Goed bezig jongenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:25 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Hij staat in de OP (op mijn PC), zal zorgen dat de OP online komt te staan. Zodat deze bij het volgende topic gebruikt kan worden.
Volgens mij krijg je ze pas als je meer dan 12 uur per week werkt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:19 schreef Ace1 het volgende:
Heb nog nooit van die toeslagen gehoord... Zie het ook niet op m'n loonstrook...
Anyways.. morgen van 10 tot 20...
*checkquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:07 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je ze pas als je meer dan 12 uur per week werkt.
Ze zouden dan als 'TOESLAGUREN' op je strook moeten staan.
Zou best wel eens kunnen wat je zegt ja, ik heb tegenwoordig 12 uur toeslag... damn alleen maar geld extra verdienen doordat je op een bepaald tijdstip werkt dat heel relax is...quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:07 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Kloptquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:07 schreef blrrrt het volgende:
[..]
die filmpjes op je webspace zetten kost wel enorm veel data he? Dat weet je.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:30 schreef -Glenn- het volgende:
De OP staat on-line, en wel hier
Ik wil hem nog wel wat verder aanpassen (woordenboek), maar dat komt wel begin volgende week.
Jupsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
die filmpjes op je webspace zetten kost wel enorm veel data he? Dat weet je.
ooooooooh. 200 gigquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:34 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Jups. Maar heb iedere maand iets van 200GB dataverkeer over op mijn webserver, dus lijkt me dit een goede besteding. Geen stom YouTube gedoe
, en makkelijk te downloaden voor de liefhebbers
genoeg nieuwe.. alleen niemand update de opquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:42 schreef SHERMAN het volgende:
Ik zie trouwens steeds minder nieuwe aanmeldingen voor de lijst in de op hier langs komen..
Lees ik er dan over heen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
genoeg nieuwe.. alleen niemand update de op
normaal ben ik de pineut, maar heb morgen vrij en volgende week heb ik er ook geen tijd voorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:47 schreef waterreus23 het volgende:
Week 6 mag ik weer 3 'grote' worpen doen, namelijk
- Frisdranken
- Cola
- Water
Belangrijkste veranderingen in de worp:
- Bijna alle flessen (Pepsi, Sisi, Seven Up, Casis, AH Frisdrank) worden ook Pet Flessen net zoals Coca Cola.
- Seve Up en Pepsi komen ook met de beroemde 4 Pack Flessen.
- Ow ja, en Coca Cola Zero komt in het assortiment
Het is volgende week ook pas week 5.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
normaal ben ik de pineut, maar heb morgen vrij en volgende week heb ik er ook geen tijd voor
volgende week zit ik op de kassaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:17 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het is volgende week ook pas week 5.
Ik hoorde t ja, de emblage band leegmaken zal dan een stukje sneller gaan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:47 schreef waterreus23 het volgende:
Week 6 mag ik weer 3 'grote' worpen doen, namelijk
- Frisdranken
- Cola
- Water
Belangrijkste veranderingen in de worp:
- Bijna alle flessen (Pepsi, Sisi, Seven Up, Casis, AH Frisdrank) worden ook Pet Flessen net zoals Coca Cola.
- Seve Up en Pepsi komen ook met de beroemde 4 Pack Flessen.
- Ow ja, en Coca Cola Zero komt in het assortiment
Want ? Ik denk dat de andere pet flessen van de coca cola weg gehouden moeten worden hoor omdat die zakken van de coca cola meteen door anar coca cola gaan. Of leg eens uit, hoe bedoel jij het ?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:43 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Ik hoorde t ja, de emblage band leegmaken zal dan een stukje sneller gaan.
denk dat jij het goed hebt, maar dan heb je dus 2 zakken, 1 voor Coca Cola en 1 voor de rest, dat is wel snel afpakkenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:09 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Want ? Ik denk dat de andere pet flessen van de coca cola weg gehouden moeten worden hoor omdat die zakken van de coca cola meteen door anar coca cola gaan. Of leg eens uit, hoe bedoel jij het ?
Nops. Alle flessen op de volgende na, mogen in 1 zak komen. De BigBag veranderd ook van naam: RetourBag.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk dat jij het goed hebt, maar dan heb je dus 2 zakken, 1 voor Coca Cola en 1 voor de rest, dat is wel snel afpakken
Dit gaat aankomende maandag al in. Vanaf dan kun je de BigBags gewoon gebruiken voor ALLE flessen (op die 2 soorten na).quote:Vrumona (1 liter) moet tot mei 2007 in de gele kratjes retour
Zuivel flessen
Volgens mij gaat het pas in week 6 in (maandag over een week dus).quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:35 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Nops. Alle flessen op de volgende na, mogen in 1 zak komen. De BigBag veranderd ook van naam: RetourBag.
[..]
Dit gaat aankomende maandag al in. Vanaf dan kun je de BigBags gewoon gebruiken voor ALLE flessen (op die 2 soorten na).
Wij hebben vandaag al onze Tomra-automaat zo ingesteld dat we niks meer hoeven uit te zoeken. Lang leve de sorteerunit die alles voor ons in een zak doet
.
Voor alle informatie: DW/Extra week 5
Voor de WORP komt een vertegenwoordiger van Coca-Cola langs.
Bij ons doen we alle 1 of 1,5 liter flessen altijd al in de gele (of groene) vrumona kratten op de cola cola na dan die gaan in de big bag zakken. Maar over dat alle flessen in dezelfde zak komen vind ik erg vaag. Trouwens hier nog niks over gehoord vna leidinggevende, zal morgen er eens naar vragen, wel interessant namelijk voor mij, ik doe altijd embalage op de maandag en zaterdag. Zal ook nog even die DW/Extra lezen van week 5...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:35 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Nops. Alle flessen op de volgende na, mogen in 1 zak komen. De BigBag veranderd ook van naam: RetourBag.
[..]
Dit gaat aankomende maandag al in. Vanaf dan kun je de BigBags gewoon gebruiken voor ALLE flessen (op die 2 soorten na).
Wij hebben vandaag al onze Tomra-automaat zo ingesteld dat we niks meer hoeven uit te zoeken. Lang leve de sorteerunit die alles voor ons in een zak doet
.
Voor alle informatie: DW/Extra week 5
Voor de WORP komt een vertegenwoordiger van Coca-Cola langs.
Ik dacht ook (itt wat onder jouw bericht staat) dat je coca cola apart moest houden nog, maar dat zal dan sowieso iets sneller gaan dan als je alles in kratjes moet doen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:09 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Want ? Ik denk dat de andere pet flessen van de coca cola weg gehouden moeten worden hoor omdat die zakken van de coca cola meteen door anar coca cola gaan. Of leg eens uit, hoe bedoel jij het ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |