
Op maandag 5 februari 2007 00:20 schreef Stammies het volgende:
Hee respek voor me Utereg joa!!
Aandes kom ik je effe hoalen hoar!!

OT Nee hoor. Ze zijn de buurt hier enorm aan't slopen,Alle "turkenflats" worden gesloopt en worden vervangen door appartementen of gezinswoningen. Al die mensen die eerst in de achterstandsbuurt wonen gaan nu met zijn allen, gezellig, naar Leidsche Rijn.
Nee, ik bedoel er niets mee verder, maar qua hoofddoeken hier in de buurt zijn het alleen de ouders. De kinderen zijn allemaal hoofddoekloos. Maar alsnog werken er bijna alleen blanke mensen bij ons... Valt me wel op trouwens
pi_45995682
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:54 schreef Renesite het volgende:
Scan gemiddelde moet niet boven de bekende 3 seconden komen.
Bullshit.

Er zijn meerdere ouderen die 3.50 hebben doordat ze op dinsdag ochtend om 10 uur met 1 klant in de rij alleen maar lopen te beppen. No problem me dunkt, maar het gemiddelde word er wel minder van.
Schat, ik had het over mijn winkel . Wij hebben (op het moment) een soort van monopolie over 30.000 inwoners, een winkel die dat niet aan kan, en altijd rijen bij de kassa. Dus die scansnelheid moet op het moment gewoon hoog zijn.
  maandag 5 februari 2007 @ 00:32:49 #186
154136 Stammies
We can save this world.
pi_45995708
Bij ons heeft denk ik 1/3 een hoofdoek, 1/3 is "mede-lander" zonder hoofddoek en de rest is nederlands (ook zonder hoofdoek ja)
  Moderator maandag 5 februari 2007 @ 00:35:03 #187
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45995759
quote:
Op maandag 5 februari 2007 00:31 schreef febster het volgende:

[..]

Schat, ik had het over mijn winkel . Wij hebben (op het moment) een soort van monopolie over 30.000 inwoners, een winkel die dat niet aan kan, en altijd rijen bij de kassa. Dus die scansnelheid moet op het moment gewoon hoog zijn.
Oh, zo, naja, dan is het meer het feit dat de winkel buiten de jas gaat. Dan kom je op het punt wat belangrijker is. De klanten vlot helpen of de klanten goed netjes en vriendelijk helpen en dus de nieuwe klanten te binden. Je bind ene klant niet door hem lang in de rij te laten staan - dat moeten ze toch. Maar nu help je zo'n klant ook nog eens ontiegelijk onpersoonlijk. Je kent het wel, de monotoon goedemiddag heeft u een bonuskaart alstublieft wilt u zegeltjes dat word dan ***** bonnetje mee? Prettig weekend hallo heeft u een bonuskaart alstublieft w....

Mijn baas gaf rond de kerst gewoon de voorkeur aan klantpersoonlijkheid, en kon in die zin de rij niet veel schelen. Dat lostten we gewoon op met een paar mensen die rond gingen met kerstkransjes.
pi_45995839
quote:
Op maandag 5 februari 2007 00:35 schreef Renesite het volgende:

[..]

Oh, zo, naja, dan is het meer het feit dat de winkel buiten de jas gaat. Dan kom je op het punt wat belangrijker is. De klanten vlot helpen of de klanten goed netjes en vriendelijk helpen en dus de nieuwe klanten te binden. Je bind ene klant niet door hem lang in de rij te laten staan - dat moeten ze toch. Maar nu help je zo'n klant ook nog eens ontiegelijk onpersoonlijk. Je kent het wel, de monotoon goedemiddag heeft u een bonuskaart alstublieft wilt u zegeltjes dat word dan ***** bonnetje mee? Prettig weekend hallo heeft u een bonuskaart alstublieft w....

Mijn baas gaf rond de kerst gewoon de voorkeur aan klantpersoonlijkheid, en kon in die zin de rij niet veel schelen. Dat lostten we gewoon op met een paar mensen die rond gingen met kerstkransjes.
Trust me, de consument kiest altijd snelheid boven service . Elk wetenschappelijk onderzoek op dat gebied wijst dat uit. Dan heb ik het wel specifiek over de kassa afdeling, wat als je heel reeel bent nauwelijks service verleend. Met kerst maakt het idd niet uit, want dan heeft meestal de helft al vrij, plus ze houden er van te voren al rekening mee. Maar de klant die net van 9 tot 5 gewerkt heeft houdt er geen rekening mee dat hij 10 min in de rij moet staan bij de AH.
pi_45995893
Overigens zijn er 2 mannen op de kassa afdeling, waarvan ik er 1 ben, de andere is van rond de 40. Ik heb 40 cassieres op mijn afdeling werken varierend in leeftijd tussen de 16 en de 45. Meeste zijn tussen de 16 en 25 . We hebben 1 meisje sinds kort in dienst waarvan haar ouders uit Turkije kwamen voor de rest is het een opvallend blank filiaal.
pi_45999944
wij hebben alleen maar nederlanders in ons filiaal en ik ben de enige jongen die straks echt op de kassa staat (paar andere van KW zijn alleen voor bijspringen)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46002819
Bij ons hebben we ook géén mensen met hoofddoekjes...
Géén vrouwen op AGF.
Deli en brood is overdag wel grotendeels bezet door vrouwen, savonds staan er ook wel jongens bij.
pi_46008891
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:30 schreef morgane het volgende:

[..]

weet iemand trouwens wat de vereisten zijn om als vakkenvuller een OT te kunnen krijgen? Vraag ik me toch wel eens af
Bedoel je een onbepaalde tijd contract? In principe zijn ze namelijk (volgens het europese recht) verplicht na je eerste contract al een contract voor onbepaalde tijd te geven. Jaja, ik dacht eerst ook dat ze drie keer mochten verlengen. Maar een advocaat arbeidsrecht vertelde me vandaag dat dit alleen mag als je bijvoorbeeld bent ingehuurd voor een klus, en deze klus aan het einde van het OT contract nog niet af is... alleen dan mogen ze het contract verlengen voor onbepaalde tijd!
pi_46008992
bedoel je niet dat als de klus aan het eind van de BEPAALDE tijd nog niet af is, dat dan je contract weer voor een BEPAALDE tijd verlengd mag worden?
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_46009630
Onzin. Ze mogen hem twee keer verlengen, daarna moet je óf weg, óf je hebt een OT'tje wanneer ze de fout maken je niet goed op de hoogte te stellen.

Of je moet goed presteren, óf potentie hebben wil je 'zomaar' een OT krijgen.
  maandag 5 februari 2007 @ 16:22:05 #195
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_46010490
ok bij ons zijn er namelijk een aantal vakkenvullers die al veel meer dan 3 jaar hier werken, en dat kan alleen als je een OT hebt maar volgens mij geven ze die tegenwoordig niet meer zo vaak, hoor het in ieder geval nooit meer.
  Moderator maandag 5 februari 2007 @ 16:37:37 #196
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46011060
quote:
Op maandag 5 februari 2007 00:41 schreef febster het volgende:
Overigens zijn er 2 mannen op de kassa afdeling, waarvan ik er 1 ben, de andere is van rond de 40. Ik heb 40 cassieres op mijn afdeling werken varierend in leeftijd tussen de 16 en de 45. Meeste zijn tussen de 16 en 25 . We hebben 1 meisje sinds kort in dienst waarvan haar ouders uit Turkije kwamen voor de rest is het een opvallend blank filiaal.
Bij ons 12 jongens op kassa
pi_46014225
woensdag op de kassa van 10.00 tot 18.00
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator maandag 5 februari 2007 @ 19:10:28 #198
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46016096
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:14 schreef ReMcOrE het volgende:
woensdag op de kassa van 10.00 tot 18.00
Mooie tijd
pi_46016220
WTF is er met de frisdranken aan de hand? Ik was net even boodschappen doen bij AH hier in de buurt, en er was bijna geen frisdrank te krijgen! Volgende week pas weer
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_46016332
Nieuwe worp toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')