Voor jan lul 25 presentjes gemaakt zaterdag.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:58 schreef kmaestro het volgende:
We zouden vandaag een delegatie vanuit Egypte krijgen, met oa de Egyptische minister van Handelsbetrekkingen ofzo. Die zouden in ons filliaal gaan praten met AH over de import van verschillende producten. Schema gewijzigd, gaat dus niet door. Hebben ze gister voor Jan Lul de winkel netjes op orde geprobeerd te maken
laat die ene kassa zitten, daar kun je toch niets aan doen. Ik ga er vanuit dat dat je brede kassa is die altijd open moet zijn. concentreer je dus op de andere kassa's. Dan weet ik zeker dat het je lukt. succes.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:19 schreef febster het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe jullie die clusterplanning voor elkaar krijgen? Ik gemiddeld per week 20 cassieres op mijn belangrijkste kassa (kassa 9), en de clusterplanning krijg ik voor geen mogelijkheid in overeenstemming met mijn R&R planning.
Voorbeeld: iemand werkt van 8 tot 5 op kassa 9. Koffiepauze om 10, dus dan draait er al een andere cassiere op die kassa. Om 12 uur eten, weer een uur een andere cassiere. Rond 3 uur weer koffiepauze, en dus weer een andere cassiere. Is die persoon om 5 uur klaar, dan komt er weer een andere cassiere voor die kassa. Dan heb je dus op 1 (simpele!!) dag al minimaal 3 en maximaal 5 cassieres op die kassa gehad
die is ook nog leuk om te doen, maar bijvoorbeeld koekjes is bij ons echt een helquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:19 schreef waterreus23 het volgende:
Volgende week weer een leuke worp .... .... Koffie en Thee
2 volle euries voor 1,5 liter Hero.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:19 schreef waterreus23 het volgende:
Gisterenochtend om 05:00 lekker de worpen Frisdranken, Cola en Water gedaan, en toen ze af waren zagen ze er weer schitterend uit. Wel jammer vonden de klanten de literflessen Bar le Duc er uit gingen, en de stijging van de hoge prijzen.
Volgende week weer een leuke worp .... .... Koffie en Thee
er kwam iets van 10-15% bij opquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:36 schreef blrrrt het volgende:
[..]
2 volle euries voor 1,5 liter Hero.
Volgens mij was de Hero Sinas eerst 1,08 euro.quote:
lekkere actie tegenover de klantenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:47 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Volgens mij was de Hero Sinas eerst 1,08 euro.
Als de prijskaartjes kloppen is het een verhoging van 85%.
Tiefus!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:47 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hoe bekendquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:29 schreef SilverBullet het volgende:
Wij stonden vanochtend 7 uur voor een dichte deur, en niemand die een sleutel had.Kwart voor 8 waren we binnen nadat de sleutel was opgehaald.
Het filiaal blijft wel?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:37 schreef Renesite het volgende:
Naar het schijnt gaat onze opperrob wegVS HB, VM i.o. vers en onze VSK weg
Meer omdat ons filiaal al zo zelfregulerend is kunnen er nieuwe mensen komen. Exact de reden waarom onze vorige SM weg gingquote:
In gesprek of niet, ff op de deur kloppen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:36 schreef Webgangster het volgende:
Is even een vraagje, je krijgd om 6 uur de telefoon in de handen gedrukt, de vulploeg gaat naar huis en je ziet een vage beweging maken dat hij iets in ze jas doet (stond al ene tijdje achter wat kratten, denk daar verstopt) wat doen jullie dan ? Hij weet dat je daar bezig bent en dat je misschien wel eens staat te kijken... SM is boven in gesprek en je weet het telefoon nummer van de SM even niet zo snel, wat doen jullie dan ?
Ik heb het afgelopen maandag meegemaakt, ik heb niks gedaan omdat ik simpel weg niet wist wat ik precies moet doen, straks zit ik fout...
Dat kantoor zit boven en ik was beneden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
In gesprek of niet, ff op de deur kloppen.
melden aan kader?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:00 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Dat kantoor zit boven en ik was beneden.
Vergeten bij te vertellen, het gaat dus om personeel dat jat he...
Als jouw functie hoger is dan vulploegmedewerker, dan vindt ik dat je het moet vertellen tegen je SM.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:00 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Dat kantoor zit boven en ik was beneden.
Vergeten bij te vertellen, het gaat dus om personeel dat jat he...
Helemaal eens, ik ben oo maar een simpele vakkenvuller maar vind het gewoon triest dat mensen jatten bij iets waar ze eigenlijk niet horen te klagen. Jatten is uberhaupt niet goed te praten he voordat daar onduidelijkhied over ontstaat uit me vorige zin...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:15 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Als jouw functie hoger is dan vulploegmedewerker, dan vindt ik dat je het moet vertellen tegen je SM.
Anders moet je zelf weten wat je doet, iemand verklikken is ook niet alles. Heb dit zelf meegemaakt, het blijft een *** gevoel om iemand erbij te lappen.
De OP is weer up-to-date en staat hier
Volgens mij is er een winkelweb bericht geweest over de schapkaartjes van de Hero, dat deze onjuist waren. Maar dat weet ik niet zeker meer.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:47 schreef blrrrt het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |