Ja jo ga een speler die met zijn 18 jaar de beste speler bij feyenoord is een beetje afrekenen op zijn afstandsschotquote:Op zondag 10 september 2006 16:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De Guzman mag wel wat aan zijn afstandsschot gaan oefenen, 3 kansen verprutst met een zacht inrollertje.
quote:Op zondag 10 september 2006 16:36 schreef venomsnake het volgende:
en wat vonden de mensen die de wedstrijd hebben gezien van Buijs??
Dat is niet relevant, dat het een top speler is staat niet ter discussie. Dat hij 3 kansen heeft verprutst is een feit, neemt niet weg dat hij zelf de kansen heeft gecreeerd wat super is, maar als hij nu ook nog een goed schot in de benen heeft.quote:Op zondag 10 september 2006 16:42 schreef Canisfire het volgende:
Ja jo ga een speler die met zijn 18 jaar de beste speler bij feyenoord is een beetje afrekenen op zijn afstandsschot
![]()
Buijs viel niet echt op. Kreeg al vroeg een gele kaart, waardoor hij zich vaak moest inhouden bij duels.quote:
Ik vond Buijs zijn gele kaart wel mooi, de ontgroening. Verder niet vrij opvallend, nog beetje zoeken bij combinaties met ploeggenoten, maar zijn inzet was super. Die gaat alleen nog maar beter in het team presteren denk ikquote:Op zondag 10 september 2006 16:46 schreef venomsnake het volgende:
Kuyt zal die grasmat Dinsdag wel voor jullie instralenquote:Op zondag 10 september 2006 17:00 schreef TC03 het volgende:
1-4, mooie uitslag.Volgende week PSV oprollen.
vellen met WAN BELEID er opquote:Op zondag 10 september 2006 18:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
wat was de actie eigenlijk ?
was dat alles oke , daar zal de Grote Kale Leugenaar niet van schrikken denk ik zo.quote:Op zondag 10 september 2006 18:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vellen met WAN BELEID er op
+ Paar doekenquote:Op zondag 10 september 2006 18:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
was dat alles oke , daar zal de Grote Kale Leugenaar niet van schrikken denk ik zo.
Da_Sandman, doe je hier ook wat aan dan?quote:Op zondag 10 september 2006 19:33 schreef opgebaarde het volgende:
knip
Klopt, PSV slacht ons af.quote:Op zondag 10 september 2006 19:46 schreef Erwtensoep het volgende:
wat een mazzel zeg
Wordt nog lachen volgende week![]()
counter 0-1, Feyenoord wordt nooit weggespeeld in Eindhovenquote:Op zondag 10 september 2006 19:46 schreef Erwtensoep het volgende:
wat een mazzel zeg
Wordt nog lachen volgende week![]()
Vertel eens triest publiek, jullie dan bij hofsquote:Op zondag 10 september 2006 19:50 schreef Bayswater het volgende:
Sparta is de club van Rotterdam![]()
(wat een triest publiek van zuid vanmiddag, maar jongens gefeliciflapstaart hoor, wereldploeg vooral als ze tegen 10 spartanen spelen)
roda uit win je ook niet zomaarquote:Op zondag 10 september 2006 19:53 schreef devv05 het volgende:
Toppertje die nieuwe spits van jullie.
Ben benieuwd naar volgende week. fnoord doet het meestal wel goed tegen psv maar heb er dit keer weinig vertrouwen in. Ach, een win-win situatie voor ons.
Na de goede wedstrijd van vandaag heb ik er wel weer vertrouwen in. Met wat meer geluk hadden we 7-0 gewonnen ofzo.quote:Op zondag 10 september 2006 19:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
roda uit win je ook niet zomaar
Dat met aanstekers en bekers gooien etc. idd.quote:Op zondag 10 september 2006 19:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vertel eens triest publiek, jullie dan bij hofs![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 19:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Na de goede wedstrijd van vandaag heb ik er wel weer vertrouwen in. Met wat meer geluk hadden we 7-0 gewonnen ofzo.
sorry hoor, maar ik vond bij die 4-2, twee jaar terug, PSV toch echt een heel stuk beter. Vooral de tweede helft.quote:Op zondag 10 september 2006 19:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
counter 0-1, Feyenoord wordt nooit weggespeeld in Eindhoven![]()
viel wel meequote:Op zondag 10 september 2006 20:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
sorry hoor, maar ik vond bij die 4-2, twee jaar terug, PSV toch echt een heel stuk beter. Vooral de tweede helft.
en dan heb ik het nog niet eens over die 7-2.
En dan maar drie doelpunten.quote:Op zondag 10 september 2006 20:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Machtig Ajax speelt met kansloos Vitesse
36 doelpogingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |