Niet helemaal mee eens, heb nu 11 contracturen maar sta 13 uur in de week ingepland (al een half jaar), niemand die vraag over contractverhoging terwijl ik een goede werknemer ben.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:28 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Klopt. En waarschijnlijl zullen ze het je ook wel willen geven. Aangezien jij veel uurtjes mag werken, vinden ze je een goede medewerker, en zullen ze je wel vast op die uren willen houden
Als jij niks zegt doen hun ook niks. Veel te duur om dan weer van je af te komen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:32 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, heb nu 11 contracturen maar sta 13 uur in de week ingepland (al een half jaar), niemand die vraag over contractverhoging terwijl ik een goede werknemer ben.
Ga is pokeren trouwens.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:32 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, heb nu 11 contracturen maar sta 13 uur in de week ingepland (al een half jaar), niemand die vraag over contractverhoging terwijl ik een goede werknemer ben.
weet je werkgever daar ook van of heb je dat zelf besloten?quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:58 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik stop misschien binnenkort (binnen nu en een week) met mijn opleiding, wellicht ga ik dan tot en met augustus fulltime (of iig veel meer dan dat ik nu doe) bij Albert Heijn werken
Heb ik ook gedaan... nu werk ik er ook vast, incl opleiding tot verkoopchef etc.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:58 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik stop misschien binnenkort (binnen nu en een week) met mijn opleiding, wellicht ga ik dan tot en met augustus fulltime (of iig veel meer dan dat ik nu doe) bij Albert Heijn werken
juist tita_tovenaarquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:15 schreef tita_tovenaar het volgende:
[..]
uh..........en dat zeg jij?![]()
![]()
Wees blij, wij hebben niet eens muziek.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:49 schreef fs180 het volgende:
AAARRGHHHH! wordt helemaal gek van die muziek.. steeds diezelfde nummers achter elkaar
ik als echte muziekliefhebber kan er echt niet tegen
Wat voor muziek draaien ze bij jullie dan? Of is dat overal hetzelfde. Anyway, onze muziek staat toch heel zachtquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:49 schreef fs180 het volgende:
AAARRGHHHH! wordt helemaal gek van die muziek.. steeds diezelfde nummers achter elkaar
Hmmquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:41 schreef febster het volgende:
Zo ver als ik het weet, is het dat je na 3 periodes het gemiddelde aantal uur wat je extra gewerkt hebt als contract kan "eisen".
Ik vind de reclames tussendoor erger. Alleen hebben wij die niet elke dag ofzo?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:49 schreef fs180 het volgende:
had heel eventjes geen muziek.. blij dat ik wasquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wees blij, wij hebben niet eens muziek.![]()
Top 40 muziek? Bij ons is het meer sky-radio muziek.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:52 schreef fs180 het volgende:
[..]
had heel eventjes geen muziek.. blij dat ik was![]()
tjah het is van die top 40 breezer muziek.. elke 3 sec dat zelfde refreintje dus![]()
![]()
ik denk echt dat ik door die muziek weg ga bij de ah![]()
![]()
Toen ik 2,5jaar terug in de zomer kwam werken bij de AH in Purmerend, draaide ze na sluitingstijd eigen cd's! En sta je te vullen met keihard Metallica op!quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:58 schreef Brammie1 het volgende:
wij zitten iig wel op dat landelijke AH station aangesloten (kut muziek, maar af en toe wel iets relaxed als RHCP)
liever zelfs metalica dinges dan die breezer zooiquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:25 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Toen ik 2,5jaar terug in de zomer kwam werken bij de AH in Purmerend, draaide ze na sluitingstijd eigen cd's! En sta je te vullen met keihard Metallica op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |