O, balen zeg.quote:Op maandag 20 november 2006 23:37 schreef GotC het volgende:
Bijna salarisBij mij nog lang niet! (helaas.. Waarom gaat t altijd zo snel op?
)
8 december weerquote:Op maandag 20 november 2006 23:38 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
O, balen zeg.
Beetje inspiratiloze TT maar ja.
Is te zien op de AH site, plaatsgenootquote:Op maandag 20 november 2006 23:46 schreef Silentuz het volgende:
yay, idd bijna weer salaris
* Silentuz meldt zich ook maar even in dit topic.
inmiddels al weer 3.5 jaar bij AH 1380 in nuenen. HB/ZV/MAG
zet me er gerust tussen.
edit: is geloof ik een 3 winkel.
tenminste, was het altijd, sinds aug 2005 de gall&gall oppervlakte erbij gekregen, maar kan me niet voorstellen dat we nu een 4 zijn. zal et es navragen (zaterdag weer werken, ik woon tegenwoordig in enschede)
Hoge Brake 8, Nuenenquote:Op maandag 20 november 2006 23:49 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Is te zien op de AH site, plaatsgenoot
Ze hebben te maken met vaste prijzen op de NS-stations volgens mij. Alle winkeltjes op de stations vragen 1,50. Of je het nou bij de To Go of de Kiosk haalt.quote:Op maandag 20 november 2006 23:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Blijft apart dat ze in de AH To Go het AH/Spa water 0.5 met sportdop voor 1,50 verkopen![]()
True, dat is zeker waar iig, maar het blijft ongelofelijk dat je water voor 0,15 cent kan kopen in je eigen AH, en in de To Go voor 1,50.. maarja, gemak enzo kost veel tegenwoordigquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:02 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ze hebben te maken met vaste prijzen op de NS-stations volgens mij. Alle winkeltjes op de stations vragen 1,50. Of je het nou bij de To Go of de Kiosk haalt.
ToGo is toch ook helemaal neit meer van ahold maar van servex?quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:23 schreef loveli het volgende:
Die bij de AH To Go zijn toch gekoeld? Daar betaal je natuurlijk ook voor.
De To Go's op de stations zijn sinds dag 1 al van Servex. Servex is een franchiser onder AH. Net zoals je ook franchisers hebt in de gewone winkels, zo is Servex dus franchiser van de To Go's op de stations.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:19 schreef Silentuz het volgende:
[..]
ToGo is toch ook helemaal neit meer van ahold maar van servex?
hebben ze een tijdje geleden toch gekocht om de monopoly positie op stations te behouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |