Wij zijn met z'n 12en.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:43 schreef Webgangster het volgende:
Is het normaal om zondag 5 nov met zijn 14'en zonder leiding meegeteld die 3 pad veranderen te doen van 9 tot 5 ?
Volgens mij niet ech he... ?
Zoeken ze geen mensen...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb een maand terug solliformulier ingeleverd, nog niks van gehoord,
Er hing zelfs een poster op dat ze mensen zochten. Die hangt er nu weer, heb ik dan met het oude formulier nog steeds kans?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:54 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Zoeken ze geen mensen...
Eigenlijk horen ze je dan ook geen formulier mee te geven bij de counter..
Even langsgaan of bellen waarom je nog geen antwoord hebt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Er hing zelfs een poster op dat ze mensen zochten. Die hangt er nu weer, heb ik dan met het oude formulier nog steeds kans?
Ik zou ff bellen danquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Er hing zelfs een poster op dat ze mensen zochten. Die hangt er nu weer, heb ik dan met het oude formulier nog steeds kans?
En je mag zelfs niet de kartonpers bedienen en niets erin gooien !quote:Waarvoor zoeken ze mensen? Je mag 's avonds niet werken, niet bij de kassa en niet op de bedieningsafdelingen.
Er hing niet op waarom, maar ik ben wel lekker goedkoopquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:56 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Even langsgaan of bellen waarom je nog geen antwoord hebt.
Hoe oud ben je?
-edit-
Ik zie het al, 15 dus.
Waarvoor zoeken ze mensen? Je mag 's avonds niet werken, niet bij de kassa en niet op de bedieningsafdelingen.
Het heeft weinig zin als je niks mag doen hè.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Er hing niet op waarom, maar ik ben wel lekker goedkoop.
Bij ons, donderdag werkt er altijd een op zuivel van 17.30 tot 19quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:40 schreef NovaCain het volgende:
Welk filiaal wil een 15 jarige die maar tot 1900 mag werken...
Wij hebben ook 14-jarige op zaterdag hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij ons, donderdag werkt er altijd een op zuivel van 17.30 tot 19
Zaterdagen een paar uurtjes. Waarom een 16 jarige als je ook een 15 jarige kan krijgen voor dezelfde uren.
Ja, die hebben wij weer niet 14 jarigenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:49 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wij hebben ook 14-jarige op zaterdag hoor.
Wat deze man zo gehaat maakte in mijn filiaal waren de volgende punten (volgens mij en mijn collega's)quote:daarom.......ik vind het echt een hele goede VM en als mens heeft hij bij mij een warm plekje in mijn hart verovert!
Wij hebben er een aantalquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:40 schreef NovaCain het volgende:
Welk filiaal wil een 15 jarige die maar tot 1900 mag werken...
HK bellen en alles voorleggen, misschien doen ze er wat aan...quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:15 schreef Rudy-F1 het volgende:
Meest verschrikkelijk weekend achter de rug uit mijn 6-jarige ah carrière.
Vrijdagavond: 19 man -> 3000 colli
Zaterdagmiddag: 10 man -> 1600 colli
Zaterdagavond: 15 man -> 2500 colli en 2000 colli initieel.
Lang leven onze planner!! Gisteren zelfs bijna naar huis gestuurd door een VM, omdat ik zo over de rooie was. Ik vrees dat het einde van mijn ah-carrière sneller in zicht komt, dan dat ik een half jaar geleden had verwacht. Alles zo ontzettend slecht geregeld, een VM die niet luistert, een planner die niet luistert, ik had het helemaal gehad gisteren. Alle shit komt bij ons (de leidinggevenden) terecht, niemand die daar wat aan doet. En ik ben niet de enigste in ons filiaal die daar zo over denkt. De sfeert bij ons is echt dramatisch gedaald......
AH![]()
Je bent vulploegleider of niet? Ik zou gewoon tot een normale tijd vullen en de rest lekker laten staan. Misschien een half uurtje langer, maar dan ook echt weggaan hoor. Als zij niet luisteren en niet goed plannen dan hebben zij toch pech, moeten ze het zelf maar oplossen!quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:15 schreef Rudy-F1 het volgende:
Lang leven onze planner!! Gisteren zelfs bijna naar huis gestuurd door een VM, omdat ik zo over de rooie was. Ik vrees dat het einde van mijn ah-carrière sneller in zicht komt, dan dat ik een half jaar geleden had verwacht. Alles zo ontzettend slecht geregeld, een VM die niet luistert, een planner die niet luistert, ik had het helemaal gehad gisteren. Alle shit komt bij ons (de leidinggevenden) terecht, niemand die daar wat aan doet. En ik ben niet de enigste in ons filiaal die daar zo over denkt. De sfeert bij ons is echt dramatisch gedaald......
AH![]()
Hij is inderdaad geweldig.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:43 schreef lenin het volgende:
De nieuwe commercial is weer super grappig! Ben benieuwd hoe het gaat lopen dat Top Kok idee. Verder was het ook bij ons super druk gisteren. Niet veel bijzondere zake gezien en eindelijk weer eens redelijk HB acties. Ariel, Amstel, Senseo en Sisi gaan het wel doen denk ik!
linkje commercial?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:43 schreef lenin het volgende:
De nieuwe commercial is weer super grappig! Ben benieuwd hoe het gaat lopen dat Top Kok idee. Verder was het ook bij ons super druk gisteren. Niet veel bijzondere zake gezien en eindelijk weer eens redelijk HB acties. Ariel, Amstel, Senseo en Sisi gaan het wel doen denk ik!
Zacht uitgedrukt, echt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:22 schreef Mip1988 het volgende:
olvarit worpen zijn niet leuk.
*medelijden toont.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:01 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
De kans is vrij groot dat ik de Olvarit worp in de XL moet doen![]()
ik hoop niet dat ik al die shit moet doen!quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:01 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Hmm. Gaan jullie spul hergebruiken dan? Als wij in week 6 gaan verbouwen krijgen we namelijk alles nieuw. De stellingen schijn je ook kant en klaar binnen te kunnen krijgen. dat wil zeggen. Verdelers etc al op hun plaats. Scheelt enorm natuurlijk met worpen zettenquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:01 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Ja die krijg je kant en klaar binnen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:19 schreef NovaCain het volgende:
[..]
Hmm. Gaan jullie spul hergebruiken dan? Als wij in week 6 gaan verbouwen krijgen we namelijk alles nieuw. De stellingen schijn je ook kant en klaar binnen te kunnen krijgen. dat wil zeggen. Verdelers etc al op hun plaats. Scheelt enorm natuurlijk met worpen zetten![]()
Rustig maar jongen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:15 schreef Rudy-F1 het volgende:
AH![]()
Wat zei je ook alweer?quote:Op maandag 30 oktober 2006 07:28 schreef SHERMAN het volgende:
Vanavond voor het eerst sinds anderhalve week weer aan de bak.![]()
quote:
Herstel van operatie.quote:
Ben er net nog geweest.. AGF afdeling lag er niet zo heel netjes bij..quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:05 schreef Webgangster het volgende:
In kanaleneiland komt ook een AH XL 2.5 heb ik gehoord
Wat ik begreep zaten wij zaterdagavond zonder.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:29 schreef -Sum- het volgende:
Hoe gaat het tot nu toe met de poppenactie?? de levering van de poppen gaat tot nu toe voorspoedig. zouden er dan eindelijk genoeg gemaakt zijn?
Zijn jullie zo enorm strikt? Baaahquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:29 schreef -Sum- het volgende:
Hoe gaat het tot nu toe met de poppenactie?? de levering van de poppen gaat tot nu toe voorspoedig. zouden er dan eindelijk genoeg gemaakt zijn?
ik had zaterdag wel een vervelende man aan de balie die een extra zegel kwam EISEN. hij kreeg van de cassiere maar 2 zegels (stond ook op de bon) terwijl hij 49 euro af moest rekenen. DUS hij wilde van mij die 3e zegel.
ik op de bon kijken, had hij exclusief statiegeld 44 euro dus net te weinig voor 3 zegels. Dus ik uitleggen dat statiegeld niet mee telt. hele discussie met die man want die vond dat hij NU 49 euro afrekende DUS recht had op 3 zegels. en ik maar uitleggen dat je statiegeld niet koopt, en dat je dat gewoon terug krijgt. de actie gaat duidelijk om 1 zegel per 15 euro aan boodschappen, statiegeld is geen artikel. elke keer als ik dat uitlegde onderbrak hij mij. daar kan ik toch echt niet tegen. Dus ik zeg: u komt naar mij toe, mag ik het dan ook even uitleggen??
Zo naar, als mensen komen klagen en merken dat ze geen gelijk gaan krijgen, blijven ze gewoon door je heen pratenToen liep die weg met de opmerking: dan moeten ze erbij gaan zetten dat het exclusief statiegeld is!
ja of je denkt na![]()
Lijkt me oko afhankelijk van hoe de man het vraagt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zijn jullie zo enorm strikt? Baaah![]()
Bij onze balie komen ze ook regelmatig, hups, een zegel dr bij - scheelt ook weer wat.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:13 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Lijkt me oko afhankelijk van hoe de man het vraagt.En aan het verhaal te zien had ik het ook niet gegeven.
Ik stond er net op, op die garage (i.v.m een crafty bomquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:28 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ben er net nog geweest.. AGF afdeling lag er niet zo heel netjes bij..
Crafty bom?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:54 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Ik stond er net op, op die garage (i.v.m een crafty bom)
Toen vertelde iemand dat die huizen op dat grote plein buiten met die viskraam weg gaan (lees slopen) en dat er een AH XL 2.5 komt.
Flutbananen zijn dat. Die zijn meestal voordat je ze allemaal verkoopt weer bruin.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:59 schreef o-fiel het volgende:
Het hele weekend geen bananen binnen gekregen...leuk joh, als je 10 dozen op een dag verkoopt, en je krijgt enkel een doos Max H. en mini-baantjes binnen.
Dat mag een FA nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:22 schreef NJ het volgende:
Ongegeneerde tvp.
het staat toch op de bon aangegeven hoeveel zegels de persoon krijgt?? dat is juist gedaan om het makkelijker te maken voor de cassiere. omdat je anders continue de discussies krijgt dat het maar 50 cent scheelt ofzo. Als je uitzonderingen gaat maken, maak je A het alleen jezelf lastiger en B kan je niet de ene wel gaan geven omdat die zeurt en de andere niet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zijn jullie zo enorm strikt? Baaah![]()
Nah, ik odoe er niet moeilijk over, er zijn zát die ze niet hoeven, boeiend dan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:25 schreef -Sum- het volgende:
[..]
het staat toch op de bon aangegeven hoeveel zegels de persoon krijgt?? dat is juist gedaan om het makkelijker te maken voor de cassiere. omdat je anders continue de discussies krijgt dat het maar 50 cent scheelt ofzo. Als je uitzonderingen gaat maken, maak je A het alleen jezelf lastiger en B kan je niet de ene wel gaan geven omdat die zeurt en de andere niet.
als ze niet hoeven, mogen zij het zelf aan een ander aanbieden, die krijgt ze dan. of als de persoon zelf aan de klant vraagt of zij/hij de zegels mag en die klant zegt toe.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, ik odoe er niet moeilijk over, er zijn zát die ze niet hoeven, boeiend dan.
Ik vond het sowieso al een beetje een 'nutteloos' (let op haakjes) initiatief, niet dat wij het zouden verkopen. Maar eigenlijk toen ik het voor het eerst in het nieuws hoorde wist ik al dat zoiets een staartje moest krijgen, sorry dat ik zeg hoor. Maar nu ze er mee ophouden is het gewoon over en dat lijkte me ook maar beter aangezien met deze berichten het sowieso al niet meer van de grond af zou komen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:21 schreef Simsfan88 het volgende:
AH stopt verkoop onverdoofd geslacht vlees
Albert Heijn stopt aanstaande vrijdag de verkoop van vlees van onverdoofd ritueel geslachte dieren. Het op die manier verkregen halal-vlees wordt vooral door moslims gekocht. Albert Heijn zal het verdoofd geslachte vlees als halal blijven verkopen.
Het voldoet namelijk aan de halal-norm, zo hebben certificerende instellingen en leveranciers van Albert Heijn het bedrijf verzekerd. De marktleider maakte de koerswijziging maandag bekend.
Albert Heijn introduceerde het halal-vlees twee weken geleden in zijn schappen. Vorige week ontstond ophef over het onverdoofd slachten nadat het televisieprogramma Radar daar aandacht aan besteedde. Hierna ontving Albert Heijn duizenden protesten.
AH stopt verkoop onverdoofd geslacht vlees
Tja, opzich zou ik denken; "Ach, 44 euro, veel mensen sparen niet, alsjeblieft".quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |