abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45559967
Ik doe het op mijn afdeling (Groente), altijd na sluitingstijd.

We zijn op zaterdag tot 20.00 open, en we gaan door tot 21.15, dan moeten nieuwe worpen van de tafels & wand erin, de dagprijswijzigingen, promotie, en koppen gereed maken.

Voorheen deden we dit allemaal op maandagochtend, maar das echt bagger.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_45565261
quote:
Op zondag 21 januari 2007 12:43 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Het is geweldig om te doen. Met de verbouwing er steeds zijn en gewoon de winkel echt zien veranderen.
[..]

Het is puur voor de verbouwing.
Dannnn heb ik niks gezegd
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_45568272
Albert Heijn gedaagd wegens sportdrankje

Uitgegeven: 19 januari 2007 16:31

AMSTERDAM - Het Limburgse bedrijf Vossen Laboratories daagt supermarktbedrijf Albert Heijn voor de rechter wegens onenigheid over de introductie van een sportdrankje. Dat liet Vossen Laboratories vrijdag weten. Volgens de dagers wil Albert Heijn plots een veel lagere inkoopprijs betalen voor het drankje.

Vossen Laboratories kwam naar eigen zeggen met Albert Heijn overeen dat het supermarktbedrijf de sportdrank Astis in de schappen zou zetten. Daarover zouden de Limburgers met de grootgrutter een exclusieve overeenkomst hebben bereikt.

Kort voor de introductie zou Albert Heijn opeens een 41 procent lagere inkoopprijs willen. Vossen Laboratories eist daarom onder meer een schadevergoeding.

Plug

"De plug is uit ons project getrokken", zo zei een woordvoerder van Vossen Laboratories. "We moeten alle zeilen bijzetten om nieuwe afzetkanalen te vinden." Volgens het bedrijf staan zo'n honderdduizend flesjes met een beperkte houdbaarheidsdatum te wachten op distributie. "De schade loopt in de vele tienduizenden euro's", aldus de zegsman.

Albert Heijn dacht nog in gesprek te zijn met Vossen Laboratories over de kwestie. "Van een overeenkomst is geen sprake. We zijn hier verbaasd over, maar wachten verder af", aldus een zegsvrouw. Het is nog niet bekend wanneer het kort geding over de kwestie dient.
pi_45569225
Albert Heijn eindfeest was toppie Lekker eten, jammer dat ze maar kort bier schonken....

Die vechtpartij was echt duf.... mja ali b en jan smit waren wel lachen

Oja, we hebben niks gewonnen

Wij hadden lichtblauwe polo's...
  Moderator zondag 21 januari 2007 @ 22:59:40 #185
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45569330
Vechtpartij?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_45569334
quote:
Op zondag 21 januari 2007 22:43 schreef Ace1 het volgende:
Albert Heijn eindfeest was toppie Lekker eten, jammer dat ze maar kort bier schonken....

Wij waren degene met de paarse polo's (ook wij zijn "excellent")

Die vechtpartij was zeker duf haha.. marokkanen tegen de negers!

Voor degene die er niet bij konden zijn:

Eerst kregen we een introductiepraatje van ongeveer een kwartiertje.
Hierna mochten we de evenementenhal in waar je kon schaatsen, klimmen, zitten, bingo-en en twee kermisattracties (de spin en de botsauto's).

Daarna was het concert gepresenteerd door Manuela Kemp en optredens van o.a. wouter kroes, hint, ali b, jan smit, thomas... heb helaas een stukkie gemist. Die vechtpartij was namelijk wel interessant

Geslaagd feestje iig
pi_45570449
quote:
Op zondag 21 januari 2007 22:43 schreef Ace1 het volgende:

Ben het er 100% mee eens geweest dat er maar kort bier geschonken werd. Als sommige zich na 30 minuten bier al niet kunnen gedragen, dan wil ik niet weten wat er gebeurt als ze 2x zo lang of nog langer kunnen drinken.

Verder een heel erg geslaagd feest , je werd wel over overspoeld met eten eten eten eten eten eten eten eten , voordat je de zaal binnen was had je al genoeg gegeten

We gingen nog even boodschappen doen bij de AH-ToGo op Utrecht CS, ze wisten niet eens dat daar het eindfeest was . En die buttons snapten ze ook niet in het begin .

[ Bericht 2% gewijzigd door -Glenn- op 22-01-2007 09:09:48 ]
pi_45570472
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:11 schreef fs180 het volgende:
hey.. ik zie dr wel fris uit.. alleen heb lang haar en loop vaak in beetje baggy kleren.. maar ook vaak genoeg met colbertje enzo.. maar ik was me wel elke keer [/haphap]
pi_45571612
wij waren dit jaar weer niet bij het eindfeest, hoor er ook nooit iemand over bij ons filiaal, zal wel teveel geld kosten om met z'n alleen erheen te reizen ofzo
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_45572653
Maar vertel eens over die verchtpartij dan!
Het alledaagse bereikbaar, het bijzondere betaalbaar
pi_45573337
quote:
Op maandag 22 januari 2007 10:47 schreef AH-Hamster het volgende:
Maar vertel eens over die verchtpartij dan!
Tijdens zo'n optreden begonnen er 10 tallen mensen op zo'n tribune te knokken... Werden flink wat rake klappen uitgedeeld door jongens én meisjes. Duurde wel ff voordat de security er was... daarna werden ze er volgens mij allemaal uitgezet.
pi_45573403
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:16 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Tijdens zo'n optreden begonnen er 10 tallen mensen op zo'n tribune te knokken... Werden flink wat rake klappen uitgedeeld door jongens én meisjes. Duurde wel ff voordat de security er was... daarna werden ze er volgens mij allemaal uitgezet.
en waarom hadden ze ruzie dan? (waren niet allemaal van het zelfde filiaal denk ik )
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_45573436
Weet ik niet
pi_45573555
Dipstaart had het over marokkanen tegen negers
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 22 januari 2007 @ 11:30:45 #195
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_45573624
quote:
Op maandag 22 januari 2007 09:57 schreef ReMcOrE het volgende:
wij waren dit jaar weer niet bij het eindfeest, hoor er ook nooit iemand over bij ons filiaal, zal wel teveel geld kosten om met z'n alleen erheen te reizen ofzo
Het is het eindfeest van het AHWK. Daar ga je alleen heen als je regiowinnaar bent.
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:16 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Achtelijke...

Wat ik me juist kan herinneren van de keren dat wij er zijn geweest was dat iedereen zich juist als 1 grote familie gedroeg. op dat ene kleine opstootje om bier na dan
Het leven is geen krentenbol.
pi_45573652
AH feest was inderdaad geweldig!
pi_45573824
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:30 schreef blrrrt het volgende:
Het is het eindfeest van het AHWK. Daar ga je alleen heen als je regiowinnaar bent.
vandaar dat wij er nooit naar toe gaan
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_45576104
quote:
Op zondag 21 januari 2007 23:00 schreef Dipstaart het volgende:

[..]

Wij waren degene met de paarse polo's (ook wij zijn "excellent")

Die vechtpartij was zeker duf haha.. marokkanen tegen de negers!

Voor degene die er niet bij konden zijn:

Eerst kregen we een introductiepraatje van ongeveer een kwartiertje.
Hierna mochten we de evenementenhal in waar je kon schaatsen, klimmen, zitten, bingo-en en twee kermisattracties (de spin en de botsauto's).

Daarna was het concert gepresenteerd door Manuela Kemp en optredens van o.a. wouter kroes, hint, ali b, jan smit, thomas... heb helaas een stukkie gemist. Die vechtpartij was namelijk wel interessant

Geslaagd feestje iig
Hey collega ?

Ah WK feest was echt geweldig,... Er waren alleen nét teveel mensen in die zaal met kermisattracties.
Zaal was mooi aangekleed, lekker en vooral veel eten en de ijsbaan was leuk maar net iets te klein.

Die knokpartij ging dus echt helemaal nergens over, krijg je een gratis relaxt feest moeten een paar mensen het weer gaan verzieken voor de organisatie.
Eerst stonden er een paar op het staangedeelte te vechten, en iets later zag je heel deel in het publiek knokken.
Het was een groep marokkanen en turken tegen antillianen, maar een groot deel zal nu geen collega meer van ons zijn.

Voordat Ali-B kwam stonden ze al buiten

Volgend jaar weer ons best doen om regiowinnaar te worden, we weten nu waar we het voor doen.
pi_45576237
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 00:40 schreef kweek89 het volgende:
vraagje over die korting

ergens in september ben ik weggegaan, en ik heb nog twee weken na de storting van het laatste blauwevoordeelpas bonus gewerkt, dus nog 20 uur gemaakt en dat uitbetaald gekregen, en dus ook gebruik van die pas gemaakt(en ik zit op jaarbasis ruim over dat limiet overgens)
nu komt dus volgende maand de eerstvolgende storting van die korting, krijg ik die dan ook? of een deel? of helemaal niet?

ik vraag dit ook omdat een vriendje van mij al 2 maanden niet meer bij de appie werkte en nog wel die bonus op z'n rekening zag komen
iemand ?
you might aswell do the white line
pi_45577256
salaris van stage ook mooi weer binnen, overmogen StuFi nog, dus dan ziet mijn rekening er weer iets rooskleuriger uit loon van AH hielp niet echt deze keer
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_45581237
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:52 schreef Calibl het volgende:

[..]

Hey collega ?

Ah WK feest was echt geweldig,... Er waren alleen nét teveel mensen in die zaal met kermisattracties.
Zaal was mooi aangekleed, lekker en vooral veel eten en de ijsbaan was leuk maar net iets te klein.

Die knokpartij ging dus echt helemaal nergens over, krijg je een gratis relaxt feest moeten een paar mensen het weer gaan verzieken voor de organisatie.
Eerst stonden er een paar op het staangedeelte te vechten, en iets later zag je heel deel in het publiek knokken.
Het was een groep marokkanen en turken tegen antillianen, maar een groot deel zal nu geen collega meer van ons zijn.

Voordat Ali-B kwam stonden ze al buiten

Volgend jaar weer ons best doen om regiowinnaar te worden, we weten nu waar we het voor doen.
Ja, ik vond de zaal met kermisshit ook iets te druk....

Zelf vond ik dat er veel "rivaliteit" was tussen alle winkels... vooral toen we binnenkwamen en we daar zaten te wachten.
  maandag 22 januari 2007 @ 22:34:10 #202
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_45585388
Ik was er gister niet bij..voelde me toch net iets te rot om 2 uur in een bus te zitten . Wel 2e geworden van de franchisors! En krijgen nog een mooi feest van onze baas waarschijnlijk, alsnog..
pi_45587755
Tering die flikkers die weer gaan vechten
ik keek er na, alléén maar turken/marrokanen en antilianen.

feest was wel vet
Hind was echt een flop, en Thomas bergen ook maar jan smit en wolten kroes maakten het wel goed (of hoe die gast heet).

echt leuk om dronken te schaatsen gek (voorgezopen )
pi_45587810
Dat mocht helemaal niet!
pi_45588393
als je weet dat er maar een half uurtje alcohol wordt geschonken (tijdens het eten) dan is het geen slecht idee om ff in te drinken voordat je naar dat feest gaat
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 23 januari 2007 @ 09:56:42 #206
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_45588867
indrinken voor een personeelsfeest
pi_45590730
1572 is weer geopend.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_45592607
Over twee weken met het MT koken in de kookschool
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:54:53 #209
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_45593508
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 09:56 schreef -Sum- het volgende:
indrinken voor een personeelsfeest
pi_45593829
@ReMcOrE:
Hoe wist je dat er maar een half uurtje alcohol zou worden geschonken dan?
Het alledaagse bereikbaar, het bijzondere betaalbaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')