abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 september 2006 @ 15:33:58 #201
130054 demins
We weten niks
pi_41984921
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:18 schreef versabommie het volgende:

[..]

Wat lul je nou? We hebben het hier wel over de tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjkers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolleté van een Moddiemod!!!!!

Denk eens na man!
Maar voor zover ik weet kan het hier ook gaan om lelijke, uitgezakte, ongelijke, blauw dooraderde, ongedopte, hangende, veel te grote, veel te kleine, incomplete, bewratte, uitgezogen, scheel getrokken, aan tepelinfecties teloorgegane tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjkers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolleté van een Moddiemod!!!!!

Zou iemand met een aantrekkelijk tweetal eigenlijk wel moddiemod worden?

Het zaakje stinkt!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  woensdag 20 september 2006 @ 15:53:10 #202
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41985524
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:33 schreef demins het volgende:

[..]

Maar voor zover ik weet kan het hier ook gaan om lelijke, uitgezakte, ongelijke, blauw dooraderde, ongedopte, hangende, veel te grote, veel te kleine, incomplete, bewratte, uitgezogen, scheel getrokken, aan tepelinfecties teloorgegane tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjkers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolleté van een Moddiemod!!!!!

Het zaakje stinkt!
Nou ik kan het moeilijk inschatten maar gezien haar voorkeur voor sommige bewoners in het bb huis denk ik dat ze intellectueel gezien die moddiemodbaan slechts heeft gekregen vanwege haar tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjkers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolleté!

(Verwachting is dat ik hier spijt van ga krijgen)
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 20 september 2006 @ 16:01:07 #203
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_41985788
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:33 schreef demins het volgende:

[..]

Het zaakje stinkt!
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:53 schreef versabommie het volgende:

[..]

Nou ik kan het moeilijk inschatten maar gezien haar voorkeur voor sommige bewoners in het bb huis denk ik dat ze intellectueel gezien die moddiemodbaan slechts heeft gekregen vanwege haar tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjkers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolleté!

(Verwachting is dat ik hier spijt van ga krijgen)
Heren, waar gaat dit over ?
_ De mens is de maat van alle dingen _
  woensdag 20 september 2006 @ 16:32:18 #204
130054 demins
We weten niks
pi_41986661
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:01 schreef PH52 het volgende:

[..]

[..]

Heren, waar gaat dit over ?
Welke woordjes begrijp je niet?
Kwartjes vallen soms jaren later!
  woensdag 20 september 2006 @ 16:49:29 #205
691 luciano
ondertitelloos
pi_41987107
quote:
Op woensdag 20 september 2006 12:50 schreef versabommie het volgende:
Zijn er hier nog mensen die niet getekend hebben ? : 1000 " handtekeningen " om de tieten van DAY te zien
Voor het eerst dat ik bommel dankbaar ben voor zijn support m.b.t. dit prammende prangende probleem.
pi_41988961
Hai fans.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  woensdag 20 september 2006 @ 18:27:12 #207
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41989642
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:32 schreef demins het volgende:

[..]

Welke woordjes begrijp je niet?
Lijkt me sterk dat ik duidelijker had kunnen zijn?
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 20 september 2006 @ 18:30:34 #208
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41989718
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:49 schreef luciano het volgende:

[..]

Voor het eerst dat ik bommel dankbaar ben voor zijn support m.b.t. dit prammende prangende probleem.
In dit geval zijn we het eens, al zullen het misschien wegens andere motieven zijn, maar ik ben net als jij van mening dat Day gewoon over de brug moet komen en haar tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjkers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolleté moet laten zien!
pi_41990077
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:18 schreef versabommie het volgende:

[..]

Wat lul je nou? We hebben het hier wel over de tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjkers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolleté van een Moddiemod!!!!!

Denk eens na man!
hey bommie je bent TORPEDO'S vergeten verder helemaal eens met jullie verhaal. Helaas bij mij scoor je niet nog n handtekening had al getekend
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
pi_41990132
Ga ff streamverslagen lezen ben benieuwd of eg nog in zn kano zit vamnorgen om 6.30 uur nog wel
pi_41990581
Ik heb niet getekend.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  woensdag 20 september 2006 @ 19:26:21 #212
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41991382
quote:
Op woensdag 20 september 2006 19:00 schreef ruby het volgende:
Ik heb niet getekend.
Zou je dat dan alsnog willen doen Ruby? Het is nu even niet de tijd om de correcte vrouw uit te hangen!
  woensdag 20 september 2006 @ 19:33:42 #213
65846 Bocaj
47th President.
pi_41991644
hoi hoi

Heeft het nog zin om wat zaken terug te lezen?
  woensdag 20 september 2006 @ 19:36:44 #214
65846 Bocaj
47th President.
pi_41991748
Ik had een GRATIS klerekast op mp staan... Wordt die opgehaald door een alleraardigst meisje dat net 4 jaar in frankrijk had rondgezworven... ze kwam aanrijden met een oude mercedes/woonbus...

Echt een lekkere vrije geest!...
pi_41991910
wat zijn die meiden aan t doen
  woensdag 20 september 2006 @ 19:42:21 #216
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41991945
quote:
Op woensdag 20 september 2006 19:36 schreef Bocaj het volgende:
Ik had een GRATIS klerekast op mp staan... Wordt die opgehaald door een alleraardigst meisje dat net 4 jaar in frankrijk had rondgezworven... ze kwam aanrijden met een oude mercedes/woonbus...

Echt een lekkere vrije geest!...
en? heb je ze dronken gevoerd en genueckt?
  woensdag 20 september 2006 @ 19:49:52 #217
65846 Bocaj
47th President.
pi_41992145
quote:
Op woensdag 20 september 2006 19:42 schreef versabommie het volgende:

[..]

en? heb je ze dronken gevoerd en genueckt?
Nee Bommie dat zou JIJ doen!
Ik ben een Heer!
  woensdag 20 september 2006 @ 19:52:01 #218
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41992222
quote:
Op woensdag 20 september 2006 19:49 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Nee Bommie dat zou JIJ doen!
Ik ben een Heer!
Hou jezelf voor de gek, stookhond!
  woensdag 20 september 2006 @ 20:00:12 #219
65846 Bocaj
47th President.
pi_41992550
quote:
Op woensdag 20 september 2006 19:52 schreef versabommie het volgende:

[..]

Hou jezelf voor de gek, stookhond!
Ik ben trots een heer te zijn!
Ik ben niet loops en loop niet met mijn lul uit mijn broek zoals een ado-supporter bij Deetman

woensdag 20 september 2006 @ 20:04:21 #220
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41992692
quote:
Op woensdag 20 september 2006 20:00 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ik ben trots een heer te zijn!
Ik ben niet loops en loop niet met mijn lul uit mijn broek zoals een ado-supporter bij Deetman

[afbeelding]
Prachtige actie blijft dat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')