Duidelijk te merken dat wij de enige 2 uit het zuiden zijn met een blok 5 winkelquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:12 schreef -Glenn- het volgende:
Wat een @#$% bende vandaag zeg, DC Tilburg had een probleempje erbij gekregen gisteren. Er was een gedeelte van het Houdbaar gedeelte ontruimd, vanwege een ingestord dak.
Dus, geen drank, geen chips binnen gekregen.
Waarschijnlijk morgen alles weer normaal.
Zo lang.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:40 schreef SHERMAN het volgende:
Net de hele winkel voorzien van nieuwe schapkaartjes door de verbouwing deze week.
Vandaag van 0700 tot 2200 gewerkt.
Niet dat ik weet, wij doen het eigenlijk altijd naamloos.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:59 schreef wernert2 het volgende:
Volgens een medewerkster counter Mathenesserplein Rotterdam mogen er geen naamloze bonuskaarten uitgegeven worden vanaf 1 januari 2007.
Zijn er inderdaad nieuwe regels voor het uitgeven van bonuskaarten?
Ik weet ook van niks...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:59 schreef wernert2 het volgende:
Volgens een medewerkster counter Mathenesserplein Rotterdam mogen er geen naamloze bonuskaarten uitgegeven worden vanaf 1 januari 2007.
NIet dat ik weet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:59 schreef wernert2 het volgende:
Stomquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, wij doen het eigenlijk altijd naamloos.
Nee. Rush rush snel snel. Hebben we de tijd? Dan laten we het aan de klant over.quote:
Jij liever dan ikquote:Op zondag 21 januari 2007 00:20 schreef SHERMAN het volgende:
Donderdag 1000 tot 2100
Vrijdag 0700 tot 2100
Zaterdag 1000 tot 2130
Heb wel zoiets gelezen in een memo die ik in de kantine van de afdeling kassa zag liggen, meen me te herinderen dat dat idd niet meer mag sinds 1 januari.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:59 schreef wernert2 het volgende:
Zelfs als bijna VSK / VM io zou ik die tijden niet pikkenquote:Op zondag 21 januari 2007 00:20 schreef SHERMAN het volgende:
Donderdag 1000 tot 2100
Vrijdag 0700 tot 2100
Zaterdag 1000 tot 2130
Die tijden zijn toch niet zo erg voor een keertjequote:Op zondag 21 januari 2007 05:21 schreef febster het volgende:
Zelfs als bijna VSK / VM io zou ik die tijden niet pikken. Als het een noodgeval is oke, maar als het zo geplanned is... Overigens, promotie voor de volgende week ophangen op de zaterdagmiddag vind ik ook behoorlijk waardeloos
geven jullie die promotie dan ook al mee voor de prijzen van de week erop?quote:Op zondag 21 januari 2007 09:29 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Die tijden zijn toch niet zo erg voor een keertje
Promotiemateriaal om 13:00 ophangen is inderdaad beetje vroeg. Maar is denk ik per winkel afhankelijk hoe laat je daarmee kunt beginnen. Wij hebben tot 18:00 echt drukte in de winkel, waardoor we klanten in de weg zouden lopen, dus beginnen we pas na 18:00.
Maar ik kan me voorstellen dat als je promotie op kan hangen van 13:00 - 15:00 zonder klanten te hinderen, dat je dat dan ook doet
Hierbij gaat het bij ons om de borden die in de winkel hangen enzoquote:Op zondag 21 januari 2007 10:46 schreef frederik het volgende:
[..]
geven jullie die promotie dan ook al mee voor de prijzen van de week erop?
Je hangt wel prijzen neer waarvoor je zult moeten leveren, en de klant aan de kassa vertellen dat die actie pas volgende week ingaat is erger nog dan wat hinderlijk zijn
Bij ons ookquote:Op zondag 21 januari 2007 12:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hierbij gaat het bij ons om de borden die in de winkel hangen enzo
Maar als er op die borden prijzen staan van artikelen uit het vaste asortiment dan zet je de klant op zijn minst op een verkeerde been (verschil tussen de prijzen aan het schap, en de prijzen op grote borden), of moet je zelfs leveren tegen die aanbiedingsprijs (als het ook gaat om die kwart a4tjes die aan het schap gehangen worden)quote:Op zondag 21 januari 2007 12:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hierbij gaat het bij ons om de borden die in de winkel hangen enzo
Wij hangen bv de borden boven de paden met op, en halen die posters die rondom de winkel gaan ook op rond 12.00 op zaterdag. Maar bonuskaartjes ophangen, koppen opnieuw opbouwen enzo gebeurt bij ons pas op zondag+maandagochtend (leuk, ik mag altijd om 6:00 kaartjes ophangenquote:Op zondag 21 januari 2007 09:29 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Die tijden zijn toch niet zo erg voor een keertje
Promotiemateriaal om 13:00 ophangen is inderdaad beetje vroeg. Maar is denk ik per winkel afhankelijk hoe laat je daarmee kunt beginnen. Wij hebben tot 18:00 echt drukte in de winkel, waardoor we klanten in de weg zouden lopen, dus beginnen we pas na 18:00.
Maar ik kan me voorstellen dat als je promotie op kan hangen van 13:00 - 15:00 zonder klanten te hinderen, dat je dat dan ook doet
Ja okay, maar er staat ook op dat die prijzen zijn van 22 - 1 - 2007 tot 28 - 1 - 2007quote:Op zondag 21 januari 2007 12:17 schreef frederik het volgende:
[..]
Maar als er op die borden prijzen staan van artikelen uit het vaste asortiment dan zet je de klant op zijn minst op een verkeerde been (verschil tussen de prijzen aan het schap, en de prijzen op grote borden), of moet je zelfs leveren tegen die aanbiedingsprijs (als het ook gaat om die kwart a4tjes die aan het schap gehangen worden)
Bij dat laatste zou een weeknummering jullie redding kunnen zijn, maar dan nog is dat hinderlijker voor mij als klant dan het even rekening moeten houden met een werknemer die ergens bezig is
Het is geweldig om te doen. Met de verbouwing er steeds zijn en gewoon de winkel echt zien veranderen.quote:
Het is puur voor de verbouwing.quote:Op zondag 21 januari 2007 05:21 schreef febster het volgende:
[..]
Zelfs als bijna VSK / VM io zou ik die tijden niet pikken. Als het een noodgeval is oke, maar als het zo geplanned is... Overigens, promotie voor de volgende week ophangen op de zaterdagmiddag vind ik ook behoorlijk waardeloos
Wat ik zaterdag om 13:00 opgehangen heb is zoals hierboven al gezegd werd alleen maar de platen die je aan 't plafond hangt en andere dingen die niet met prijzen te maken hebben.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:46 schreef frederik het volgende:
[..]
geven jullie die promotie dan ook al mee voor de prijzen van de week erop?
Je hangt wel prijzen neer waarvoor je zult moeten leveren, en de klant aan de kassa vertellen dat die actie pas volgende week ingaat is erger nog dan wat hinderlijk zijn
Dannnn heb ik niks gezegdquote:Op zondag 21 januari 2007 12:43 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Het is geweldig om te doen. Met de verbouwing er steeds zijn en gewoon de winkel echt zien veranderen.
[..]
Het is puur voor de verbouwing.
Wij waren degene met de paarse polo's (ook wij zijn "excellent")quote:Op zondag 21 januari 2007 22:43 schreef Ace1 het volgende:
Albert Heijn eindfeest was toppieLekker eten, jammer dat ze maar kort bier schonken....
Die vechtpartij was echt duf.... mja ali b en jan smit waren wel lachen
Oja, we hebben niks gewonnen![]()
Wij hadden lichtblauwe polo's...
Ben het er 100% mee eens geweest dat er maar kort bier geschonken werd. Als sommige zich na 30 minuten bier al niet kunnen gedragen, dan wil ik niet weten wat er gebeurt als ze 2x zo lang of nog langer kunnen drinken.quote:Op zondag 21 januari 2007 22:43 schreef Ace1 het volgende:
Albert Heijn eindfeest was toppieLekker eten, jammer dat ze maar kort bier schonken....
Die vechtpartij was echt duf.... mja ali b en jan smit waren wel lachen
Oja, we hebben niks gewonnen![]()
Wij hadden lichtblauwe polo's...
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:11 schreef fs180 het volgende:
hey.. ik zie dr wel fris uit.. alleen heb lang haar en loop vaak in beetje baggy kleren.. maar ook vaak genoeg met colbertje enzo.. maar ik was me wel elke keer [/haphap]
Tijdens zo'n optreden begonnen er 10 tallen mensen op zo'n tribune te knokken... Werden flink wat rake klappen uitgedeeld door jongens én meisjes. Duurde wel ff voordat de security er was... daarna werden ze er volgens mij allemaal uitgezet.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:47 schreef AH-Hamster het volgende:
Maar vertel eens over die verchtpartij dan!
en waarom hadden ze ruzie dan? (waren niet allemaal van het zelfde filiaal denk ikquote:Op maandag 22 januari 2007 11:16 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Tijdens zo'n optreden begonnen er 10 tallen mensen op zo'n tribune te knokken... Werden flink wat rake klappen uitgedeeld door jongens én meisjes. Duurde wel ff voordat de security er was... daarna werden ze er volgens mij allemaal uitgezet.
Het is het eindfeest van het AHWK. Daar ga je alleen heen als je regiowinnaar bent.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:57 schreef ReMcOrE het volgende:
wij waren dit jaar weer niet bij het eindfeest, hoor er ook nooit iemand over bij ons filiaal, zal wel teveel geld kosten om met z'n alleen erheen te reizen ofzo
Achtelijke...quote:Op maandag 22 januari 2007 11:16 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Tijdens zo'n optreden begonnen er 10 tallen mensen op zo'n tribune te knokken... Werden flink wat rake klappen uitgedeeld door jongens én meisjes. Duurde wel ff voordat de security er was... daarna werden ze er volgens mij allemaal uitgezet.
vandaar dat wij er nooit naar toe gaanquote:Op maandag 22 januari 2007 11:30 schreef blrrrt het volgende:
Het is het eindfeest van het AHWK. Daar ga je alleen heen als je regiowinnaar bent.
Hey collega ?quote:Op zondag 21 januari 2007 23:00 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Wij waren degene met de paarse polo's (ook wij zijn "excellent")![]()
Die vechtpartij was zeker duf haha.. marokkanen tegen de negers!
Voor degene die er niet bij konden zijn:
Eerst kregen we een introductiepraatje van ongeveer een kwartiertje.
Hierna mochten we de evenementenhal in waar je kon schaatsen, klimmen, zitten, bingo-en en twee kermisattracties (de spin en de botsauto's).
Daarna was het concert gepresenteerd door Manuela Kemp en optredens van o.a. wouter kroes, hint, ali b, jan smit, thomas... heb helaas een stukkie gemist. Die vechtpartij was namelijk wel interessant![]()
Geslaagd feestje iig![]()
iemand ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:40 schreef kweek89 het volgende:
vraagje over die korting
ergens in september ben ik weggegaan, en ik heb nog twee weken na de storting van het laatste blauwevoordeelpas bonus gewerkt, dus nog 20 uur gemaakt en dat uitbetaald gekregen, en dus ook gebruik van die pas gemaakt(en ik zit op jaarbasis ruim over dat limiet overgens)
nu komt dus volgende maand de eerstvolgende storting van die korting, krijg ik die dan ook? of een deel? of helemaal niet?
ik vraag dit ook omdat een vriendje van mij al 2 maanden niet meer bij de appie werkte en nog wel die bonus op z'n rekening zag komen
Ja, ik vond de zaal met kermisshit ook iets te druk....quote:Op maandag 22 januari 2007 12:52 schreef Calibl het volgende:
[..]
Hey collega ?
Ah WK feest was echt geweldig,... Er waren alleen nét teveel mensen in die zaal met kermisattracties.
Zaal was mooi aangekleed, lekker en vooral veel eten en de ijsbaan was leuk maar net iets te klein.
Die knokpartij ging dus echt helemaal nergens over, krijg je een gratis relaxt feest moeten een paar mensen het weer gaan verzieken voor de organisatie.
Eerst stonden er een paar op het staangedeelte te vechten, en iets later zag je heel deel in het publiek knokken.
Het was een groep marokkanen en turken tegen antillianen, maar een groot deel zal nu geen collega meer van ons zijn.
Voordat Ali-B kwam stonden ze al buiten![]()
Volgend jaar weer ons best doen om regiowinnaar te worden, we weten nu waar we het voor doen.
dat had ik hier in het topic ergens gelezenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:07 schreef AH-Hamster het volgende:
@ReMcOrE:
Hoe wist je dat er maar een half uurtje alcohol zou worden geschonken dan?
quote:Gaat alles goed? Nee. Van der Laan wees op een garnalencocktail in een glas die voor 3 tot 4 euro verkocht moest worden. Hij kocht er voor de kerst 250.000 in en verkocht er 10.000. ‘We hadden het mis’.
Tja gewoon, je hebt een gesprek, ik in dit geval met SM en VM, dit was m'n 3e of 4e al (elk jaar weer).quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:41 schreef febster het volgende:
Zo ver als ik het weet, is het dat je na 3 periodes het gemiddelde aantal uur wat je extra gewerkt hebt als contract kan "eisen".
Klopt. En waarschijnlijl zullen ze het je ook wel willen geven. Aangezien jij veel uurtjes mag werken, vinden ze je een goede medewerker, en zullen ze je wel vast op die uren willen houdenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:41 schreef febster het volgende:
Zo ver als ik het weet, is het dat je na 3 periodes het gemiddelde aantal uur wat je extra gewerkt hebt als contract kan "eisen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |