quote:Op woensdag 20 september 2006 00:16 schreef ruby het volgende:
Ik ga maar eens BB kijken op de buis. Slaap lekker alvast. [afbeelding]
met welk doel?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:15 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
start ff een handtekeningen actie, niet dat je die van mij krijgt heur![]()
om jou die bagger te zien schijtenquote:
ik zie liever jou iets anders doen.....quote:Op woensdag 20 september 2006 00:22 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
om jou die bagger te zien schijten![]()
maak me gek, vertelquote:Op woensdag 20 september 2006 00:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik zie liever jou iets anders doen.....![]()
![]()
Ik acht die kans nihil, ze zijn maar met zijn drietjes die moddies he?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:22 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
om jou die bagger te zien schijten![]()
Hoi! Kijk uit er liggen moddiemods hier in de bosjes!quote:
Geeft nietquote:Op woensdag 20 september 2006 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi! Kijk uit er liggen moddiemods hier in de bosjes!![]()
dat roepen ze altijd vlak voor ze 48 uur faq mogen lezen!quote:Op woensdag 20 september 2006 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Geeft nietIk ben overal graaggezien
Krijg je nog geen bagger genoeg van hem?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:13 schreef Day het volgende:
[..]
Wanneer ga jij nou eens bagger schijten voor ons, Bommie?
KWALITATIEF HOOGSTAANDE POSTINGS!quote:Op woensdag 20 september 2006 00:40 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Krijg je nog geen bagger genoeg van hem?![]()
k h p ?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
KWALITATIEF HOOGSTAANDE POSTINGS!![]()
waarom kom jij altijd op zukke momenten sneaky opduiken?quote:
broek trui...string bh sokken pantoffeltjes!!!....oorbellen horloge armbandjes...elastiekjequote:Op woensdag 20 september 2006 00:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
waarom kom jij altijd op zukke momenten sneaky opduiken?![]()
Wat heb je aan?
quote:Op woensdag 20 september 2006 00:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
broek trui...string bh sokken pantoffeltjes!!!....oorbellen horloge armbandjes...elastiekje![]()
Ik heb nog nooit een ban gehadquote:Op woensdag 20 september 2006 00:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat roepen ze altijd vlak voor ze 48 uur faq mogen lezen!![]()
goed dat je er ff uitleg bij doet want anders had ik gezecht je laat je toch niet afwerken....mag ik vragen wat voor werk je doet?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ban gehaden dat wil ik zo houden
. Maar hoe is het hier ? Ik ben net sinds 23 uur afgewerkt
(klaar met werken voor de niet brabanders
)
Truste pik!quote:Op woensdag 20 september 2006 01:05 schreef KRIBBET het volgende:
Goedemorgen![]()
Het was weer gezellig![]()
Ga nu lekker slapen![]()
TRUSTE![]()
![]()
Truste vriend!quote:
Ik werk bij de Dommelsche bierbrouwerijquote:Op woensdag 20 september 2006 01:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
goed dat je er ff uitleg bij doet want anders had ik gezecht je laat je toch niet afwerken....mag ik vragen wat voor werk je doet?
ja.....dat moet kunnen....quote:Op woensdag 20 september 2006 01:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik werk bij de Dommelsche bierbrouwerij
Uiteraard nietquote:Op woensdag 20 september 2006 01:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja.....dat moet kunnen....( niet stiekum drinken onder het werk he)
Lekkere apenkutquote:Op woensdag 20 september 2006 03:17 schreef scanman01 het volgende:
Hier mag alles off-topic hč? Iemand mailde me net een leuke tattoo bij iemand:
[afbeelding]
ja, tis een behoorlijk grove gangbash...10 man tegen 3 nu ....quote:Op woensdag 20 september 2006 07:55 schreef Sassefras het volgende:
goedemorgen!!
dus jeroen en milicia genomineerd? ik vind het apart dat er elke keer maar 2 mensen genomineerd staan.. eerder waren het er toch altijd 3?
hehehe geeft weer een hele andere kijk op het spreekwoord: "IN de aap gelogeerd zijn"quote:Op woensdag 20 september 2006 03:17 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Morguh meisjesquote:
Nou, ben je een lekker wijf aan het neuken, wordt je toch stiekum door een aap gepijpt....quote:Op woensdag 20 september 2006 03:17 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Nou, in dit geval zou ik daar geen punt van makenquote:Op woensdag 20 september 2006 10:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou, ben je een lekker wijf aan het neuken, wordt je toch stiekum door een aap gepijpt....
sja... lol
Kut = kut, zei de boer en neukte zijn varken!quote:Op woensdag 20 september 2006 10:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou, ben je een lekker wijf aan het neuken, wordt je toch stiekum door een aap gepijpt....
sja... lol
Ik heb niet getekendquote:Op woensdag 20 september 2006 12:50 schreef versabommie het volgende:
Zijn er hier nog mensen die niet getekend hebben ? : 1000 " handtekeningen " om de tieten van DAY te zien
Waarom niet?quote:
Ik ben niet zo nieuwsgierig naar de tieten van Day, de zak van Teamlead zou ik nog over moeten denken,maar voor de tieten van Talitha teken ik allesquote:
Nou om de simpele reden dat ik dan van de mods een ander idee krijg dan dat ze gebruikersverslindende monsters zijn die je kop eraf bijten als je off topic post ?quote:Op woensdag 20 september 2006 13:20 schreef Sassefras het volgende:
ik ook niet, waarom zou ik day d'r tieten willen zien? we hebben die van michiline, sabrina, monique etc...
Eerst zien, dan tekenen!quote:Op woensdag 20 september 2006 13:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou om de simpele reden dat ik dan van de mods een ander idee krijg dan dat ze gebruikersverslindende monsters zijn die je kop eraf bijten als je off topic post ?![]()
tja zo werkt het nietquote:
Ik teken niks voor ik de stukken in handen heb gehad, zorgvuldig heb doorgenomen en op hun merites heb beoortdeeld! Ben gekke Henkie nietquote:Op woensdag 20 september 2006 14:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja zo werkt het nietDay wil het een beetj ein eigen hand houden bahbah
Wat lul je nou? We hebben het hier wel over de tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjkers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolleté van een Moddiemod!!!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 15:01 schreef demins het volgende:
[..]
Ik teken niks voor ik de stukken in handen heb gehad, zorgvuldig heb doorgenomen en op hun merites heb beoortdeeld! Ben gekke Henkie niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |