Dat is idd vragen om problemen. Waarom wil jouw bb kijkende vriendin een foto van E10 z'n megapenis?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:21 schreef versabommie het volgende:
kep zojuist mijn eigen graf gegraven denk ik ....
vroeg voor EEN bb kijkende vriendin van me het volgende...en ik zal nu wel de lul zijn ±)'
[COS #289] er kan weer wijn gedronken worden, er is genoeg!
nee joh....die rende zich rot toe ik d'r vertelde van de slijter...ze rende er bijna voorbij ..quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Bij Hilde is het nooit goed, dat weet je. De slijterij zal weer goede zaken doen in ieder geval.
Had ze nog veel pijn?
ze geleufde me niet, wijsneusje!quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:25 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat is idd vragen om problemen. Waarom wil jouw bb kijkende vriendin een foto van E10 z'n megapenis?![]()
Zie je wel, ik wist het. Hilde heeft ons de hele tijd zitten naaien. Ik voel me in maling genomen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee joh....die rende zich rot toe ik d'r vertelde van de slijter...ze rende er bijna voorbij ..![]()
ik heb um lekker...nou ja lekker...quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:21 schreef versabommie het volgende:
kep zojuist mijn eigen graf gegraven denk ik ....
vroeg voor EEN bb kijkende vriendin van me het volgende...en ik zal nu wel de lul zijn ±)'
[COS #289] er kan weer wijn gedronken worden, er is genoeg!
heb ff geprobeerd te zoeken, maar dan nog liever een speld in een hooibergquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze geleufde me niet, wijsneusje!
post eens lieverd? je weet dat je hele mooie ogen hebt?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik heb um lekker...nou ja lekker...![]()
....mag ie ook gewoon via msn?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
post eens lieverd? je weet dat je hele mooie ogen hebt?
Sja, van zo'n stoere jongen als E10 zou je een wel een flinke tokus verwachten, maar het tegendeel is bewezen inderdaad. De waarheid is keihard..net als Big Brother dit jaar.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze geleufde me niet, wijsneusje!
hij staat al in cos nuquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....mag ie ook gewoon via msn?
lulquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hij staat al in cos nu![]()
Waar? Ik kan 'm echt niet vinden hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hij staat al in cos nu![]()
hoeft niet, met je vieze koffie, hij staat al in cosquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....mag ie ook gewoon via msn?
niet zeurenquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoeft niet, met je vieze koffie, hij staat al in cos![]()
...ja die heb ikquote:
FOTOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |