Maar voor zover ik weet kan het hier ook gaan om lelijke, uitgezakte, ongelijke, blauw dooraderde, ongedopte, hangende, veel te grote, veel te kleine, incomplete, bewratte, uitgezogen, scheel getrokken, aan tepelinfecties teloorgegane tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjkers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolleté van een Moddiemod!!!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 15:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat lul je nou? We hebben het hier wel over de tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjkers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolleté van een Moddiemod!!!!!
Denk eens na man!![]()
Nou ik kan het moeilijk inschatten maar gezien haar voorkeur voor sommige bewoners in het bb huis denk ik dat ze intellectueel gezien die moddiemodbaan slechts heeft gekregen vanwege haar tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjkers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolleté!quote:Op woensdag 20 september 2006 15:33 schreef demins het volgende:
[..]
Maar voor zover ik weet kan het hier ook gaan om lelijke, uitgezakte, ongelijke, blauw dooraderde, ongedopte, hangende, veel te grote, veel te kleine, incomplete, bewratte, uitgezogen, scheel getrokken, aan tepelinfecties teloorgegane tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjkers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolleté van een Moddiemod!!!!!
Zou iemand met een aantrekkelijk tweetal eigenlijk wel moddiemod worden?
Het zaakje stinkt!![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 15:33 schreef demins het volgende:
[..]
Maar voor zover ik weet kan het hier ook gaan om lelijke, uitgezakte, ongelijke, blauw dooraderde, ongedopte, hangende, veel te grote, veel te kleine, incomplete, bewratte, uitgezogen, scheel getrokken, aan tepelinfecties teloorgegane tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjkers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolleté van een Moddiemod!!!!!
Zou iemand met een aantrekkelijk tweetal eigenlijk wel moddiemod worden?
Het zaakje stinkt!![]()
Heren, waar gaat dit over ?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou ik kan het moeilijk inschatten maar gezien haar voorkeur voor sommige bewoners in het bb huis denk ik dat ze intellectueel gezien die moddiemodbaan slechts heeft gekregen vanwege haar tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjkers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolleté!![]()
(Verwachting is dat ik hier spijt van ga krijgen)
Voor het eerst dat ik bommel dankbaar ben voor zijn support m.b.t. dit prammende prangende probleem.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:50 schreef versabommie het volgende:
Zijn er hier nog mensen die niet getekend hebben ? : 1000 " handtekeningen " om de tieten van DAY te zien
Lijkt me sterk dat ik duidelijker had kunnen zijn?quote:
In dit geval zijn we het eens, al zullen het misschien wegens andere motieven zijn, maar ik ben net als jij van mening dat Day gewoon over de brug moet komen en haar tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjkers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolleté moet laten zien!quote:Op woensdag 20 september 2006 16:49 schreef luciano het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik bommel dankbaar ben voor zijn support m.b.t. dit prammende prangende probleem.
hey bommie je bent TORPEDO'S vergeten verder helemaal eens met jullie verhaal. Helaas bij mij scoor je niet nog n handtekening had al getekendquote:Op woensdag 20 september 2006 15:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat lul je nou? We hebben het hier wel over de tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjkers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolleté van een Moddiemod!!!!!
Denk eens na man!![]()
Zou je dat dan alsnog willen doen Ruby? Het is nu even niet de tijd om de correcte vrouw uit te hangen!quote:
en? heb je ze dronken gevoerd en genueckt?quote:Op woensdag 20 september 2006 19:36 schreef Bocaj het volgende:
Ik had een GRATIS klerekast op mp staan... Wordt die opgehaald door een alleraardigst meisje dat net 4 jaar in frankrijk had rondgezworven... ze kwam aanrijden met een oude mercedes/woonbus...![]()
Echt een lekkere vrije geest!...
Nee Bommie dat zou JIJ doen!quote:Op woensdag 20 september 2006 19:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
en? heb je ze dronken gevoerd en genueckt?![]()
Hou jezelf voor de gek, stookhond!quote:Op woensdag 20 september 2006 19:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nee Bommie dat zou JIJ doen!![]()
Ik ben een Heer!![]()
Ik ben trots een heer te zijn!quote:Op woensdag 20 september 2006 19:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hou jezelf voor de gek, stookhond!![]()
Prachtige actie blijft datquote:Op woensdag 20 september 2006 20:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ben trots een heer te zijn!
Ik ben niet loops en loop niet met mijn lul uit mijn broek zoals een ado-supporter bij Deetman
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |