Nee die van mij was vals...net als deze.......quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:41 schreef puntoortje het volgende:
ik zie he ja ...jij was eerder....
Ik denk persoonlijk dat Oortjes heel goed in staat is een fatsoenlijke OP te makenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou niet weten waarom oortjes een mooie reeks kapot zou willen maken?
verander je deze toch ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:45 schreef puntoortje het volgende:
ben ik te laat mee....heb iemand al een bommie 5 gemaakt...
...wat is OP???quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat Oortjes heel goed in staat is een fatsoenlijke OP te maken![]()
![]()
en fatsoenlijke topictitel ...quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat Oortjes heel goed in staat is een fatsoenlijke OP te maken![]()
![]()
Openingsposting schat.quote:
Wat heeft jouw rufterigheid te maken met het verkrijgen van speciale rechtenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
en fatsoenlijke topictitel ...
komop Jappie, ik hang hier al tijden de bommenlegger uit, mag ik nu eens mijn eigen reeks![]()
ja maar deze heb ik niet gemaakt hoor schat...hij stond wel al klaar ....maar ik was te laat....(stuur maar door voor de volgende!!)quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Openingsposting schat.
Wil je op msn wel ff de tekst geven ?
hoef je alleen je eerste bericht te editten en de copy pasten
Het was Mike...die mislukte kloon van APKquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Openingsposting schat.
Wil je op msn wel ff de tekst geven ?
hoef je alleen je eerste bericht te editten en de copy pasten
Komop, ik werk me uit de naad die hele BB, dus er mag best een blijk van waardering komen voor mijn stoken, verdeling zaaien en newsbies jagen!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat heeft jouw rufterigheid te maken met het verkrijgen van speciale rechten
jagen? om ze daarna in de watten te leggen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop, ik werk me uit de naad die hele BB, dus er mag best een blijk van waardering komen voor mijn stoken, verdeling zaaien en newsbies jagen!![]()
Pathetic...quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop, ik werk me uit de naad die hele BB, dus er mag best een blijk van waardering komen voor mijn stoken, verdeling zaaien en newsbies jagen!![]()
nah...heb hierboven 5 berichten van boven nog ff alsnog de op gemaaktquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het was Mike...die mislukte kloon van APK![]()
![]()
Nou dan wil ik het FB topic!quote:
Kom op Mike...pas die OP ff aan met al die voorgaande delen erin....dit lijkt echt nergens naar zo...quote:
"Ik wil"..."mag ik".......wat zijn dat voor onderdanige posts allemaal...get a grip...je bent een grote jongen nu...gedraag je daar ook naar....ik schaam me er gewoon voor dat ik je ken zo langzamerhand...quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou dan wil ik het FB topic!![]()
Tis een dikke schande!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kom op Mike...pas die OP ff aan met al die voorgaande delen erin....dit lijkt echt nergens naar zo...![]()
Je hebt gelijk, ik ga gelijk ff een nieuw setje testikelen kopenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
"Ik wil"..."mag ik".......wat zijn dat voor onderdanige posts allemaal...get a grip...je bent een grote jongen nu...gedraag je daar ook naar....ik schaam me er gewoon voor dat ik je ken zo langzamerhand...![]()
Wie is de schuldige eik ?? Flugggsquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ga gelijk ff een nieuw setje testikelen kopen![]()
ik heb die mooie Op van versabommie even geknipt en geplakt. alleen werken de linkjes zo niet natuurlijk. iemand raad?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kom op Mike...pas die OP ff aan met al die voorgaande delen erin....dit lijkt echt nergens naar zo...![]()
Quoten.......knippen plakken...quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:02 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik heb die mooie Op van versabommie even geknipt en geplakt. alleen werken de linkjes zo niet natuurlijk. iemand raad?
Stuur wel ff een .txt, waar kan die heen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:02 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik heb die mooie Op van versabommie even geknipt en geplakt. alleen werken de linkjes zo niet natuurlijk. iemand raad?
ja, zo deed ik het bij jouw op ook ..maar laatste keer wilde ik mezelf quoten om het weer te doen en toen gingen die links ook mankquote:
Ik denk Isa, da's de enige die me kan handelen in dat rijtje denk ikquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wie is de schuldige eik ?? FlugggsCartwoman?? Snappie
...of wat het toch Isabeau ?
![]()
Doe mij maar een bakkie, newbie!quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:05 schreef puntoortje het volgende:
Kopjes koffie met puntoortjes...ik voel me wel een beetje vereerd....
mike een bakkie koffie of een biertje?
Tnx, maar is al gelukt volgens mij....quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Stuur wel ff een .txt, waar kan die heen?
vergeet niet dat je straks mijn hulp misschien nog nodig hebt met je topic....quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe mij maar een bakkie, newbie!
Doe maar een Baco'tje.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:05 schreef puntoortje het volgende:
Kopjes koffie met puntoortjes...ik voel me wel een beetje vereerd....
mike een bakkie koffie of een biertje?
AUW! Bedankt joh, hete koffie in me nek!quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
vergeet niet dat je straks mijn hulp misschien nog nodig hebt met je topic.......hier vangen
![]()
hierzo blieft een bacootje....en wiet, nee...moet je ff naar buiten om de hoek is een shopquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:10 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Doe maar een Baco'tje.
heb je ook wiet in huis?
Nee laat dan maar, dan moet ik langs het huis van die enge luciano, dat trek ik niet..quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
]en wiet, nee...moet je ff naar buiten om de hoek is een shop![]()
Ik las het net op mijn eigen forumpie........hopelijk heeft het niet al te veel verdere gevolgen voor het dagelijks leven van de man en vrouw in de straat....quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:12 schreef Mike1964 het volgende:
heftig topic trouwens: Bang in Bangkok (Staatsgreep....)
geen geintje...helaas
De ervaring leert helaas dat dit wel het geval is. Laten we er het beste van hopen. Ik ga even CNN kijken hoe de beelden er uitzien.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik las het net op mijn eigen forumpie........hopelijk heeft het niet al te veel verdere gevolgen voor het dagelijks leven van de man en vrouw in de straat....
ja, vaag he? Hij zo goed leren vroeger!quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:23 schreef Jappie het volgende:
Staat "van der Gouw" op doel bij AGOVV
idd...coupe mekaar maar lekker de neten maar wel buiten de woonwijken...maar dat zal wel nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik las het net op mijn eigen forumpie........hopelijk heeft het niet al te veel verdere gevolgen voor het dagelijks leven van de man en vrouw in de straat....
Ah...hij is aan het afbouwen...je zou het niet aan hem afzien maar hij is van '63quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja, vaag he? Hij zo goed leren vroeger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |