Dat afgrijzen deel ik met je, wat zijn die Dinosaurs lelijk zeg.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:49 schreef Nosh het volgende:
Gooi ik 'm dicht, terwijl ik alleen mijn afgrijzen voor die moonboots kenbaar wilde maken.
True.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:51 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Dat afgrijzen deel ik met je, wat zijn die Dinosaurs lelijk zeg.
Vind de neus juist super vet. Maarja het zijn wel schoenen die opvallen ook ivm de meeste colorways veel rare shit. Maar die safari's komen hier nog wel te liggen imoquote:Op maandag 15 januari 2007 21:26 schreef Nosh het volgende:
[..]
Vind de neus ook niet zo mooi, en ook het gebruikte materiaal is niet echt mijn ding.
Denk te onconventioneel voor mensen, krijgt het al snel zo'n 'hate it or love it'-status. Een middenweg is er niet.![]()
En terecht.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:49 schreef Nosh het volgende:
Gooi ik 'm dicht, terwijl ik alleen mijn afgrijzen voor die moonboots kenbaar wilde maken.
Van zulke opmerkingen krijg ik spontaan jeuk, dat ventje maakt het juist een Dinosaur Jr schoen...quote:Op maandag 15 januari 2007 22:37 schreef jovink het volgende:
oh over heen gelezen.
wat gaan ze wss kosten dan? dat ventje dr op is wel minder
Ik vind ze wel tofquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:12 schreef TC03 het volgende:
Op NikeSB:
[afbeelding]
Die wil ik wel hebben van de zomert.
Hm.. Ik gok op Van Bommelsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:47 schreef thaWarhead het volgende:
Net betaling gecomplete voor een paar schoenen die geen skateschoenen en geen Nike's zijn. Onthulling zodra ze hier binnen zijn.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Hm.. Ik gok op Van Bommels
haha, wat boeit mij het nou of ze dinosaur jr heten of Frederick henk BIgs. Gaat toch om hoe de schoen dr uitziet.. .quote:Op maandag 15 januari 2007 23:35 schreef thaWarhead het volgende:
Er zijn veel toffere high's dan de Send Helps, eigenlijk bijna elke die ervoor uit is gekomen.
[..]
Van zulke opmerkingen krijg ik spontaan jeuk, dat ventje maakt het juist een Dinosaur Jr schoen...
Nope, zeer mooie prijs zelfs! Legit en nieuw? zeker weten?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:32 schreef Snever het volgende:
Ik kan voor 100 euro nieuw Hawaii's krijgen. Is dit duur?
Supercheap. Benieuwd of ze echt zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:32 schreef Snever het volgende:
Ik kan voor 100 euro nieuw Hawaii's krijgen. Is dit duur?
Dinosaur Jr is een band, zij hebben die schoen ontworpen. Beetje achtergrond kennen van wat je aanhebt kan nooit kwaad... Prijs rond de 95 euro.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:06 schreef jovink het volgende:
haha, wat boeit mij het nou of ze dinosaur jr heten of Frederick henk BIgs. Gaat toch om hoe de schoen dr uitziet.. .
ja dat wist ik dat het een band wasquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:07 schreef thaWarhead het volgende:
Waar kun je ze voor 100 euro krijgen?
[..]
Dinosaur Jr is een band, zij hebben die schoen ontworpen. Beetje achtergrond kennen van wat je aanhebt kan nooit kwaad... Prijs rond de 95 euro.
Post je verzameling is danquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:38 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Ik ga nou proberen wat af te kicken,want mijn Nike SB verslaving begint 'n beetje uit de hand te lopen....
Thanx manquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:42 schreef thaWarhead het volgende:
Fake. Eiland staat te ver van de midsole af. Op de tweede pic geen SB op de lacebag en die veters hebben ook een vage kleur. Stay away.
quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:45 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit zijn ze nog niet eens allemaal.
Doet me denken aan de foto's van Thijs.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:45 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Damn.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:45 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
[afbeelding]
die hebben veel geld?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:35 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, je weet wat ze zeggen van jongens met een grote schoenencollectie![]()
![]()
Niemand die dat kan weerstaan.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:19 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Die investeren in sneakers, sneakers houden hun waarde vast (als je ze niet draagt)
[..]
[afbeelding]
Hoe zit dat eigenlijk bij die Avengers, waarom is er een reeks met patentleather en een reeks met "normaal" leer? Vind persoonlijk die met normaal leer een stuk mooier maar als je ze langs ziet komen op nsb.org dan zijn ze eigenlijk altijd met patentleather. Heeft dat met regiouitgaves te maken ofzo?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:
1 paar, die blauwe mis ik.
En dan reken ik idd die patentleathers niet mee
@buitenwesten:
joh
yes! nog meer diamond/tiff achtige schoenen!quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:01 schreef Cloud_SB het volgende:
Sqaures henk, sqaures
Ik zeg je sqaures zijn de nieuwe polka dots.
En aqau gaat het nieuwe oranje worden.
da's idd de enige die nog redelijk is!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:17 schreef Stansfield het volgende:
Die air max 1's met dat grijze cement/olifantenprint zijn wel erg vet. Weet je ook wanneer die uitgebracht worden?
squarequote:Op donderdag 18 januari 2007 11:01 schreef Cloud_SB het volgende:
Sqaures henk, sqaures
Ik zeg je sqaures zijn de nieuwe polka dots.
En aqau gaat het nieuwe oranje worden.
gaan we heen dan, morgen pas happy hour...?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
square [afbeelding]
Maar ik vond dots/blocks gewoon lekker klinken man.
en verder ga ik met floyd mee. De rest is echt poeplelijk
die zijn nice! Floyd, komt deze binnenkort in je shop?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[afbeelding]
Daar kan ik wel een rondje op skaten
hehe, die Cliché Classic bedoel ik jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Hij bedoelt die classics, die komen niet uit 2002
Kost da? 79euro?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:15 schreef floydvisser het volgende:
a-h!
tja classics komen eind van de maand bij ons aan, volgens mij!
bronquote:This is a sneak peek at the Air Assault Retro which is due for release sometime next year. Before all the hardcore OG heads start screaming foul play, we have spoken to our contacts and the midsole on this sample will not be the one that goes into production. Hopefully when the finished sample comes out, it will resemble the original shoe.
de meeste van die CW's waren zeer vet geweest zonder die stip/square/blokjes shit, nu is alleen die cement/blauw/zwarte am1 mooi.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:27 schreef Modus het volgende:
Enkele upcoming runningmodellen:
-foto's-
Nicequote:Op donderdag 18 januari 2007 15:31 schreef Chrishop het volgende:
[afbeelding]
Ik vind deze echt héél héél ziek.
Dope ja.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:31 schreef Chrishop het volgende:knip
Geruchten waren in 1e instantie eind 2006. Ze staan nu op de site van Size? Londen als coming soon. Meestal is dat binnen een maandje of 3 ongeveer.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:17 schreef Stansfield het volgende:
Die air max 1's met dat grijze cement/olifantenprint zijn wel erg vet. Weet je ook wanneer die uitgebracht worden?
dus iedereen die zulke schoenen draagt is een "wannabee gangster" ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:52 schreef thaWarhead het volgende:
Trek er een rood shirt, een rode pet en een rode bandana bij aan en je bent helemaal de man.
27 januari las ik maar weet het niet, misschien weet flllloyd hetquote:
die zijn echt erg fijn!quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:31 schreef Chrishop het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar zou je ze alsnog kopen als er geen "The Game" op stond?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:58 schreef fusionfake het volgende:
[..]
dus iedereen die zulke schoenen draagt is een "wannabee gangster" ?
ik vind die schoenen persoonlijk mooi daarom draag ik ze en niet omdat die kerel gangster of wtf je het wil noemen is
er waren ook g unit sneakers maar die waren zo lelijk als ik weet niet wat. betekent dat dat ik g unit ook als een artiesten groep haat ?
Ik hoop het oprecht voor jequote:Op donderdag 18 januari 2007 22:58 schreef fusionfake het volgende:
betekent dat dat ik g unit ook als een artiesten groep haat ?
Ze zijn lelijk en die gast is nep. Goed antwoord?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:58 schreef fusionfake het volgende:
[..]
dus iedereen die zulke schoenen draagt is een "wannabee gangster" ?
ik vind die schoenen persoonlijk mooi daarom draag ik ze en niet omdat die kerel gangster of wtf je het wil noemen is
er waren ook g unit sneakers maar die waren zo lelijk als ik weet niet wat. betekent dat dat ik g unit ook als een artiesten groep haat ?
Dat wordt even een paar centen achterhouden voor deze classics, * SHOOOTO houdt outlawz.nl in de gaten..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:13 schreef floydvisser het volgende:
voor de cliche classic sb, volgens mij issie of 69 of 79 euro
Die dingen waren hier in enschede al te koop! 79 euro waren ze.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:32 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Dat wordt even een paar centen achterhouden voor deze classics, * SHOOOTO houdt outlawz.nl in de gaten..
Enschede is voor mij niet om de hoek, outlawz is een half uurtje met de bus vanaf mijn huisquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:49 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Die dingen waren hier in enschede al te koop! 79 euro waren ze.
Heb deze meteen gereseveerd:
[afbeelding]
En tot die tijd moet ik het met mn nieuwe Globe Logic Acoustics doen. (plaatje kon ik helaas niet vinden)
6 van de 10 paar was al de winkel uit, en ze waren pas gister binnen gekomen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:52 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Enschede is voor mij niet om de hoek, outlawz is een half uurtje met de bus vanaf mijn huis
dat is idd wat beter. dat je ze niet mooi vindt kan ik accepteren iedereen zijn meningquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:24 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ze zijn lelijk en die gast is nep. Goed antwoord?
Kijk, schoenen hebben een bepaalde 'ziel' nodig. Vind ik dan. En Hurricanes (:'), de naam alleen al) hebben dat absoluut niet. Een bepaalde charme is nodig. Die band heb ikzelf met mijn Chuck Taylor 2000's. Maar die zou ik nóóóóit kunnen krijgen met deze monsters, sorry.
MC Hammerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:51 schreef floydvisser het volgende:
k heb die witte niet besteld, wel mooie schoentjes!
Blijkbaar wel, want alleen op de doos zelf staat "The Game'' gedrukt, op de schoen zelf niet. Ik vind ze wel tof.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:10 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Maar zou je ze alsnog kopen als er geen "The Game" op stond?
jup. zoals eerder vermeldt staat dat er niet eens op, alleen een H tje.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:10 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Maar zou je ze alsnog kopen als er geen "The Game" op stond?
http://www.slamjamstore.it/product_info.php?cPath=123_124&products_id=1840quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:45 schreef Jordii het volgende:
Iemand een idee waar deze te krijgen zijn? Behalve dan bij pickyourshoes.com
[afbeelding]
jammer : (quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:57 schreef thaWarhead het volgende:
Nergens meer. Tier 0 release, flink gelimiteerde oplage bij enkele geselecteerde shops. Alleen Patta heeft ze gekregen in NL, maar dat is al weer een tijdje geleden en dus uitverkocht.
Een gast met pratende stoelen, geflipte characters, en manische dansjes krijgt grijze dunks?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:06 schreef thaWarhead het volgende:
En PeeWee Herman een Dunk High:
[afbeelding]
En dat is het Fallen Heroes Pack.
Damn, wel lekker snel. Floyd, nog info over de releasedate misschien?quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:00 schreef Chrishop het volgende:
[..]
27 januari las ik maar weet het niet, misschien weet flllloyd het.
Nice.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:19 schreef seto het volgende:
Nou, mijn SB Classics zijn vandaag binnengekomen, en ze passen
Nog bedankt voor de tips HenkBenzinetank en thaWarhead.
Fototje met de gouden veters erin voor de mensen die ze nog niet kennen:
[afbeelding]
Tof, de gouden veters doen wonderen inderdaad.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:19 schreef seto het volgende:
Nou, mijn SB Classics zijn vandaag binnengekomen, en ze passen
Nog bedankt voor de tips HenkBenzinetank en thaWarhead.
Fototje met de gouden veters erin voor de mensen die ze nog niet kennen:
[afbeelding]
Ben niet echt van de vans, maar dit verslaat in ieder geval die emopantoffels.quote:Op maandag 22 januari 2007 19:57 schreef thaWarhead het volgende:
Floyd, val je Vans rep eens even heel snel lastig over deze:
[afbeelding]
Zitten er nog meer van deze collabo's aan te komen of blijft het bij AWS en Anti Hero? Flip en Baker versies lijken me ook logisch. Die Anti Hero's staan in ieder geval nu meteen al hoog op het lijstje.
Oeh, zomer komt eigenlijk nog beter uit.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:56 schreef thaWarhead het volgende:
Zal wel meevallen, Premium Nike SB release, dus ietsje moeilijker te krijgen. Andere premium releases waren oa de Hawaii's, de blauwe Taxi´s en de Mork & Mindy's. Meeste shops krijgen ze wel, anders is het even een plaats verderop kijken. Gok trouwens maar op een zomerrelease.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:06 schreef L3bundy het volgende:
Ik blijf toch meer van de gewone Speed Cat. Simpel maar wel een heel mooi model.
[afbeelding] o.a. te verkrijgen bij sportstore.nl.
Dude zelf in 2005 waren die lelijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:06 schreef L3bundy het volgende:
Ik blijf toch meer van de gewone Speed Cat. Simpel maar wel een heel mooi model.
Mygodquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:06 schreef L3bundy het volgende:
Bestaan er ook andere colorways van dit model? Ik vind dit echt een geweldig model.quote:Op maandag 22 januari 2007 19:57 schreef thaWarhead het volgende:
Floyd, val je Vans rep eens even heel snel lastig over deze:
[afbeelding]
Zitten er nog meer van deze collabo's aan te komen of blijft het bij AWS en Anti Hero? Flip en Baker versies lijken me ook logisch. Die Anti Hero's staan in ieder geval nu meteen al hoog op het lijstje.
Die speedcats?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:47 schreef _petjan het volgende:
Waar zijn die te koop?
Die zijn echt mad op-gehyped, beetje jammer, iedereen zoekt díé schoen. Over opgehypete schoenen gesproken (quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:28 schreef Elwood1802 het volgende:
Iemand die weet waar ik in Arnhem SB's kan vinden?
Mijn dank is groot
http://www.outlawz.nl/upload/shop/normaal/127.jpg
Zoek die eigkenlijk
Friscoquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:28 schreef Elwood1802 het volgende:
Iemand die weet waar ik in Arnhem SB's kan vinden?
Mijn dank is groot
Ik heb hem niet afgekraakt, dus ik mag hier wel even op reageren. Sneakers horen een bepaalde waarde te hebben, vind ik. Een schoen zoals puma's of k-swiss zijn zó gigantisch 'ingeburgerd' dat echt letterlijk elke josti met die schoenen loopt. Dat is zonde. Zo'n model wordt daardoor gewoon aanzienlijk minder 'waard' (althans, in mijn ogen). Ik heb zelf ook een paar K-Swiss gehad, ze lopen inderdaad lekker. Maar om dan hier te gaan posten dat je een paar K-Swiss hebt gekocht is een beetje over the top: Ik post toch ook niet in een exclusief cuisine-topic dat ik een frikandel heb gekocht tochquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:03 schreef Viper88 het volgende:
hahah, zo grappig in dit topic, om de zoveel tijd komt iemand zn nieuwe puma's of k-swiss schoentjes posten, en wordt die gelijk de grond in geramd. Ik wil wedden dat de helft van jullie toen jullie jonger waren op dat soort schoenen liepen, maar omdat jullie nu sneakerheads zijn jullie alle schoenen behalve true-e sb's etc afkraken. Is wel erg makkelijk niet?
Heel makkelijkquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:03 schreef Viper88 het volgende:
hahah, zo grappig in dit topic, om de zoveel tijd komt iemand zn nieuwe puma's of k-swiss schoentjes posten, en wordt die gelijk de grond in geramd. Ik wil wedden dat de helft van jullie toen jullie jonger waren op dat soort schoenen liepen, maar omdat jullie nu sneakerheads zijn jullie alle schoenen behalve true-e sb's etc afkraken. Is wel erg makkelijk niet?
Je hebt gelijk dat het een oud model is, maar ga me niet vertellen dat dat met de Nike SB niet het geval is. Dit is een schoen die ook al jaren in alle winkels te krijgen is in meerdere kleuren. De exclusiviteit is hier ondertussen ook al wel vanaf. Puma Speed Cat blijft gewoon een mooi model.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:16 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ik heb hem niet afgekraakt, dus ik mag hier wel even op reageren. Sneakers horen een bepaalde waarde te hebben, vind ik. Een schoen zoals puma's of k-swiss zijn zó gigantisch 'ingeburgerd' dat echt letterlijk elke josti met die schoenen loopt. Dat is zonde. Zo'n model wordt daardoor gewoon aanzienlijk minder 'waard' (althans, in mijn ogen). Ik heb zelf ook een paar K-Swiss gehad, ze lopen inderdaad lekker. Maar om dan hier te gaan posten dat je een paar K-Swiss hebt gekocht is een beetje over the top: Ik post toch ook niet in een exclusief cuisine-topic dat ik een frikandel heb gekocht toch.
Naja, feit blijft dat er wel veel sb uitvoeringen zijn, waarvan er een paar dodelijk mooi zijn, dat geef ik ook toe, maar om nou minder exclusieve schoenen te gaan bashen...quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:47 schreef L3bundy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat het een oud model is, maar ga me niet vertellen dat dat met de Nike SB niet het geval is. Dit is een schoen die ook al jaren in alle winkels te krijgen is in meerdere kleuren. De exclusiviteit is hier ondertussen ook al wel vanaf. Puma Speed Cat blijft gewoon een mooi model.
Ik begon met Puma's iddquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:46 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Maar je antwoord niet mijn vraag of je er zelf ook op liep vroeger..
Ik loop nog steeds regelmatig op hele simpele schoenen (reebok classics), dus wat dat betreft hoor je mij niks zeggen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:03 schreef Viper88 het volgende:
Ik ben ook altijd opzoek naar schoenen die net wat anders zijn en die gewoon opvallen maar sommige mensen zijn ook blij met hun asics ofzo. En als ze die dan hier willen laten zien moet dat toch ook kunnen zonder meteen negatieve reacties. Laat iedereen gewoon zelf weten wat voor schoenen ze willen en als ze die hier willen laten zien dan laat ze gewoon.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:05 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik loop nog steeds regelmatig op hele simpele schoenen (reebok classics), dus wat dat betreft hoor je mij niks zeggen.
Alleen, sneakers moeten iets bijzonders hebben, iets wat ze boven het maaiveld uit doen steken. Kan ontwerp zijn, kleurencombinaties, malle gimmicks of materiaalkeuze. Om dan verbaasd op te kijken dat simpele Puma's (wat ik sowieso altijd al de meest lelijke schonen heb gevonden, omdat ze eigenlijk nergens bij staan) weinig indruk maken vind ik een beetje naief.
Zoals al gezegd: het is net zoals in een Librije-topic melden dat jij lekker naar de Febo gaat.
Welke superstars heb je??quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:06 schreef tha_dark het volgende:
Kunnen het topic misschien beter het Nike sb enzo noemen want dat is nog het enige wat hier voorbij komt. En idd iemand afkraken omdat die "maar" asics ofzo heeft is erg makkelijk. En om even op Henkmanz te reageren. Veel personen hebben vaak maar een paar sneakers die ze een half jaar ofzo aandoen en vervolgens nieuwe kopen omdat die andere versleten zijn, ik denk dat deze mensen niet erg geintresseerd zijn in de "waarde" van een schoen.
Ik heb zelf Adidas superstars 35th anniversary en mijn volgende schoenen worden waarschijnlijk van Ed & hardy
Onzin, ik lurk hier voornamelijk, maar met name skateschoenen komen hier ook met enige regelmaat voorbij, en op deze pagina staat nog een paar exclusieve Vans.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:06 schreef tha_dark het volgende:
Kunnen het topic misschien beter het Nike sb enzo noemen want dat is nog het enige wat hier voorbij komt. En idd iemand afkraken omdat die "maar" asics ofzo heeft is erg makkelijk. En om even op Henkmanz te reageren. Veel personen hebben vaak maar een paar sneakers die ze een half jaar ofzo aandoen en vervolgens nieuwe kopen omdat die andere versleten zijn, ik denk dat deze mensen niet erg geintresseerd zijn in de "waarde" van een schoen.
Ik heb zelf Adidas superstars 35th anniversary en mijn volgende schoenen worden waarschijnlijk van Ed & hardy
Vandaag naar Frisco geweest, wilde eerst die groenen halen, maar die bleken al aardig oud te zijn. Heb nu andere sb's gekocht die ze een week binnenhadden. Zal ff een piccie schieten zoquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:57 schreef Snever het volgende:
[..]
Stonden ze laatst idd nog. De winkel zit tussen Halfords en The Globe for men in
Kloptquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:09 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Welke superstars heb je??
En dat merk heet toch ed hardy?? Ik zou ze dan niet hier posten haha.
SB's komen gewoon erg vaak uit met erg leuke colourways.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:06 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb zelf Adidas superstars 35th anniversary en mijn volgende schoenen worden waarschijnlijk van Ed hardy
Wat henkmanz bedoeld is dat je hier speciale meuk moet posten, niet schoenen waar half nederland op loopt. En wat speciaal is mag je helemaal zelf bedenken. Dat kunnen de ietwat exclusievere schoenen zijn maar ook schoenen die je weinig ziet oud zijn of je puma speedcatsm aar verwacht niet dat daar erg enthousiast op gereageerd word, ómdat iedereen die schoenen heeft. Ik heb m'n asics hier gepost en die werden goed ontvangen, ik heb hier Jordan 5's gepost die werden goed ontvangen, Henkmanz met zn stussies even goed. Het gaat echt niet alleen om SB's. Mensen die daarover zeuren moeten maar een standaard schoenen topic openen ofzo.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:06 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb zelf Adidas superstars 35th anniversary en mijn volgende schoenen worden waarschijnlijk van Ed hardy
Lijkt het maar zo of heb je ze erg strak zitten? Wel netjes verder.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:47 schreef Elwood1802 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze dus vanmiddag gekocht
Beetje wazig foto, maar komt door telefoon kwaliteit
Vind die regenboog en print juist wel grappigquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:26 schreef Cloud_SB het volgende:
Nee die zitten echt strak volgens mij. Damn doet dat geen pijn?
Die urich's vind ik maar niks, had de hele schoen zoals het voorste deel gedaan en dan was het dope maar die regenboog pinstripes en dat dierenhuid printje kunnen echt niet.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:44 schreef Elwood1802 het volgende:
Hoe doen jullie de veters altijd bij sb's?
Gewoon strikken of in de schoen proppen?
Zo dus.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:20 schreef _petjan het volgende:
[..]
Bij lows strik ik achter de tong, bij hi's strik ik ze niet.
voorbeeldje:quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:48 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik strik ze altijd, lows een gaatje lager dan normaal (dus niet in die 4 gaatjes)
Hopen, bidden, offers brengen. Of er wat langer in lopen en hopen dat ze wat soepeler worden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 02:27 schreef michiel_merk het volgende:
[afbeelding] ik heb vandaag deze gekocht
in de winkel leken ze te passen ik heb nu wel last van mn teneniemand tips ?
Een schaap werkt meestal, succesquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:50 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Hopen, bidden, offers brengen. Of er wat langer in lopen en hopen dat ze wat soepeler worden.
blijkbaar heeft het gewerktquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:50 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Hopen, bidden, offers brengen. Of er wat langer in lopen en hopen dat ze wat soepeler worden.
Dat zijn idd wel leuke schoenenquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:02 schreef Snever het volgende:
Weet iemand waar ik deze schoenen online kan bestellen. Kleur maakt niet uit! Het gaat hier om de nieuwe collectie van Munich!
[afbeelding]
Heb deze wel online kunnen bestellen. Hoop ze zo snel mogelijk binnen te krijgen:
[afbeelding]
Bedankt!
www.munichshop.netquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:01 schreef mordradead het volgende:
[..]
Dat zijn idd wel leuke schoenenwaar heb je die anderen besteld als ik vragen mag?
roze dozen? ja dat zijn neppequote:Op donderdag 25 januari 2007 19:39 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[afbeelding]
Team Editions om op te skaten (nu nog mooi weer bitte)
Sinds wanneer zitten ze in roze dozen?
ikrij brommerquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:46 schreef Elwood1802 het volgende:
Doen jullie ook aan skaten?
Volgens mij ben ik de enige die sb heeft die skaters niet plesant vind
quote:
Wat een graflelijke combinatiequote:Op donderdag 25 januari 2007 23:26 schreef blrrrt het volgende:
Vanmiddag nieuwe OT gekocht!![]()
[afbeelding]
Heerlijk.![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:02 schreef Snever het volgende:
Weet iemand waar ik deze schoenen online kan bestellen. Kleur maakt niet uit! Het gaat hier om de nieuwe collectie van Munich!
Niemand?![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:41 schreef Chrishop het volgende:
Iemand bekend met deze site? Volgens mij zo illegaal als de tering, gemiddelde schoen kost hier ¤70 en alles staat erop, van Jordan 1's tot weet ik hoeveel SB's.
Vermijden als de pest.quote:1) Western Union
Payee: First name: dai feng, Last name: fan
City: Guangzhou,
Country: P.R.China
Een goede vriend van mij kwam er mee aanzetten, die kende die gast van die site ofzo. Kocht schoenen buiten nike om van Fabrieken etc maar ze waren wel echt.quote:
Ze hebben ook wel harde gucci schoenen!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:54 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Een goede vriend van mij kwam er mee aanzetten, die kende die gast van die site ofzo. Kocht schoenen buiten nike om van Fabrieken etc maar ze waren wel echt.. Ik zei hem dat je geen Jordan 1's voor ¤100 ofzo kunt halen maar hij wist zeker van wel
.
Een chinees, die zulke dingen verkoopt, waarvan nog een goed deel fake is ook (ik heb ff snel bij de kleding gekeken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:54 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Een goede vriend van mij kwam er mee aanzetten, die kende die gast van die site ofzo. Kocht schoenen buiten nike om van Fabrieken etc maar ze waren wel echt.. Ik zei hem dat je geen Jordan 1's voor ¤100 ofzo kunt halen maar hij wist zeker van wel
.
quote:Zowieso zijn shops in china al niet te vertrouwens, er zijn echt maar heel weinig shops die nike fakes verkopen daar.
mooi manquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:49 schreef Little_Acorn het volgende:
Deze vorige week gekocht voor erbij, niet bijzonder maar zitten wel erg lekker!
[afbeelding]
Whahahahaha.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:29 schreef jovink het volgende:
ja mooi voor de bergen
Ik ookquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:26 schreef blrrrt het volgende:
Vanmiddag nieuwe OT gekocht!![]()
[afbeelding]
Heerlijk.![]()
ik mag toch ook wel n keerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:43 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Whahahahaha.![]()
Niet zo flauw doen.![]()
links int midden, floyds van vans!quote:
Ze hadden ze nog in maat 16 bij de outlet, misschien leuk voor boven je bed ofzoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:09 schreef floydvisser het volgende:
[..]
links int midden, floyds van vans!
mooie naam!
daar kan ik in slapen!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:43 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ze hadden ze nog in maat 16 bij de outlet, misschien leuk voor boven je bed ofzo
laatste maat alweer, 7.5 usquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:14 schreef Luie-princes het volgende:
Floyd, heb jij die nike sb mids (die goud/bruine) nog op voorraad voorlopig..?
Linoleum Mid uit het Crew pack, enkel verkrijgbaar bij Tom's, Frisco en Ben-G.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:37 schreef Sapstengel het volgende:
Is er al meer bekend over deze?
[afbeelding]
Ik geloof dat ze BBoy Mid gaan heten? Maar wanneer zijn ze in Nederland te vinden?
Okay. Frisco is wel te doen vanaf Apeldoornquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:09 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Linoleum Mid uit het Crew pack, enkel verkrijgbaar bij Tom's, Frisco en Ben-G.
Mjah klopt, ken ze nog van toen ze in Apeldoorn zaten als 7/11. Was altijd wel vet, skaten voor de winkel op een box die daar stond enzoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:13 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Is nog niet bekend geloof ik, maar ik zou Frisco ff bellen. Aardige gasten daar
Zeker aardige gasten. Ook droog enzquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:13 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Is nog niet bekend geloof ik, maar ik zou Frisco ff bellen. Aardige gasten daar
WOW, die zijn hardquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:00 schreef floydvisser het volgende:
[..]
daar kan ik in slapen!
heb hier een maatje 1 is wat makkelijker meenemen!
deze kwamen net binnen!
[afbeelding]
cloud, heb je mail nog niet geloof ik!
![]()
Ik wil ze ookquote:Op zondag 28 januari 2007 00:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Voor zichzelf natuurlijk
Uh ja, bij de Tom's zeiden ze dat ze ze waarschijnlijk niet binnen krijgen omdat ze telkens Premium uitgaves wisselen met Ben-G. De ene keer de Tom's een nieuwe Premium en de andere keer weer Ben-G ofzo. Bij de Ben-G wisten ze afgelopen vrijdag nog niet precies wanneer ze ze binnen zouden krijgen... Maandag vanwege school toch in A'dam dus dan ga ik wel ff langs als ik weet waar het is... Linoleums is dus de officiele naam?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:09 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Linoleum Mid uit het Crew pack, enkel verkrijgbaar bij Tom's, Frisco en Ben-G.
Zijn toch van Quicksilver? Ik vind ze niet echt stoer overkomenquote:Op zondag 28 januari 2007 19:47 schreef Maxxieh het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe kicks, zag ze vandaag staan bij Euro Funcenter in Zevenhuizen. Ging er heen voor een snowboard, en kwam terug met kicks en een snowboard!
Ze zitten echt als pantoffels, ze zijn namelijk gevoerd met 'nep' schapenvacht!
wel erg zwartquote:Op zondag 28 januari 2007 19:47 schreef Maxxieh het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe kicks, zag ze vandaag staan bij Euro Funcenter in Zevenhuizen. Ging er heen voor een snowboard, en kwam terug met kicks en een snowboard!
Ze zitten echt als pantoffels, ze zijn namelijk gevoerd met 'nep' schapenvacht!
Krijgen we een preview pic van verse sneakers?quote:Op zondag 28 januari 2007 15:09 schreef floydvisser het volgende:
outlawz sale
ff ruimte maken voor verse!
bijna februari!
jup. Maar ik vond de colourway iets te matigquote:Op maandag 29 januari 2007 13:54 schreef Elwood1802 het volgende:
Via ebay?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |