Herstel van operatie.quote:
Ben er net nog geweest.. AGF afdeling lag er niet zo heel netjes bij..quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:05 schreef Webgangster het volgende:
In kanaleneiland komt ook een AH XL 2.5 heb ik gehoord
Wat ik begreep zaten wij zaterdagavond zonder.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:29 schreef -Sum- het volgende:
Hoe gaat het tot nu toe met de poppenactie?? de levering van de poppen gaat tot nu toe voorspoedig. zouden er dan eindelijk genoeg gemaakt zijn?
Zijn jullie zo enorm strikt? Baaahquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:29 schreef -Sum- het volgende:
Hoe gaat het tot nu toe met de poppenactie?? de levering van de poppen gaat tot nu toe voorspoedig. zouden er dan eindelijk genoeg gemaakt zijn?
ik had zaterdag wel een vervelende man aan de balie die een extra zegel kwam EISEN. hij kreeg van de cassiere maar 2 zegels (stond ook op de bon) terwijl hij 49 euro af moest rekenen. DUS hij wilde van mij die 3e zegel.
ik op de bon kijken, had hij exclusief statiegeld 44 euro dus net te weinig voor 3 zegels. Dus ik uitleggen dat statiegeld niet mee telt. hele discussie met die man want die vond dat hij NU 49 euro afrekende DUS recht had op 3 zegels. en ik maar uitleggen dat je statiegeld niet koopt, en dat je dat gewoon terug krijgt. de actie gaat duidelijk om 1 zegel per 15 euro aan boodschappen, statiegeld is geen artikel. elke keer als ik dat uitlegde onderbrak hij mij. daar kan ik toch echt niet tegen. Dus ik zeg: u komt naar mij toe, mag ik het dan ook even uitleggen??
Zo naar, als mensen komen klagen en merken dat ze geen gelijk gaan krijgen, blijven ze gewoon door je heen pratenToen liep die weg met de opmerking: dan moeten ze erbij gaan zetten dat het exclusief statiegeld is!
ja of je denkt na![]()
Lijkt me oko afhankelijk van hoe de man het vraagt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zijn jullie zo enorm strikt? Baaah![]()
Bij onze balie komen ze ook regelmatig, hups, een zegel dr bij - scheelt ook weer wat.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:13 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Lijkt me oko afhankelijk van hoe de man het vraagt.En aan het verhaal te zien had ik het ook niet gegeven.
Ik stond er net op, op die garage (i.v.m een crafty bomquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:28 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ben er net nog geweest.. AGF afdeling lag er niet zo heel netjes bij..
Crafty bom?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:54 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Ik stond er net op, op die garage (i.v.m een crafty bom)
Toen vertelde iemand dat die huizen op dat grote plein buiten met die viskraam weg gaan (lees slopen) en dat er een AH XL 2.5 komt.
Flutbananen zijn dat. Die zijn meestal voordat je ze allemaal verkoopt weer bruin.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:59 schreef o-fiel het volgende:
Het hele weekend geen bananen binnen gekregen...leuk joh, als je 10 dozen op een dag verkoopt, en je krijgt enkel een doos Max H. en mini-baantjes binnen.
Dat mag een FA nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:22 schreef NJ het volgende:
Ongegeneerde tvp.
het staat toch op de bon aangegeven hoeveel zegels de persoon krijgt?? dat is juist gedaan om het makkelijker te maken voor de cassiere. omdat je anders continue de discussies krijgt dat het maar 50 cent scheelt ofzo. Als je uitzonderingen gaat maken, maak je A het alleen jezelf lastiger en B kan je niet de ene wel gaan geven omdat die zeurt en de andere niet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zijn jullie zo enorm strikt? Baaah![]()
Nah, ik odoe er niet moeilijk over, er zijn zát die ze niet hoeven, boeiend dan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:25 schreef -Sum- het volgende:
[..]
het staat toch op de bon aangegeven hoeveel zegels de persoon krijgt?? dat is juist gedaan om het makkelijker te maken voor de cassiere. omdat je anders continue de discussies krijgt dat het maar 50 cent scheelt ofzo. Als je uitzonderingen gaat maken, maak je A het alleen jezelf lastiger en B kan je niet de ene wel gaan geven omdat die zeurt en de andere niet.
als ze niet hoeven, mogen zij het zelf aan een ander aanbieden, die krijgt ze dan. of als de persoon zelf aan de klant vraagt of zij/hij de zegels mag en die klant zegt toe.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, ik odoe er niet moeilijk over, er zijn zát die ze niet hoeven, boeiend dan.
Ik vond het sowieso al een beetje een 'nutteloos' (let op haakjes) initiatief, niet dat wij het zouden verkopen. Maar eigenlijk toen ik het voor het eerst in het nieuws hoorde wist ik al dat zoiets een staartje moest krijgen, sorry dat ik zeg hoor. Maar nu ze er mee ophouden is het gewoon over en dat lijkte me ook maar beter aangezien met deze berichten het sowieso al niet meer van de grond af zou komen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:21 schreef Simsfan88 het volgende:
AH stopt verkoop onverdoofd geslacht vlees
Albert Heijn stopt aanstaande vrijdag de verkoop van vlees van onverdoofd ritueel geslachte dieren. Het op die manier verkregen halal-vlees wordt vooral door moslims gekocht. Albert Heijn zal het verdoofd geslachte vlees als halal blijven verkopen.
Het voldoet namelijk aan de halal-norm, zo hebben certificerende instellingen en leveranciers van Albert Heijn het bedrijf verzekerd. De marktleider maakte de koerswijziging maandag bekend.
Albert Heijn introduceerde het halal-vlees twee weken geleden in zijn schappen. Vorige week ontstond ophef over het onverdoofd slachten nadat het televisieprogramma Radar daar aandacht aan besteedde. Hierna ontving Albert Heijn duizenden protesten.
AH stopt verkoop onverdoofd geslacht vlees
Tja, opzich zou ik denken; "Ach, 44 euro, veel mensen sparen niet, alsjeblieft".quote:
Als we dat zouden weten had je het allang gelezen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:11 schreef NJ het volgende:
Wat is trouwens die AH XL 2,5 wat ik hier langs zie komen. Wat is het verschil met een gewone AH XL?
ja ik heb bij de vorige acties ook wel eens gehad dat in de laatste week de kinderen teleurgesteld naar het bedrag op het scherm keken omdat ze nog maar 1 pop misten en nog steeds een zegel tekort kwamen ofzo. en dat ze het zelf niet eens vroegen maar dat ik ze dan een extra zegel gaf als ze beloofden het tegen niemand te zeggenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:03 schreef CryptoKnight het volgende:
[..]
Tja, opzich zou ik denken; "Ach, 44 euro, veel mensen sparen niet, alsjeblieft".
Maar als men gaat eisen gaan bij mij ook alle remmen erop en houdt ik me aan de procedure. Vragen staat vrij, maar eisen, flikker op!![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:55 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Als we dat zouden weten had je het allang gelezen.
Ik heb een kleine poging gedaan:
http://www.uwsupermarkt.nl/?aid=1417
Een week later gaat de eerste al open in Utrecht.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:01 schreef NJ het volgende:
[..].
13 November heb ik een bijeenkomst en dan gaat Alber Heijn vertellen wat ze met ons filiaal gaan doen, waarschijnlijk weet ik dan meer.
Trouwens, over de VM Vincent.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:09 schreef dommelsch-vrouw het volgende:
[..]
ik hoop niet dat ik al die shit moet doen!![]()
En ik vrijdagochtend, voortaan sluit ik naast de zondag ook de maandagavond, dat is in mijn winkel één van de chilste dagen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:00 schreef Renesite het volgende:Lalaalalalala
Ik hoef pas donderdag avond weer
wist ik ook!was om je ff te stangen!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:41 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Trouwens, over de VM Vincent.
Hij komt inderdaad naar de XL, maae godzijdank niet op houdbaar. De Groenteafdeling, waar deze man alles behalve geliefd is kan ook opgelucht ademhalen, want hij wordt VM vers ZB
Al mijn collega's hebben deze topic ook gelezen, en geloof me Vincent gaat een hele zware tijd tegemoet in die XLquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:21 schreef dommelsch-vrouw het volgende:
[..]
wist ik ook!was om je ff te stangen!![]()
en gelukt zie ik!![]()
en Vincent vond het ook wel vermakelijk om te lezen!![]()
oh.....dacht Vinkenveen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:39 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Al mijn collega's hebben deze topic ook gelezen, en geloof me Vincent gaat een hele zware tijd tegemoet in die XL![]()
![]()
![]()
Maar goed, genoeg over Vincent![]()
![]()
Morgen en overmorgen gaan onze VS'en en VM's twee dagen de bossen in de de VM's en VS'sen van de Konmar om elkaar beter te leren kennen![]()
Eerst de bossen in, en daarna zeilenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:51 schreef dommelsch-vrouw het volgende:
[..]
oh.....dacht Vinkenveen?
zal ik het wel weer niet goed gehoort hebben!
Wij hadden laatst ook een klant die bij de kassa's stond en aan andere klanten steeds vroeg of hij de zegels mocht hebben. Was echt superirritant.. het ging wel om andere zegels want bij ons in Breda kunnen ze geld sparen voor hun sportvereniging. Bij elke 10 euro een zegel, 5 zegels = 1 euro.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:32 schreef -Sum- het volgende:
[..]
als ze niet hoeven, mogen zij het zelf aan een ander aanbieden, die krijgt ze dan. of als de persoon zelf aan de klant vraagt of zij/hij de zegels mag en die klant zegt toe.
verder houdt het op. ik had zelfs een klant die van achter in de rij ging roepen of zij de zegels mocht, die de eerste klant niet hoefde. maar ik had de la al dicht gedaan, ik was al verder met scannen en die klant was allang weg. toen heb ik gezegd dat dat niet meer kon. vervolgens ging die vrouw iedereen in de rij vragen, ze ging zelfs van de vrouw achter haar de boodschappen bekijken of ze de 15euro haalde. Mensen gingen zich er gewoon ongemakkelijk bij voelenen ze riep ook nog dat ze niet voor haarzelf spaarde
als mensen zo vraag willen sparen, waarom sparen ze dan geen koopzegels?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:57 schreef Clauw het volgende:
[..]
Wij hadden laatst ook een klant die bij de kassa's stond en aan andere klanten steeds vroeg of hij de zegels mocht hebben. Was echt superirritant.. het ging wel om andere zegels want bij ons in Breda kunnen ze geld sparen voor hun sportvereniging. Bij elke 10 euro een zegel, 5 zegels = 1 euro.
Wij krijgen een Konmar VM als gewone VM. Ik vermoed dat ze per medewerker het bekijken en deze beoordelen op zijn/haar competentiesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:41 schreef NJ het volgende:
Bij ons is het zo dat er een nieuwe SM komt en nieuw kader. Het oude kader blijft nog steeds in de supermarkt werken.
Of ze daar als assistent blijven, of na omscholing weer VM worden, weet ik niet.
Reden 1? Of 33?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:17 schreef febster het volgende:
[..]
Overigens in mijn filiaal zijn 1 SM, 3 VM's en 1 MAS in 2 weken tijd stuk voor stuk gemuteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |