Nee, sorryquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:29 schreef Gollemrulez het volgende:
Je bent niet zo plakkerig dd?
poolmietquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als popo naar een miet komt, ben ik van de partij hoor!
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:21 schreef borisz het volgende:
wie maakt hem sticky?
Zoals Robbie al zegt kunnen wij daar niet voor zorgen. Dus moet je het gewoon via ons doen, of het schema op de een of ander manier online plaatsen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:06 schreef WEST het volgende:
modjes kunnen jullie niet voor zorgen dat je een OP talloze keren kan editen ipv een bepaalde tijdsduur
het gaat dus om Voetballende Fok!ers deel 18: Klaar voor de start dit topic en deze reactie moet er in Voetballende Fok!ers deel 18: Klaar voor de start
Greets![]()
wordt mod; dan kan je het voortaan zelfquote:Op zaterdag 2 september 2006 09:06 schreef WEST het volgende:
modjes kunnen jullie niet voor zorgen dat je een OP talloze keren kan editen ipv een bepaalde tijdsduur
het gaat dus om Voetballende Fok!ers deel 18: Klaar voor de start dit topic en deze reactie moet er in Voetballende Fok!ers deel 18: Klaar voor de start
Greets![]()
dat vinden ze in Ierland ook al jarenquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[EK Kwalificatie] Duitsland - Noord Ierland: Ook op de ARD.
Noord Ierland is Ierland
Aangepastquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[EK Kwalificatie] Duitsland - Ierland: Ook op de ARD.
Noord Ierland is Ierland
Is dichtquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:32 schreef dndiek het volgende:
Het grote NAC - Lokeren 2-2 topic
Doe maar dicht
ik heb al een paar keer geprobeerd te soliciteren maar telkens krijg je 0 , dus no thanks. Bovendien ga ik nu geen mod worden omdat oud mod (Vaduz) een ban heeft van de´dictators´quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wordt mod; dan kan je het voortaan zelf
niet de moet opgeven! en als het goed is komen de gebanden wel terug............ anders denk ik dat er binnenkort weer geouwehoer komtquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:00 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb al een paar keer geprobeerd te soliciteren maar telkens krijg je 0 , dus no thanks. Bovendien ga ik nu geen mod worden omdat oud mod (Vaduz) een ban heeft van de´dictators´
ja ok, maar ik probeer het niet weer eens.quote:Op zondag 3 september 2006 00:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet de moet opgeven! en als het goed is komen de gebanden wel terug............ anders denk ik dat er binnenkort weer geouwehoer komt
quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[afbeelding]
Het lijkt wel alsof jij de enige aanwezige mod bent.
It wasn't mequote:Op maandag 4 september 2006 15:05 schreef Cart_man het volgende:
Even een veer in de reet steken van de mods, die zo adequaat hebben gehandeld de afgelopen week.
Dank je wel!quote:Op maandag 4 september 2006 15:05 schreef Cart_man het volgende:
Even een veer in de reet steken van de mods, die zo adequaat hebben gehandeld de afgelopen week.
quote:Op maandag 4 september 2006 16:45 schreef denthemen het volgende:
okay dank je wel, ook een veer van mij als er nog plek pek is
Ja, ik zag het alquote:Op maandag 4 september 2006 18:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, raar.
Nja, het is iig nu weer open....
Als kind al!quote:
100 % zeker dat die dicht was gemaakt door KAAP.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Die is nooit dicht geweest. Geloof dat Kaap het slotje vergeten te zetten was...
jullie worden gefucked door andere modjes (of FA's) die hier topics weer gaan heropenen........quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Echt waar? Ik heb het niet dicht gezien namelijk...
Oeiiiiquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jullie worden gefucked door andere modjes (of FA's) die hier topics weer gaan heropenen........
En golfer en sloggi en popolon en etc. etc. Kan het wel even terug gaan zoeken. Jij wist er niks meer op terug te zeggen, behalve "einde discussie".quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee Robbie, daar was jij het over eens.
Als hij het niet de alternatieve VBL meet had genoemd wel. Alternatief staat toch voor wij doen het anders dan de rest? Maar goed, als er zoveel weerstand op dit slotje is, dan gaat ie open... Als de users het willen, moet ik maar luisterenquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:50 schreef rubbereend het volgende:
dus als TR eerder was geweest met zn meettopic hadden we ons daar moeten verzamelen?
kunnen we je vaker omkrijgen zo?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als hij het niet de alternatieve VBL meet had genoemd wel. Alternatief staat toch voor wij doen het anders dan de rest? Maar goed, als er zoveel weerstand op dit slotje is, dan gaat ie open... Als de users het willen, moet ik maar luisteren.
Nee, vanaf nu enkel voor een krat Jupilerquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kunnen we je vaker omkrijgen zo?
da's veilig beloven hier op fok, volgens mij krijgt half vbl nog kratten bier van elkaarquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, vanaf nu enkel voor een krat Jupiler!
Je bedoelt dat sommige mensen er gewoon een probleem van maken, want dat is het simpelweg.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit "probleem" is er nou eenmaal. En dan kun je van alles willen. Iedereen op 1 meet enzo, maar dat werkt blijkbaar niet zo.
OKee, meteen een linkje naar ronde 2 gepostquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:48 schreef RayMania het volgende:
[Tournament] Het Beste Team - Ronde #01
Hier kan een slotje op.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, meteen een linkje naar ronde 2 gepost![]()
Die is er toch al?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Zodat we een fijne tweedeling in VBL krijgen.
Dat bedoel ik inderdaad. Heb probleem niet voor niets tussen aanhalingstekens gezet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:44 schreef Noca het volgende:
[..]
Je bedoelt dat sommige mensen er gewoon een probleem van maken, want dat is het simpelweg.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Matennaaier Materazzi zeurt voor excuusjes
Waarom is die zonder enig bericht weer ineens open dan
quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Die is nooit dicht geweest. Geloof dat Kaap het slotje vergeten te zetten was...
quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
100 % zeker dat die dicht was gemaakt door KAAP.
Ik heb hem 100% dichtgezet omdat het Grote Materazzi topic nog geen 2 weken oud was. Dus kon men daar beter verder gaan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Echt waar? Ik heb het niet dicht gezien namelijk...
Er is een centraal Jari Litmanen topic johquote:Op donderdag 7 september 2006 02:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Enkele van de genoemde topics gesloten. Niet allemaal. De zege van Duitsland op San Marino is zeker een topic waard. Het topic over Finland is een voorbeeld van wel een leuk Tong topic. Reacties als "nee" in zo'n topic stel ik dan weer veel minder op prijs.
Tital aangepast.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[RTL7] De vrijdagavondwedstrijd #1: FC Twente - Roda JC
FC Twente - Roda JC kan in de titel.
quote:Op donderdag 7 september 2006 11:06 schreef Da_Sandman het volgende:
En deze kan er wel naast lopen. Zo soms mag er wel wat gestoeid worden met de centrale topics hoor. Er zijn ook twee Van Basten topics bijvoorbeeld...
Ik wil even aanzien hoe het topic groeit, of niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:
El Hamdaoui = Van Persie.
Oud nieuws en geen topic waard lijkt me.
quote:Op donderdag 7 september 2006 21:43 schreef Ricky_ het volgende:
[El Jappaoui?
Van Peppen?
Heb jij die namen net verzonnen of mis ik iets?]
Ze bestaan wel ja, maar als die twee ooit in Oranje komen eet ik mijn ballen op. Verder is dit een onzin topic, je gaat in 1998 ook niet de opstelling van 2006 bespreken. Je kent 90% niet eens.
Schoen opeten #2 Wie durft?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:01 schreef Beschouw het volgende:
Mods, er bestaat een topic waar je boude uitspraken kunt posten. Eet mijn schoen op of zo.
Heb al een tijdje gezocht, maar kan het niet vinden.
Deze post kan daar wel bij, dacht ik zo. Kunnen jullie dat doen?
[..]
ik heb daar ook een beloifte voor 2010 in staanquote:Op donderdag 7 september 2006 22:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Oke duikel jij in 2010 dat topic nog eens op?
Dat hele topic slaat nergens op overigens.
Ik zie anders helemaal geen topic waar je de opstelling van
Ja Rubber, de mods zijn niet meer wat het geweest is.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat is zeker alleen maar omdat Jari ex ajax is, jij mod zoals van Basten selecteerd
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ja Rubber, de mods zijn niet meer wat het geweest is.
Voor een Hools topic ook. Ik begin je gezeur een beetje beu te raken.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Een fatsoenlijke TT en OP zijn toch meestal wel vereisten voor een spelerstopic?
wen er maar aanquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Voor een Hools topic ook. Ik begin je gezeur een beetje beu te raken.
Ja maar ik kan er niet aan ennen...quote:
er is elke 2 weken op een geheime plaats een praatgroep voor mods en oud mods; ik zal je het adres even mailen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja maar ik kan er niet aan ennen....
quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is elke 2 weken op een geheime plaats een praatgroep voor mods en oud mods; ik zal je het adres even mailen.
Nee.quote:
jouw problemen komen binnenkort aan bodquote:
Oke, dan kun je geen Nederlands.quote:
#268 clauwheeequote:Op zondag 10 september 2006 11:56 schreef clauwheee het volgende:
Altijd het laatste woord willen hebben
Het heeft in ieder geval al meer posts dan je alternatieve meet topic.quote:Op zondag 10 september 2006 11:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Oke, dan kun je geen Nederlands.
Maar ik moet jullie gelijk geven hoor, het is inderdaad een heel goed (lopend) topic geworden![]()
Kwantiteit boven kwaliteit?quote:Op zondag 10 september 2006 12:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het heeft in ieder geval al meer posts dan je alternatieve meet topic.
quote:
Ik schuif dingen in ieder geval niet steeds op iets of iemand anders. Het ultieme zwaktebod natuurlijk.quote:Op zondag 10 september 2006 12:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Je vind jezelf nogal wat geloof ik
.
Je hebt het nu over jezelf neem ik aan?quote:Op zondag 10 september 2006 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog zwakker dan het ultieme zwaktebod is zomaar dingen gaan roepen als je even uitgeluld bent.
Als ik iets zeg over een bepaald topic dat de TT en de OP kant noch wal raken, begin jij ineens over een keer dat ik een Hools TT en OP niet helemaal in orde had (wat overigens vaker voorkomt dat die later wordt toegevoegd enzo) wat er helemaal niks mee te maken heeft.quote:En wat schuif ik trouwens af?
Spam inderdaad...quote:Op zondag 10 september 2006 13:08 schreef Beschouw het volgende:
Nieuw topic: Vakblad de Pupillentrainer
Kan dat allemaal maar?
Ik zou na je reactie op die eerste quote niet eens meer moeten reageren, maar goed.quote:Op zondag 10 september 2006 13:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je hebt het nu over jezelf neem ik aan?![]()
![]()
[..]
Als ik iets zeg over een bepaald topic dat de TT en de OP kant noch wal raken, begin jij ineens over een keer dat ik een Hools TT en OP niet helemaal in orde had (wat overigens vaker voorkomt dat die later wordt toegevoegd enzo) wat er helemaal niks mee te maken heeft.
Als er wordt gezegd dat er wordt afgewacht of een topic nog groeit of bloeit of weet ik wat. En ik reageer daar op dat dat niet zo is. Ga jij ineens over een topic van mij beginnen....
Om maar eens 2 recente voorbeelden te noemen. En zo gaat het eigenlijk (bijna) altijd. Jij voelt je bij de minste of geringste kritiek meteen aangevallen, schiet in ultra defensie mode en gaat anderen afvallen op dingen die er helemaal niks mee te maken hebben.
Voor iemand met de Peter Niemeyer award, kun jij toch opvallend irritant aanwezig zijn. Stoken noemen ze dat. Moet je niet naar het stadion trouwens?quote:Op zondag 10 september 2006 13:30 schreef Gollemrulez het volgende:
Heheh ja nu is hij uitgeluld denk ikIets met olie en vuur...
quote:Op zondag 10 september 2006 13:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wil altijd gelijk hebben omdat ik meestal ook gelijk heb.
Álle users? Pfoei, en dan mij even later het verwijt geven dat ik generaliseer. Dat topic is een flop geworden, helaas, want ik had het je vreemd genoeg nog gegund ook. Anders was dat topic lekker dicht gebleven...quote:Dat heeft dat alternatieve meet topic waar alle users (die zich blijkbaar mateloos aan mij irriteren) mij toch allemaal gelijk gaven, wel bewezen. En ik weet dat je daar erg mee zit.
Hoosvriendjesquote:Vreemd trouwens dat ik dit soort dingen alleen van jou (en af en toe dan van 1 van je hoolsvriendjes) hoor. (Je lijkt nogal graag te generaliseren en voor anderen te praten) Maar nooit van iemand anders.
Nee Robbie, dat is jou gelukt. Ik reageer op iets waar jij over zeurt (ja, het is echt zeuren) omdat je zelf precies hetzelfde doet. Dat jij daar dan weer niet tegen kan zegt iets over jou en niet over mij. Die hele post over een gebrekkige TT, OP en inhoud van een bepaald topic was op zich al irrelevant.quote:Maargoed ondertussen is het je weer gelukt om van alles irrelevants er te halen, terwijl het alleen over iets simpels als een gebrekkige TT, OP en inhoud van een bepaald topic ging. Goed bezig![]()
Alle users die er hun mening over gaven natuurlijk. Heb er geeneen gezien die het er niet mee eens was.quote:Op zondag 10 september 2006 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Álle users? Pfoei, en dan mij even later het verwijt geven dat ik generaliseer. Dat topic is een flop geworden, helaas, want ik had het je vreemd genoeg nog gegund ook. Anders was dat topic lekker dicht gebleven...
Met feiten komen, ik heb die tweedeling gewoon erkend. Alleen gezegd dat ik dat geen probleem vind. Omdat dat overal zo is.quote:Hoosvriendjes. Maar je wilt niet van een tweedeling praten toch?
Nu schuif je het weer op iemand anders afquote:Nee Robbie, dat is jou gelukt. Ik reageer op iets waar jij over zeurt (ja, het is echt zeuren) omdat je zelf precies hetzelfde doet. Dat jij daar dan weer niet tegen kan zegt iets over jou en niet over mij. Die hele post over een gebrekkige TT, OP en inhoud van een bepaald topic was op zich al irrelevant.
Ja, als je dat als afschuiven opvat ga je dat nog vaak meemaken jaquote:Op zondag 10 september 2006 14:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alle users die er hun mening over gaven natuurlijk. Heb er geeneen gezien die het er niet mee eens was.
[..]
Met feiten komen, ik heb die tweedeling gewoon erkend. Alleen gezegd dat ik dat geen probleem vind. Omdat dat overal zo is.
[..]
Nu schuif je het weer op iemand anders af![]()
Volgens mij was ik niet degene die over hools en daarna mijn meet topic begon. Jij impliceert met het woordje "ook", dat ik gelijk heb. Komt er vervolgens met een kinderachtig "nee" op terug. Begin jij er ineens over dat ik mezelf heel wat voel. Bovendien geef je net zelf aan dat je op mij anders reageert en mij nooit meer gelijk gaat geven ().
En waarom was die post irrelevant daar is feedback toch voor??? Ook raar trouwens dat je wel kan zeggen dat het meet topic geflopt is. Maar van een topic zonder enige basis, op of TT waar jullie zelf min of meer groen licht aan hebben gegeven het niet kut toegeven.
Dat ene topic is misschien wel geflopt. Maar so what, ik heb aangegeven dat het eventueel zou kunnen uitgroeien tot een topic over El Hamdaoui en dat even wou afwachten. Iets wat ik blijf doen en als er niets meer mee gebeurt, zakt het gewoon weg. Niets om je over te beklagen dus.quote:Op zondag 10 september 2006 14:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar van een topic zonder enige basis, op of TT waar jullie zelf min of meer groen licht aan hebben gegeven het niet kut toegeven.
De geplaatste posts zijn niet groots, maar dat boeit me niet zo. Ik dacht, mede afgaand op de geschiedenis van spelerstopics (zelfs de meeste door tong geopende topics bevatten een fatsoenlijke OP), dat topics als deze wel altijd een goede OP en dito TT moesten hebben.quote:Op zondag 10 september 2006 14:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ene topic is misschien wel geflopt. Maar so what, ik heb aangegeven dat het eventueel zou kunnen uitgroeien tot een topic over El Hamdaoui en dat even wou afwachten. Iets wat ik blijf doen en als er niets meer mee gebeurt, zakt het gewoon weg. Niets om je over te beklagen dus.
Als jij een topic niets vindt, wil nog niet zeggen dat de rest er ook zo over denkt.
Even naar instellingen gaan en webicons aanzetten.quote:
Hé wazig, hij stond al op aan. Maar toen ik een andere functie (postcount) wijzigde doen ze het ineens wel.quote:Op zondag 10 september 2006 14:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Even naar instellingen gaan en webicons aanzetten.
Ik heb op JA geklikt maar ik zie ze nog niet.quote:Op zondag 10 september 2006 14:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Even naar instellingen gaan en webicons aanzetten.
De Pupillentrainerquote:Op zondag 10 september 2006 13:08 schreef Beschouw het volgende:
Nieuw topic: Vakblad de Pupillentrainer
Kan dat allemaal maar?
Er is vanmiddag in het Liveverslagen topic eens een keer opgetreden tegen de vreselijke, wekelijks terug kerende non "discussies". Dat mag de naam discussie niet eens dragen, het is het tegen elkaar optrollen tussen Ajax en feyenoord fans. Dat moet maar eens afgelopen zijn, een liveverslagen topic is bedoeld om voetbalwedstrijden te volgen, niet om te trollen. Dus gaan bepaalde fatsoenlijke posts die wél offtopic zijn weg, net als onfatsoenlijke posts trouwens hoor...quote:Op zondag 10 september 2006 17:42 schreef peaceman het volgende:
Ben zeker voorstander van het feit dat de mods hier de volstrekt overbodige verwensingen verwijderen. Echter als er gewoon een discussie gevoerd wordt, kun je het daar als mod ongetwijfeld niet mee eens zijn, het is echter niet zo dat de mod dan maar bepaalt dat bepaalde fatsoenlijke reacties verwijderd worden en anderen blijven staan.
Mijn inziens ga je dan als mod wel een stap te ver.
Voorts heb ik niets te klagen over de mods.
Bepaalde ja, maar niet allemaal....en dat bedoel ik preciesquote:Op zondag 10 september 2006 18:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er is vanmiddag in het Liveverslagen topic eens een keer opgetreden tegen de vreselijke, wekelijks terug kerende non "discussies". Dat mag de naam discussie niet eens dragen, het is het tegen elkaar optrollen tussen Ajax en feyenoord fans. Dat moet maar eens afgelopen zijn, een liveverslagen topic is bedoeld om voetbalwedstrijden te volgen, niet om te trollen. Dus gaan bepaalde fatsoenlijke posts die wél offtopic zijn weg, net als onfatsoenlijke posts trouwens hoor...
Da_Sandman, doe je hier ook wat aan dan?quote:Op zondag 10 september 2006 19:33 schreef opgebaarde het volgende:
Feyenoord topclub, 3 keer kampioen in de afgelopen 30 jaar
quote:Op zondag 10 september 2006 19:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Da_Sandman, Bos, doe je hier ook wat aan dan?
Sorry kerel, ik was aan het werk, moet ook gebeuren. Er gaat gewoon aan het trollen gewerkt worden.quote:Op zondag 10 september 2006 19:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Da_Sandman, doe je hier ook wat aan dan?
Bedankt Bos, maar had liever gezien dat Da_Sandman het had gedaan...
quote:Op maandag 11 september 2006 01:10 schreef rubbereend het volgende:gaaf Sand gaat trainen op tollen. Binnenkort wedstrijden ofzo?
quote:Op zondag 10 september 2006 18:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ook vraag ik me af in hoeverre de termen 010/020/030/enz., boeren, neuzen, joden, arbeiders, enz. bijdragen aan een goede discussie op dit forum en wordt hier ook op gelet?
In de vorige FAQ stond dat dat soort dingen oogluikend werden toegestaan. Nu staat er niks meer in de FAQquote:Op maandag 11 september 2006 10:47 schreef peaceman het volgende:
quote:
quote:Op maandag 11 september 2006 00:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat bijnaam gedoe is niet uit te bannen, hoe zielig ook...
Ken je de vorige FAQ uit je hoofd?quote:Op maandag 11 september 2006 13:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In de vorige FAQ stond dat dat soort dingen oogluikend werden toegestaan. Nu staat er niks meer in de FAQ![]()
Tuurlijk, het stond er zelfs in die exacte bewoording. Ik kijk altijd goed naar de regeltjes waarin ik me moet houden.quote:Op maandag 11 september 2006 13:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ken je de vorige FAQ uit je hoofd?
Het draagt anders niet bij aan de discussie... (toch een argument voor een mod om iets te zeggen wellicht?) en maakt het bovendien vervelender/minder leuk om uberhaupt mee te doen...quote:
Het is ook maar vrijwilligerswerk.quote:Op maandag 11 september 2006 13:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het draagt anders niet bij aan de discussie... (toch een argument voor een mod om iets te zeggen wellicht?) en maakt het bovendien vervelender/minder leuk om uberhaupt mee te doen...![]()
Ja, dus?quote:Op maandag 11 september 2006 13:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is ook maar vrijwilligerswerk.
Dus als ze elke keer moeten gaan optreden als er iemand het woord jood, arbeider, havenslaaf of 1 of andere kengetal noemt hebben ze er een dagtaak aan. Zitten ze niet op te wachten vermoed ik.quote:
Zeker. Hier is ook een beetje "controle" van users gevraagd. Sommigen doen dat ook regelmatig, gewoon als Ajacied bijvoorbeeld bij het zien van een post door een mede Ajacied waar "klakkies" in voorkomt er wat van zeggen. Als dat lang genoeg gedaan wordt verdwijnt dat ook weer...quote:Op maandag 11 september 2006 13:39 schreef peaceman het volgende:
Ik snap het wel vanuit de moderatie gezien, maar toch doodzonde...
Ik kan niet anders zeggen dat ik het wel probeer zo nu en dan, maar de lust vergaat me snel als ik kijk naar de frequentie van dit soort termen.... Niet voor niks ben ik hier slechts sporadisch...Dat heeft een duidelijke reden...helaas.quote:Op maandag 11 september 2006 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeker. Hier is ook een beetje "controle" van users gevraagd. Sommigen doen dat ook regelmatig, gewoon als Ajacied bijvoorbeeld bij het zien van een post door een mede Ajacied waar "klakkies" in voorkomt er wat van zeggen. Als dat lang genoeg gedaan wordt verdwijnt dat ook weer...
Klopt.quote:Op maandag 11 september 2006 13:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is natuurlijk een utopie dat dit ooit zal verdwijnen, de groep die het hanteert zal altijd groter zijn dan het aantal tegenstanders. En ook die wereldverbeteraars (en af en toe ook mods) laten zich, in het heetst van de strijd, nog wel eens gaan.
Heb ik alweer gelijk.quote:Op maandag 11 september 2006 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Klopt.
quote:
Suijk en PyTh deden dat samenquote:Op maandag 11 september 2006 13:55 schreef dndiek het volgende:
Wie organiseerde vorig jaar de Europa Cup-toto?
Zegt een Missquote:
no shit sherlockquote:Op maandag 11 september 2006 13:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Tsss, kut ajax mods. Gewoon 2 ajax topics open laten.![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 17:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat is zeker alleen maar omdat Jari ex ajax is, jij mod zoals van Basten selecteerd
dat moeten we nog steeds doen, we hebben nog 5 weken maandverband-dienst. Alleen is het deze week de dienst van Suijk en vorige week was het die van Vaduz..... en die mogen niet meer binnenquote:Op maandag 11 september 2006 21:03 schreef SCH het volgende:
Het maandverband in de plee van Hools is al een tijdje op. De vorige moderators vulden dat altijd keurig aan.
Sandman schijnt een hele verzameling gebruikte te hebben, kunnen we die er niet even neerleggen?quote:Op maandag 11 september 2006 21:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat moeten we nog steeds doen, we hebben nog 5 weken maandverband-dienst. Alleen is het deze week de dienst van Suijk en vorige week was het die van Vaduz..... en die mogen niet meer binnen
quote:Op maandag 11 september 2006 21:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Sandman schijnt een hele verzameling gebruikte te hebben, kunnen we die er niet even neerleggen?
is - er mist isquote:Op maandag 11 september 2006 21:19 schreef Bos81 het volgende:
Dit Feedback en geen ONZ
inderdaad, maar dit is wel gezelligquote:Op maandag 11 september 2006 21:19 schreef Bos81 het volgende:
Dit Feedback en geen ONZ
Ja okè., maar over een paar dagen heb ik mijn periode ,dus ik vind het heel attent van SCH.quote:Op maandag 11 september 2006 21:19 schreef Bos81 het volgende:
Dit is Feedback en geen ONZ
Niet in dit topic in ieder geval, in Hools mag het gewoon natuurlijk.quote:Op maandag 11 september 2006 21:27 schreef SCH het volgende:
Ik verveelde me een beetje Bos81. Maar je hebt lang geen last van me gehad maar het mag wel weer even toch?
Dat is uiteraard heel attent, maar dit topic graag schoonhouden voor Feedback en geen slowchatquote:Op maandag 11 september 2006 21:28 schreef maril het volgende:
[..]
Ja okè., maar over een paar dagen heb ik mijn periode ,dus ik vind het heel attent van SCH.
Precies mijn puntquote:Op maandag 11 september 2006 21:29 schreef Bos81 het volgende:
graag schoonhouden
Deze hoor ik in ieder geval voor het eerst...quote:Op dinsdag 12 september 2006 07:51 schreef DIGGER het volgende:
Vraag aan 1 van de mods: Als ik thuis het VBL forum open, zie ik geen enkel topic, blijft alles leeg.
Cookie resetten, in en uitloggen, rebooten, niks helpt. Om de 1 of andere reden is dat ook alleen met het VBL forum zo.
Meer van dit soort problemen bekend (evt met ander forum dan VBL)? Waar zou het aan kunnen liggen?
Niks helpt, cookies eruit, cache eruit, geschiedenis eruit, uitloggen, rebooten whatever, VBL blijft leeg bij mij, vanaf thuis tenminstequote:Op dinsdag 12 september 2006 12:32 schreef MaxPower het volgende:
Cache refresh? Heb er zelf in Firefox ook wel eens last van gehad. Shift+ nogiets...
Het is dan wel de eerste in dit topic, maar ik wordt er gewoon schijtziek van.. Het heeft NIETS met voetbal te maken, het gaat over iets wat al meer dan 10 jaar geleden heeft plaatsgevonden. Bovendien hebben we 'het grapje' al vaker gehoord, dus het is niet eens leuk meer... Wat mij betreft, maar dat is een hele andere discussie, schop je users die regelmatig dit soort reacties (en het maakt me absoluut niet uit met betrekking tot wat) plaatsen helemaal van 't forum..quote:Op donderdag 14 september 2006 12:53 schreef MarkNMGN het volgende:
Alvast oefenen voor zondag!
'Kluivert mag ik oversteken, ja of nee? Wordt ik dan ook doodgereden, ja of nee?'
quote:Op donderdag 14 september 2006 13:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
He drinks, he drives, he ruins peoples lives, patrick kluivert, patrick kluivert.
Het heeft wel met voetbal te maken.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Zouden de mods deze post willen verwijderen?
[..]
Het is dan wel de eerste in dit topic, maar ik wordt er gewoon schijtziek van.. Het heeft NIETS met voetbal te maken, het gaat over iets wat al meer dan 10 jaar geleden heeft plaatsgevonden. Bovendien hebben we 'het grapje' al vaker gehoord, dus het is niet eens leuk meer... Wat mij betreft, maar dat is een hele andere discussie, schop je users die regelmatig dit soort reacties (en het maakt me absoluut niet uit met betrekking tot wat) plaatsen helemaal van 't forum..
Bij voorbaat dank in ieder geval!
Vind je? Wat heeft autorijden met Patrick Kluiverts voetbalkwaliteiten te maken? Dien je je op het voetbalveld tegenwoordig ook al met een auto richting strafschopgebied van de tegenstander te verplaatsen?quote:Op donderdag 14 september 2006 13:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het heeft wel met voetbal te maken.
Precies goed zo... Eén ervan is nog tijdelijk ook, dus houden we er straks vijf over...quote:Op donderdag 14 september 2006 13:04 schreef Dos37 het volgende:
Zijn 6 sticky topics niet iets teveel van het goede.
Patrick is voetballer en schopt tegen een balletje. Heeft ds alles met voetbal te maken. Het provoceren van spelers hoort er, mijns inziens, ook gewoon bij. Heeft niks te maken met het feit dat hij vroeger voor ajax speelde. Al speelde hij voor FC Timboektoe, dan nog kreeg hij dezelfde teksten te horen.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Vind je? Wat heeft autorijden met Patrick Kluiverts voetbalkwaliteiten te maken? Dien je je op het voetbalveld tegenwoordig ook al met een auto richting strafschopgebied van de tegenstander te verplaatsen?
"vroeger" hadden we er 3 en ik dacht dat deze ook tijdelijk zou zijn. Punt is wel gemaakt en het gaat goed de laatste maanden.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Precies goed zo... Eén ervan is nog tijdelijk ook, dus houden we er straks vijf over...
Dat doe je dan maar lekker in De Kuip, maar niet hier op 't Forum in niet-Feyenoord-topics.. Of ben je echt zo dom om te denken dat Patrick Kluivert himself hier mee leest?quote:Op donderdag 14 september 2006 13:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Patrick is voetballer en schopt tegen een balletje. Heeft ds alles met voetbal te maken. Het provoceren van spelers hoort er, mijns inziens, ook gewoon bij. Heeft niks te maken met het feit dat hij vroeger voor ajax speelde. Al speelde hij voor FC Timboektoe, dan nog kreeg hij dezelfde teksten te horen.
kun je we gaan weer normaal doen beter verandere in "we blijven normaal doen"quote:Op donderdag 14 september 2006 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Precies goed zo... Eén ervan is nog tijdelijk ook, dus houden we er straks vijf over...
Ik ga het laten staan. Kijk, ik ben pro Kluivert. Vind het een fantastische voetballer. Zal ik altijd blijven vinden... Feit blijft dat de jongen buiten het voetballen ook in het nieuws is gekomen. Je kunt stellen dat het niets met voetballen te maken heeft, maar het is en blijft een voetballer. Die staan nu eenmaal wat vaker in de spotlights. Je kunt zulke "grappige" opmerkingen dan ook niet verbieden. Dan zou je opmerkingen over Lucius' vuurwerk verleden ook moeten verbieden. Het hoort er bij, hoe jammer je dat ook vind...quote:Op donderdag 14 september 2006 13:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ter aanvulling op bovenstaand verzoek, zou een modje de hele off-topic discussie (dus inclusief mijn posts) vanaf hier tot waar ik er zelf over begin in het topic willen verwijderen? Mocht er daarna iemand over doorgaan... (vul zelf maar in)
Goed idee...quote:Op donderdag 14 september 2006 14:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kun je we gaan weer normaal doen beter verandere in "we blijven normaal doen"
Ik had twee minuten eerder moeten zijnquote:
Maar is een VOETBAL-forum er niet om juist over de VOETBALLER Patrick Kluivert te discussiëren en niet over wat 'ie daarnaast doet?Heb je daar niet een CELEBS-Forum voor (of hoe dat hier ook mag heten?) Wat voor nut heeft het om dit soort 'uitlokkende' posts te gedogen? En misschien speel ik wel te veel de moraalridder, maar ook die opmerkingen over het vuurwerk van Lucius mogen van mij weggehaald worden, simpelweg omdat ze niets, maar dan ook helemaal niets met het spelletje VOETBAL te maken hebben. Daarnaast zie ikzelf nog wel enig verschil tussen 'grapjes' over vuurwerk en iemand uitmaken voor moordenaar, verkrachter, e.d., maar dat kan aan mij liggen..?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ga het laten staan. Kijk, ik ben pro Kluivert. Vind het een fantastische voetballer. Zal ik altijd blijven vinden... Feit blijft dat de jongen buiten het voetballen ook in het nieuws is gekomen. Je kunt stellen dat het niets met voetballen te maken heeft, maar het is en blijft een voetballer. Die staan nu eenmaal wat vaker in de spotlights. Je kunt zulke "grappige" opmerkingen dan ook niet verbieden. Dan zou je opmerkingen over Lucius' vuurwerk verleden ook moeten verbieden. Het hoort er bij, hoe jammer je dat ook vind...
mooi hè die betrokkenheid, ik heb bij mijn afscheid TR ook getipt als mod to be. Helaas heeft het niet zo mogen zijn blijkbaar!quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Er kan zoveel. Waar blijft je sollicitatiebrief eigenlijk, je lijkt er dag en nacht mee bezig te zijn!
En dan zijn het er ook nog 6, kun je nagaan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:55 schreef RayMania het volgende:
Vijf topics sticky is inderdaad beetje teveel van het goede, dunkt me.
quote:Op zondag 17 september 2006 15:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is daar zo erg aan?
Maar goed... ik weet voldoende..quote:Op zondag 17 september 2006 14:30 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Er wordt dus niet al jaren gewacht, er wordt al jaren geouwehoerd. Arrogante ***joden blijven denken dat ze wereldtop zijn, maar zijn dat allang niet meer.
[..]
Of jij bent geen echte ajacied... ajacieden worden gekarakteriseerd door dat eeuwige gekanker![]()
Nee dat is het niet...quote:Op zondag 17 september 2006 15:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Je moet het niet overdrijven. Gekanker is toch een ingeburgerde uitdrukking? En arrogante joden valt ook nog wel mee hoor...
Ajax-supporters noemen zichzelf ook joden. Dus ik zie het probleem niet om ajacieden joden te noemen.quote:Op zondag 17 september 2006 15:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee dat is het niet...
Het zijn geen Joden.. het gaat over een voetbalclub, niet over een Joods-Palesteinse kwestie.
Maar goed....laatst werd ook al duidelijk dat andere belachelijke bijnamen werden toegestaan.
Het zal er niet leuker op worden in dit subforum.
Alsof ik er aan kan doen dat Ajacieden zichzelf Joden noemen. Maar helaas, wij kunnen het helaas niet iedereen naar zijn zin maken op dit forum.quote:Op zondag 17 september 2006 15:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee dat is het niet...
Het zijn geen Joden.. het gaat over een voetbalclub, niet over een Joods-Palesteinse kwestie.
Maar goed....laatst werd ook al duidelijk dat andere belachelijke bijnamen werden toegestaan.
Het zal er niet leuker op worden in dit subforum.
Maar je hebt gelijk hoor... IK overdrijf en name-calling is de normaalste zaak van de wereld... ga zo door!![]()
Welke fokkers noemen zich joden dan??quote:Op zondag 17 september 2006 15:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ajax-supporters noemen zichzelf ook joden. Dus ik zie het probleem niet om ajacieden joden te noemen.
Ach joh laat het gaan.. de vorige keer bleek al dat je hier gewoon mag roepen wat je wilt, maar als iemand zich dan beklaagt omdat het de fatsoensnormen vaak overschrijdt.... dan ben je een klager...quote:Op zondag 17 september 2006 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Alsof ik er aan kan doen dat Ajacieden zichzelf Joden noemen. Maar helaas, wij kunnen het helaas niet iedereen naar zijn zin maken op dit forum.
Nooit de post Let's Go Joden Let's Go gezien? Ik vanmiddag nog. En als je opmerkingen als hier mag immers alles gaat plaatsen kan ik je onmogelijk serieus nemen...quote:Op zondag 17 september 2006 15:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welke fokkers noemen zich joden dan??
Maar nee, ik zie ook geen probleem meer hoor.. hier mag immers alles....
![]()
Nee, je mag hier niet roepen wat je wil. Je moet alleen wel even een reeele afweging maken.quote:Op zondag 17 september 2006 15:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach joh laat het gaan.. de vorige keer bleek al dat je hier gewoon mag roepen wat je wilt, maar als iemand zich dan beklaagt omdat het de fatsoensnormen vaak overschrijdt.... dan ben je een klager...![]()
Wat is het toch een mooie wereld...![]()
Nou ik jullie als mods ook niet meer hoor...quote:Op zondag 17 september 2006 15:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nooit de post Let's Go Joden Let's Go gezien? Ik vanmiddag nog. En als je opmerkingen als hier mag immers alles gaat plaatsen kan ik je onmogelijk serieus nemen...
Wat is jullie reeele afweging dan? Ben zeer benieuwd....quote:Op zondag 17 september 2006 15:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, je mag hier niet roepen wat je wil. Je moet alleen wel even een reeele afweging maken.
Dat is de theorie.. van respect is bij de meesten al totaal geen sprake. I rest my case....quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:16 schreef Suijk het volgende:
Welkom in VBL, het Voetbal forum van FOK!
Hier kun je alles kwijt wat met voetbal te maken heeft. Uiteraard geldt hier de FOK! FAQ en policy en dien je je daar dus ook aan te houden.
Enkele aandachtspuntjes die specifiek voor VBL gelden:Natuurlijk is er rivaliteit tussen de verschillende supporters van clubs, maar heb wel gewoon respect voor elkaar. Een beetje plagen bij een nederlaag van je concurrent is leuk, maar ken ook je grenzen. Zie ook dit topic: We BLIJVEN normaal doen.
Kan er misschien naast zitten maar ik meen mij te herinneren dat er in die zelfde FAQ staat dat geuzennamen worden toegestaan.quote:Op zondag 17 september 2006 16:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is de theorie.. van respect is bij de meesten al totaal geen sprake. I rest my case....
Of vond je de bewuste post zo respectvol?![]()
Het is triest dat een woord als gekanker (meen me te herinneren dat het toch echt een ziekte is) nodig schijnt te zijn, maar ja.... ik overdrijf he?!quote:Op zondag 17 september 2006 16:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Als je dit niet als gezonde rivaliteit ziet, is het jammer inderdaad. Als "gekanker" al niet meer mag, kunnen we dit forum wel sluiten geloof ik...
Tja, het is triest, maar het is niet anders. Daar kan ik ook niets aan doen.quote:Op zondag 17 september 2006 16:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is triest dat een woord als gekanker (meen me te herinneren dat het toch echt een ziekte is) nodig schijnt te zijn, maar ja.... ik overdrijf he?!![]()
Maar sluiting komt er wel van op deze manier hoor
Staat er niet in.quote:Op zondag 17 september 2006 16:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan er misschien naast zitten maar ik meen mij te herinneren dat er in die zelfde FAQ staat dat geuzennamen worden toegestaan.
Jawel hoor....Je bent tenslotte mod....quote:Op zondag 17 september 2006 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, het is triest, maar het is niet anders. Daar kan ik ook niets aan doen.
Gekanker is het voltooid deelwoord van kankeren. Ookal is kanker een ziekte, is kankeren gewoon een Nederlands woord wat in het woordenboek staat.quote:Op zondag 17 september 2006 16:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is triest dat een woord als gekanker (meen me te herinneren dat het toch echt een ziekte is) nodig schijnt te zijn, maar ja.... ik overdrijf he?!![]()
Maar sluiting komt er wel van op deze manier hoor
Dan is het eruit gehaald in de loop van de tijd want het heeft er wel ooit in gestaan.quote:
En dus kan ik de wereld verbeterenquote:Op zondag 17 september 2006 16:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jawel hoor....Je bent tenslotte mod....
Dus kan je zorgen dat men hier wat meer respect voor elkaar krijgt. Blijkbaar zie je dat niet als je taak... tja dan houdt het op... Al zie je het dan wel verkeerd naar mijn bescheiden mening.quote:Op zondag 17 september 2006 16:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dus kan ik de wereld verbeteren.
Dat haal ik niet uit de definitie hoorquote:Op zondag 17 september 2006 16:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Tuurlijk komt kankeren wel van de ziekte kanker.
kankerjood wel wat anders dan ergens over kankeren.quote:En kankerjood is ook gewoon correct Nederlands. Dus dat zijn allemaal drogredenen.
Natuurlijk niet, maar het moet wel leuk blijven! En dat is het niet... Slechts zeer zelden zie ik mensen hier die normaal met elkaar van gedachten wisselen... Dat zou toch een signaal moeten zijn he?!quote:Op zondag 17 september 2006 16:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Tuurlijk komt kankeren wel van de ziekte kanker.
En kankerjood is ook gewoon correct Nederlands. Dus dat zijn allemaal drogredenen.
Maar verder hebben jullie wel gelijk. Het is hier geen breinaaldenclub.
Je kunt uit de definitie van heel veel worden niet achterhalen waar het vandaan komt, maar dat wil niet zeggen dat het niet zo is...quote:Op zondag 17 september 2006 16:27 schreef Bos81 het volgende:
Dat haal ik niet uit de definitie hoor
Tuurlijk, ik geef je ook gelijk. Maar niet om de reden dat het "correct Nederlands" is, want dat zijn zoveel dingen die toch beledigend (kunnen) zijn.quote:kankerjood wel wat anders dan ergens over kankeren.
OKee, maar je kunt ook niet zeker weten dat het wel zo is.quote:Op zondag 17 september 2006 16:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je kunt uit de definitie van heel veel worden niet achterhalen waar het vandaan komt, maar dat wil niet zeggen dat het niet zo is...
[..]
Tuurlijk, ik geef je ook gelijk. Maar niet om de reden dat het "correct Nederlands" is, want dat zijn zoveel dingen die toch beledigend (kunnen) zijn.
Niet overdrijven...quote:Op zondag 17 september 2006 16:28 schreef peaceman het volgende:
Slechts zeer zelden zie ik mensen hier die normaal met elkaar van gedachten wisselen... Dat zou toch een signaal moeten zijn he?!
Dat vind jij!quote:
Ik twijfel er niet aan dat de mods het volledig met jouw post eens zullen zijn.quote:Volgens mij hebben we deze discussie enkele pagina's terug ook al gevoerd. Over het algemeen wordt er best normaal gecommuniceerd en gediscussieerd hier. Op wedstrijddagen/momenten kan het wel eens hard tegen hard gaan. De mods halen de echt erge dingen weg, en meer kunnen zij niet doen. Maar wat mij betreft valt het allemaal wel mee.
onzin. Voetbal = vermaak.quote:Op zondag 17 september 2006 17:17 schreef Cart_man het volgende:
Voetbal = oorlog PUNT
peaceman = huiliequote:
Vind ik ook maar toch werd het geedit als ik het gebruikte in het verleden...quote:
En jij bent een engeltje zeker?quote:
Dat helptquote:Op zondag 17 september 2006 18:46 schreef Da_Sandman het volgende:
FB = niet bedoeld voor persoonlijke aanvallen
Waar zeg ik dat ??quote:
Er staat dan ook een vraagteken achter......quote:
Ok, nee, een engeltje ben ik nietquote:Op zondag 17 september 2006 20:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er staat dan ook een vraagteken achter......
en ik geen huillie...quote:
Dat kerstmenu topic was duidelijk een topic om te bashen. Dit topic verdiend een tweede kans, daar er voor meer scheidsrechters al topics lopen, ondanks een centraal scheidsrechter topic. Misschien niet slim om het na de wedstrijd van vandaag te openen, maar ik zie niet in waarom een topic over Vink meteen te sluiten cq. te verbieden.quote:Op zondag 17 september 2006 21:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Het grote adoreer scheidsrechter Vink topic.
Kan net als Arbiter Vink op het kerstmenu ????
ook wel dicht...
Niet zo negatiefquote:Op zondag 17 september 2006 21:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Niet slim??? gewoon express gedaan om te stoken. Wederom nog geen normale post gemaakt. Maargoed we wachten het wel weer af tot het topic afzakt, het staat toch niemand in de weg...![]()
![]()
Ik heb de TT aangepastquote:Op maandag 18 september 2006 13:02 schreef venomsnake het volgende:
[Centraal] FC Groningen deel #23: Nait soezen, moar doun!
neit moet natuurlijk nait zijn![]()
kan een mod dat ff veranderen.?
dank u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |