Misschien verwachtte ze een gratis kleerkast?quote:Op woensdag 20 september 2006 19:36 schreef Bocaj het volgende:
Ik had een GRATIS klerekast op mp staan... Wordt die opgehaald door een alleraardigst meisje dat net 4 jaar in frankrijk had rondgezworven... ze kwam aanrijden met een oude mercedes/woonbus...![]()
Echt een lekkere vrije geest!...
misschien verwachte ze wel stevig genomen te worden door een kleerkast, blijkt er zo'n verzopen stookhondje voor haar te staan...vette tegenvaller...en dan moest ze ook nog eens zo'n stomme kast uit beleefdheid meenemen!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien verwachtte ze een gratis kleerkast?
Ze stond zeker op fransmannenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
misschien verwachte ze wel stevig genomen te worden door een kleerkast, blijkt er zo'n verzopen stookhondje voor haar te staan...vette tegenvaller...en dan moest ze ook nog eens zo'n stomme kast uit beleefdheid meenemen!
![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
misschien verwachte ze wel stevig genomen te worden door een kleerkast, blijkt er zo'n verzopen stookhondje voor haar te staan...vette tegenvaller...en dan meost ze ook nog eens zo'n stomme kast uit beleefdheid meenemen!
![]()
De kast was GRATISquote:Op woensdag 20 september 2006 20:16 schreef PC eend het volgende:
[..]Dat is een kat in de zak...
Of moet ik zeggen een hond uit de kast
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:16 schreef PC eend het volgende:
[..]Dat is een kat in de zak...
Of moet ik zeggen een hond uit de kast
Net als de koude douchequote:
Had er maar betalen in natura bijgezetquote:
had hij nu nog met die kast gezeten!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had er maar betalen in natura bijgezet
Wat mot ik nou weer met de tieten van Day?quote:Op woensdag 20 september 2006 19:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou je dat dan alsnog willen doen Ruby? Het is nu even niet de tijd om de correcte vrouw uit te hangen!![]()
Jij hoeft er toch niets mee? Je kan toch ook wel een keer wat voor een ander doen?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:36 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat mot ik nou weer met de tieten van Day?
No offence, Day
Mag toch hopen dat de KNVB die rosales niet meer in het eerste laat meedoen voor de beker????quote:
Nou als die spelers met jong ajax meedoen, moet de KNVB nu ook een keer fair zijn en zeggen: niet meer met het eerste elftal.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:40 schreef Inodder het volgende:
wat is er met die rosales dan
Ga hier azijnzeiken met brave bommelsquote:Op woensdag 20 september 2006 20:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou als die spelers met jong ajax meedoen, moet de KNVB nu ook een keer fair zijn en zeggen: niet meer met het eerste elftal.
Anders kan ajax net als voorgaande jaren gewoon zijn beste spelers in beide elftallen blijven opstellen wat niet fair is tegenover de amateurs, de ploegen uit de eerste divisie en jong rkc!
Goed he? Ik denk ik zet me eens in voor dit forum!quote:Op woensdag 20 september 2006 21:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ga hier azijnzeiken met brave bommels![]()
![]()
Ik weet waar je mee bezig bent maar Tong's voorsprong is te groot.....daar is jaaaren van zinloos topicopenen aan vooraf gegaan.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goed he? Ik denk ik zet me eens in voor dit forum!![]()
Ik heb niet echt de illusie om die in te halen, die is zo ver in zijn eigen postingwereldjequote:Op woensdag 20 september 2006 21:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet waar je mee bezig bent maar Tong's voorsprong is te groot.....daar is jaaaren van zinloos topicopenen aan vooraf gegaan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |