niet die, maar raambiljetten, gelukkigquote:
idd. gewoon oprotten, heb je niks aan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:36 schreef Webgangster het volgende:
Vandaag iemand ontslagen, dronk een AA flesje in het magazijn.
Tja dat is diefstal hejongen deed geen flikker dus konden ze hem mooi om die reden eruit donderen.
2de persoon deze week dat ontslagen is...
Klinkt lullig maar het is maar beter dat deze mensen weg zijn.
Jij zegt het en ik zag het zaterdagmiddag in de prullenbak op de WC liggen.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:25 schreef Renesite het volgende:
Dat deden ze bij ons in de WC's. Nu word er steeds gecontroleerd op wie naar de WC gaan enzo.
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:15 schreef Ace1 het volgende:
Onze VM belt me weleens vanaf z'n kantoor als hij iemand heeft gespot op de camera
Wij hádden een VM die d hele hele heele dag op de camera keek.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:38 schreef highway101 het volgende:
[..]
![]()
En ik maar denken dat die VM-en het zo druk hebben.![]()
dat doen ze hier bij iedereen en ik neem aan dat ze niet op iederéén de pik hebbenquote:Op zondag 4 februari 2007 14:51 schreef Renesite het volgende:
Dat boeit die vpl niet echt, of ze moeten je al op de korrel hebben of de pik op je hebben
Wat doen jullie dan wel niet op een avond ?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:02 schreef ReMcOrE het volgende:
bij ons is het ook heel makkelijk hoor, totaal geen controle op de vulploeg, als je om 19.30-20.00 je werk maar afhebt (gevuld, opgeruimd en gespiegeld), dan is het goed, je kunt onzinnig rondlopen, kletsen, dames kijken, als je je werk maar afhebt
op een normale vulavond is het gewoon je blok vullen en spiegelen, magazijn netjes maken, vegen+schrobben en flessenband...quote:Op zondag 4 februari 2007 21:14 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Wat doen jullie dan wel niet op een avond ?
Wij lopen met 3 mensen paden te spielen volgens een lijstje, embalge doen, alles invoeren, magazijn netjes maken, nee verkoop lopen, codeboek doen, paden navulling volgens een lijstje, winkel vegen.
Check. Algemeen leidinggevende op de AGF afdeling, want onze VS is al tijden ziek.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:31 schreef SHERMAN het volgende:
Vulploegleiders hier ook aanwezig?
Ik en ondertussen bijna alles, dus jaquote:Op zondag 4 februari 2007 21:31 schreef SHERMAN het volgende:
Vulploegleiders hier ook aanwezig?
Je begrijpt me verkeerd als je denkt dat onze VM de hele dag achter zit.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij hádden een VM die d hele hele heele dag op de camera keek.
Nu eentje die zelf de vloer op gaat en laatst nog gewoon de koopjes markt ging opbouwen met de VSK![]()
Iedereen krijgt voornamelijk zijn eigen pad. Als ik eens vul: "Welke paden heb je wel eens gedaan?" dan zeg ik "Nou, de wcpapier enzo, bier fris, houdbare zuivel en eenmalig drogmetica en groente conserven"quote:Op zondag 4 februari 2007 22:49 schreef SHERMAN het volgende:
Hoe gaan jullie om met mensen die "wat minder netjes werken en collegiaal zijn"?
Hangt er erg vanaf. Snelheid is bij de kassa niet het belangrijkste, kassa correctie en de klant netjes helpen staan bij mij hoger in het vaandel, al moet je geen scansnelheid hebben die ruim boven het gemiddelde van de bekende 3 seconde ligtquote:Op zondag 4 februari 2007 22:49 schreef SHERMAN het volgende:
Hoe gaan jullie om met mensen die "wat minder netjes werken en collegiaal zijn"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |