Grapjas....quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:11 schreef Lennart22 het volgende:
Maak anders even wat foto,s! sterkte en ik hou het topic in de gaten!
In Lagos dus.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:28 schreef static het volgende:
Een Franse collega woont ook in Bangkok (heb hem in Lagos ontmoet), zal bellen of hij nu ook in Bangkok is of weer in Nigeria.
En het verkeer staat MUURVAST, dus da's compleet onmogelijk ook...quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:40 schreef bkkboy het volgende:
Update 19.28
bkkboy meldt dat gezegd is dat iedereen moet betalen en zo snel mogelijk naar huis moet gaan. Dit gaat volgens bkkboy alleen erg moeilijk omdat alles helemaal dicht staat.
Waar heb ik dit gezegt?
Is een onzin verhaal en ik heb ook geen idee waar de nieuwsposter dit vandaan heeft. Iig niet van mij
Bang in Bangkok (Staatsgreep....)quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:40 schreef bkkboy het volgende:
Update 19.28
bkkboy meldt dat gezegd is dat iedereen moet betalen en zo snel mogelijk naar huis moet gaan. Dit gaat volgens bkkboy alleen erg moeilijk omdat alles helemaal dicht staat.
Waar heb ik dit gezegt?
Is een onzin verhaal en ik heb ook geen idee waar de nieuwsposter dit vandaan heeft. Iig niet van mij.
Graag even weghalen, is een paniekzaai post die nergens op slaat en niet van mij afkomstig is.
Hij bedoelt denk ik dat men de disco moet betalen en naar huis moet gaan. Terwijl nu in het nieuwsbericht lijkt alsof de mensen iets moeten betalen en daarna het land moeten ontvluchten. Ofzoiets iig, staat er nogal raar.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En het verkeer staat MUURVAST, dus da's compleet onmogelijk ook...
Wel zijn alle bars, disco's etc gesloten. Alle tv zenders zijn daar op zwart gegaan, men is gevraagt te betalen en naar huis te gaan ivm een staatsgreep. Het is buitengewoon druk op straat maar de algemene sfeer is redelijk rustig.
Inderdaad... het staat er raar. Mensen moeten waarschijnlijk gewoon hun drankjes afrekenen en naar huis toe gaan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:45 schreef splendor het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik dat men de disco moet betalen en naar huis moet gaan. Terwijl nu in het nieuwsbericht lijkt alsof de mensen iets moeten betalen en daarna het land moeten ontvluchten. Ofzoiets iig, staat er nogal raar.
Ah op die manier. Ik heb het aangepastquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:54 schreef Barbaaf het volgende:
Als ik het goed begrijp moeten de mensen in disco's en bars betalen en naar huis gaan (wat dan weer wel lastig is als het verkeer vaststaat), klopt dat? Zoals het op de FP staat komt het idd. over alsof iedereen (of alleen de buitenlanders) 'iets' (? steekpenningen?) moet betalen en/of naar huis moet gaan.
In ieder geval veel sterkte daar en hou ons op de hoogte, heb je enig idee hoe groot het deel van het leger is dat achter de coup staat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |