Wij zijn met z'n 12en.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:43 schreef Webgangster het volgende:
Is het normaal om zondag 5 nov met zijn 14'en zonder leiding meegeteld die 3 pad veranderen te doen van 9 tot 5 ?
Volgens mij niet ech he... ?
Zoeken ze geen mensen...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb een maand terug solliformulier ingeleverd, nog niks van gehoord,
Er hing zelfs een poster op dat ze mensen zochten. Die hangt er nu weer, heb ik dan met het oude formulier nog steeds kans?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:54 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Zoeken ze geen mensen...
Eigenlijk horen ze je dan ook geen formulier mee te geven bij de counter..
Even langsgaan of bellen waarom je nog geen antwoord hebt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Er hing zelfs een poster op dat ze mensen zochten. Die hangt er nu weer, heb ik dan met het oude formulier nog steeds kans?
Ik zou ff bellen danquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Er hing zelfs een poster op dat ze mensen zochten. Die hangt er nu weer, heb ik dan met het oude formulier nog steeds kans?
En je mag zelfs niet de kartonpers bedienen en niets erin gooien !quote:Waarvoor zoeken ze mensen? Je mag 's avonds niet werken, niet bij de kassa en niet op de bedieningsafdelingen.
Er hing niet op waarom, maar ik ben wel lekker goedkoopquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:56 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Even langsgaan of bellen waarom je nog geen antwoord hebt.
Hoe oud ben je?
-edit-
Ik zie het al, 15 dus.
Waarvoor zoeken ze mensen? Je mag 's avonds niet werken, niet bij de kassa en niet op de bedieningsafdelingen.
Het heeft weinig zin als je niks mag doen hè.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Er hing niet op waarom, maar ik ben wel lekker goedkoop.
Bij ons, donderdag werkt er altijd een op zuivel van 17.30 tot 19quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:40 schreef NovaCain het volgende:
Welk filiaal wil een 15 jarige die maar tot 1900 mag werken...
Wij hebben ook 14-jarige op zaterdag hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij ons, donderdag werkt er altijd een op zuivel van 17.30 tot 19
Zaterdagen een paar uurtjes. Waarom een 16 jarige als je ook een 15 jarige kan krijgen voor dezelfde uren.
Ja, die hebben wij weer niet 14 jarigenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:49 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wij hebben ook 14-jarige op zaterdag hoor.
Wat deze man zo gehaat maakte in mijn filiaal waren de volgende punten (volgens mij en mijn collega's)quote:daarom.......ik vind het echt een hele goede VM en als mens heeft hij bij mij een warm plekje in mijn hart verovert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |