Stond een bericht op winkelweb dat dit dus niet de bedoeling is omdat er nog maar 'zoveel' wuppen zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:22 schreef Renesite het volgende:
Ik doe daar zeer makkelijk over, wel stilletjes en kijkend naar de volgende klant alvast als die er moeilijk om gaat doen.
Distrifood bericht er overquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:25 schreef Brammie1 het volgende:
we hadden het over het feit dat de mensen van 't DC misschien gingen staken omdat ze 2% meer loon willen.
En wie mogen het aan de klanten uit gaan leggen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:01 schreef Webgangster het volgende:
Nou das lekker weer zeg...
Mag voor Albert Heijn niet hopen dat het zover komt want dan zijn ze de sjaak
En zonder staking is het al zo'n armoede in de winkelsquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:06 schreef waterreus23 het volgende:
DC gaan staken
![]()
3 Dagen lang wordt AH dan niet geleverd, wat zou dat een lege ruimtes gaan opleveren zeg![]()
Becel Pro activ halvarine is nu 4,79. Scheelt dus 70 cent.quote:AH lanceert eigen cholesterolverlager
15-06-2006 13:00
ZAANDAM – Albert Heijn komt als eerste Nederlandse supermarkt met een huismerk-variant van cholesterolverlagende producten. Dat heeft de supermarktketen donderdag bekendgemaakt.
De producten liggen vanaf aanstaande maandag 19 juni bij AH in de koeling het gaat, om AH Cholesterolverlagende halvarine, AH Cholesterolverlagende yoghurt en AH Cholesterolverlagend yoghurtdrink. De halvarine-variant van AH gaat ¤4,09 kosten, de yoghurtdrink (4 keer 100ml) ¤2,55 en de yoghurt (4 keer 125ml) ¤2,09.
Wetenschappelijk
De werking van AH Cholesterolverlagende is net als bij de A-merken gebaseerd op de cholesterol verlagende werking van plantensterolen. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat die het LDL-cholesterol verlagen, aldus Albert Heijn. Een te hoog LDL-cholesterolgehalte is een risicofactor voor hart- en vaatziekten. De plantensterol Redu-col in de AH-producten is ontwikkeld door het Canadese biofarmaceutische bedrijf For-bes Medi-Tech Inc.
Ik werk standaard op vrijdag...wat is er op vrijdag dat er niemand wil werken dan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:22 schreef Renesite het volgende:
hoeveel zijn er al gebeld om te werken op vrijdag>
Welke Konmar werk je?quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:28 schreef NJ het volgende:
Binnenkort-mederwerker houdt het topic in de gaten.
Bij onze Konmar is dinsdag een bouwtechnisch team van Ahold geweest om te kijken naar de mogelijkheden, urgentie en hoeveelheid van verbouwen. Nog niks over gehoord, maar ik neem aan dat alles plat gaat, want de winkelindeling is op z'n zachtst gezegd kut.
Bij ons begint de vulploeg later en gaan ze vanaf zes uur in de kantine voetbal kijken, met een paar biertjes (waarop geantwoord werd "Stuur de rekening maar naar Ahold"quote:
Altijd spannend.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:28 schreef NJ het volgende:
Binnenkort-mederwerker houdt het topic in de gaten.
Bij onze Konmar is dinsdag een bouwtechnisch team van Ahold geweest om te kijken naar de mogelijkheden, urgentie en hoeveelheid van verbouwen. Nog niks over gehoord, maar ik neem aan dat alles plat gaat, want de winkelindeling is op z'n zachtst gezegd kut.
Er was iets voor bij de koffie. Alleen niet toen ik moest werken, dus ik zag enkel het briefje.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:35 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Altijd spannend.
Klopt het dat jullie een tijdje terug oranjetompoucen hebben gekregen van AH voor het personeel?
Dat zullen de tompoucen zijn geweest.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Er was iets voor bij de koffie. Alleen niet toen ik moest werken, dus ik zag enkel het briefje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |