1 Minuut gratis winkelenquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:02 schreef o-fiel het volgende:
[..]
De beste inzending krijgt een doosje wijn
Ik woon gelooooof ik in de buurtquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:07 schreef o-fiel het volgende:
Ik breng de wijn natuurlijk wel persoonlijk langs
ik zie je niet in de OPquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:27 schreef o-fiel het volgende:
Je komt al dichter in de buurt
ach, als je een kist wijn komt brengen, hoef ik niet perse te weten uit welk filliaal die komt hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:31 schreef o-fiel het volgende:
Ik doe niet mee aan dat soort dingen...straks weten jullie ook nog in welk filiaal ik te vinden ben...![]()
quote:Sorry voor deze lange post, maar bijdeze een eerste voorstel voor een nieuwe OP. Ik wil nog wel wat dingen aanpassen, maar daarvoor heb ik wat gegevens uit het filiaal nodig. Dus dat op een later moment.
Als je opmerkingen hebt, suggesties, vragen of nog iets wil toevoegen; stuur gerust een PM
helemaal bovenin het scherm staat een envelop, dat is de berichtendienst zeg maar, daar klik je op, moet je je waarschijnlijk even activeren met je accountquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:04 schreef Kickmaster het volgende:
0-fiel, kun je me vertellen hoe ik je kan PM-en?
(of iemand anders)
Dank je wel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
helemaal bovenin het scherm staat een envelop, dat is de berichtendienst zeg maar, daar klik je op, moet je je waarschijnlijk even activeren met je accountals je dat hebt gedaan kun je vanaf daar privéberichten sturen naar mensen
(gewoon hun accountnaam hier op Fok! invullen)
Heb de instructies via PM verstuurdquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:28 schreef blrrrt het volgende:
@Glenn; waar kan ik commercials deponeren die er nog niet tussen staan?
Niks te doenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:58 schreef highway101 het volgende:
allemaal bomen naast het pand omgewaaid. Ik mocht een uur eerder naar huis, omdat er niets te doen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |