We kunnen de url van onze filiaalsite hier posten?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:42 schreef kmaestro het volgende:
En hier weer verder
We gaan jullie wel op de hoogte houden
whaha, provencialeweg 11 is idd het hoofdkantoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:11 schreef Atlasvlinder het volgende:
AH 1200 is volgens ah.nl een AH to go, aan Provincialeweg 11, te Zaandam geopend van maandag tot en met vrijdag van 0900-1700.
Is dit humor van HK? Of is het bedrijfsrestaurent uitgerust met een AH to go?![]()
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/openingstijden.jsp?opco=AH&no=1200
ik kreeg ze gewoon gedwongen zeg maar. oftewel onder je contract werken en dan de uren die je miste werken van je vakantieuren uitbetaald en dan was ik gewoon vrijquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:12 schreef mrk_ het volgende:
Mijn loonstrookje viel ook aardig tegen...Had meer verwacht.. Kan je trouwens nog vakantie-uren zomaar opnemen? Ik heb er namelijk een stuk of 140 staan, en ik zou niet weten wanneer ik die anders moet krijgen!
Wat is daar nu zo kut aan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:46 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
ik kreeg ze gewoon gedwongen zeg maar. oftewel onder je contract werken en dan de uren die je miste werken van je vakantieuren uitbetaald en dan was ik gewoon vrij
kut beleid. als je er érg veel hebt valt er wel over te praten dat je een deel krijgt uit betaald, maar dat gaat niet zomaar meer. ingevoerd samen met het overuren beleid volgens mij, daarvoor kreeg ik gewoon netjes een briefje dat ik er een aantal kreeg uit betaald en als ik daar bezwaar tegen had kon ik dat melden
Dankjequote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:55 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Aaaaaarrrrggghh
wie opent er nou een AH topic????????
Ik doe Food&Business duaal aan de Havikstraat locatie. Alleen het ligt er per jaar aan of de AH een klas start, komend jaar gebeurd het iig niet, en omdat we nog maar met zijn 4en zijn, worden we samengevoegd met de "normale" klas, omdat het anders veel te duur wordt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 06:20 schreef Excess_All het volgende:
Jeej zometeen weer werken om 7.30 tot 16.30
belden ze gisteren op kan je ook van 13 tot 21
dat was dan voor de deil
heb eerst altijd op de deli gestaan, maar vind counter veel leuker wat ik nu doe
febster ik heb ff een vraagje, ik las in een oud topic dat jij in sittard op school zat
zit je toevallig op hoge school zuyd ?
en wat is de naam van die opleiding dan, ik zit namelijk ook in daar op school maar doe iets anders, maar heb heel lang getwijfeld tussen wat ik nu doe en de opleiding small business en retailmanagement en food en business
ben uiteindelijk Mer gaan doen haha jah beetje anders, maar dat trok me aan omdat dat toch een stuk breder is
Verbouwing en vrij gaat bij ons niet samen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:53 schreef Justinn het volgende:
De AH waar ik werk word binnenkort ook verbouwd.![]()
En ze gaan tien nieuwe mensen aannemen.![]()
En de vrachtwagen komt bijna iedere avond (veel) te laat.![]()
Gelukkig,
Heb ik een weekje vrij.![]()
Verbouwing, een van de mooiste weken van het jaar, gaat ie niet werkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:53 schreef Justinn het volgende:
De AH waar ik werk word binnenkort ook verbouwd.![]()
En ze gaan tien nieuwe mensen aannemen.![]()
En de vrachtwagen komt bijna iedere avond (veel) te laat.![]()
Gelukkig,
Heb ik een weekje vrij.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:03 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Verbouwing, een van de mooiste weken van het jaar, gaat ie niet werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nu een week vrij. Verbouwing is pas veel later in het jaar.![]()
Ik weet niet wat je leeftijd is. In principe kan jouw filiaalleiding ze uitbetalen. Is een hele kleine handeling in R&R alleen moeten ze dat uiteraard wel willen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:12 schreef mrk_ het volgende:
Mijn loonstrookje viel ook aardig tegen...Had meer verwacht.. Kan je trouwens nog vakantie-uren zomaar opnemen? Ik heb er namelijk een stuk of 140 staan, en ik zou niet weten wanneer ik die anders moet krijgen!Had het gevraagd, en er werdt me verteld dat je die pas krijgt als je weggaat bij ah..
![]()
Trouwens, ik moet nog in de lijstje in de SP... AH grootte 4 , filiaal 1211, harderwijk. Werk op AGF , Kassa, vlees en hb..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |