quote:Op donderdag 7 september 2006 21:43 schreef Ricky_ het volgende:
[El Jappaoui?
Van Peppen?
Heb jij die namen net verzonnen of mis ik iets?]
Ze bestaan wel ja, maar als die twee ooit in Oranje komen eet ik mijn ballen op. Verder is dit een onzin topic, je gaat in 1998 ook niet de opstelling van 2006 bespreken. Je kent 90% niet eens.
Schoen opeten #2 Wie durft?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:01 schreef Beschouw het volgende:
Mods, er bestaat een topic waar je boude uitspraken kunt posten. Eet mijn schoen op of zo.
Heb al een tijdje gezocht, maar kan het niet vinden.
Deze post kan daar wel bij, dacht ik zo. Kunnen jullie dat doen?
[..]
ik heb daar ook een beloifte voor 2010 in staanquote:Op donderdag 7 september 2006 22:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Oke duikel jij in 2010 dat topic nog eens op?
Dat hele topic slaat nergens op overigens.
Ik zie anders helemaal geen topic waar je de opstelling van
Ja Rubber, de mods zijn niet meer wat het geweest is.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat is zeker alleen maar omdat Jari ex ajax is, jij mod zoals van Basten selecteerd
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ja Rubber, de mods zijn niet meer wat het geweest is.
Voor een Hools topic ook. Ik begin je gezeur een beetje beu te raken.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Een fatsoenlijke TT en OP zijn toch meestal wel vereisten voor een spelerstopic?
wen er maar aanquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Voor een Hools topic ook. Ik begin je gezeur een beetje beu te raken.
Ja maar ik kan er niet aan ennen...quote:
er is elke 2 weken op een geheime plaats een praatgroep voor mods en oud mods; ik zal je het adres even mailen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja maar ik kan er niet aan ennen....
quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is elke 2 weken op een geheime plaats een praatgroep voor mods en oud mods; ik zal je het adres even mailen.
Nee.quote:
jouw problemen komen binnenkort aan bodquote:
Oke, dan kun je geen Nederlands.quote:
#268 clauwheeequote:Op zondag 10 september 2006 11:56 schreef clauwheee het volgende:
Altijd het laatste woord willen hebben
Het heeft in ieder geval al meer posts dan je alternatieve meet topic.quote:Op zondag 10 september 2006 11:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Oke, dan kun je geen Nederlands.
Maar ik moet jullie gelijk geven hoor, het is inderdaad een heel goed (lopend) topic geworden![]()
Kwantiteit boven kwaliteit?quote:Op zondag 10 september 2006 12:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het heeft in ieder geval al meer posts dan je alternatieve meet topic.
quote:
Ik schuif dingen in ieder geval niet steeds op iets of iemand anders. Het ultieme zwaktebod natuurlijk.quote:Op zondag 10 september 2006 12:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Je vind jezelf nogal wat geloof ik
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |