Euh.. Geen volgens mij?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:43 schreef TC03 het volgende:
Welke functie bekleed Van Hanegem ook alweer bij Feyenoord?.
quote:Levski Sofia draait warm voor Feyenoord
9/9/2006 23:56
Levski Sofia kijkt vol vertrouwen uit naar het UEFA Cupduel met Feyenoord. De Bulgaren hadden een uitstekende oefening in de nationale competitie tegen Marek Dupnica.
Levski won met 8-0 op vreemde bodem. Zowel Angelov als Georde scoorde drie keer. Levski staat derde in de Bulgarije met twee punten minder dan de koplopers.
Als hij de gaten trekt en/of assists geeft dan is het alsnog een goed debuut, niet?quote:Op zondag 10 september 2006 09:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Harry Souflaki maakt z'n debuut vandaag....
Zul je zien dat er alleen maar middenvelders en verdedigers scoren vandaag.
Het zou wel grappig zijn als een oud-Ajacied straks het eerste doelpunt van het seizoen voor Feyenoord gaat makenquote:
Ik zie het zo gebeuren.quote:Op zondag 10 september 2006 13:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn als een oud-Ajacied straks het eerste doelpunt van het seizoen voor Feyenoord gaat maken![]()
Als enige club van de competitie hebben jullie namelijk nog niet gescoord![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 13:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn als een oud-Ajacied straks het eerste doelpunt van het seizoen voor Feyenoord gaat maken![]()
Och kom, geef toe dat het grappig isquote:
Ohja, duh.quote:Op zondag 10 september 2006 14:13 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Levski speelt in de CL. Wij spelen tegen Lokomotiv, niet tegen Levski.
zou toch goed lullig zijn als we gelijk spelen: Excelsior is de club....quote:Op zondag 10 september 2006 14:13 schreef gitaarsnaar het volgende:
Feyenoord is de club van Rotterdammmmmmmm![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 14:16 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
zou toch goed lullig zijn als we gelijk spelen: Excelsior is de club....
quote:Op zondag 10 september 2006 13:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jammer johquote:Op zondag 10 september 2006 13:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaadquote:
Paauwe is dus niet eens basisspeler bij Valenciennes?quote:GHALY EN PAAUWE ONDERUIT IN EERSTE DUEL
Hossam Ghaly heeft zaterdag zijn eerste minuten in het Premiership gemaakt. De Egyptische middenvelder verloor met Tottenham Hotspur van Manchester United (1-0). Oud-Feyenoorder Ghaly speelde de volle negentig minuten in het team van trainer Martin Jol. Ook Patrick Paauwe kwam zaterdag officieel voor het eerst in actie voor zijn nieuwe club. Valenciennes kwam er niet aan te pas op bezoek bij Lens: 3-0. Paauwe maakte in de 71ste minuut zijn opwachting bij de promovendus, als vervanger van Doumeng.
Juist, maar Koeman ziet het niet zitten in hem. Maar verder is Koeman een hele toffe gozer, anders komt Da_sandman achter me aan en wist hij me posts.quote:Op zondag 10 september 2006 16:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Saidi welkom terug jongen, dat je volgende week in de basis mag beginnen.
Was lang geblesseerd volgens mij.quote:Op zondag 10 september 2006 16:33 schreef Canisfire het volgende:
Ja en nu waarom speelt Ghaly nu pas zijn eerste wedstrijd in Engeland?
Triest ja.quote:Op zondag 10 september 2006 16:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Juist, maar Koeman ziet het niet zitten in hem. Maar verder is Koeman een hele toffe gozer, anders komt Da_sandman achter me aan en wist hij me posts.
Men zegt over 2 weken, maar dat zeiden ze 3 weken terug ook al. Zal wel pas over 3 maanden fit zijn ofzoquote:Op zondag 10 september 2006 16:32 schreef Joeriii het volgende:
Ik vond Drenthe echt slecht spelen. Wanneer is Leonard fit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |