Gister ging ik ff boodschappen doen bij de AH vlakbij mijn werk. Dus ik bij de kassa afrekenen. Kreeg ik er zon doosje bij met iets van dat gezond eten symbool (dat klavertje). Dus ik vroeg aan dat kassavrouwtje, wat zit erin? Zij wist het niet. dus ik besloot het maar zelf uit te zoeken.
Buiten de AH loop ik te denken. malend over wat er nou daadwerkelijk in het mysterieuze doosje bevindt. Dus ik besluit de tekst op het doosje te lezen. Het was al aardig donker en de straat was niet goed verlicht dus echt goed kon ik het neit lezen. Er stond iig een verhaal over hoe belangrijk het was om gezond te eten. Jaja dacht ik en draai het doosje een halve slag om te kijken of de zijkant mij informatie wou verschaffen over de inhoud. Klaver bollen stond erop. Hmmmm ok. Maar echt veel zegt dat nog niet, dat kan vanalles zijn. Dus wederom sla ik het doosje een slag om, nu lees ik de achterkant. Daar lees ik met moeite dat er weinig verzadigde vetten en suiker in zit.
arrgghl schrijf gewoon op wat het is!
Haastig als ik ben maak ik het doosje open, om te zien wat er in zit, en ik zie iets van 4 kleine chocolade bruine bolletjes. Ik denk hmmmmm:zou het iets van een soort van nieuwe "Gezonde" chocola zijn. Dus ik rol de bolletje uit het doosje in mijn hand. en gooi met één soepele beweging de bolletjes in mijn mond.En begin te kauwen.
Al snel kwam ik erachter dat het geen chocola was, eerder iets natuurlijks. misschien is het een nieuwe natuurlijke reform trend in de zin van noten ofzo. Maar echt lekker was het niet.
dus terwijl ik keurend aan het proeven ben lees ik het verhaal op het doosje nogmaals. vertwijfeld over wat ik aan het eten was.
Lees ik het verhaal helemaal (inmiddels in een wat beter verlichte straat). Staat er helemaal aan het einde van het verhaal:
Plaats deze bolletjes in de grond en 3 weken later heef u uw eigen klaverbedje. Leuk voor de kinderen!
Godver man. loop ik daar in 2007 de hongerwinter te imiteren.
[ Bericht 0% gewijzigd door anima op 25-01-2007 13:15:43 ]
>>>>Fotoboek<<<<Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking