ohw kom je toch ff naar het fb topic?quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw kom je toch ff naar het fb topic?![]()
kun je ook trashen hehehequote:
En die 2 argumenten dan om wel op die manier je 2de of beloften elftal te gebruiken ?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gaat me ook niet om fairplay, het gaat me om de reglementen van de knvb...deze nonregels kunnen echt niet meer!
maar daar zijn de modjes actiefquote:
En nou opzouten met dat voetbalquote:Op woensdag 20 september 2006 22:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
En die 2 argumenten dan om wel op die manier je 2de of beloften elftal te gebruiken ?
Het wedstrijdritme opdoen van terugkerende geblesseerden en/of het door kunnen groeien van jonge talenten ?
Ik ben het met je eens dat je ergens een grens moet stellen aan het aantal wedstrijden wat een speler uit het 2de voor het 1ste zou mogen uitkomen; maar dat die mogelijkheid er uberhaupt is vind ik wel een gezonde situatie...ik meen dat het vroeger was vastgesteld bij 6 wedstrijden of iets dergelijks en m.i is dat ook ongeveer waar de grens zou moeten liggen.![]()
schijterT!quote:
Bij lange na niet pik!quote:
Bommie JIJ lijkt mij wel een geschikte pief!quote:
Hoe kun je zien wanneer een topic vol is?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:14 schreef versabommie het volgende:
nog 73 postings en deze is vol, ik neem aan dat er nu wel iemand de moeite neemt voor een goede OP ?
Hebben ze niet ergens anders een plek op Fok waar je je als jong rondhuppelend kutkeffertje kunt laten afschieten ?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En nou opzouten met dat voetbal
(Hebben ze ergens anders op fok niet een voetbalhoekje?) Vast wel
Daar mag je het hier niet over hebben newbee...quote:Op woensdag 20 september 2006 22:20 schreef Bocaj het volgende:
Oie ik zie nu e10 aan een broekje zitten van Milica... Hij houdt dus niet meer van Milfjes!
Kijk nu maak je me intens pissedquote:Op woensdag 20 september 2006 22:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bommie JIJ lijkt mij wel een geschikte pief! [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |