jij wilt net iets TE graag.... hier heb je nog een cola griek van me...quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
FOTOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!
op rtl 5 je tegenmaatquote:
hij is gemaakt door Kanus ofzo, ik had alleen 10mm neergezetquote:
Wanneer niet?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:56 schreef puntoortje het volgende:
eggie zit weer te paffen
...uhm ...uhm ...uhm ...okee ik geef me over!quote:
hij doet van verveling maar ff een stoomboot naquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:56 schreef puntoortje het volgende:
eggie zit weer te paffen
ja met puntjequote:Op dinsdag 19 september 2006 23:15 schreef versabommie het volgende:
TRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!
Huis van Bewaring!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja met puntje, met wie spreek ik?
ja, ik weet niet wie je zoekt maar die is er niet !!!...dag ...*tuut tuut tuut*quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja, ik weet niet wie je zoekt maar die is er niet !!!...dag ...*tuut tuut tuut*
bedank Kanus, die heb m gemaaktquote:
Ben ik weer te min?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:39 schreef versabommie het volgende:
is ice-dingus al hier?
naja zeg, jaloerse biatch!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ben ik weer te min?![]()
By the weg, ik ga slapen![]()
Doei doei![]()
ben je ze nou hierheen aan het lokken???quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:21 schreef versabommie het volgende:
Trouwens bijzonder weinig activiteit van de moddiemods in de SC....wij zijn lief!![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:47 schreef puntoortje het volgende:
gepikt uit FB
[..]
ben je ze nou hierheen aan het lokken???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |