quote:Op donderdag 7 september 2006 21:43 schreef Ricky_ het volgende:
[El Jappaoui?
Van Peppen?
Heb jij die namen net verzonnen of mis ik iets?]
Ze bestaan wel ja, maar als die twee ooit in Oranje komen eet ik mijn ballen op. Verder is dit een onzin topic, je gaat in 1998 ook niet de opstelling van 2006 bespreken. Je kent 90% niet eens.
Schoen opeten #2 Wie durft?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:01 schreef Beschouw het volgende:
Mods, er bestaat een topic waar je boude uitspraken kunt posten. Eet mijn schoen op of zo.
Heb al een tijdje gezocht, maar kan het niet vinden.
Deze post kan daar wel bij, dacht ik zo. Kunnen jullie dat doen?
[..]
ik heb daar ook een beloifte voor 2010 in staanquote:Op donderdag 7 september 2006 22:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Oke duikel jij in 2010 dat topic nog eens op?
Dat hele topic slaat nergens op overigens.
Ik zie anders helemaal geen topic waar je de opstelling van
Ja Rubber, de mods zijn niet meer wat het geweest is.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat is zeker alleen maar omdat Jari ex ajax is, jij mod zoals van Basten selecteerd
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ja Rubber, de mods zijn niet meer wat het geweest is.
Voor een Hools topic ook. Ik begin je gezeur een beetje beu te raken.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Een fatsoenlijke TT en OP zijn toch meestal wel vereisten voor een spelerstopic?
wen er maar aanquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Voor een Hools topic ook. Ik begin je gezeur een beetje beu te raken.
Ja maar ik kan er niet aan ennen...quote:
er is elke 2 weken op een geheime plaats een praatgroep voor mods en oud mods; ik zal je het adres even mailen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja maar ik kan er niet aan ennen....
quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is elke 2 weken op een geheime plaats een praatgroep voor mods en oud mods; ik zal je het adres even mailen.
Nee.quote:
jouw problemen komen binnenkort aan bodquote:
Oke, dan kun je geen Nederlands.quote:
#268 clauwheeequote:Op zondag 10 september 2006 11:56 schreef clauwheee het volgende:
Altijd het laatste woord willen hebben
Het heeft in ieder geval al meer posts dan je alternatieve meet topic.quote:Op zondag 10 september 2006 11:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Oke, dan kun je geen Nederlands.
Maar ik moet jullie gelijk geven hoor, het is inderdaad een heel goed (lopend) topic geworden![]()
Kwantiteit boven kwaliteit?quote:Op zondag 10 september 2006 12:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het heeft in ieder geval al meer posts dan je alternatieve meet topic.
quote:
Ik schuif dingen in ieder geval niet steeds op iets of iemand anders. Het ultieme zwaktebod natuurlijk.quote:Op zondag 10 september 2006 12:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Je vind jezelf nogal wat geloof ik
.
Je hebt het nu over jezelf neem ik aan?quote:Op zondag 10 september 2006 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog zwakker dan het ultieme zwaktebod is zomaar dingen gaan roepen als je even uitgeluld bent.
Als ik iets zeg over een bepaald topic dat de TT en de OP kant noch wal raken, begin jij ineens over een keer dat ik een Hools TT en OP niet helemaal in orde had (wat overigens vaker voorkomt dat die later wordt toegevoegd enzo) wat er helemaal niks mee te maken heeft.quote:En wat schuif ik trouwens af?
Spam inderdaad...quote:Op zondag 10 september 2006 13:08 schreef Beschouw het volgende:
Nieuw topic: Vakblad de Pupillentrainer
Kan dat allemaal maar?
Ik zou na je reactie op die eerste quote niet eens meer moeten reageren, maar goed.quote:Op zondag 10 september 2006 13:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je hebt het nu over jezelf neem ik aan?![]()
![]()
[..]
Als ik iets zeg over een bepaald topic dat de TT en de OP kant noch wal raken, begin jij ineens over een keer dat ik een Hools TT en OP niet helemaal in orde had (wat overigens vaker voorkomt dat die later wordt toegevoegd enzo) wat er helemaal niks mee te maken heeft.
Als er wordt gezegd dat er wordt afgewacht of een topic nog groeit of bloeit of weet ik wat. En ik reageer daar op dat dat niet zo is. Ga jij ineens over een topic van mij beginnen....
Om maar eens 2 recente voorbeelden te noemen. En zo gaat het eigenlijk (bijna) altijd. Jij voelt je bij de minste of geringste kritiek meteen aangevallen, schiet in ultra defensie mode en gaat anderen afvallen op dingen die er helemaal niks mee te maken hebben.
Voor iemand met de Peter Niemeyer award, kun jij toch opvallend irritant aanwezig zijn. Stoken noemen ze dat. Moet je niet naar het stadion trouwens?quote:Op zondag 10 september 2006 13:30 schreef Gollemrulez het volgende:
Heheh ja nu is hij uitgeluld denk ikIets met olie en vuur...
quote:Op zondag 10 september 2006 13:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wil altijd gelijk hebben omdat ik meestal ook gelijk heb.
Álle users? Pfoei, en dan mij even later het verwijt geven dat ik generaliseer. Dat topic is een flop geworden, helaas, want ik had het je vreemd genoeg nog gegund ook. Anders was dat topic lekker dicht gebleven...quote:Dat heeft dat alternatieve meet topic waar alle users (die zich blijkbaar mateloos aan mij irriteren) mij toch allemaal gelijk gaven, wel bewezen. En ik weet dat je daar erg mee zit.
Hoosvriendjesquote:Vreemd trouwens dat ik dit soort dingen alleen van jou (en af en toe dan van 1 van je hoolsvriendjes) hoor. (Je lijkt nogal graag te generaliseren en voor anderen te praten) Maar nooit van iemand anders.
Nee Robbie, dat is jou gelukt. Ik reageer op iets waar jij over zeurt (ja, het is echt zeuren) omdat je zelf precies hetzelfde doet. Dat jij daar dan weer niet tegen kan zegt iets over jou en niet over mij. Die hele post over een gebrekkige TT, OP en inhoud van een bepaald topic was op zich al irrelevant.quote:Maargoed ondertussen is het je weer gelukt om van alles irrelevants er te halen, terwijl het alleen over iets simpels als een gebrekkige TT, OP en inhoud van een bepaald topic ging. Goed bezig![]()
Alle users die er hun mening over gaven natuurlijk. Heb er geeneen gezien die het er niet mee eens was.quote:Op zondag 10 september 2006 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Álle users? Pfoei, en dan mij even later het verwijt geven dat ik generaliseer. Dat topic is een flop geworden, helaas, want ik had het je vreemd genoeg nog gegund ook. Anders was dat topic lekker dicht gebleven...
Met feiten komen, ik heb die tweedeling gewoon erkend. Alleen gezegd dat ik dat geen probleem vind. Omdat dat overal zo is.quote:Hoosvriendjes. Maar je wilt niet van een tweedeling praten toch?
Nu schuif je het weer op iemand anders afquote:Nee Robbie, dat is jou gelukt. Ik reageer op iets waar jij over zeurt (ja, het is echt zeuren) omdat je zelf precies hetzelfde doet. Dat jij daar dan weer niet tegen kan zegt iets over jou en niet over mij. Die hele post over een gebrekkige TT, OP en inhoud van een bepaald topic was op zich al irrelevant.
Ja, als je dat als afschuiven opvat ga je dat nog vaak meemaken jaquote:Op zondag 10 september 2006 14:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alle users die er hun mening over gaven natuurlijk. Heb er geeneen gezien die het er niet mee eens was.
[..]
Met feiten komen, ik heb die tweedeling gewoon erkend. Alleen gezegd dat ik dat geen probleem vind. Omdat dat overal zo is.
[..]
Nu schuif je het weer op iemand anders af![]()
Volgens mij was ik niet degene die over hools en daarna mijn meet topic begon. Jij impliceert met het woordje "ook", dat ik gelijk heb. Komt er vervolgens met een kinderachtig "nee" op terug. Begin jij er ineens over dat ik mezelf heel wat voel. Bovendien geef je net zelf aan dat je op mij anders reageert en mij nooit meer gelijk gaat geven ().
En waarom was die post irrelevant daar is feedback toch voor??? Ook raar trouwens dat je wel kan zeggen dat het meet topic geflopt is. Maar van een topic zonder enige basis, op of TT waar jullie zelf min of meer groen licht aan hebben gegeven het niet kut toegeven.
Dat ene topic is misschien wel geflopt. Maar so what, ik heb aangegeven dat het eventueel zou kunnen uitgroeien tot een topic over El Hamdaoui en dat even wou afwachten. Iets wat ik blijf doen en als er niets meer mee gebeurt, zakt het gewoon weg. Niets om je over te beklagen dus.quote:Op zondag 10 september 2006 14:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar van een topic zonder enige basis, op of TT waar jullie zelf min of meer groen licht aan hebben gegeven het niet kut toegeven.
De geplaatste posts zijn niet groots, maar dat boeit me niet zo. Ik dacht, mede afgaand op de geschiedenis van spelerstopics (zelfs de meeste door tong geopende topics bevatten een fatsoenlijke OP), dat topics als deze wel altijd een goede OP en dito TT moesten hebben.quote:Op zondag 10 september 2006 14:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ene topic is misschien wel geflopt. Maar so what, ik heb aangegeven dat het eventueel zou kunnen uitgroeien tot een topic over El Hamdaoui en dat even wou afwachten. Iets wat ik blijf doen en als er niets meer mee gebeurt, zakt het gewoon weg. Niets om je over te beklagen dus.
Als jij een topic niets vindt, wil nog niet zeggen dat de rest er ook zo over denkt.
Even naar instellingen gaan en webicons aanzetten.quote:
Hé wazig, hij stond al op aan. Maar toen ik een andere functie (postcount) wijzigde doen ze het ineens wel.quote:Op zondag 10 september 2006 14:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Even naar instellingen gaan en webicons aanzetten.
Ik heb op JA geklikt maar ik zie ze nog niet.quote:Op zondag 10 september 2006 14:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Even naar instellingen gaan en webicons aanzetten.
De Pupillentrainerquote:Op zondag 10 september 2006 13:08 schreef Beschouw het volgende:
Nieuw topic: Vakblad de Pupillentrainer
Kan dat allemaal maar?
Er is vanmiddag in het Liveverslagen topic eens een keer opgetreden tegen de vreselijke, wekelijks terug kerende non "discussies". Dat mag de naam discussie niet eens dragen, het is het tegen elkaar optrollen tussen Ajax en feyenoord fans. Dat moet maar eens afgelopen zijn, een liveverslagen topic is bedoeld om voetbalwedstrijden te volgen, niet om te trollen. Dus gaan bepaalde fatsoenlijke posts die wél offtopic zijn weg, net als onfatsoenlijke posts trouwens hoor...quote:Op zondag 10 september 2006 17:42 schreef peaceman het volgende:
Ben zeker voorstander van het feit dat de mods hier de volstrekt overbodige verwensingen verwijderen. Echter als er gewoon een discussie gevoerd wordt, kun je het daar als mod ongetwijfeld niet mee eens zijn, het is echter niet zo dat de mod dan maar bepaalt dat bepaalde fatsoenlijke reacties verwijderd worden en anderen blijven staan.
Mijn inziens ga je dan als mod wel een stap te ver.
Voorts heb ik niets te klagen over de mods.
Bepaalde ja, maar niet allemaal....en dat bedoel ik preciesquote:Op zondag 10 september 2006 18:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er is vanmiddag in het Liveverslagen topic eens een keer opgetreden tegen de vreselijke, wekelijks terug kerende non "discussies". Dat mag de naam discussie niet eens dragen, het is het tegen elkaar optrollen tussen Ajax en feyenoord fans. Dat moet maar eens afgelopen zijn, een liveverslagen topic is bedoeld om voetbalwedstrijden te volgen, niet om te trollen. Dus gaan bepaalde fatsoenlijke posts die wél offtopic zijn weg, net als onfatsoenlijke posts trouwens hoor...
Da_Sandman, doe je hier ook wat aan dan?quote:Op zondag 10 september 2006 19:33 schreef opgebaarde het volgende:
Feyenoord topclub, 3 keer kampioen in de afgelopen 30 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |