Nee die van mij was vals...net als deze.......quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:41 schreef puntoortje het volgende:
ik zie he ja ...jij was eerder....
Ik denk persoonlijk dat Oortjes heel goed in staat is een fatsoenlijke OP te makenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou niet weten waarom oortjes een mooie reeks kapot zou willen maken?
verander je deze toch ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:45 schreef puntoortje het volgende:
ben ik te laat mee....heb iemand al een bommie 5 gemaakt...
...wat is OP???quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat Oortjes heel goed in staat is een fatsoenlijke OP te maken![]()
![]()
en fatsoenlijke topictitel ...quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat Oortjes heel goed in staat is een fatsoenlijke OP te maken![]()
![]()
Openingsposting schat.quote:
Wat heeft jouw rufterigheid te maken met het verkrijgen van speciale rechtenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
en fatsoenlijke topictitel ...
komop Jappie, ik hang hier al tijden de bommenlegger uit, mag ik nu eens mijn eigen reeks![]()
ja maar deze heb ik niet gemaakt hoor schat...hij stond wel al klaar ....maar ik was te laat....(stuur maar door voor de volgende!!)quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Openingsposting schat.
Wil je op msn wel ff de tekst geven ?
hoef je alleen je eerste bericht te editten en de copy pasten
Het was Mike...die mislukte kloon van APKquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Openingsposting schat.
Wil je op msn wel ff de tekst geven ?
hoef je alleen je eerste bericht te editten en de copy pasten
Komop, ik werk me uit de naad die hele BB, dus er mag best een blijk van waardering komen voor mijn stoken, verdeling zaaien en newsbies jagen!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat heeft jouw rufterigheid te maken met het verkrijgen van speciale rechten
jagen? om ze daarna in de watten te leggen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop, ik werk me uit de naad die hele BB, dus er mag best een blijk van waardering komen voor mijn stoken, verdeling zaaien en newsbies jagen!![]()
Pathetic...quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop, ik werk me uit de naad die hele BB, dus er mag best een blijk van waardering komen voor mijn stoken, verdeling zaaien en newsbies jagen!![]()
nah...heb hierboven 5 berichten van boven nog ff alsnog de op gemaaktquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het was Mike...die mislukte kloon van APK![]()
![]()
Nou dan wil ik het FB topic!quote:
Kom op Mike...pas die OP ff aan met al die voorgaande delen erin....dit lijkt echt nergens naar zo...quote:
"Ik wil"..."mag ik".......wat zijn dat voor onderdanige posts allemaal...get a grip...je bent een grote jongen nu...gedraag je daar ook naar....ik schaam me er gewoon voor dat ik je ken zo langzamerhand...quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou dan wil ik het FB topic!![]()
Tis een dikke schande!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kom op Mike...pas die OP ff aan met al die voorgaande delen erin....dit lijkt echt nergens naar zo...![]()
Je hebt gelijk, ik ga gelijk ff een nieuw setje testikelen kopenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
"Ik wil"..."mag ik".......wat zijn dat voor onderdanige posts allemaal...get a grip...je bent een grote jongen nu...gedraag je daar ook naar....ik schaam me er gewoon voor dat ik je ken zo langzamerhand...![]()
Wie is de schuldige eik ?? Flugggsquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ga gelijk ff een nieuw setje testikelen kopen![]()
ik heb die mooie Op van versabommie even geknipt en geplakt. alleen werken de linkjes zo niet natuurlijk. iemand raad?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kom op Mike...pas die OP ff aan met al die voorgaande delen erin....dit lijkt echt nergens naar zo...![]()
Quoten.......knippen plakken...quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:02 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik heb die mooie Op van versabommie even geknipt en geplakt. alleen werken de linkjes zo niet natuurlijk. iemand raad?
Stuur wel ff een .txt, waar kan die heen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:02 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik heb die mooie Op van versabommie even geknipt en geplakt. alleen werken de linkjes zo niet natuurlijk. iemand raad?
ja, zo deed ik het bij jouw op ook ..maar laatste keer wilde ik mezelf quoten om het weer te doen en toen gingen die links ook mankquote:
Ik denk Isa, da's de enige die me kan handelen in dat rijtje denk ikquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wie is de schuldige eik ?? FlugggsCartwoman?? Snappie
...of wat het toch Isabeau ?
![]()
Doe mij maar een bakkie, newbie!quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:05 schreef puntoortje het volgende:
Kopjes koffie met puntoortjes...ik voel me wel een beetje vereerd....
mike een bakkie koffie of een biertje?
Tnx, maar is al gelukt volgens mij....quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Stuur wel ff een .txt, waar kan die heen?
vergeet niet dat je straks mijn hulp misschien nog nodig hebt met je topic....quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe mij maar een bakkie, newbie!
Doe maar een Baco'tje.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:05 schreef puntoortje het volgende:
Kopjes koffie met puntoortjes...ik voel me wel een beetje vereerd....
mike een bakkie koffie of een biertje?
AUW! Bedankt joh, hete koffie in me nek!quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
vergeet niet dat je straks mijn hulp misschien nog nodig hebt met je topic.......hier vangen
![]()
hierzo blieft een bacootje....en wiet, nee...moet je ff naar buiten om de hoek is een shopquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:10 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Doe maar een Baco'tje.
heb je ook wiet in huis?
Nee laat dan maar, dan moet ik langs het huis van die enge luciano, dat trek ik niet..quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
]en wiet, nee...moet je ff naar buiten om de hoek is een shop![]()
Ik las het net op mijn eigen forumpie........hopelijk heeft het niet al te veel verdere gevolgen voor het dagelijks leven van de man en vrouw in de straat....quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:12 schreef Mike1964 het volgende:
heftig topic trouwens: Bang in Bangkok (Staatsgreep....)
geen geintje...helaas
De ervaring leert helaas dat dit wel het geval is. Laten we er het beste van hopen. Ik ga even CNN kijken hoe de beelden er uitzien.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik las het net op mijn eigen forumpie........hopelijk heeft het niet al te veel verdere gevolgen voor het dagelijks leven van de man en vrouw in de straat....
ja, vaag he? Hij zo goed leren vroeger!quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:23 schreef Jappie het volgende:
Staat "van der Gouw" op doel bij AGOVV
idd...coupe mekaar maar lekker de neten maar wel buiten de woonwijken...maar dat zal wel nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik las het net op mijn eigen forumpie........hopelijk heeft het niet al te veel verdere gevolgen voor het dagelijks leven van de man en vrouw in de straat....
Ah...hij is aan het afbouwen...je zou het niet aan hem afzien maar hij is van '63quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja, vaag he? Hij zo goed leren vroeger!
Wat heb je nu precies allemaal aan die foto van Hilde moeten doen om hem zo mooi strak gefaked te krijgen ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:29 schreef versabommie het volgende:
heb net weer een goede fake gepost !!!
BB6 - De Fakes #2
toch jammer dat hij al zo lang aan het afbouwen isquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...hij is aan het afbouwen...je zou het niet aan hem afzien maar hij is van '63
Moet je kijken wat een mooie erelijst die man heeft..
Jarenlang oefenen en leren met al die photoshop progjes pik, het was ff zweten, maar het resultaat is er...quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat heb je nu precies allemaal aan die foto van Hilde moeten doen om hem zo mooi strak gefaked te krijgen ?![]()
Mooi.....quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jarenlang oefenen en leren met al die photoshop progjes pik, het was ff zweten, maar het resultaat is er...
Egbert mag ff uit de bootquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mooi........bijna net zo mooi als...
![]()
Heeft egbert die sleutel nou al ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:43 schreef puntoortje het volgende:
en nu die klote foon laten gaan...
en degene die hem opneemt moet per direct het huis verlaten. Hoop wel dat het iemand is uit de popigroep ...maar dan wel 1 van janine en marlies !quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:43 schreef puntoortje het volgende:
en nu die klote foon laten gaan...
neuh, hij mocht net 10 minuten sporten met Mo, voor zijn gezondheid, hij zit nu weer keurig daar waar ik hem de rest van BB wil zienquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heeft egbert die sleutel nou al ?
laatquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
en degene die hem opneemt moet per direct het huis verlaten. Hoop wel dat het iemand is uit de popigroep ...maar dan wel 1 van janine en marlies !
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh, hij mocht net 10 minuten sporten met Mo, voor zijn gezondheid, hij zit nu weer keurig daar waar ik hem de rest van BB wil zien
hoer erg ik ook kots op marlies...sjaan mag wel oprotten....quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
en degene die hem opneemt moet per direct het huis verlaten. Hoop wel dat het iemand is uit de popigroep ...maar dan wel 1 van janine en marlies !
wel lachen ja, dat BB aan het einde van de week echt 100 wc rollen aan laat rukken voor egbert ...mooie boodschap voor hem...zal die gaan huilen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zou wel een stunt zijn .....gewoon weken in die kano laten bivakeren.![]()
marlies...talk to the hand bahbahquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:48 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hoer erg ik ook kots op marlies...sjaan mag wel oprotten....![]()
iemand nog iets drinken?
Ik weet het niet...ik denk dat ie er uiteindelijk wel flink de pest in zal hebben; maar de eerste 2 weken zie ik het hem nog wel braaf volhouden onder het motto..."het is een spel en BB trekt aan de touwtjes"quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
wel lachen ja, dat BB aan het einde van de week echt 100 wc rollen aan laat rukken voor egbert ...mooie boodschap voor hem...zal die gaan huilen?
Klodder de newbie is wel een beetje een perv he? Eerst scharrelen met andermans vriendin en nu dit weerquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
en dan, jezelf pijpen? ben je zo lenig dan![]()
Wat heb je in huis?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:48 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hoer erg ik ook kots op marlies...sjaan mag wel oprotten....![]()
iemand nog iets drinken?
Ik verdenk hem ervan een kloon van regenwurm te zijn.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klodder de newbie is wel een beetje een perv he? Eerst scharrelen met andermans vriendin en nu dit weer
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet het niet...ik denk dat ie er uiteindelijk wel flink de pest in zal hebben; maar de eerste 2 weken zie ik het hem nog wel braaf volhouden onder het motto..."het is een spel en BB trekt aan de touwtjes"![]()
alles...quote:
Ik zag een posting van hem op het forum wiens naam we niet noemen, en ik was echt gelijk weg!quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik verdenk hem ervan een kloon van regenwurm te zijn.![]()
Alles?quote:
knipoogquote:
doe mij een colaatje als je m hebquote:
Pas nou maar op anders eindig je nog net als die papagaai naast jezus boven de deur.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:56 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
die mij een colaatje als je m heb![]()
ROARRRRRRRRRRRRRRRRR!quote:
....jeetje man...ik schrik me wezeloos....hier hebbie een cola...vangenquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:56 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
die mij een colaatje als je m heb![]()
Beetje lullig he, dat Basje nou een beetje raar kijkt met zijn glazen oog, zijn bochel nogal opvalt en zijn houten poot gekke krakende geluiden maakt, hoeft nog niet te betekenen dat je zo denigrerend hoeft te reagerenquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:58 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....jeetje man...ik schrik me wezeloos....hier hebbie een cola...vangen![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beetje lullig he, dat Basje nou een beetje raar kijkt met zijn glazen oog, zijn bochel nogal opvalt en zijn houten poot gekke krakende geluiden maakt, hoeft nog niet te betekenen dat je zo denigrerend hoeft te reageren
alsjeblieft een cola met een beetje griekenland ( toch)quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
ROARRRRRRRRRRRRRRRRR!
Doe mij trouwens maar een colaatje ouzo!
nergens voor nodigquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:58 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....jeetje man...ik schrik me wezeloos....hier hebbie een cola...vangen![]()
Nou dan neem je lekker nix te zuipen ondankbaar krengquote:
...volgende keer graag door de deur naar binnen....en niet als superman door het raam!!!quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou dan neem je lekker nix te zuipen ondankbaar kreng![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou dan neem je lekker nix te zuipen ondankbaar kreng![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...volgende keer graag door de deur naar binnen....en niet als superman door het raam!!!![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:12 schreef Jappie het volgende:
Hee Bassie...doe jij in het vervolg weer ff gewoon posts met text...dan heb ik tenminste wat te lachen als Bommels je te grazen neemt.![]()
Niet Basje zo plagen he, BB 2006 duurt nog lang en strax zijn alle newbies weer zwaar voortijdig op en gaat iedereen weer over de bankquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:12 schreef Jappie het volgende:
Hee Bassie...doe jij in het vervolg weer ff gewoon posts met text...dan heb ik tenminste wat te lachen als Bommels je te grazen neemt.![]()
ja ik zag d'r net nog lopen...ze is nu bij de slijter om de hoek....ik was niet goed genoeg met me wijnquote:
Bij Hilde is het nooit goed, dat weet je. De slijterij zal weer goede zaken doen in ieder geval.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja ik zag d'r net nog lopen...ze is nu bij de slijter om de hoek....ik was niet goed genoeg met me wijn
( lees: ik had te weinig)
neuhquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Bij Hilde is het nooit goed, dat weet je. De slijterij zal weer goede zaken doen in ieder geval.
Had ze nog veel pijn?
Dat is idd vragen om problemen. Waarom wil jouw bb kijkende vriendin een foto van E10 z'n megapenis?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:21 schreef versabommie het volgende:
kep zojuist mijn eigen graf gegraven denk ik ....
vroeg voor EEN bb kijkende vriendin van me het volgende...en ik zal nu wel de lul zijn ±)'
[COS #289] er kan weer wijn gedronken worden, er is genoeg!
nee joh....die rende zich rot toe ik d'r vertelde van de slijter...ze rende er bijna voorbij ..quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Bij Hilde is het nooit goed, dat weet je. De slijterij zal weer goede zaken doen in ieder geval.
Had ze nog veel pijn?
ze geleufde me niet, wijsneusje!quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:25 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat is idd vragen om problemen. Waarom wil jouw bb kijkende vriendin een foto van E10 z'n megapenis?![]()
Zie je wel, ik wist het. Hilde heeft ons de hele tijd zitten naaien. Ik voel me in maling genomen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee joh....die rende zich rot toe ik d'r vertelde van de slijter...ze rende er bijna voorbij ..![]()
ik heb um lekker...nou ja lekker...quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:21 schreef versabommie het volgende:
kep zojuist mijn eigen graf gegraven denk ik ....
vroeg voor EEN bb kijkende vriendin van me het volgende...en ik zal nu wel de lul zijn ±)'
[COS #289] er kan weer wijn gedronken worden, er is genoeg!
heb ff geprobeerd te zoeken, maar dan nog liever een speld in een hooibergquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze geleufde me niet, wijsneusje!
post eens lieverd? je weet dat je hele mooie ogen hebt?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik heb um lekker...nou ja lekker...![]()
....mag ie ook gewoon via msn?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
post eens lieverd? je weet dat je hele mooie ogen hebt?
Sja, van zo'n stoere jongen als E10 zou je een wel een flinke tokus verwachten, maar het tegendeel is bewezen inderdaad. De waarheid is keihard..net als Big Brother dit jaar.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze geleufde me niet, wijsneusje!
hij staat al in cos nuquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....mag ie ook gewoon via msn?
lulquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hij staat al in cos nu![]()
Waar? Ik kan 'm echt niet vinden hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hij staat al in cos nu![]()
hoeft niet, met je vieze koffie, hij staat al in cosquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....mag ie ook gewoon via msn?
niet zeurenquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoeft niet, met je vieze koffie, hij staat al in cos![]()
...ja die heb ikquote:
FOTOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:
jij wilt net iets TE graag.... hier heb je nog een cola griek van me...quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
FOTOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!
op rtl 5 je tegenmaatquote:
hij is gemaakt door Kanus ofzo, ik had alleen 10mm neergezetquote:
Wanneer niet?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:56 schreef puntoortje het volgende:
eggie zit weer te paffen
...uhm ...uhm ...uhm ...okee ik geef me over!quote:
hij doet van verveling maar ff een stoomboot naquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:56 schreef puntoortje het volgende:
eggie zit weer te paffen
ja met puntjequote:Op dinsdag 19 september 2006 23:15 schreef versabommie het volgende:
TRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!
Huis van Bewaring!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja met puntje, met wie spreek ik?
ja, ik weet niet wie je zoekt maar die is er niet !!!...dag ...*tuut tuut tuut*quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja, ik weet niet wie je zoekt maar die is er niet !!!...dag ...*tuut tuut tuut*
bedank Kanus, die heb m gemaaktquote:
Ben ik weer te min?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:39 schreef versabommie het volgende:
is ice-dingus al hier?
naja zeg, jaloerse biatch!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ben ik weer te min?![]()
By the weg, ik ga slapen![]()
Doei doei![]()
ben je ze nou hierheen aan het lokken???quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:21 schreef versabommie het volgende:
Trouwens bijzonder weinig activiteit van de moddiemods in de SC....wij zijn lief!![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:47 schreef puntoortje het volgende:
gepikt uit FB
[..]
ben je ze nou hierheen aan het lokken???
uhmm ...wie ...ik ....ikke nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Heb je iets te verbergen dan?
maakt dat hierheen lokken maakt dan toch niets uitquote:Op woensdag 20 september 2006 00:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
uhmm ...wie ...ik ....ikke niet![]()
![]()
Hoi Day, Oorties schijt volgens mij bagger voor jou en je modgang!quote:
sssssssttt...ik zie Day.....verstop je!!quote:Op woensdag 20 september 2006 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
maakt dat hierheen lokken maakt dan toch niets uit![]()
Ik heb niets te vrezen van Day en Flugiequote:Op woensdag 20 september 2006 00:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
sssssssttt...ik zie Day.....verstop je!!![]()
Wanneer ga jij nou eens bagger schijten voor ons, Bommie?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Day, Oorties schijt volgens mij bagger voor jou en je modgang!![]()
Belangrijker...wanneer denk jij ?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:13 schreef Day het volgende:
[..]
Wanneer ga jij nou eens bagger schijten voor ons, Bommie?
start ff een handtekeningen actie, niet dat je die van mij krijgt heurquote:Op woensdag 20 september 2006 00:13 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 september 2006 00:16 schreef ruby het volgende:
Ik ga maar eens BB kijken op de buis. Slaap lekker alvast. [afbeelding]
met welk doel?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:15 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
start ff een handtekeningen actie, niet dat je die van mij krijgt heur![]()
om jou die bagger te zien schijtenquote:
ik zie liever jou iets anders doen.....quote:Op woensdag 20 september 2006 00:22 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
om jou die bagger te zien schijten![]()
maak me gek, vertelquote:Op woensdag 20 september 2006 00:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik zie liever jou iets anders doen.....![]()
![]()
Ik acht die kans nihil, ze zijn maar met zijn drietjes die moddies he?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:22 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
om jou die bagger te zien schijten![]()
Hoi! Kijk uit er liggen moddiemods hier in de bosjes!quote:
Geeft nietquote:Op woensdag 20 september 2006 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi! Kijk uit er liggen moddiemods hier in de bosjes!![]()
dat roepen ze altijd vlak voor ze 48 uur faq mogen lezen!quote:Op woensdag 20 september 2006 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Geeft nietIk ben overal graaggezien
Krijg je nog geen bagger genoeg van hem?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:13 schreef Day het volgende:
[..]
KWALITATIEF HOOGSTAANDE POSTINGS!quote:Op woensdag 20 september 2006 00:40 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Krijg je nog geen bagger genoeg van hem?![]()
k h p ?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
KWALITATIEF HOOGSTAANDE POSTINGS!![]()
waarom kom jij altijd op zukke momenten sneaky opduiken?quote:
broek trui...string bh sokken pantoffeltjes!!!....oorbellen horloge armbandjes...elastiekjequote:Op woensdag 20 september 2006 00:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
waarom kom jij altijd op zukke momenten sneaky opduiken?![]()
Wat heb je aan?
quote:Op woensdag 20 september 2006 00:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
broek trui...string bh sokken pantoffeltjes!!!....oorbellen horloge armbandjes...elastiekje![]()
Ik heb nog nooit een ban gehadquote:Op woensdag 20 september 2006 00:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat roepen ze altijd vlak voor ze 48 uur faq mogen lezen!![]()
goed dat je er ff uitleg bij doet want anders had ik gezecht je laat je toch niet afwerken....mag ik vragen wat voor werk je doet?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ban gehaden dat wil ik zo houden
. Maar hoe is het hier ? Ik ben net sinds 23 uur afgewerkt
(klaar met werken voor de niet brabanders
)
Truste pik!quote:Op woensdag 20 september 2006 01:05 schreef KRIBBET het volgende:
Goedemorgen![]()
Het was weer gezellig![]()
Ga nu lekker slapen![]()
TRUSTE![]()
![]()
Truste vriend!quote:
Ik werk bij de Dommelsche bierbrouwerijquote:Op woensdag 20 september 2006 01:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
goed dat je er ff uitleg bij doet want anders had ik gezecht je laat je toch niet afwerken....mag ik vragen wat voor werk je doet?
ja.....dat moet kunnen....quote:Op woensdag 20 september 2006 01:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik werk bij de Dommelsche bierbrouwerij
Uiteraard nietquote:Op woensdag 20 september 2006 01:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja.....dat moet kunnen....( niet stiekum drinken onder het werk he)
Lekkere apenkutquote:Op woensdag 20 september 2006 03:17 schreef scanman01 het volgende:
Hier mag alles off-topic hè? Iemand mailde me net een leuke tattoo bij iemand:
[afbeelding]
ja, tis een behoorlijk grove gangbash...10 man tegen 3 nu ....quote:Op woensdag 20 september 2006 07:55 schreef Sassefras het volgende:
goedemorgen!!
dus jeroen en milicia genomineerd? ik vind het apart dat er elke keer maar 2 mensen genomineerd staan.. eerder waren het er toch altijd 3?
hehehe geeft weer een hele andere kijk op het spreekwoord: "IN de aap gelogeerd zijn"quote:Op woensdag 20 september 2006 03:17 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Morguh meisjesquote:
Nou, ben je een lekker wijf aan het neuken, wordt je toch stiekum door een aap gepijpt....quote:Op woensdag 20 september 2006 03:17 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Nou, in dit geval zou ik daar geen punt van makenquote:Op woensdag 20 september 2006 10:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou, ben je een lekker wijf aan het neuken, wordt je toch stiekum door een aap gepijpt....
sja... lol
Kut = kut, zei de boer en neukte zijn varken!quote:Op woensdag 20 september 2006 10:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou, ben je een lekker wijf aan het neuken, wordt je toch stiekum door een aap gepijpt....
sja... lol
Ik heb niet getekendquote:Op woensdag 20 september 2006 12:50 schreef versabommie het volgende:
Zijn er hier nog mensen die niet getekend hebben ? : 1000 " handtekeningen " om de tieten van DAY te zien
Waarom niet?quote:
Ik ben niet zo nieuwsgierig naar de tieten van Day, de zak van Teamlead zou ik nog over moeten denken,maar voor de tieten van Talitha teken ik allesquote:
Nou om de simpele reden dat ik dan van de mods een ander idee krijg dan dat ze gebruikersverslindende monsters zijn die je kop eraf bijten als je off topic post ?quote:Op woensdag 20 september 2006 13:20 schreef Sassefras het volgende:
ik ook niet, waarom zou ik day d'r tieten willen zien? we hebben die van michiline, sabrina, monique etc...
Eerst zien, dan tekenen!quote:Op woensdag 20 september 2006 13:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou om de simpele reden dat ik dan van de mods een ander idee krijg dan dat ze gebruikersverslindende monsters zijn die je kop eraf bijten als je off topic post ?![]()
tja zo werkt het nietquote:
Ik teken niks voor ik de stukken in handen heb gehad, zorgvuldig heb doorgenomen en op hun merites heb beoortdeeld! Ben gekke Henkie nietquote:Op woensdag 20 september 2006 14:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja zo werkt het nietDay wil het een beetj ein eigen hand houden bahbah
Wat lul je nou? We hebben het hier wel over de tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjkers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolleté van een Moddiemod!!!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 15:01 schreef demins het volgende:
[..]
Ik teken niks voor ik de stukken in handen heb gehad, zorgvuldig heb doorgenomen en op hun merites heb beoortdeeld! Ben gekke Henkie niet![]()
Maar voor zover ik weet kan het hier ook gaan om lelijke, uitgezakte, ongelijke, blauw dooraderde, ongedopte, hangende, veel te grote, veel te kleine, incomplete, bewratte, uitgezogen, scheel getrokken, aan tepelinfecties teloorgegane tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjkers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolleté van een Moddiemod!!!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 15:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat lul je nou? We hebben het hier wel over de tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjkers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolleté van een Moddiemod!!!!!
Denk eens na man!![]()
Nou ik kan het moeilijk inschatten maar gezien haar voorkeur voor sommige bewoners in het bb huis denk ik dat ze intellectueel gezien die moddiemodbaan slechts heeft gekregen vanwege haar tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjkers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolleté!quote:Op woensdag 20 september 2006 15:33 schreef demins het volgende:
[..]
Maar voor zover ik weet kan het hier ook gaan om lelijke, uitgezakte, ongelijke, blauw dooraderde, ongedopte, hangende, veel te grote, veel te kleine, incomplete, bewratte, uitgezogen, scheel getrokken, aan tepelinfecties teloorgegane tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjkers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolleté van een Moddiemod!!!!!
Zou iemand met een aantrekkelijk tweetal eigenlijk wel moddiemod worden?
Het zaakje stinkt!![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 15:33 schreef demins het volgende:
[..]
Maar voor zover ik weet kan het hier ook gaan om lelijke, uitgezakte, ongelijke, blauw dooraderde, ongedopte, hangende, veel te grote, veel te kleine, incomplete, bewratte, uitgezogen, scheel getrokken, aan tepelinfecties teloorgegane tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjkers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolleté van een Moddiemod!!!!!
Zou iemand met een aantrekkelijk tweetal eigenlijk wel moddiemod worden?
Het zaakje stinkt!![]()
Heren, waar gaat dit over ?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou ik kan het moeilijk inschatten maar gezien haar voorkeur voor sommige bewoners in het bb huis denk ik dat ze intellectueel gezien die moddiemodbaan slechts heeft gekregen vanwege haar tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjkers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolleté!![]()
(Verwachting is dat ik hier spijt van ga krijgen)
Voor het eerst dat ik bommel dankbaar ben voor zijn support m.b.t. dit prammende prangende probleem.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:50 schreef versabommie het volgende:
Zijn er hier nog mensen die niet getekend hebben ? : 1000 " handtekeningen " om de tieten van DAY te zien
Lijkt me sterk dat ik duidelijker had kunnen zijn?quote:
In dit geval zijn we het eens, al zullen het misschien wegens andere motieven zijn, maar ik ben net als jij van mening dat Day gewoon over de brug moet komen en haar tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjkers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolleté moet laten zien!quote:Op woensdag 20 september 2006 16:49 schreef luciano het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik bommel dankbaar ben voor zijn support m.b.t. dit prammende prangende probleem.
hey bommie je bent TORPEDO'S vergeten verder helemaal eens met jullie verhaal. Helaas bij mij scoor je niet nog n handtekening had al getekendquote:Op woensdag 20 september 2006 15:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat lul je nou? We hebben het hier wel over de tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjkers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolleté van een Moddiemod!!!!!
Denk eens na man!![]()
Zou je dat dan alsnog willen doen Ruby? Het is nu even niet de tijd om de correcte vrouw uit te hangen!quote:
en? heb je ze dronken gevoerd en genueckt?quote:Op woensdag 20 september 2006 19:36 schreef Bocaj het volgende:
Ik had een GRATIS klerekast op mp staan... Wordt die opgehaald door een alleraardigst meisje dat net 4 jaar in frankrijk had rondgezworven... ze kwam aanrijden met een oude mercedes/woonbus...![]()
Echt een lekkere vrije geest!...
Nee Bommie dat zou JIJ doen!quote:Op woensdag 20 september 2006 19:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
en? heb je ze dronken gevoerd en genueckt?![]()
Hou jezelf voor de gek, stookhond!quote:Op woensdag 20 september 2006 19:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nee Bommie dat zou JIJ doen!![]()
Ik ben een Heer!![]()
Ik ben trots een heer te zijn!quote:Op woensdag 20 september 2006 19:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hou jezelf voor de gek, stookhond!![]()
Prachtige actie blijft datquote:Op woensdag 20 september 2006 20:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ben trots een heer te zijn!
Ik ben niet loops en loop niet met mijn lul uit mijn broek zoals een ado-supporter bij Deetman
[afbeelding]
Misschien verwachtte ze een gratis kleerkast?quote:Op woensdag 20 september 2006 19:36 schreef Bocaj het volgende:
Ik had een GRATIS klerekast op mp staan... Wordt die opgehaald door een alleraardigst meisje dat net 4 jaar in frankrijk had rondgezworven... ze kwam aanrijden met een oude mercedes/woonbus...![]()
Echt een lekkere vrije geest!...
misschien verwachte ze wel stevig genomen te worden door een kleerkast, blijkt er zo'n verzopen stookhondje voor haar te staan...vette tegenvaller...en dan moest ze ook nog eens zo'n stomme kast uit beleefdheid meenemen!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien verwachtte ze een gratis kleerkast?
Ze stond zeker op fransmannenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
misschien verwachte ze wel stevig genomen te worden door een kleerkast, blijkt er zo'n verzopen stookhondje voor haar te staan...vette tegenvaller...en dan moest ze ook nog eens zo'n stomme kast uit beleefdheid meenemen!
![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
misschien verwachte ze wel stevig genomen te worden door een kleerkast, blijkt er zo'n verzopen stookhondje voor haar te staan...vette tegenvaller...en dan meost ze ook nog eens zo'n stomme kast uit beleefdheid meenemen!
![]()
De kast was GRATISquote:Op woensdag 20 september 2006 20:16 schreef PC eend het volgende:
[..]Dat is een kat in de zak...
Of moet ik zeggen een hond uit de kast
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:16 schreef PC eend het volgende:
[..]Dat is een kat in de zak...
Of moet ik zeggen een hond uit de kast
Net als de koude douchequote:
Had er maar betalen in natura bijgezetquote:
had hij nu nog met die kast gezeten!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had er maar betalen in natura bijgezet
Wat mot ik nou weer met de tieten van Day?quote:Op woensdag 20 september 2006 19:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou je dat dan alsnog willen doen Ruby? Het is nu even niet de tijd om de correcte vrouw uit te hangen!![]()
Jij hoeft er toch niets mee? Je kan toch ook wel een keer wat voor een ander doen?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:36 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat mot ik nou weer met de tieten van Day?
No offence, Day
Mag toch hopen dat de KNVB die rosales niet meer in het eerste laat meedoen voor de beker????quote:
Nou als die spelers met jong ajax meedoen, moet de KNVB nu ook een keer fair zijn en zeggen: niet meer met het eerste elftal.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:40 schreef Inodder het volgende:
wat is er met die rosales dan
Ga hier azijnzeiken met brave bommelsquote:Op woensdag 20 september 2006 20:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou als die spelers met jong ajax meedoen, moet de KNVB nu ook een keer fair zijn en zeggen: niet meer met het eerste elftal.
Anders kan ajax net als voorgaande jaren gewoon zijn beste spelers in beide elftallen blijven opstellen wat niet fair is tegenover de amateurs, de ploegen uit de eerste divisie en jong rkc!
Goed he? Ik denk ik zet me eens in voor dit forum!quote:Op woensdag 20 september 2006 21:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ga hier azijnzeiken met brave bommels![]()
![]()
Ik weet waar je mee bezig bent maar Tong's voorsprong is te groot.....daar is jaaaren van zinloos topicopenen aan vooraf gegaan.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goed he? Ik denk ik zet me eens in voor dit forum!![]()
Ik heb niet echt de illusie om die in te halen, die is zo ver in zijn eigen postingwereldjequote:Op woensdag 20 september 2006 21:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet waar je mee bezig bent maar Tong's voorsprong is te groot.....daar is jaaaren van zinloos topicopenen aan vooraf gegaan.![]()
Het probleem is dat behalve Stam en Perez, iedereen van Ajax nog in Jong Ajax zou mogen uitkomenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou als die spelers met jong ajax meedoen, moet de KNVB nu ook een keer fair zijn en zeggen: niet meer met het eerste elftal.
Anders kan ajax net als voorgaande jaren gewoon zijn beste spelers in beide elftallen blijven opstellen wat niet fair is tegenover de amateurs, de ploegen uit de eerste divisie en jong rkc!
Ik hoef nog maar 12000 onzin berichten te plaatsen en ik sta in de top 500quote:Op woensdag 20 september 2006 21:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet waar je mee bezig bent maar Tong's voorsprong is te groot.....daar is jaaaren van zinloos topicopenen aan vooraf gegaan.![]()
Ik nog maar 9210 NOOB!quote:Op woensdag 20 september 2006 21:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik hoef nog maar 12000 onzin berichten te plaatsen en ik sta in de top 500(nog 11999)
Er zijn maar 2 "jong" teams die deelnemen aan de amstelcup...quote:Op woensdag 20 september 2006 21:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het probleem is dat behalve Stam en Perez, iedereen van Ajax nog in Jong Ajax zou mogen uitkomen![]()
Sommige horen nog in de B1 maar dat weer een ander verhaal.
Ik ben het wel met je eens, het klopt echt niet, vorig jaar was dat ook al het geval en dat moet maar is afgelopen zijn![]()
PS: wanneer speelt Jong Utrecht![]()
Die regels zijn er ook altijd geweest al moet ik daaraan toevoegen dat dat van seizoen tot seizoen nog wel eens wil verschillen.quote:REGLEMENT VOOR HET TOERNOOI OM DE KNVB BEKER
SEIZOEN 2006/'07
2 teams van 10. De regeling betreffende de leeftijdsgrens die voor een beloften-elftal in de
1 club (reguliere) competitie van kracht is, geldt ook voor het toernooi om de KNVB beker.
Op grond daarvan mogen maximaal 4 dispensatieveldspelers en 1 doelman ouder
dan 23 jaar (peildatum geboorte 1 januari 1984) opgenomen worden in de selectie
voor een te spelen wedstrijd.
Tevens is een speler die in een seizoen in totaal in 23 of meer competitie-, play-off- en
bekerwedstrijden van het 1e elftal is uitgekomen, in dat seizoen niet meer gerechtigd om deel te
nemen aan beker- en play-offwedstrijden van het 2e elftal.
Indien van een betaaldvoetbalorganisatie zowel het eerste elftal als het beloften-elftal aan het
toernooi om de KNVB beker deelneemt, mogen de spelers van de desbetreffende
betaaldvoetbalorganisatie in een speelronde slechts op één wedstrijdformulier voorkomen.
Daarnaast mogen spelers die gedurende het seizoen 2006/'07 eenmaal in een wedstrijd van het
eerste elftal van een betaaldvoetbalorganisatie voor het toernooi om de KNVB beker zijn
uitgekomen, niet meer deelnemen aan wedstrijden van het beloften-elftal voor het toernooi om de
KNVB beker.
OOHH zo weinig maarquote:
Ik kan mij meer gevallen voor de geest halen waar spelers van het 1e in het 2e stonden en vervolgens in het 1e...de knvb deed er geen fuck aan en Utreg is de club er niet naar om te gaan janken bij de knvbquote:Op woensdag 20 september 2006 21:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maar ik kan mij een halve finale van 2 of 3 jaar geleden nog goed voor de geest halen dat Ajax1 al was uitgeschakeld en Jong Ajax nog doorbekerde.....vrij opstellen mocht toen immers wel maar J v t Schip weigerde om met een ander elftal te voetballen als zijn "jong Ajax" ...dat heeft mij toen hogelijk verbaasd......het is tenslotte een profclub en in dit soort gevallen kan ik mij voorstellen dat je gewoon voor het geld gaat en dus grotendeels je 1ste elftal opstelt.![]()
Had hij toen niet de uitleg dat de jonge jongens het zover hadden gebracht dat ze het ook mochten afmaken?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maar ik kan mij een halve finale van 2 of 3 jaar geleden nog goed voor de geest halen dat Ajax1 al was uitgeschakeld en Jong Ajax nog doorbekerde.....vrij opstellen mocht toen immers wel maar J v t Schip weigerde om met een ander elftal te voetballen als zijn "jong Ajax" ...dat heeft mij toen hogelijk verbaasd......het is tenslotte een profclub en in dit soort gevallen kan ik mij voorstellen dat je gewoon voor het geld gaat en dus grotendeels je 1ste elftal opstelt.![]()
Mwah ik post over het algemeen niet zoveelquote:Op woensdag 20 september 2006 21:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOHH zo weinig maarDat haal je wel dit jaar
![]()
ja, ze maakten een vergissing bij talpa in het begin van de wedstrijd!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:01 schreef Inodder het volgende:
sorry bommie maar ik denk dat je t verkeerd begrepen is dit is jong-rkc tegen ajax niet rkc tegen jong-ajax
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:01 schreef Inodder het volgende:
sorry bommie maar ik denk dat je t verkeerd begrepen is dit is jong-rkc tegen ajax niet rkc tegen jong-ajax
Van het 2de naar het 1ste is ook geen enkel probleem...ook dit jaar niet...quote:Op woensdag 20 september 2006 21:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan mij meer gevallen voor de geest halen waar spelers van het 1e in het 2e stonden en vervolgens in het 1e...de knvb deed er geen fuck aan en Utreg is de club er niet naar om te gaan janken bij de knvb![]()
en daarnaast rolden we ze op in de arena![]()
Gaat me ook niet om fairplay, het gaat me om de reglementen van de knvb...deze nonregels kunnen echt niet meer!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Van het 2de naar het 1ste is ook geen enkel probleem...ook dit jaar niet...
Maar goed...jij vind het vreemd ...ik niet echt....in de meeste sportcompetities in ons land is het vastgesteld middels een bepaalde norm........in de regel is het zo dat spelers die meer dan X wedstrijden voor een hoger elftal zijn uitgekomen niet meer voor het lagere elftal mogen uitkomen. Dat lijkt mij een gezonde situatie.....ook met name om de doorgroei van jeugd naar het 1ste te bevorderen.
Alle profclubs in Nederland gebruiken echter ook dit beloften elftal om geblesseerde of nieuw in te passen spelers middels dit "jongere" elftal klaar te stomen voor het echte werk.![]()
Los even van de knvb reglementen.....
Een profclub wordt geacht om op een profesionele manier met de voor handen zijnde reglementen om te gaan..........stel dus dat de reglementen ruimte bieden om jouw complete 1ste elftal te gebruiken om daarmee een finale te winnen en zodoende voorrondes champions league of op zich europees voetbal veilig te stellen dan ben je toch een dief van je eigen portemonnee als je daar geen gebruik van maaktOok naar je achterban (lees: "de fans" ) is het eigenlijk niet te verkopen dat je daar niet voor zou gaan...die willen per slot van rekening toch ook allemaal europese deelname.
"fairplay" vind ik dan ook zeker in het professionele circuit een onverkoopbaar 'non"argument....![]()
Yep dat argument had hij ...en ik vond het ook een mooi gebaar naar die spelers maar tegelijkertijd vond ik het onbegrijpelijk dat de toenmalige directie daarmee akkoord ging.....zie uitleg boven.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had hij toen niet de uitleg dat de jonge jongens het zover hadden gebracht dat ze het ook mochten afmaken?
Kan me er wel iets bij voorstellen, je speelt goed en zou opeens vervangen worden door een speler uit het eerste![]()
ohw kom je toch ff naar het fb topic?quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw kom je toch ff naar het fb topic?![]()
kun je ook trashen hehehequote:
En die 2 argumenten dan om wel op die manier je 2de of beloften elftal te gebruiken ?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gaat me ook niet om fairplay, het gaat me om de reglementen van de knvb...deze nonregels kunnen echt niet meer!
maar daar zijn de modjes actiefquote:
En nou opzouten met dat voetbalquote:Op woensdag 20 september 2006 22:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
En die 2 argumenten dan om wel op die manier je 2de of beloften elftal te gebruiken ?
Het wedstrijdritme opdoen van terugkerende geblesseerden en/of het door kunnen groeien van jonge talenten ?
Ik ben het met je eens dat je ergens een grens moet stellen aan het aantal wedstrijden wat een speler uit het 2de voor het 1ste zou mogen uitkomen; maar dat die mogelijkheid er uberhaupt is vind ik wel een gezonde situatie...ik meen dat het vroeger was vastgesteld bij 6 wedstrijden of iets dergelijks en m.i is dat ook ongeveer waar de grens zou moeten liggen.![]()
schijterT!quote:
Bij lange na niet pik!quote:
Bommie JIJ lijkt mij wel een geschikte pief!quote:
Hoe kun je zien wanneer een topic vol is?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:14 schreef versabommie het volgende:
nog 73 postings en deze is vol, ik neem aan dat er nu wel iemand de moeite neemt voor een goede OP ?
Hebben ze niet ergens anders een plek op Fok waar je je als jong rondhuppelend kutkeffertje kunt laten afschieten ?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En nou opzouten met dat voetbal
(Hebben ze ergens anders op fok niet een voetbalhoekje?) Vast wel
Daar mag je het hier niet over hebben newbee...quote:Op woensdag 20 september 2006 22:20 schreef Bocaj het volgende:
Oie ik zie nu e10 aan een broekje zitten van Milica... Hij houdt dus niet meer van Milfjes!
Kijk nu maak je me intens pissedquote:Op woensdag 20 september 2006 22:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bommie JIJ lijkt mij wel een geschikte pief! [afbeelding]
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:23 schreef Jappie het volgende:
Anders gezegd....optiefen bemoeizuchtige trol...![]()
quote:Artikel 5 - Voorwaarden deelneming door spelers
3. Een speler die in een seizoen in totaal in drieentwintig of meer
competitie-, play-off- en bekerwedstrijden van het eerste elftal is
uitgekomen, is in dat seizoen niet meer gerechtigd om deel te nemen
aan beker- en play-offwedstrijden van het tweede elftal.
Geregistreerd op: donderdag 28 augustus 2003 @ 13:19quote:Op woensdag 20 september 2006 22:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daar mag je het hier niet over hebben newbee...
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kijk nu maak je me intens pissed![]()
quote:
de titel "newbee" raak je niet automatisch ende synchroon verlopend met het verstrijken van de tijd kwijt.....zolang je dat soort elementaire zaken nog op een presenteerblaadje moet uitgelegd krijgen ben je nog lang geen newbee af.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:31 schreef Jappie het volgende:
Dus wegwezen kwee....vort....zoek stok
![]()
volgens mij welquote:
En hij kon vroeger zo goed lerenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
de titel "newbee" raak je niet automatisch ende synchroon verlopend met het verstrijken van de tijd kwijt.....zolang je dat soort elementaire zaken nog op een presenteerblaadje moet uitgelegd krijgen ben je nog lang geen newbee af.
Dus wegwezen kwee....vort....zoek stok
![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
En hij kon vroeger zo goed leren![]()
Ik ben een newbiequote:Op woensdag 20 september 2006 22:42 schreef versabommie het volgende:
is de OP al klaar?
Is goed heurquote:Op woensdag 20 september 2006 22:44 schreef versabommie het volgende:
Laat jappie toch lullen jeuh!
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Met een ovator van een volwassen hond ben je ook niet in een keer newbee af...
Het veelveuldig gebruik maken van de eu klank in een post is zooooo lomp!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:44 schreef versabommie het volgende:
Laat jappie toch lullen jeuh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |