1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Cuijk Albert Heijn donderdag 23-11 Drachten Albert Heijn vrijdag 24-11 Spijkenisse Albert Heijn zaterdag 25-11 Boxtel Albert Heijn zondag 26-11 Maassluis Albert Heijn dinsdag 28-11 Brunssum Albert Heijn donderdag 30-11 Rotterdam Albert Heijn XL zaterdag 2-12 Almere Albert Heijn XL maandag 4-12 Hoogvliet Albert Heijn XL dinsdag 5-12 Winschoten Albert Heijn woensdag 6-12 Den Haag Albert Heijn XL donderdag 7-12 Zaltbommel Albert Heijn vrijdag 8-12 Helmond Albert Heijn XL maandag 11-12 Eindhoven Albert Heijn XL maandag 11-12 Zoetermeer Albert Heijn XL woensdag 13-12 Hoogeveen Albert Heijn woensdag 13-12 Nijmegen Albert Heijn XL donderdag 14-12 Oss Albert Heijn vrijdag 15-12 Middelburg Albert Heijn zaterdag 16-12 Leeuwarden Albert Heijn zaterdag 16-12 |
Nee, daar moet je officieel 'promotie' voor krijgen. Dus wanneer jij iets krijgt waarop staat dat jij vanaf xx-xx-2007 verkoper B bent, dan is het officieel.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:45 schreef SilverBullet het volgende:
Als je kunt bestellen hè, ben je dan automatisch verkoper B in het systeem?
Ok, dan ga ik er ff achteraan. Krijg binnenkort ook een (tijdelijk) fulltime contract. Maar ik kon nu ook bestellen zag ik vandaag, dus vandaar.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:58 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Nee, daar moet je officieel 'promotie' voor krijgen. Dus wanneer jij iets krijgt waarop staat dat jij vanaf xx-xx-2007 verkoper B bent, dan is het officieel.
Vergeet niet dat als je kan bestellen, je niet meteen Verkoper B wordt. Een verkoper B moet ook nog potentie hebben enzo.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:00 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik er ff achteraan. Krijg binnenkort ook een (tijdelijk) fulltime contract. Maar ik kon nu ook bestellen zag ik vandaag, dus vandaar.
ja je bent heus niet de enigequote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wou graag extra eurootjes ff hebben enzo
Mja ok, maar ik vervang tot aan september de fulltimer die vorige week naar een ander filiaal is gegaan.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:01 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Vergeet niet dat als je kan bestellen, je niet meteen Verkoper B wordt. Een verkoper B moet ook nog potentie hebben enzo.
Kán je bestellen, als in, goeie bestellingen neerzetten voor de volgende dag... of is het kopje "Selectie bestellen" erbij gekomen in je terminalquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:00 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik er ff achteraan. Krijg binnenkort ook een (tijdelijk) fulltime contract. Maar ik kon nu ook bestellen zag ik vandaag, dus vandaar.
Dan zou ik 76 cent krijgenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:12 schreef highway101 het volgende:
Zeg, ik woon nu 15km over de weg, en 11km hemelsbreed (damn rondweg Stadshagen), van mijn werk, wat is precies de kilometervergoeding? 19cent per km?
Dat is geen reden voor funtie-verandering helaas...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:04 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Mja ok, maar ik vervang tot aan september de fulltimer die vorige week naar een ander filiaal is gegaan.En hij had als functie iig geen verkoper A.
(vs denk ik, maar iig wel B
)
Ik zal nog wel ff praten met mn VM.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:14 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Dat is geen reden voor funtie-verandering helaas...
Er is bestellen ofzo bijgekomen en bestellen met MOMO oid. En een hele rij op de computer erbij.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:06 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Kán je bestellen, als in, goeie bestellingen neerzetten voor de volgende dag... of is het kopje "Selectie bestellen" erbij gekomen in je terminal
voor minder dan 10km krijg je geen vergoeding dacht ik.quote:
Die 114 is m wel waardquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:20 schreef highway101 het volgende:
[..]
voor minder dan 10km krijg je geen vergoeding dacht ik.
anders zou ik bij 19 cent ¤ 114 per maand krijgen![]()
maar dat zal wel niet![]()
Ja dan hebben ze je meer rechten gegeven.... Betekend niet dat je verkoper B bent... of moet gaan klooien met bestellingenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:17 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Ik zal nog wel ff praten met mn VM.
[..]
Er is bestellen ofzo bijgekomen en bestellen met MOMO oid. En een hele rij op de computer erbij.
Ik moet mijn geld wat opsparenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:00 schreef Mip1988 het volgende:
wat salaris alweer?!
dat is een meevaller
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:32 schreef febster het volgende:
Ik weet al hoe mijn loonstrook eruit ziet: 96 uur ziek, altijd leuk
Pfeiffer hebbenquote:
Maar natuurlijk, ik moet alleen eerst nog goedkeuring krijgen vanuit mijn school voor deze opdracht, daarna de onderzoeksvragen nog verder uitwerken en tegen die tijd (over een maand of wat) krijg jij een mailtje van me.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:03 schreef febster het volgende:
[..]
Pfeiffer hebben. Gelukkig een milde vorm en ben ik er een maandje uitgeweest. In de zin van, op ziek staan, maar wel gewoon werken, wanneer ik zin had en dat kon enzo. Natuurlijk met kerst veel gewerkt, kon het niet laten
.
Sinds deze week weer volledig beter gelukkig, is ook beter voor mijn salaris (toeslag uren en opbouw etc).
O-Fiel, krijg ik nog een mail/vragen van je?
Ooh oke, dacht dat het op korte termijn was, vandaarquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:05 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, ik moet alleen eerst nog goedkeuring krijgen vanuit mijn school voor deze opdracht, daarna de onderzoeksvragen nog verder uitwerken en tegen die tijd (over een maand of wat) krijg jij een mailtje van me.
Wat wil je weten dan zoal?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:18 schreef o-fiel het volgende:
Maar er zijn meer mensen waarvan ik de mening over hun werkgever (AH) nodig heb dus als iemand zijn mening binnenkort kwijt wil...PM me!
Moet je die verwerken met SPSS?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:23 schreef o-fiel het volgende:
Daar wordt nog een vragenlijst voor gemaakt. Maar het zal globaal gaan over 'wat vind je van je werkgever' 'wat was de motivatie om bij Albert Heijn te gaan werken' 'wat verwacht de werknemer van de werkgever (en andersom)'
Die richting op zegmaar
Liever niet, zo'n ster ben ik niet met SPSS...maar ik denk dat dat hem wel ongeveer gaat worden.quote:
Hehe, ken het, SPSS zuigtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:42 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Liever niet, zo'n ster ben ik niet met SPSS...maar ik denk dat dat hem wel ongeveer gaat worden.
Watquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:45 schreef o-fiel het volgende:
Ja, maar ik moet me er niet te makkelijk vanaf maken, 't is wel een project waar we drie blokken de tijd voor hebben gekregen...
Nee dat weet ik, maar het is van belang dat er ook meningen worden gegeven. Maar hoe ik de vragen ga beantwoorden moet ik nog met mijn projectgroep overleggen binnenkort. In ieder geval bedankt voor het meedenken!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:54 schreef febster het volgende:
[..]
Wat?
Wil ik ook wel... Maar tis je er niet makkelijk vanaf maken, want meningen kun je niet in SPSS verwerken en dus geen verbanden trekken tussen bepaalde (on)afhankelijke variabelen.
Beetje 1151, maar dan moderner hequote:Op woensdag 17 januari 2007 10:05 schreef blrrrt het volgende:
Die nieuwe AH in Zaltbommel wordt echt super mooi.
Het is een Wijkwinkel type 5, maar met vele XL-elementen!
Kijk en kwijl:
http://80.56.68.43/blog/
Wat hebben wij voor XL-elementen in de winkel dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:24 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Beetje 1151, maar dan moderner he
ok ok, haddenquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:48 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wat hebben wij voor XL-elementen in de winkel dan?
We hadden misschien wat Wereld van Werelden-elementen in de winkel, maar XL-elementen hebben we nooit gehad.quote:
Er zijn 13 periodes in 't jaar, en je krijgt 4 keer per jaar medewerkerskorting, dus er mist een maand in de betaling, dit krijg je volgende periodequote:Op woensdag 17 januari 2007 18:00 schreef Simsfan88 het volgende:
Gisteren loon gehad, een record! Geen idee waarom, maar het is zo. Alleen zat die 75 euro van de bonuskaart er niet bij, ik dacht toch echt dat dat januari was
![]()
quote:Caissière geeft kassalade af aan nepcollega
Uitgegeven: 16 januari 2007 14:42
AMSTERDAM - Een overvaller van een winkel in de Kinkerstraat in Amsterdam heeft maandagmiddag op een wel heel slinkse wijze een cassière overvallen. Hij had zich gehuld in bedrijfskleding en vroeg de vrouw de kassalade te overhandigen, zodat hij deze naar achteren kon brengen.
De caissière twijfelde geen moment en gaf de lade vol vertrouwen mee, liet de politie dinsdag weten.
Toen de medewerkster de nepcollega vervolgens met het geld naar buiten zag lopen, ging er pas een lichtje branden. Ze sloeg direct alarm, maar de dief bleek al gevlogen. Hij is wel geregistreerd door de beveiligingscamera's, meldde de politie.
Bron: nu.nl
wat een DIEPE winkel, en smalquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:05 schreef blrrrt het volgende:
Kijk en kwijl:
Jezus, wat een smalle plankjes overal. Bij ons zijn de breedste planken al niet breed/diep genoeg meer....quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:05 schreef blrrrt het volgende:
Kijk en kwijl:
Ik heb al C1000 Koffiepads gezien, C1000 Lange Vingers, SPAR Fruitbiscuit, SuperdeBoer Half Volle Melk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:19 schreef SilverBullet het volgende:
Hebben jullie trouwens ook wel eens dat je per ongeluk c1000/edah pannenkoekenmix binnen krijgt?T is nu al de 2x in korte tijd dat dat gebeurd.
De Meergranen pannenkoekenmix van AH is dan dus het zelfde als de gewone van de c1000.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:26 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Ik heb al C1000 Koffiepads gezien, C1000 Lange Vingers, SPAR Fruitbiscuit, SuperdeBoer Half Volle Melk.
Die SuperdeBoer zuivel is hetzelfde als de Zaanse Hoeve zuivel
Wij ook C1000 langevingers vorige week... Achja, lekker in de kantine.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:26 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Ik heb al C1000 Koffiepads gezien, C1000 Lange Vingers, SPAR Fruitbiscuit, SuperdeBoer Half Volle Melk.
Die van de Golff bij ons op de hoek ook.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:26 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
*eensch is.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:20 schreef Twisted_Logic het volgende:
Renesite je bent geen mod meer!
C100 melk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:19 schreef SilverBullet het volgende:
Hebben jullie trouwens ook wel eens dat je per ongeluk c1000/edah pannenkoekenmix binnen krijgt?T is nu al de 2x in korte tijd dat dat gebeurd.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:22 schreef Twisted_Logic het volgende:
Nee ik zag ook een MED staan.
Ow bij ons is het mee gegeven aan t personeel.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
C100 melk.
Hebben we gewoon verkocht trouwens.![]()
In de Wikiquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:32 schreef -Glenn- het volgende:
Is het goed als ik de openingspost bijwerk?
Zo, ja. Naar wie kan die gestuurd worden als hij af is?
Openingspost van dit topicquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
In de Wiki
Je bedoelt de medewerkers of het overall
jep.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:44 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Openingspost van dit topic
Is er ook een overall topic dan? Of bedoel je de hele openingspost?
De beste inzending krijgt een doosje wijnquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:59 schreef -Sum- het volgende:
[..]
valt er wat te winnen?
anders is het vrij kansloos
1 Minuut gratis winkelenquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:02 schreef o-fiel het volgende:
[..]
De beste inzending krijgt een doosje wijn
Ik woon gelooooof ik in de buurtquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:07 schreef o-fiel het volgende:
Ik breng de wijn natuurlijk wel persoonlijk langs
ik zie je niet in de OPquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:27 schreef o-fiel het volgende:
Je komt al dichter in de buurt
ach, als je een kist wijn komt brengen, hoef ik niet perse te weten uit welk filliaal die komt hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:31 schreef o-fiel het volgende:
Ik doe niet mee aan dat soort dingen...straks weten jullie ook nog in welk filiaal ik te vinden ben...![]()
quote:Sorry voor deze lange post, maar bijdeze een eerste voorstel voor een nieuwe OP. Ik wil nog wel wat dingen aanpassen, maar daarvoor heb ik wat gegevens uit het filiaal nodig. Dus dat op een later moment.
Als je opmerkingen hebt, suggesties, vragen of nog iets wil toevoegen; stuur gerust een PM
helemaal bovenin het scherm staat een envelop, dat is de berichtendienst zeg maar, daar klik je op, moet je je waarschijnlijk even activeren met je accountquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:04 schreef Kickmaster het volgende:
0-fiel, kun je me vertellen hoe ik je kan PM-en?
(of iemand anders)
Dank je wel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
helemaal bovenin het scherm staat een envelop, dat is de berichtendienst zeg maar, daar klik je op, moet je je waarschijnlijk even activeren met je accountals je dat hebt gedaan kun je vanaf daar privéberichten sturen naar mensen
(gewoon hun accountnaam hier op Fok! invullen)
Heb de instructies via PM verstuurdquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:28 schreef blrrrt het volgende:
@Glenn; waar kan ik commercials deponeren die er nog niet tussen staan?
Niks te doenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:58 schreef highway101 het volgende:
allemaal bomen naast het pand omgewaaid. Ik mocht een uur eerder naar huis, omdat er niets te doen was.
Hahaha, nu je het zegt!quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:07 schreef Kickmaster het volgende:
Heerlijk. Vandaag geen bejaarden in de winkel.![]()
En geen muziekquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:07 schreef Kickmaster het volgende:
Heerlijk. Vandaag geen bejaarden in de winkel.![]()
Wij hebben sinds deze week weer muziek in de winkel!quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:23 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
En geen muziek. Het was gewoon zo stil in de winkel zonder muziek.
Was nog naar buiten gegaan om de satteliet-schotel te zoeken, maar kon hem nergens vinden.
Wij hebben vrij weinig gemerkt, we hadden alleen geen muziek meer door de storm.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:46 schreef morgane het volgende:
bij ons was gisteravond iedereen van de vulploeg afgebeld, vond de leiding niet verantwoord als ze door die storm moesten fietsen. Dus nu hebben we een probleemde vrachtwagens komen vandaag als het goed is netjes op tijd, dus er is genoeg te doen. Wat hebben jullie nog gemerkt van de storm? Vulploeg af moeten bellen, schade enz.?
Dat is wel nodig ook; kijk hoe we zijn gezakt op www.supers.nl.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:10 schreef mausb het volgende:
AMSTERDAM - Albert Heijn verlaagt komende week de prijzen van duizend artikelen in zijn supermarkten. Het gaat om met name lang houdbare producten van A-merken. De prijsverlaging is de tiende sinds het bedrijf in oktober 2003 de prijzenslag inzette, aldus Albert Heijn vrijdag.
Ruim 7500 producten in de Albert Heijn-schappen zijn sindsdien goedkoper geworden. Albert Heijn is volgens onderzoeksbureau GfK de grote winnaar van de prijzenslag. In vergelijking met 2003 kwamen er vorig jaar 300.000 meer huishoudens naar de AH-winkels.
De omzet van de AH-supermarkten steeg in 2005 met ruim 5 procent.
aldus uwsupermarkt.nl
Dat wordt weer pijn aan de handen van het prijsbordjes vervangen..
pijn?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:10 schreef mausb het volgende:
AMSTERDAM - Albert Heijn verlaagt komende week de prijzen van duizend artikelen in zijn supermarkten. Het gaat om met name lang houdbare producten van A-merken. De prijsverlaging is de tiende sinds het bedrijf in oktober 2003 de prijzenslag inzette, aldus Albert Heijn vrijdag.
Ruim 7500 producten in de Albert Heijn-schappen zijn sindsdien goedkoper geworden. Albert Heijn is volgens onderzoeksbureau GfK de grote winnaar van de prijzenslag. In vergelijking met 2003 kwamen er vorig jaar 300.000 meer huishoudens naar de AH-winkels.
aldus uwsupermarkt.nl
Die man zag er ook niet helemaal fris uit.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:32 schreef fs180 het volgende:
ik stop trouwens ook altidj alles in mn zak als ik het niet handig vindt om in mn hand te houden.. maar nog nooit aangesproken.. en ik zie dr nou niet echt zo betrouwbaar uit ofzo
Dat bedoelde ik niet eens hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:11 schreef fs180 het volgende:
hey.. ik zie dr wel fris uit.. alleen heb lang haar en loop vaak in beetje baggy kleren.. maar ook vaak genoeg met colbertje enzo.. maar ik was me wel elke keer [/haphap]
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:10 schreef mausb het volgende:
aldus uwsupermarkt.nl
Bij ons had hij er om kwart over 2 moeten zijn zodat hij om 3 uur weer weg kan, kwam nu pas om half 4 aan. Bij ons ook op tijd voor de vulploeg, 20 min langer doorgewerkt maja dat is amper iets. En met die nieuwe wedstrijd moet je ook meer tijd in de schoonheid van de winkel steken enz dus daar gaat ook weer tijd weg.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:22 schreef ReMcOrE het volgende:
bij ons kwam de houdbaar door de landelijke storing 's middags laat, maar wel op tijd voor de vulploeg hoorde ik net
Duidelijk te merken dat wij de enige 2 uit het zuiden zijn met een blok 5 winkelquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:12 schreef -Glenn- het volgende:
Wat een @#$% bende vandaag zeg, DC Tilburg had een probleempje erbij gekregen gisteren. Er was een gedeelte van het Houdbaar gedeelte ontruimd, vanwege een ingestord dak.
Dus, geen drank, geen chips binnen gekregen.
Waarschijnlijk morgen alles weer normaal.
Zo lang.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:40 schreef SHERMAN het volgende:
Net de hele winkel voorzien van nieuwe schapkaartjes door de verbouwing deze week.
Vandaag van 0700 tot 2200 gewerkt.
Niet dat ik weet, wij doen het eigenlijk altijd naamloos.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:59 schreef wernert2 het volgende:
Volgens een medewerkster counter Mathenesserplein Rotterdam mogen er geen naamloze bonuskaarten uitgegeven worden vanaf 1 januari 2007.
Zijn er inderdaad nieuwe regels voor het uitgeven van bonuskaarten?
Ik weet ook van niks...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:59 schreef wernert2 het volgende:
Volgens een medewerkster counter Mathenesserplein Rotterdam mogen er geen naamloze bonuskaarten uitgegeven worden vanaf 1 januari 2007.
NIet dat ik weet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:59 schreef wernert2 het volgende:
Stomquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, wij doen het eigenlijk altijd naamloos.
Nee. Rush rush snel snel. Hebben we de tijd? Dan laten we het aan de klant over.quote:
Jij liever dan ikquote:Op zondag 21 januari 2007 00:20 schreef SHERMAN het volgende:
Donderdag 1000 tot 2100
Vrijdag 0700 tot 2100
Zaterdag 1000 tot 2130
Heb wel zoiets gelezen in een memo die ik in de kantine van de afdeling kassa zag liggen, meen me te herinderen dat dat idd niet meer mag sinds 1 januari.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:59 schreef wernert2 het volgende:
Zelfs als bijna VSK / VM io zou ik die tijden niet pikkenquote:Op zondag 21 januari 2007 00:20 schreef SHERMAN het volgende:
Donderdag 1000 tot 2100
Vrijdag 0700 tot 2100
Zaterdag 1000 tot 2130
Die tijden zijn toch niet zo erg voor een keertjequote:Op zondag 21 januari 2007 05:21 schreef febster het volgende:
Zelfs als bijna VSK / VM io zou ik die tijden niet pikken. Als het een noodgeval is oke, maar als het zo geplanned is... Overigens, promotie voor de volgende week ophangen op de zaterdagmiddag vind ik ook behoorlijk waardeloos
geven jullie die promotie dan ook al mee voor de prijzen van de week erop?quote:Op zondag 21 januari 2007 09:29 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Die tijden zijn toch niet zo erg voor een keertje
Promotiemateriaal om 13:00 ophangen is inderdaad beetje vroeg. Maar is denk ik per winkel afhankelijk hoe laat je daarmee kunt beginnen. Wij hebben tot 18:00 echt drukte in de winkel, waardoor we klanten in de weg zouden lopen, dus beginnen we pas na 18:00.
Maar ik kan me voorstellen dat als je promotie op kan hangen van 13:00 - 15:00 zonder klanten te hinderen, dat je dat dan ook doet
Hierbij gaat het bij ons om de borden die in de winkel hangen enzoquote:Op zondag 21 januari 2007 10:46 schreef frederik het volgende:
[..]
geven jullie die promotie dan ook al mee voor de prijzen van de week erop?
Je hangt wel prijzen neer waarvoor je zult moeten leveren, en de klant aan de kassa vertellen dat die actie pas volgende week ingaat is erger nog dan wat hinderlijk zijn
Bij ons ookquote:Op zondag 21 januari 2007 12:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hierbij gaat het bij ons om de borden die in de winkel hangen enzo
Maar als er op die borden prijzen staan van artikelen uit het vaste asortiment dan zet je de klant op zijn minst op een verkeerde been (verschil tussen de prijzen aan het schap, en de prijzen op grote borden), of moet je zelfs leveren tegen die aanbiedingsprijs (als het ook gaat om die kwart a4tjes die aan het schap gehangen worden)quote:Op zondag 21 januari 2007 12:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hierbij gaat het bij ons om de borden die in de winkel hangen enzo
Wij hangen bv de borden boven de paden met op, en halen die posters die rondom de winkel gaan ook op rond 12.00 op zaterdag. Maar bonuskaartjes ophangen, koppen opnieuw opbouwen enzo gebeurt bij ons pas op zondag+maandagochtend (leuk, ik mag altijd om 6:00 kaartjes ophangenquote:Op zondag 21 januari 2007 09:29 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Die tijden zijn toch niet zo erg voor een keertje
Promotiemateriaal om 13:00 ophangen is inderdaad beetje vroeg. Maar is denk ik per winkel afhankelijk hoe laat je daarmee kunt beginnen. Wij hebben tot 18:00 echt drukte in de winkel, waardoor we klanten in de weg zouden lopen, dus beginnen we pas na 18:00.
Maar ik kan me voorstellen dat als je promotie op kan hangen van 13:00 - 15:00 zonder klanten te hinderen, dat je dat dan ook doet
Ja okay, maar er staat ook op dat die prijzen zijn van 22 - 1 - 2007 tot 28 - 1 - 2007quote:Op zondag 21 januari 2007 12:17 schreef frederik het volgende:
[..]
Maar als er op die borden prijzen staan van artikelen uit het vaste asortiment dan zet je de klant op zijn minst op een verkeerde been (verschil tussen de prijzen aan het schap, en de prijzen op grote borden), of moet je zelfs leveren tegen die aanbiedingsprijs (als het ook gaat om die kwart a4tjes die aan het schap gehangen worden)
Bij dat laatste zou een weeknummering jullie redding kunnen zijn, maar dan nog is dat hinderlijker voor mij als klant dan het even rekening moeten houden met een werknemer die ergens bezig is
Het is geweldig om te doen. Met de verbouwing er steeds zijn en gewoon de winkel echt zien veranderen.quote:
Het is puur voor de verbouwing.quote:Op zondag 21 januari 2007 05:21 schreef febster het volgende:
[..]
Zelfs als bijna VSK / VM io zou ik die tijden niet pikken. Als het een noodgeval is oke, maar als het zo geplanned is... Overigens, promotie voor de volgende week ophangen op de zaterdagmiddag vind ik ook behoorlijk waardeloos
Wat ik zaterdag om 13:00 opgehangen heb is zoals hierboven al gezegd werd alleen maar de platen die je aan 't plafond hangt en andere dingen die niet met prijzen te maken hebben.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:46 schreef frederik het volgende:
[..]
geven jullie die promotie dan ook al mee voor de prijzen van de week erop?
Je hangt wel prijzen neer waarvoor je zult moeten leveren, en de klant aan de kassa vertellen dat die actie pas volgende week ingaat is erger nog dan wat hinderlijk zijn
Dannnn heb ik niks gezegdquote:Op zondag 21 januari 2007 12:43 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Het is geweldig om te doen. Met de verbouwing er steeds zijn en gewoon de winkel echt zien veranderen.
[..]
Het is puur voor de verbouwing.
Wij waren degene met de paarse polo's (ook wij zijn "excellent")quote:Op zondag 21 januari 2007 22:43 schreef Ace1 het volgende:
Albert Heijn eindfeest was toppieLekker eten, jammer dat ze maar kort bier schonken....
Die vechtpartij was echt duf.... mja ali b en jan smit waren wel lachen
Oja, we hebben niks gewonnen![]()
Wij hadden lichtblauwe polo's...
Ben het er 100% mee eens geweest dat er maar kort bier geschonken werd. Als sommige zich na 30 minuten bier al niet kunnen gedragen, dan wil ik niet weten wat er gebeurt als ze 2x zo lang of nog langer kunnen drinken.quote:Op zondag 21 januari 2007 22:43 schreef Ace1 het volgende:
Albert Heijn eindfeest was toppieLekker eten, jammer dat ze maar kort bier schonken....
Die vechtpartij was echt duf.... mja ali b en jan smit waren wel lachen
Oja, we hebben niks gewonnen![]()
Wij hadden lichtblauwe polo's...
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:11 schreef fs180 het volgende:
hey.. ik zie dr wel fris uit.. alleen heb lang haar en loop vaak in beetje baggy kleren.. maar ook vaak genoeg met colbertje enzo.. maar ik was me wel elke keer [/haphap]
Tijdens zo'n optreden begonnen er 10 tallen mensen op zo'n tribune te knokken... Werden flink wat rake klappen uitgedeeld door jongens én meisjes. Duurde wel ff voordat de security er was... daarna werden ze er volgens mij allemaal uitgezet.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:47 schreef AH-Hamster het volgende:
Maar vertel eens over die verchtpartij dan!
en waarom hadden ze ruzie dan? (waren niet allemaal van het zelfde filiaal denk ikquote:Op maandag 22 januari 2007 11:16 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Tijdens zo'n optreden begonnen er 10 tallen mensen op zo'n tribune te knokken... Werden flink wat rake klappen uitgedeeld door jongens én meisjes. Duurde wel ff voordat de security er was... daarna werden ze er volgens mij allemaal uitgezet.
Het is het eindfeest van het AHWK. Daar ga je alleen heen als je regiowinnaar bent.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:57 schreef ReMcOrE het volgende:
wij waren dit jaar weer niet bij het eindfeest, hoor er ook nooit iemand over bij ons filiaal, zal wel teveel geld kosten om met z'n alleen erheen te reizen ofzo
Achtelijke...quote:Op maandag 22 januari 2007 11:16 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Tijdens zo'n optreden begonnen er 10 tallen mensen op zo'n tribune te knokken... Werden flink wat rake klappen uitgedeeld door jongens én meisjes. Duurde wel ff voordat de security er was... daarna werden ze er volgens mij allemaal uitgezet.
vandaar dat wij er nooit naar toe gaanquote:Op maandag 22 januari 2007 11:30 schreef blrrrt het volgende:
Het is het eindfeest van het AHWK. Daar ga je alleen heen als je regiowinnaar bent.
Hey collega ?quote:Op zondag 21 januari 2007 23:00 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Wij waren degene met de paarse polo's (ook wij zijn "excellent")![]()
Die vechtpartij was zeker duf haha.. marokkanen tegen de negers!
Voor degene die er niet bij konden zijn:
Eerst kregen we een introductiepraatje van ongeveer een kwartiertje.
Hierna mochten we de evenementenhal in waar je kon schaatsen, klimmen, zitten, bingo-en en twee kermisattracties (de spin en de botsauto's).
Daarna was het concert gepresenteerd door Manuela Kemp en optredens van o.a. wouter kroes, hint, ali b, jan smit, thomas... heb helaas een stukkie gemist. Die vechtpartij was namelijk wel interessant![]()
Geslaagd feestje iig![]()
iemand ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:40 schreef kweek89 het volgende:
vraagje over die korting
ergens in september ben ik weggegaan, en ik heb nog twee weken na de storting van het laatste blauwevoordeelpas bonus gewerkt, dus nog 20 uur gemaakt en dat uitbetaald gekregen, en dus ook gebruik van die pas gemaakt(en ik zit op jaarbasis ruim over dat limiet overgens)
nu komt dus volgende maand de eerstvolgende storting van die korting, krijg ik die dan ook? of een deel? of helemaal niet?
ik vraag dit ook omdat een vriendje van mij al 2 maanden niet meer bij de appie werkte en nog wel die bonus op z'n rekening zag komen
Ja, ik vond de zaal met kermisshit ook iets te druk....quote:Op maandag 22 januari 2007 12:52 schreef Calibl het volgende:
[..]
Hey collega ?
Ah WK feest was echt geweldig,... Er waren alleen nét teveel mensen in die zaal met kermisattracties.
Zaal was mooi aangekleed, lekker en vooral veel eten en de ijsbaan was leuk maar net iets te klein.
Die knokpartij ging dus echt helemaal nergens over, krijg je een gratis relaxt feest moeten een paar mensen het weer gaan verzieken voor de organisatie.
Eerst stonden er een paar op het staangedeelte te vechten, en iets later zag je heel deel in het publiek knokken.
Het was een groep marokkanen en turken tegen antillianen, maar een groot deel zal nu geen collega meer van ons zijn.
Voordat Ali-B kwam stonden ze al buiten![]()
Volgend jaar weer ons best doen om regiowinnaar te worden, we weten nu waar we het voor doen.
dat had ik hier in het topic ergens gelezenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:07 schreef AH-Hamster het volgende:
@ReMcOrE:
Hoe wist je dat er maar een half uurtje alcohol zou worden geschonken dan?
quote:Gaat alles goed? Nee. Van der Laan wees op een garnalencocktail in een glas die voor 3 tot 4 euro verkocht moest worden. Hij kocht er voor de kerst 250.000 in en verkocht er 10.000. ‘We hadden het mis’.
Tja gewoon, je hebt een gesprek, ik in dit geval met SM en VM, dit was m'n 3e of 4e al (elk jaar weer).quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:41 schreef febster het volgende:
Zo ver als ik het weet, is het dat je na 3 periodes het gemiddelde aantal uur wat je extra gewerkt hebt als contract kan "eisen".
Klopt. En waarschijnlijl zullen ze het je ook wel willen geven. Aangezien jij veel uurtjes mag werken, vinden ze je een goede medewerker, en zullen ze je wel vast op die uren willen houdenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:41 schreef febster het volgende:
Zo ver als ik het weet, is het dat je na 3 periodes het gemiddelde aantal uur wat je extra gewerkt hebt als contract kan "eisen".
Niet helemaal mee eens, heb nu 11 contracturen maar sta 13 uur in de week ingepland (al een half jaar), niemand die vraag over contractverhoging terwijl ik een goede werknemer ben.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:28 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Klopt. En waarschijnlijl zullen ze het je ook wel willen geven. Aangezien jij veel uurtjes mag werken, vinden ze je een goede medewerker, en zullen ze je wel vast op die uren willen houden
Als jij niks zegt doen hun ook niks. Veel te duur om dan weer van je af te komen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:32 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, heb nu 11 contracturen maar sta 13 uur in de week ingepland (al een half jaar), niemand die vraag over contractverhoging terwijl ik een goede werknemer ben.
Ga is pokeren trouwens.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:32 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, heb nu 11 contracturen maar sta 13 uur in de week ingepland (al een half jaar), niemand die vraag over contractverhoging terwijl ik een goede werknemer ben.
weet je werkgever daar ook van of heb je dat zelf besloten?quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:58 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik stop misschien binnenkort (binnen nu en een week) met mijn opleiding, wellicht ga ik dan tot en met augustus fulltime (of iig veel meer dan dat ik nu doe) bij Albert Heijn werken
Heb ik ook gedaan... nu werk ik er ook vast, incl opleiding tot verkoopchef etc.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:58 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik stop misschien binnenkort (binnen nu en een week) met mijn opleiding, wellicht ga ik dan tot en met augustus fulltime (of iig veel meer dan dat ik nu doe) bij Albert Heijn werken
juist tita_tovenaarquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:15 schreef tita_tovenaar het volgende:
[..]
uh..........en dat zeg jij?![]()
![]()
Wees blij, wij hebben niet eens muziek.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:49 schreef fs180 het volgende:
AAARRGHHHH! wordt helemaal gek van die muziek.. steeds diezelfde nummers achter elkaar
ik als echte muziekliefhebber kan er echt niet tegen
Wat voor muziek draaien ze bij jullie dan? Of is dat overal hetzelfde. Anyway, onze muziek staat toch heel zachtquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:49 schreef fs180 het volgende:
AAARRGHHHH! wordt helemaal gek van die muziek.. steeds diezelfde nummers achter elkaar
Hmmquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:41 schreef febster het volgende:
Ik vind de reclames tussendoor erger. Alleen hebben wij die niet elke dag ofzo?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:49 schreef fs180 het volgende:
had heel eventjes geen muziek.. blij dat ik wasquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wees blij, wij hebben niet eens muziek.![]()
Top 40 muziek? Bij ons is het meer sky-radio muziek.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:52 schreef fs180 het volgende:
[..]
had heel eventjes geen muziek.. blij dat ik was![]()
tjah het is van die top 40 breezer muziek.. elke 3 sec dat zelfde refreintje dus![]()
![]()
ik denk echt dat ik door die muziek weg ga bij de ah![]()
![]()
Toen ik 2,5jaar terug in de zomer kwam werken bij de AH in Purmerend, draaide ze na sluitingstijd eigen cd's! En sta je te vullen met keihard Metallica op!quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:58 schreef Brammie1 het volgende:
wij zitten iig wel op dat landelijke AH station aangesloten (kut muziek, maar af en toe wel iets relaxed als RHCP)
liever zelfs metalica dinges dan die breezer zooiquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:25 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Toen ik 2,5jaar terug in de zomer kwam werken bij de AH in Purmerend, draaide ze na sluitingstijd eigen cd's! En sta je te vullen met keihard Metallica op!
hardcore is tof!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:34 schreef morgane het volgende:
hier was het altijd hardcore!!dan liever Metallica
![]()
Doen wij ook, ik brand als (vulploegleider) zo af en toe wat, en daar moeten ze dan verplicht naar luisterenquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:25 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Toen ik 2,5jaar terug in de zomer kwam werken bij de AH in Purmerend, draaide ze na sluitingstijd eigen cd's! En sta je te vullen met keihard Metallica op!
hear hearquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:34 schreef morgane het volgende:
hier was het altijd hardcore!!dan liever Metallica
![]()
Dat weten ze nog niet, maar ik denk dat ze het niet erg zullen vinden als ik opeens veel meer beschikbaar ben. Ik probeer natuurlijk wel een contract verhoging te krijgen, al is het voor 20 uur in de week, dan heb ik dat iig.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:16 schreef -Sum- het volgende:
[..]
weet je werkgever daar ook van of heb je dat zelf besloten?
en ga je dan gewoon aanbieden meer te werken of je contract omhoog laten gooien?
ja zou het wel proberen jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat weten ze nog niet, maar ik denk dat ze het niet erg zullen vinden als ik opeens veel meer beschikbaar ben. Ik probeer natuurlijk wel een contract verhoging te krijgen, al is het voor 20 uur in de week, dan heb ik dat iig.
je gaat ook echt iets eten terwijl je niet helemaal cker weet wat er op de verpakking staatquote:
Je rekent jezelf iets te rijk.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:30 schreef divided het volgende:
mensen hoe zat het ook al weer met toeslagen
ma tm vanaf 20.00 150%
zat vanaf 18:00 150% en vanaf 21 200%
of hoe zat het precies?
quote:1. a. Aan de werknemer in volledige of onvolledige dienst wordt voor elk gewerkt uur
een toeslag gegeven van:
Van maandag tot en met vrijdag
- tussen 20.00 en 21.00 uur 33 1/3%
- tussen 21.00 en 06.00 uur 50%
Zaterdag
- tussen 18.00 en 24.00 uur 50%
Zondag
- tussen 0.00 en 24.00 uur 100%
b. De toeslag wordt gegeven in vrije tijd of geld.
c. Indien de toeslag wordt gegeven in vrije tijd geldt:
- de werkgever neemt de vrije tijd op in het werkrooster en houdt hierbij rekening
met de wensen van de werknemer
- indien niet binnen 6 maanden is gecompenseerd vindt alsnog uitbetaling
plaats.
Je krijgt 's ochtends vroeg toch ook toeslag?quote:
AH heeft een eigen cao toch?quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:45 schreef blrrrt het volgende:
Misschien handig om de CAO in de OP te zetten:
http://www.fnvbondgenoten(...)182517?view=Standard
Alleen voor distributie en winkelmanagement.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:54 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
AH heeft een eigen cao toch?
Hij staat in de OP (op mijn PC), zal zorgen dat de OP online komt te staan. Zodat deze bij het volgende topic gebruikt kan worden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:45 schreef blrrrt het volgende:
Misschien handig om de CAO in de OP te zetten:
http://www.fnvbondgenoten(...)182517?view=Standard
Goed bezig jongenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:25 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Hij staat in de OP (op mijn PC), zal zorgen dat de OP online komt te staan. Zodat deze bij het volgende topic gebruikt kan worden.
Volgens mij krijg je ze pas als je meer dan 12 uur per week werkt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:19 schreef Ace1 het volgende:
Heb nog nooit van die toeslagen gehoord... Zie het ook niet op m'n loonstrook...
Anyways.. morgen van 10 tot 20...
*checkquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:07 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je ze pas als je meer dan 12 uur per week werkt.
Ze zouden dan als 'TOESLAGUREN' op je strook moeten staan.
Zou best wel eens kunnen wat je zegt ja, ik heb tegenwoordig 12 uur toeslag... damn alleen maar geld extra verdienen doordat je op een bepaald tijdstip werkt dat heel relax is...quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:07 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Kloptquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:07 schreef blrrrt het volgende:
[..]
die filmpjes op je webspace zetten kost wel enorm veel data he? Dat weet je.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:30 schreef -Glenn- het volgende:
De OP staat on-line, en wel hier
Ik wil hem nog wel wat verder aanpassen (woordenboek), maar dat komt wel begin volgende week.
Jupsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
die filmpjes op je webspace zetten kost wel enorm veel data he? Dat weet je.
ooooooooh. 200 gigquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:34 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Jups. Maar heb iedere maand iets van 200GB dataverkeer over op mijn webserver, dus lijkt me dit een goede besteding. Geen stom YouTube gedoe
, en makkelijk te downloaden voor de liefhebbers
genoeg nieuwe.. alleen niemand update de opquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:42 schreef SHERMAN het volgende:
Ik zie trouwens steeds minder nieuwe aanmeldingen voor de lijst in de op hier langs komen..
Lees ik er dan over heen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
genoeg nieuwe.. alleen niemand update de op
normaal ben ik de pineut, maar heb morgen vrij en volgende week heb ik er ook geen tijd voorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:47 schreef waterreus23 het volgende:
Week 6 mag ik weer 3 'grote' worpen doen, namelijk
- Frisdranken
- Cola
- Water
Belangrijkste veranderingen in de worp:
- Bijna alle flessen (Pepsi, Sisi, Seven Up, Casis, AH Frisdrank) worden ook Pet Flessen net zoals Coca Cola.
- Seve Up en Pepsi komen ook met de beroemde 4 Pack Flessen.
- Ow ja, en Coca Cola Zero komt in het assortiment
Het is volgende week ook pas week 5.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
normaal ben ik de pineut, maar heb morgen vrij en volgende week heb ik er ook geen tijd voor
volgende week zit ik op de kassaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:17 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het is volgende week ook pas week 5.
Ik hoorde t ja, de emblage band leegmaken zal dan een stukje sneller gaan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:47 schreef waterreus23 het volgende:
Week 6 mag ik weer 3 'grote' worpen doen, namelijk
- Frisdranken
- Cola
- Water
Belangrijkste veranderingen in de worp:
- Bijna alle flessen (Pepsi, Sisi, Seven Up, Casis, AH Frisdrank) worden ook Pet Flessen net zoals Coca Cola.
- Seve Up en Pepsi komen ook met de beroemde 4 Pack Flessen.
- Ow ja, en Coca Cola Zero komt in het assortiment
Want ? Ik denk dat de andere pet flessen van de coca cola weg gehouden moeten worden hoor omdat die zakken van de coca cola meteen door anar coca cola gaan. Of leg eens uit, hoe bedoel jij het ?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:43 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Ik hoorde t ja, de emblage band leegmaken zal dan een stukje sneller gaan.
denk dat jij het goed hebt, maar dan heb je dus 2 zakken, 1 voor Coca Cola en 1 voor de rest, dat is wel snel afpakkenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:09 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Want ? Ik denk dat de andere pet flessen van de coca cola weg gehouden moeten worden hoor omdat die zakken van de coca cola meteen door anar coca cola gaan. Of leg eens uit, hoe bedoel jij het ?
Nops. Alle flessen op de volgende na, mogen in 1 zak komen. De BigBag veranderd ook van naam: RetourBag.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk dat jij het goed hebt, maar dan heb je dus 2 zakken, 1 voor Coca Cola en 1 voor de rest, dat is wel snel afpakken
Dit gaat aankomende maandag al in. Vanaf dan kun je de BigBags gewoon gebruiken voor ALLE flessen (op die 2 soorten na).quote:Vrumona (1 liter) moet tot mei 2007 in de gele kratjes retour
Zuivel flessen
Volgens mij gaat het pas in week 6 in (maandag over een week dus).quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:35 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Nops. Alle flessen op de volgende na, mogen in 1 zak komen. De BigBag veranderd ook van naam: RetourBag.
[..]
Dit gaat aankomende maandag al in. Vanaf dan kun je de BigBags gewoon gebruiken voor ALLE flessen (op die 2 soorten na).
Wij hebben vandaag al onze Tomra-automaat zo ingesteld dat we niks meer hoeven uit te zoeken. Lang leve de sorteerunit die alles voor ons in een zak doet
.
Voor alle informatie: DW/Extra week 5
Voor de WORP komt een vertegenwoordiger van Coca-Cola langs.
Bij ons doen we alle 1 of 1,5 liter flessen altijd al in de gele (of groene) vrumona kratten op de cola cola na dan die gaan in de big bag zakken. Maar over dat alle flessen in dezelfde zak komen vind ik erg vaag. Trouwens hier nog niks over gehoord vna leidinggevende, zal morgen er eens naar vragen, wel interessant namelijk voor mij, ik doe altijd embalage op de maandag en zaterdag. Zal ook nog even die DW/Extra lezen van week 5...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:35 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Nops. Alle flessen op de volgende na, mogen in 1 zak komen. De BigBag veranderd ook van naam: RetourBag.
[..]
Dit gaat aankomende maandag al in. Vanaf dan kun je de BigBags gewoon gebruiken voor ALLE flessen (op die 2 soorten na).
Wij hebben vandaag al onze Tomra-automaat zo ingesteld dat we niks meer hoeven uit te zoeken. Lang leve de sorteerunit die alles voor ons in een zak doet
.
Voor alle informatie: DW/Extra week 5
Voor de WORP komt een vertegenwoordiger van Coca-Cola langs.
Ik dacht ook (itt wat onder jouw bericht staat) dat je coca cola apart moest houden nog, maar dat zal dan sowieso iets sneller gaan dan als je alles in kratjes moet doen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:09 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Want ? Ik denk dat de andere pet flessen van de coca cola weg gehouden moeten worden hoor omdat die zakken van de coca cola meteen door anar coca cola gaan. Of leg eens uit, hoe bedoel jij het ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |