Dannnn heb ik niks gezegdquote:Op zondag 21 januari 2007 12:43 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Het is geweldig om te doen. Met de verbouwing er steeds zijn en gewoon de winkel echt zien veranderen.
[..]
Het is puur voor de verbouwing.
Wij waren degene met de paarse polo's (ook wij zijn "excellent")quote:Op zondag 21 januari 2007 22:43 schreef Ace1 het volgende:
Albert Heijn eindfeest was toppieLekker eten, jammer dat ze maar kort bier schonken....
Die vechtpartij was echt duf.... mja ali b en jan smit waren wel lachen
Oja, we hebben niks gewonnen![]()
Wij hadden lichtblauwe polo's...
Ben het er 100% mee eens geweest dat er maar kort bier geschonken werd. Als sommige zich na 30 minuten bier al niet kunnen gedragen, dan wil ik niet weten wat er gebeurt als ze 2x zo lang of nog langer kunnen drinken.quote:Op zondag 21 januari 2007 22:43 schreef Ace1 het volgende:
Albert Heijn eindfeest was toppieLekker eten, jammer dat ze maar kort bier schonken....
Die vechtpartij was echt duf.... mja ali b en jan smit waren wel lachen
Oja, we hebben niks gewonnen![]()
Wij hadden lichtblauwe polo's...
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:11 schreef fs180 het volgende:
hey.. ik zie dr wel fris uit.. alleen heb lang haar en loop vaak in beetje baggy kleren.. maar ook vaak genoeg met colbertje enzo.. maar ik was me wel elke keer [/haphap]
Tijdens zo'n optreden begonnen er 10 tallen mensen op zo'n tribune te knokken... Werden flink wat rake klappen uitgedeeld door jongens én meisjes. Duurde wel ff voordat de security er was... daarna werden ze er volgens mij allemaal uitgezet.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:47 schreef AH-Hamster het volgende:
Maar vertel eens over die verchtpartij dan!
en waarom hadden ze ruzie dan? (waren niet allemaal van het zelfde filiaal denk ikquote:Op maandag 22 januari 2007 11:16 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Tijdens zo'n optreden begonnen er 10 tallen mensen op zo'n tribune te knokken... Werden flink wat rake klappen uitgedeeld door jongens én meisjes. Duurde wel ff voordat de security er was... daarna werden ze er volgens mij allemaal uitgezet.
Het is het eindfeest van het AHWK. Daar ga je alleen heen als je regiowinnaar bent.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:57 schreef ReMcOrE het volgende:
wij waren dit jaar weer niet bij het eindfeest, hoor er ook nooit iemand over bij ons filiaal, zal wel teveel geld kosten om met z'n alleen erheen te reizen ofzo
Achtelijke...quote:Op maandag 22 januari 2007 11:16 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Tijdens zo'n optreden begonnen er 10 tallen mensen op zo'n tribune te knokken... Werden flink wat rake klappen uitgedeeld door jongens én meisjes. Duurde wel ff voordat de security er was... daarna werden ze er volgens mij allemaal uitgezet.
vandaar dat wij er nooit naar toe gaanquote:Op maandag 22 januari 2007 11:30 schreef blrrrt het volgende:
Het is het eindfeest van het AHWK. Daar ga je alleen heen als je regiowinnaar bent.
Hey collega ?quote:Op zondag 21 januari 2007 23:00 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Wij waren degene met de paarse polo's (ook wij zijn "excellent")![]()
Die vechtpartij was zeker duf haha.. marokkanen tegen de negers!
Voor degene die er niet bij konden zijn:
Eerst kregen we een introductiepraatje van ongeveer een kwartiertje.
Hierna mochten we de evenementenhal in waar je kon schaatsen, klimmen, zitten, bingo-en en twee kermisattracties (de spin en de botsauto's).
Daarna was het concert gepresenteerd door Manuela Kemp en optredens van o.a. wouter kroes, hint, ali b, jan smit, thomas... heb helaas een stukkie gemist. Die vechtpartij was namelijk wel interessant![]()
Geslaagd feestje iig![]()
iemand ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:40 schreef kweek89 het volgende:
vraagje over die korting
ergens in september ben ik weggegaan, en ik heb nog twee weken na de storting van het laatste blauwevoordeelpas bonus gewerkt, dus nog 20 uur gemaakt en dat uitbetaald gekregen, en dus ook gebruik van die pas gemaakt(en ik zit op jaarbasis ruim over dat limiet overgens)
nu komt dus volgende maand de eerstvolgende storting van die korting, krijg ik die dan ook? of een deel? of helemaal niet?
ik vraag dit ook omdat een vriendje van mij al 2 maanden niet meer bij de appie werkte en nog wel die bonus op z'n rekening zag komen
Ja, ik vond de zaal met kermisshit ook iets te druk....quote:Op maandag 22 januari 2007 12:52 schreef Calibl het volgende:
[..]
Hey collega ?
Ah WK feest was echt geweldig,... Er waren alleen nét teveel mensen in die zaal met kermisattracties.
Zaal was mooi aangekleed, lekker en vooral veel eten en de ijsbaan was leuk maar net iets te klein.
Die knokpartij ging dus echt helemaal nergens over, krijg je een gratis relaxt feest moeten een paar mensen het weer gaan verzieken voor de organisatie.
Eerst stonden er een paar op het staangedeelte te vechten, en iets later zag je heel deel in het publiek knokken.
Het was een groep marokkanen en turken tegen antillianen, maar een groot deel zal nu geen collega meer van ons zijn.
Voordat Ali-B kwam stonden ze al buiten![]()
Volgend jaar weer ons best doen om regiowinnaar te worden, we weten nu waar we het voor doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |