Gedaanquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:29 schreef -Glenn- het volgende:
Kun je de OP niet even aanpassen met de nieuwe die ik gemaakt had?
hier
Oh dat wist ik nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:40 schreef SilverBullet het volgende:
Dit is dus deel 49We hebben 2x 47 gehad.
Viel bij ons gelukkig wel mee, maar het was gewoon hectischquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:25 schreef Clauw het volgende:
vandaag was het bij ons echt superdruk vandaag, vanaf 2 uur tot mijn werktijd (18.00) constant lange rijen.
Moest je toevallig zaterdag werken en kwam er toevallig rond kwart voor 5 nog een vrachtwagen met 3 containers zuivel erin ?quote:
Dat is toch wel 1 cent? Op zn hoogst?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:02 schreef Webgangster het volgende:
Yeah volgens de cao gaan we 0,75% hogere loon krijgen a.s salarisstrookje
Scheelt mij ¤ 5,38 per periode!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is toch wel 1 cent? Op zn hoogst?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:52 schreef highway101 het volgende:
[..]
Scheelt mij ¤ 5,38 per periode!![]()
Nouja, dat is weer 60km rijden met m'n auto, laat ik maar denken![]()
2 keer naar m'n werk dus.
Laatste Voyeur: o-fielquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:02 schreef o-fiel het volgende:
Ik ben niet zo van de vele posts vandaag...
Ik werk er nu ruim 9 jaar.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:00 schreef Webgangster het volgende:
Mag ik vragen hoeveel jaar jullie al bij de albert heijn werken en na hoeveel jaar ben je verkoper b geworden en om welke reden ?
Ik werk er nu 2 jaar, ik kan bijna alles maar nog steeds geen verkoper b, ik ben 17 jaar over 2 maanden18 jaar en over 3 maanden dus 2 jaar werkzaam bij de albert heijn...
Yeah; ik ga van 9,77 naar 10,11.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:02 schreef Webgangster het volgende:
Yeah volgens de cao gaan we 0,75% hogere loon krijgen a.s salarisstrookje
Was ik mooi op tijd met mijn salaris verhogingquote:Op zondag 28 januari 2007 00:54 schreef SHERMAN het volgende:
Verkoper A/B is afgeschaft, je kan het niet meer worden.
Ik werk er al meer dan 4 en half jaar, maar bij ons filiaal doen ze niet aan verkoper Bquote:Op zondag 28 januari 2007 00:00 schreef Webgangster het volgende:
Mag ik vragen hoeveel jaar jullie al bij de albert heijn werken en na hoeveel jaar ben je verkoper b geworden en om welke reden ?
Ik werk er nu 2 jaar, ik kan bijna alles maar nog steeds geen verkoper b, ik ben 17 jaar over 2 maanden18 jaar en over 3 maanden dus 2 jaar werkzaam bij de albert heijn...
Na een jaar werd bekeken of je wat waard was voor de AH, had je goed je best gedaan dan werd je Verkoper B, je kreeg ook een salarisverhoging. Volgens mij was het ook verplicht dat je kon bestellen.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:56 schreef morgane het volgende:
wat hield verkoper B dan eigenlijk in?
ik werk nu alweer bijna 3 jaar bij AHik hoop echt dat ik er niet op mn 19e uitgemikt word, heb het nog altijd ontzettend naar mn zin hier!
Ik zou eigenlijk op mijn 19e weg moeten, omdat ik geen onbepaalde tijd contract had gekregen. Maar ik wou niet echt weg, dus heb hun duidelijk gemaakt dat zij mij niet konden missen. Toen kreeg ik, eigenlijk buiten de regels om, alsnog een OT contract na mijn 19e. Dus wil je blijven, zorg voor een OT contract...quote:Op zondag 28 januari 2007 11:56 schreef morgane het volgende:
wat hield verkoper B dan eigenlijk in?
ik werk nu alweer bijna 3 jaar bij AHik hoop echt dat ik er niet op mn 19e uitgemikt word, heb het nog altijd ontzettend naar mn zin hier!
Theoretisch gezien kan het wel, maar tegenwoordig is het zo dat alle winkelmedewerkers ingeschreven worden onder de functiecode "vulploegmedewerker". Deze functie kent geen a/b onderscheiding.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:54 schreef SHERMAN het volgende:
Verkoper A/B is afgeschaft, je kan het niet meer worden.
Iemand uit mijn filiaal is dus afgelopen week verkoper b geworden, afdeling in houdbaar.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:25 schreef CryptoKnight het volgende:
[..]
Theoretisch gezien kan het wel, maar tegenwoordig is het zo dat alle winkelmedewerkers ingeschreven worden onder de functiecode "vulploegmedewerker". Deze functie kent geen a/b onderscheiding.
Voor de caissieres ligt het anders, die kennen nog wel een a/b onderscheiding. Contracten boven de 20 uur kunnen na een half jaar al overgaan in B, daaronder komt er na een jaar een rapportage bij het management. Zij moeten bepalen of iemand inderdaad van a naar b mag. Het is echter wel zo, dat wanneer men besluit deze functiecode op a te houden, dan men hier een goede reden toe moet hebben.
ja ook hectisch, ik was blij dat ik naar huis mocht!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Viel bij ons gelukkig wel mee, maar het was gewoon hectisch
Ja, ik las 'm...quote:
K. Of L. Of H. Of Y. Of...quote:Op maandag 29 januari 2007 18:34 schreef highway101 het volgende:
Dan belt iemand anders je zeker wel
hoe hete die vm van zijn achternaam?quote:Op zondag 28 januari 2007 11:23 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik werk er nu ruim 9 jaar.
Na ruim een jaar zei ik tegen m'n VM: "Hey Said, ik ben nog geen verkoper B! Kan jij dat niet regelen?"
En de periode daarop was ik verkoper B.
[..]
Yeah; ik ga van 9,77 naar 10,11.
ik 4,91 vorig jaar.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:47 schreef Renesite het volgende:
En als je 18 bent?
Nou, dat vertelde mijn regiomanager in elk geval vandaagquote:Op maandag 29 januari 2007 21:12 schreef CryptoKnight het volgende:
Ik heb altijd gehoord dat dat 35 euro kost...
Geen idee.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:41 schreef tita_tovenaar het volgende:
[..]
hoe hete die vm van zijn achternaam?
weet je dat nog?
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:45 schreef highway101 het volgende:
Hoeveel verdien je met verkoper B als je 20 bent?
De CAO staat in de OP sjaakies...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:47 schreef Renesite het volgende:
En als je 18 bent?
heej nooit gezienquote:Op maandag 29 januari 2007 22:49 schreef blrrrt het volgende:
[..]
[..]
De CAO staat in de OP sjaakies...
Batterijen hebben ook n beperkte houdbaarheidquote:Op maandag 29 januari 2007 23:04 schreef Webgangster het volgende:
Gekste dignen komen erin voor zeg, beltegoed en duracell baterijen...
Ja maar het is totaal geen houdbaar... meer counter en die dingen moet houdbaar schijnbaar ook doenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:09 schreef MevrouwLili het volgende:
[..]
Batterijen hebben ook n beperkte houdbaarheid
Dat is toch gewoon 1 nieuw contract, met 3 andere "onderdelen" erin?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:21 schreef SilverBullet het volgende:
Vandaag 3 nieuwe contracten gehad.
- Een tijdelijke verhoging naar 128 uur.
- Een verlenging tot 12-07-2008
- En ik ben verkoper B geworden
Ik moest gewoon 6x tekenen, alles in 1 lijkt me ook logischer.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:45 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon 1 nieuw contract, met 3 andere "onderdelen" erin?
Althans, bij ons staat dat allemaal in 1 contract (wel Franchise)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |