In de Wikiquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:32 schreef -Glenn- het volgende:
Is het goed als ik de openingspost bijwerk?
Zo, ja. Naar wie kan die gestuurd worden als hij af is?
Openingspost van dit topicquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
In de Wiki
Je bedoelt de medewerkers of het overall
jep.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:44 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Openingspost van dit topic
Is er ook een overall topic dan? Of bedoel je de hele openingspost?
De beste inzending krijgt een doosje wijnquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:59 schreef -Sum- het volgende:
[..]
valt er wat te winnen?
anders is het vrij kansloos
1 Minuut gratis winkelenquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:02 schreef o-fiel het volgende:
[..]
De beste inzending krijgt een doosje wijn
Ik woon gelooooof ik in de buurtquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:07 schreef o-fiel het volgende:
Ik breng de wijn natuurlijk wel persoonlijk langs
ik zie je niet in de OPquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:27 schreef o-fiel het volgende:
Je komt al dichter in de buurt
ach, als je een kist wijn komt brengen, hoef ik niet perse te weten uit welk filliaal die komt hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:31 schreef o-fiel het volgende:
Ik doe niet mee aan dat soort dingen...straks weten jullie ook nog in welk filiaal ik te vinden ben...![]()
quote:Sorry voor deze lange post, maar bijdeze een eerste voorstel voor een nieuwe OP. Ik wil nog wel wat dingen aanpassen, maar daarvoor heb ik wat gegevens uit het filiaal nodig. Dus dat op een later moment.
Als je opmerkingen hebt, suggesties, vragen of nog iets wil toevoegen; stuur gerust een PM
helemaal bovenin het scherm staat een envelop, dat is de berichtendienst zeg maar, daar klik je op, moet je je waarschijnlijk even activeren met je accountquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:04 schreef Kickmaster het volgende:
0-fiel, kun je me vertellen hoe ik je kan PM-en?
(of iemand anders)
Dank je wel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
helemaal bovenin het scherm staat een envelop, dat is de berichtendienst zeg maar, daar klik je op, moet je je waarschijnlijk even activeren met je accountals je dat hebt gedaan kun je vanaf daar privéberichten sturen naar mensen
(gewoon hun accountnaam hier op Fok! invullen)
Heb de instructies via PM verstuurdquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:28 schreef blrrrt het volgende:
@Glenn; waar kan ik commercials deponeren die er nog niet tussen staan?
Niks te doenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:58 schreef highway101 het volgende:
allemaal bomen naast het pand omgewaaid. Ik mocht een uur eerder naar huis, omdat er niets te doen was.
Hahaha, nu je het zegt!quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:07 schreef Kickmaster het volgende:
Heerlijk. Vandaag geen bejaarden in de winkel.![]()
En geen muziekquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:07 schreef Kickmaster het volgende:
Heerlijk. Vandaag geen bejaarden in de winkel.![]()
Wij hebben sinds deze week weer muziek in de winkel!quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:23 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
En geen muziek. Het was gewoon zo stil in de winkel zonder muziek.
Was nog naar buiten gegaan om de satteliet-schotel te zoeken, maar kon hem nergens vinden.
Wij hebben vrij weinig gemerkt, we hadden alleen geen muziek meer door de storm.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:46 schreef morgane het volgende:
bij ons was gisteravond iedereen van de vulploeg afgebeld, vond de leiding niet verantwoord als ze door die storm moesten fietsen. Dus nu hebben we een probleemde vrachtwagens komen vandaag als het goed is netjes op tijd, dus er is genoeg te doen. Wat hebben jullie nog gemerkt van de storm? Vulploeg af moeten bellen, schade enz.?
Dat is wel nodig ook; kijk hoe we zijn gezakt op www.supers.nl.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:10 schreef mausb het volgende:
AMSTERDAM - Albert Heijn verlaagt komende week de prijzen van duizend artikelen in zijn supermarkten. Het gaat om met name lang houdbare producten van A-merken. De prijsverlaging is de tiende sinds het bedrijf in oktober 2003 de prijzenslag inzette, aldus Albert Heijn vrijdag.
Ruim 7500 producten in de Albert Heijn-schappen zijn sindsdien goedkoper geworden. Albert Heijn is volgens onderzoeksbureau GfK de grote winnaar van de prijzenslag. In vergelijking met 2003 kwamen er vorig jaar 300.000 meer huishoudens naar de AH-winkels.
De omzet van de AH-supermarkten steeg in 2005 met ruim 5 procent.
aldus uwsupermarkt.nl
Dat wordt weer pijn aan de handen van het prijsbordjes vervangen..
pijn?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:10 schreef mausb het volgende:
AMSTERDAM - Albert Heijn verlaagt komende week de prijzen van duizend artikelen in zijn supermarkten. Het gaat om met name lang houdbare producten van A-merken. De prijsverlaging is de tiende sinds het bedrijf in oktober 2003 de prijzenslag inzette, aldus Albert Heijn vrijdag.
Ruim 7500 producten in de Albert Heijn-schappen zijn sindsdien goedkoper geworden. Albert Heijn is volgens onderzoeksbureau GfK de grote winnaar van de prijzenslag. In vergelijking met 2003 kwamen er vorig jaar 300.000 meer huishoudens naar de AH-winkels.
aldus uwsupermarkt.nl
Die man zag er ook niet helemaal fris uit.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:32 schreef fs180 het volgende:
ik stop trouwens ook altidj alles in mn zak als ik het niet handig vindt om in mn hand te houden.. maar nog nooit aangesproken.. en ik zie dr nou niet echt zo betrouwbaar uit ofzo
Dat bedoelde ik niet eens hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:11 schreef fs180 het volgende:
hey.. ik zie dr wel fris uit.. alleen heb lang haar en loop vaak in beetje baggy kleren.. maar ook vaak genoeg met colbertje enzo.. maar ik was me wel elke keer [/haphap]
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:10 schreef mausb het volgende:
aldus uwsupermarkt.nl
Bij ons had hij er om kwart over 2 moeten zijn zodat hij om 3 uur weer weg kan, kwam nu pas om half 4 aan. Bij ons ook op tijd voor de vulploeg, 20 min langer doorgewerkt maja dat is amper iets. En met die nieuwe wedstrijd moet je ook meer tijd in de schoonheid van de winkel steken enz dus daar gaat ook weer tijd weg.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:22 schreef ReMcOrE het volgende:
bij ons kwam de houdbaar door de landelijke storing 's middags laat, maar wel op tijd voor de vulploeg hoorde ik net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |