Zekerrrquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:42 schreef superhaagie het volgende:
Ehm, ik werk voor de Konmar maar ben straks ook AH, mag ik dan hier reageren?
Ik vind AH nog steeds een prettige werkgever.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:47 schreef superhaagie het volgende:
ahhh das mooi dan
Nou ben ik dus nieuwsgierig hoe AH is als werkgever...
Ben zelf full-timer 1e verkoopmedewerker KW.
Wat doen jullie bij AH?
Wat ik doe, leidinggeven, plannen, acties intekenen, etc.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:23 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik vind AH nog steeds een prettige werkgever?
Wat doe je nu precies in je functie? Kunnen wij je misschien vertellen wat je werkzaamheden straks hoogstwaarschijnlijk worden.
A) VMerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:43 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Wat ik doe, leidinggeven, plannen, acties intekenen, etc.
Eigenlijk het zelfde als een afdelingsmanager, werk nauw samen met mijn collega.
Eigenlijk alles wat bij het ''draaien'' van een KW afdeling hoort.
VS Houbaar als ik het zo lees.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:43 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Wat ik doe, leidinggeven, plannen, acties intekenen, etc.
Eigenlijk het zelfde als een afdelingsmanager, werk nauw samen met mijn collega.
Eigenlijk alles wat bij het ''draaien'' van een KW afdeling hoort.
Ik denk de actie worpen makenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:49 schreef blrrrt het volgende:
[..]
VS Houbaar als ik het zo lees.
Wat bedoel je precies met het intekenen van acties?
Voor een buitenstaander zien alle systemen er inderdaad vrij magisch uit ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:32 schreef MewBie het volgende:
[..]
Ik denk de actie worpen maken![]()
Gaat bij AH allemaal automagisch![]()
Bavaria inderdaad ook ja, maar meen dat die doepgroepmailing Grolsch was.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:32 schreef Meki het volgende:
dat waren Bavaria als ik het goed heb
die waren er heel lang niet meer
quote:Op zondag 4 juni 2006 10:26 schreef Rudy-F1 het volgende:
Wat een geweldige actie van AH weer. Én we hebben nog geen enkel Mega Wup binnen gekregen, én we hebben slechts een paar colli kleine wuppies, én het DC heeft onze communicatiecontainers kwijtgeraakt, waardoor we nog niets van promo in de winkel hebben hangen. Begin je op die manier even goed aan een 'spectaculaire' actie. Als het meezit hebben we pas dinsdagmiddag of dinsdagavond de promo binnen. Het is weer om te huilen allemaal..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |