Goed dat je het zegt, ik moet ook nog vrij vragen.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:01 schreef Brammie1 het volgende:
M'n baas kon er niet zo om lachen dat ik rond kerst 3 weken op vakantie ben en dus niet kan werken
Wij mogen geen vrij nemen in december.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:01 schreef Brammie1 het volgende:
M'n baas kon er niet zo om lachen dat ik rond kerst 3 weken op vakantie ben en dus niet kan werken
Wij ook niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:06 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wij mogen geen vrij nemen in december.![]()
AHxl2.5 is een geüpgrade versie van de XL's zoals ze nu in o.a. Purmerend en Hoofddorp staan. Wat er precies aan veranderd is zullen we pas weten als hij open gaat in inderdaad Utrecht Overvecht.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:25 schreef Feestkabouter het volgende:
wat is AHxl2.5?
(ik ben geen AH-medewerker, wel ooit geweest)
ik neem aan dat je het over Utrecht Overvecht hebt, daar zat een Konmar en 22 nov. opent daar een nieuwe AH (terwijl er al een flinke AH in dat winkelcentrum zit).
heeft het nog iets met Konmar te maken eigenlijk?
wat kan ik van die nieuwe winkel verwachten?
Zo laat?quote:Op woensdag 8 november 2006 12:11 schreef kmaestro het volgende:
Dat wordt rond januari(als alle nieuwe winkels open zijn) een nieuw AHrondje maken
we zijn opnieuw begonnen. 2 topics geleden geloof ikquote:Op woensdag 8 november 2006 12:02 schreef MewBie het volgende:
Watskeburt met de lijst in de TS? Ik sta er niet meer in
1377 Den haag
AGF//DP/MAG
Lijstje is aardig ingekort sinds die andere lijst in de OP
Moet nu even weg, zal je er straks in zetten.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:02 schreef MewBie het volgende:
Watskeburt met de lijst in de TS? Ik sta er niet meer in
1377 Den haag
AGF//DP/MAG
Lijstje is aardig ingekort sinds die andere lijst in de OP
ik gebruik altijd:quote:Op woensdag 8 november 2006 14:38 schreef -Sum- het volgende:
hoe kan je ook alweer zien welk filliaal bij welk nr hoort?
Zakje @ the Albert Heijn is super leuk inderdaad.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:43 schreef SHERMAN het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=2947078952717229058&sourceid=docidfeed&hl=nl
Zakkjequote:Op woensdag 8 november 2006 14:43 schreef SHERMAN het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=2947078952717229058&sourceid=docidfeed&hl=nl
Ok doen we datquote:Op woensdag 8 november 2006 12:15 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Zo laat?![]()
Ik wil toch echt wel binnen 2 weken na de opening in Utrecht zijn geweest.
Welke bedoel je?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:41 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Ok doen we dat
Berichtje op de weblog plaatsen wie er mee gaan? Zijn rond die tijd de twee konmar-->AH filialen ook al open? Doen we die ook gelijk
Hehe hier ook. We doen er ook niets aan, dit is toch de laatste week in dit filiaal. We staan alleen niet laatste omdat we een forse omzetgroei hadden, maar daar hebben we zo'n WK blijkbaar niet voor nodig.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:34 schreef __Kirstenn het volgende: Denk trouwens dat wij slecht staan met winkelkampioenschappen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |