abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45422920
o-fiel, in een bericht in deel 27 zeg je dat je alle AH reclame's op je PC hebt staan.

Als dat nog steeds zo is, zou je die reclame's eens kunnen mailen naar mij

(ik kon geen PM optie vinden, dus vandaar maar hier)
pi_45423015
PM zit helemaal bovenaan: het envelopje. Kan je meteen je mailadres even aan me bekend maken
pi_45423089
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 22:40 schreef highway101 het volgende:

[..]

wat heb je uitgespookt?
Pfeiffer hebben . Gelukkig een milde vorm en ben ik er een maandje uitgeweest. In de zin van, op ziek staan, maar wel gewoon werken, wanneer ik zin had en dat kon enzo. Natuurlijk met kerst veel gewerkt, kon het niet laten .

Sinds deze week weer volledig beter gelukkig, is ook beter voor mijn salaris (toeslag uren en opbouw etc).

O-Fiel, krijg ik nog een mail/vragen van je ?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_45423179
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:03 schreef febster het volgende:

[..]

Pfeiffer hebben . Gelukkig een milde vorm en ben ik er een maandje uitgeweest. In de zin van, op ziek staan, maar wel gewoon werken, wanneer ik zin had en dat kon enzo. Natuurlijk met kerst veel gewerkt, kon het niet laten .

Sinds deze week weer volledig beter gelukkig, is ook beter voor mijn salaris (toeslag uren en opbouw etc).

O-Fiel, krijg ik nog een mail/vragen van je ?
Maar natuurlijk, ik moet alleen eerst nog goedkeuring krijgen vanuit mijn school voor deze opdracht, daarna de onderzoeksvragen nog verder uitwerken en tegen die tijd (over een maand of wat) krijg jij een mailtje van me.
pi_45423486
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:05 schreef o-fiel het volgende:

[..]

Maar natuurlijk, ik moet alleen eerst nog goedkeuring krijgen vanuit mijn school voor deze opdracht, daarna de onderzoeksvragen nog verder uitwerken en tegen die tijd (over een maand of wat) krijg jij een mailtje van me.
Ooh oke, dacht dat het op korte termijn was, vandaar . Maar dan wacht ik spanning af.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_45423558
TVP
pi_45423608
Maar er zijn meer mensen waarvan ik de mening over hun werkgever (AH) nodig heb dus als iemand zijn mening binnenkort kwijt wil...PM me!
pi_45423724
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:18 schreef o-fiel het volgende:
Maar er zijn meer mensen waarvan ik de mening over hun werkgever (AH) nodig heb dus als iemand zijn mening binnenkort kwijt wil...PM me!
Wat wil je weten dan zoal?
pi_45423770
Daar wordt nog een vragenlijst voor gemaakt. Maar het zal globaal gaan over 'wat vind je van je werkgever' 'wat was de motivatie om bij Albert Heijn te gaan werken' 'wat verwacht de werknemer van de werkgever (en andersom)'

Die richting op zegmaar
pi_45423845
Oke, dank je. Klinkt alsof ik wel mee zou willen doen. mss
pi_45423914
De uiteindelijke vragenlijst invullen wordt tien minuten werk, dus vreest niet
Meld je aan met e-mailadres in m'n pm, dan word je op de hoogte gesteld.
pi_45423981
iIk heb geen idee hoe dat werkt...........
pi_45424411
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:23 schreef o-fiel het volgende:
Daar wordt nog een vragenlijst voor gemaakt. Maar het zal globaal gaan over 'wat vind je van je werkgever' 'wat was de motivatie om bij Albert Heijn te gaan werken' 'wat verwacht de werknemer van de werkgever (en andersom)'

Die richting op zegmaar
Moet je die verwerken met SPSS?
pi_45424468
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:41 schreef febster het volgende:

[..]

Moet je die verwerken met SPSS?
Liever niet, zo'n ster ben ik niet met SPSS...maar ik denk dat dat hem wel ongeveer gaat worden.
pi_45424521
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:42 schreef o-fiel het volgende:

[..]

Liever niet, zo'n ster ben ik niet met SPSS...maar ik denk dat dat hem wel ongeveer gaat worden.
Hehe, ken het, SPSS zuigt . Kleine tip; mocht je het wel moeten, zorg wel dat je vragen gesloten zijn, zeker bij een enquete over een meningsgevoelig onderwerp als dit, anders wordt het erg lastig om die in SPSS te verwerken .
pi_45424563
Ja, maar ik moet me er niet te makkelijk vanaf maken, 't is wel een project waar we drie blokken de tijd voor hebben gekregen...
pi_45424777
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:45 schreef o-fiel het volgende:
Ja, maar ik moet me er niet te makkelijk vanaf maken, 't is wel een project waar we drie blokken de tijd voor hebben gekregen...
Wat ?

Wil ik ook wel... Maar tis je er niet makkelijk vanaf maken, want meningen kun je niet in SPSS verwerken en dus geen verbanden trekken tussen bepaalde (on)afhankelijke variabelen .
pi_45424870
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:54 schreef febster het volgende:

[..]

Wat ?

Wil ik ook wel... Maar tis je er niet makkelijk vanaf maken, want meningen kun je niet in SPSS verwerken en dus geen verbanden trekken tussen bepaalde (on)afhankelijke variabelen .
Nee dat weet ik, maar het is van belang dat er ook meningen worden gegeven. Maar hoe ik de vragen ga beantwoorden moet ik nog met mijn projectgroep overleggen binnenkort. In ieder geval bedankt voor het meedenken!
pi_45427763
* SHERMAN leeft ook nog, maar meer op school en AH dan op FOK!..
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  woensdag 17 januari 2007 @ 10:05:16 #45
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_45429721
Die nieuwe AH in Zaltbommel wordt echt super mooi.

Het is een Wijkwinkel type 5, maar met vele XL-elementen!

Kijk en kwijl:
http://80.56.68.43/blog/
Het leven is geen krentenbol.
pi_45430210
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 10:05 schreef blrrrt het volgende:
Die nieuwe AH in Zaltbommel wordt echt super mooi.

Het is een Wijkwinkel type 5, maar met vele XL-elementen!

Kijk en kwijl:
http://80.56.68.43/blog/
Beetje 1151, maar dan moderner he
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
  woensdag 17 januari 2007 @ 10:48:27 #47
111612 blrrrt
pi_45430874
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 10:24 schreef kmaestro het volgende:

[..]

Beetje 1151, maar dan moderner he
Wat hebben wij voor XL-elementen in de winkel dan?
pi_45433617
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 10:48 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Wat hebben wij voor XL-elementen in de winkel dan?
ok ok, hadden
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
  woensdag 17 januari 2007 @ 12:29:03 #49
111612 blrrrt
pi_45433689
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 12:26 schreef kmaestro het volgende:

[..]

ok ok, hadden
We hadden misschien wat Wereld van Werelden-elementen in de winkel, maar XL-elementen hebben we nooit gehad.
pi_45444909
Gisteren loon gehad, een record! Geen idee waarom, maar het is zo . Alleen zat die 75 euro van de bonuskaart er niet bij, ik dacht toch echt dat dat januari was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')