1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Cuijk Albert Heijn donderdag 23-11 Drachten Albert Heijn vrijdag 24-11 Spijkenisse Albert Heijn zaterdag 25-11 Boxtel Albert Heijn zondag 26-11 Maassluis Albert Heijn dinsdag 28-11 Brunssum Albert Heijn donderdag 30-11 Rotterdam Albert Heijn XL zaterdag 2-12 Almere Albert Heijn XL maandag 4-12 Hoogvliet Albert Heijn XL dinsdag 5-12 Winschoten Albert Heijn woensdag 6-12 Den Haag Albert Heijn XL donderdag 7-12 Zaltbommel Albert Heijn vrijdag 8-12 Helmond Albert Heijn XL maandag 11-12 Eindhoven Albert Heijn XL maandag 11-12 Zoetermeer Albert Heijn XL woensdag 13-12 Hoogeveen Albert Heijn woensdag 13-12 Nijmegen Albert Heijn XL donderdag 14-12 Oss Albert Heijn vrijdag 15-12 Middelburg Albert Heijn zaterdag 16-12 Leeuwarden Albert Heijn zaterdag 16-12 |
Sluit ik me geheel bij aanquote:Op zondag 7 januari 2007 16:32 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zocht deeltje 47 almaar gelukkig gevonden, TVP...
ik merk dat ik nu, omdat ik alleen nog maar op zaterdag werk (over een tijdje wel weer iets vaker...), veel relaxter werk, trek me van weinig dingen meer wat aan, doe wat ik moet doen, meer niet... we worden zo genaaid met de uren, wordt helemaal niks overlegd enzo, uren worden zomaar aangepast e.d. als ik mijn diploma aan het eind van het jaar heb, en ik ga werken, dan is AH toch voorbij, als ik nog verder ga studeren, houd ik het nog wel aan voor 2 jaar, dat overleef ik wel!!!quote:Op zondag 7 januari 2007 17:20 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik begin het een beetje zat te worden bij de AH. Ik weet dat ik in september weg moet, omdat ik al 2 contractverlengingen heb gehad. Nu zijn er ook al 2 collega's waar ik wel goed mee overweg kon ontslagen, omdat 1tje te oud was en omdat de andere ook al 2 keer een verlening heeft gehad. En eigenlijk begin ik mijn nu een beetje gebruikt te voelen, want dat is het natuurlijk wel.
Dus ik ga rustig op zoek naar iets anders, en dan zeg ik doeitegen Albert Heijn.
Hebben jullie (degene met een los contract) dat niet?
of je zet je schouders eronder en zorgt dat je onmisbaar wordtquote:Op zondag 7 januari 2007 17:20 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik begin het een beetje zat te worden bij de AH. Ik weet dat ik in september weg moet, omdat ik al 2 contractverlengingen heb gehad. Nu zijn er ook al 2 collega's waar ik wel goed mee overweg kon ontslagen, omdat 1tje te oud was en omdat de andere ook al 2 keer een verlening heeft gehad. En eigenlijk begin ik mijn nu een beetje gebruikt te voelen, want dat is het natuurlijk wel.
Dus ik ga rustig op zoek naar iets anders, en dan zeg ik doeitegen Albert Heijn.
Ik heb precies hetzelfde gevoel gehad en toen kwam het verlossendewoord dat ik bleef.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:20 schreef Twisted_Logic het volgende:
Hahahahaha!!!quote:Op zondag 7 januari 2007 18:39 schreef md204 het volgende:
Bah, voor mij is de lol er een beetje vanaf sinds ik op de extra brede kassa ben gezet, die de hele dag door open moet blijven.
Dit houdt dus ook in dat ik de zgn "klusjes" als achtergebleven boodschappen terugbregen en het snoep bijvullen niet meer mag doen. En laten dat nou juist de dingen zijn die voor een beetje afwisseling zorgen.
Vooral s'avonds is vervelend, al snel is iedereen een beetje aan het rondlopen en zit ik tot sluitingstijd waar ik zit.
boeit hun niet als je stabiel bent, zolang je maar kan werkenquote:Op zondag 7 januari 2007 18:26 schreef -Sum- het volgende:
[..]
of je zet je schouders eronder en zorgt dat je onmisbaar wordtze kunnen toch niet iedereen weg doen die ouder wordt, dan houden ze geen stabiele krachten meer over.
tuurlijk maken ze daar onderscheid in. ze onthouden echt wel welke mensen vaak de planning verkeerd lezen en dus niet op komen dagen of vaak ziek zijn. mensen die NET niet ontslagen hoeven worden zeg maar. en je hebt ook mensen die er altijd zijn, bijna nooit ziek zijn, niet om de haverklap vrij willen. DAT zijn stabiele mensen. en die verkiezen ze dus wel boven de anderen als het om de contractverlengingen gaat.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
boeit hun niet als je stabiel bent, zolang je maar kan werken
Dat uit zich bij ons dat je na 3 maanden wel weer terug mag komen, maar een directe verlenging weer niet... slim toch?quote:Op zondag 7 januari 2007 19:24 schreef -Sum- het volgende:
[..]
tuurlijk maken ze daar onderscheid in. ze onthouden echt wel welke mensen vaak de planning verkeerd lezen en dus niet op komen dagen of vaak ziek zijn. mensen die NET niet ontslagen hoeven worden zeg maar. en je hebt ook mensen die er altijd zijn, bijna nooit ziek zijn, niet om de haverklap vrij willen. DAT zijn stabiele mensen. en die verkiezen ze dus wel boven de anderen als het om de contractverlengingen gaat.
Wauwquote:Op zondag 7 januari 2007 18:35 schreef Twisted_Logic het volgende:
Vorig jaar heeft hij ook 40 uur per dag gewerkt.
oooow ZO relaxt zijn ze bij jullie dus ook weer niet?quote:Op zondag 7 januari 2007 19:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat uit zich bij ons dat je na 3 maanden wel weer terug mag komen, maar een directe verlenging weer niet... slim toch?!
Respect voor die gast! Moeten ze niet laten gaan.quote:
Tja, je salaris word er ook niet beter vanquote:Op zondag 7 januari 2007 19:28 schreef -Sum- het volgende:
[..]
oooow ZO relaxt zijn ze bij jullie dus ook weer niet?als je daarin trapt, ben je wel dom. Dan geven ze dus aan dat ze je wel willen houden maar er totaal niets voor over hebben. Want KAN NIET bestaat niet.
Gelukkig is ons management dan weer wel heel faircontracten worden alleen niet verlengd als er reden voor is, als je eigenlijk te oud ben maar je werkt goed durven ze hun nek uit te steken. Praktijken van 3 maanden uit dienst zijn om dan weer opnieuw te binnen (ben je dan ook weer verkoper A?) zijn echt beneden alle peil
![]()
ja maar wie doet dat nou? terug komen om voor minder geld te gaan werken.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, je salaris word er ook niet beter van
Als ik niets anders kan vinden dan misschien wel.., als het daar nog zo gezellig is natuurlijk.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:05 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ja maar wie doet dat nou? terug komen om voor minder geld te gaan werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |